Ach, in ieder geval wel mentaliteit in het veld.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik heb een zwak voor Drenthe, maar zijn mentaliteit is niet zo goed. Voetballend zou hij zeker wat kunnen toevoegen. Verkoop de Vrij of BMI maar voor een leuk bedrag. Clasie gewoon verlengen. Er moet wel iemand erbij voor het middenveld. Ik ben wel gecharmeerd van Duarte. Een extra spits is geen overbodige luxe. Alleen weet ik niet wie erbij zou kunnen komen.
Inderdaad. Helaas is Koeman niet gecharmeerd van de randzaken omtrent Drenthe.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ach, in ieder geval wel mentaliteit in het veld.
Iets wat bij veel Feijenoord spelers op moment wel ontbreekt.
Top gespeeld dit seizoen, vooral de laatste wedstrijdenquote:
Wel verstandig.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:30:46Van Geel vindt het niet noodzakelijk om te kopen als er niemand vertrekt. Aankopen voor de breedte zijn het afgelopen seizoen al gedaan. reageer retweet
De horror van de zomerstop is begonnenquote:
Met het huidige elftal minus een verdediger het volgende seizoen ingaan is zelfmoord.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:36 schreef Merkie het volgende:
Wel verstandig.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:30:46Van Geel vindt het niet noodzakelijk om te kopen als er niemand vertrekt. Aankopen voor de breedte zijn het afgelopen seizoen al gedaan. reageer retweet
Als er een verdediger vertrekt zal er wel een vervanger gehaald worden.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:46 schreef Cara het volgende:
[..]
Met het huidige elftal minus een verdediger het volgende seizoen ingaan is zelfmoord.
Ze kunnen dit seizoen al niet aan, laat staan het volgende, mét waarschijnlijk Europees voetbal.
Sowieso gaan er toch een paar weg hoop ik ? Cisse, Fernandez, Mokotjo.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als er een verdediger vertrekt zal er wel een vervanger gehaald worden.
Mokotjo is al weg, cisse mag weg, fernandez mag weg.. Je houdt weinig over zo. Ik snap dan ook geel zn beweegredenen niet helemaal.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:59 schreef macca728 het volgende:
[..]
Sowieso gaan er toch een paar weg hoop ik ? Cisse, Fernandez, Mokotjo.
Hopelijk Verhoek, Achahbar zal wel verhuurd worden.
Niet verstandig, de reserves brachten gewoon te weinig. Als een paar basisspelers geblesseerd/ geschorst of uit vorm zijn, duikt het niveau gewoon hard onder de beoogde ondergrens. Het lijkt me niet dat je dat met een zomer training verhelpt.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:36 schreef Merkie het volgende:
Geel zegt "als er niemand vertrekt is er geen reden tot het aantrekken van spelers" maw als de genoemde spelers wél vertrekken dan is er schijnbaar wel reden om één of meerdere spelers aan te trekken.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:02 schreef Cara het volgende:
[..]
Mokotjo is al weg, cisse mag weg, fernandez mag weg.. Je houdt weinig over zo. Ik snap dan ook geel zn beweegredenen niet helemaal.
van Janmaat is het echt niet te hopen dat hij weggaat. De Vrij mag wel weg, Clasie evt ook voor een leuk bedrag.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:03 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Niet verstandig, de reserves brachten gewoon te weinig. Als een paar basisspelers geblesseerd/ geschorst of uit vorm zijn, duikt het niveau gewoon hard onder de beoogde ondergrens. Het lijkt me niet dat je dat met een zomer training verhelpt.
Verder lijkt me dit heel hypothetisch, want ik verwacht dat er sowieso de nodige spelers vertrekken. Onnodige/ onwenslijke spelers als Fernandez, Leerdam en Cisse etc, en daarnaast verwacht ik zeker dat OF De Vrij OF Martins Indi vertrekt, waarschijnlijk niet allebei. Daarnaast wellicht Clasie...
Over Janmaat hoor je erg weinig, maar die heeft zich ook heus wel in de kijker gespeeld na een behoorlijk stabiel seizoen, waarin hij veel gegroeid is.
Ja maar diezelfde Geel zei al dat Cisse wegmoest, Leerdam loopt ook weg.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Geel zegt "als er niemand vertrekt is er geen reden tot het aantrekken van spelers" maw als de genoemde spelers wél vertrekken dan is er schijnbaar wel reden om één of meerdere spelers aan te trekken.
Snap ik, maar iemand die het hele seizoen op de bank heeft gezeten is ervandoor (mokotjo EN leerdam) , terwijl je bank al zo ontzettend zwak is.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Geel zegt "als er niemand vertrekt is er geen reden tot het aantrekken van spelers" maw als de genoemde spelers wél vertrekken dan is er schijnbaar wel reden om één of meerdere spelers aan te trekken.
Alleen Bruno Martins Ingod verkopen, voor dat geld Kalou en Karim terughalen.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:43 schreef Kerftminister het volgende:
Clasie en Brutus weg, El Ahmadt en Kalou proberen te halen.
Dan moet je eerst maar eens de groepsfase halen en Verhoek zal wel blijven, die speelt elke week mee.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Alleen Bruno Martins Ingod verkopen, voor dat geld Kalou en Karim terughalen.
De Europaleague-miljoenen () samen met wat vrijkomt door mokotjo, cisse, fernandez, verhoek en leerdam besteden aan breedte.
In maart op de Goalsingel *fapfap*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |