quote:Op zondag 12 mei 2013 16:30 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Het programma van de play offs is als volgt:
Donderdag 16 mei 2013,
Heerenveen - Utrecht
Groningen - Twente
Zondag 19 mei (de returns)
Utrecht - Heerenveen
Twente - Groningen
Donderdag 23 en zondag 26 mei 2013.
Finale.
Ja ze kunnen bij groningen beter bij de plantsoendienst gaan werken. Schoffelaars daar..quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme Kieftenbelt (d?), smeerlap
Skere tijden, je weet.quote:
Groningen kan beter dan dit....quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:09 schreef TLC het volgende:
Je vraagt je sowieso af wat Groningen in de play-offs te zoeken heeft, laat staan in Europa
Hebben ze dit seizoen nog niet laten zien, anders.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:09 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Groningen kan beter dan dit....
Bij ADO was het toen knallend vol man.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:10 schreef Ties02 het volgende:
Gewoon kappen met die playoffs
bestaat al jaren geen animo voor
Eens. Gewoon dit doen (voor zover dat met de coëfficienten kan):quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:10 schreef Ties02 het volgende:
Gewoon kappen met die playoffs
bestaat al jaren geen animo voor
Waarom geven we de niet-BVO die het hoogst eindigt in de KNVB beker dat ticket niet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eens. Gewoon dit doen (voor zover dat met de coëfficienten kan):
1. CL
2. CL/vCL
3. EL
4. EL
5. vEL
6. vEL
De rest heeft pech.
We geven de tickets gewoon aan de clubs met de hoogste begroting. Klaar en einde discussie.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:16 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Waarom geven we de niet-BVO die het hoogst eindigt in de KNVB beker dat ticket niet?
De nummer 5 of 6 van de Eredivisie maakt er toch net zo goed geen klote van. En voor die jongens is het een wereldervaring.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:17 schreef Borizzz het volgende:
[..]
We geven de tickets gewoon aan de clubs met de hoogste begroting.
Hoeft toch ook niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Jezus schreuder, wissel eens een keer man. Dit spel lijkt nergens op...
Dan heb je weinig begrepen van het seizoen van Twente. Steeds een karige 0-1 verdedigen en dan de deksel op je neus krijgen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:21 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet.
Twente wint die play-offs met 4 vingers in de neus en 6 in de mond man.
Komt door de gemeente. Kaartjes mochten niet los verkocht worden van de politie+gemeente. Tsja, dan krijg je zoiets..quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een drukte bij Groningen. Ze hebben wel zin in europees voetballen.
Er was juist losse kaartverkoop volgens mij.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Komt door de gemeente. Kaartjes mochten niet los verkocht worden van de politie+gemeente. Tsja, dan krijg je zoiets..
Hans Nijland was hier gister logischerwijs bijzonder pissig om.
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=120940quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Er was juist losse kaartverkoop volgens mij.
Oh zie nu dat het voor de thuiswedstrijd van Twente was. My bad.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=120940
eerst Twente - Utrecht. Utrecht eindigde hogerquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:45 schreef TLC het volgende:
Utrecht-Twente dus voor een EL voorronde ticket
We zullen zien..quote:
Wat zij zegt.quote:
Die werd als een van de drie grote aankopen gezien naast De leeuw en zeefuik. Jippie.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:31 schreef Paxcon het volgende:
SchetAlsjeblieft niet zeg, zelden zo'n slechte speler gezien.
Grote aankoop van RKCquote:Op zondag 19 mei 2013 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die werd als een van de drie grote aankopen gezien naast De leeuw en zeefuik. Jippie.
Wat was dat genant zeg die persconferentie toen.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die werd als een van de drie grote aankopen gezien naast De leeuw en zeefuik. Jippie.
Counter en eigen goal van Twente, verder niks laten zien.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:32 schreef inZanity het volgende:
Heb eerste helft gemist. Groningen terecht voor?
Heb ik ook nog meegekregen ja. Deden vooraf net alsof ze Messi gingen presenteren zat daar opeens die vette Zeefuik met nog wat mayonaiseresten in zijn mondhoek.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat was dat genant zeg die persconferentie toen.
Twente ook niet dus dat scheelt.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Counter en eigen goal van Twente, verder niks laten zien.
Groningen en persconferentiesquote:Op zondag 19 mei 2013 13:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat was dat genant zeg die persconferentie toen.
De Graafschap gaat niet winnen van Roda johquote:Op zondag 19 mei 2013 13:34 schreef Paxcon het volgende:
Als de Eagles en de Graafschap nou even winnen hebben we sowieso drie nieuwe ploegen volgend jaar
OOG TV vult haar zendtijd met mensen die door de Herestraat lopen (onder meer met Wilfred Genee in een bakfiets), dan kan je wel begrijpen dat een persconferentie van Hans Nijland iets bijzonder spannends voor ze is.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningen en persconferenties. Die Hans nijland had de pers ook bij een geroepen voor een spannende verlenging van sponsor RWV-Essent. Het zou groots zijn, al vind ik dat nou niet superinteressant.
quote:Op zondag 19 mei 2013 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb ik ook nog meegekregen ja. Deden vooraf net alsof ze Messi gingen presenteren zat daar opeens die vette Zeefuik met nog wat mayonaiseresten in zijn mondhoek.
Die wordt daar toch aardig uitgekotst?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Rutten weer manager wordt bij Twente als het Schreuder-Jansen feestje geen doorgang vindt.
Volgens mij heeft die ruzie met Jopiequote:Op zondag 19 mei 2013 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Rutten weer manager wordt bij Twente als het Schreuder-Jansen feestje geen doorgang vindt.
0-0 mag ookquote:Op zondag 19 mei 2013 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Graafschap gaat niet winnen van Roda joh. Sparta zorgt daar wel voor.
Thanks for sharing.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:38 schreef inZanity het volgende:
Schreuder drinkt dezelfde appelsap als McLaren.
Ik denk trouwens dat de KNVB dat volgend jaar niet meer goed vind.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ohja, 0-0 is niet eens voldoendequote:Op zondag 19 mei 2013 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Winnen als in doorgaan naar de volgende ronde.
Duitsland denk ik.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd wat Fredje nu als doel voor ogen heeft. Buitenland is niets voor hem.
Hij moet naar Spanje. Ik wil hem wel Spaans horen spreken. Sliskequote:Op zondag 19 mei 2013 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd wat Fredje nu als doel voor ogen heeft. Buitenland is niets voor hem.
Vitesse heeft Arveladze, Barcelona heeft... Ruttenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Schijnt dat Real Madrid binnenkort op zoek moet naar een nieuwe trainer...quote:Op zondag 19 mei 2013 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij moet naar Spanje. Ik wil hem wel Spaans horen spreken. Sliske
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Esssss un ambiente muy bonito aquí en Esssssspaña.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij moet naar Spanje. Ik wil hem wel Spaans horen spreken. Sliske
eredivisielive.nl.quote:
Die wederopstanding heb ik dan even gemist.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij verantwoordelijk was voor de wederopstanding van FC Groningen.
Heb je die 1-0 gezien? Als dat geen matchfixing is weet ik het ook niet meer.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:46 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Serieus? Een van de spelers die nog een redelijk niveau haalt de laatste weken
Groningen is 7e geworden, zowat een mirakel...quote:Op zondag 19 mei 2013 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wederopstanding heb ik dan even gemist.
Oja dan ben je inderdaad gelijk een prutser eerste klas.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je die 1-0 gezien? Als dat geen matchfixing is weet ik het ook niet meer.
Begrotingsgewijs volgens mij niet zo heel verrassend toch?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:47 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Groningen is 7e geworden, zowat een mirakel...
Je bent een groot man als je je ongelijk durft toe te geven. Hulde daarvoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:47 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Oja dan ben je inderdaad gelijk een prutser eerste klas.
Alsof begroting iets zegt. Hebben een hele matige selectie. Maaskant heeft het gewoon weer heel erg goed gedaan.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Begrotingsgewijs volgens mij niet zo heel verrassend toch?
Zelfs de Twente supporters zijn het vergeten blijkbaar.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:49 schreef Yuhina het volgende:
Die play-offs om Europees voetbal is wel een farce zeg, toevallig dat ik zie dat het bezig is. Ik hoor er verder niemand over.
Ik weet dat Ajax er genoeg van heeft, maar sommige clubs kunnen de centjes goed gebruiken.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:48 schreef AFCNiels het volgende:
Deze ploegen moeten eigenlijk Europa helemaal niet in willen. Het is allemaal verspilde energie want ze zijn toch kansloos.
Mwah, CL is erg leerzaam ook al ga je er iedere week verliezen.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:50 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik weet dat Ajax er genoeg van heeft, maar sommige clubs kunnen de centjes goed gebruiken.
Eerste rondes levert echt bijna niks op, ik geloof zelfs dat clubs er wel eens verlies op lijden als ze een verre uitwedstrijd treffen.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:50 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik weet dat Ajax er genoeg van heeft, maar sommige clubs kunnen de centjes goed gebruiken.
En winst van deze play-offs dan? Levert dat geen geld op?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eerste rondes levert echt bijna niks op, ik geloof zelfs dat clubs er wel eens verlies op lijden als ze een verre uitwedstrijd treffen.
Stomme playoffsquote:Op zondag 19 mei 2013 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
De enige club die Europees Voetbal verdient is FC Utrecht.
Lukt utrecht wel.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:56 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Stomme playoffs
Maar goed, dat zijn nu eenmaal de regels, en de winnaar gaat Europa in
Want zo werkt sport.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Begrotingsgewijs volgens mij niet zo heel verrassend toch?
Nah. De winnaar speelt 40-45 voorrondes voordat je in het echte toernooi komt.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:56 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Stomme playoffs
Maar goed, dat zijn nu eenmaal de regels, en de winnaar gaat Europa in
Ja, Europese voorrondes.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. De winnaar speelt 40-45 voorrondes voordat je in het echte toernooi komt.
zelfde route doorlopen 2 jaar geleden.... tegen Celtic 4-0 !quote:Op zondag 19 mei 2013 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt ja. Zorgde er toen ook voor dat Utrecht de tweede seizoenshelft totaal niks meer waard was toch?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:01 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
zelfde route doorlopen 2 jaar geleden.... tegen Celtic 4-0 !
Die zijn niet in Europa?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed puntquote:Op zondag 19 mei 2013 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet altijd. Je kan zelfs Israelische clubs loten.
Israëlquote:Op zondag 19 mei 2013 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet altijd. Je kan zelfs Israelische clubs loten.
quote:Op zondag 19 mei 2013 14:05 schreef Caland het volgende:
[..]
De joodse slachtofferrol-lobby reikt erg ver.
De Israelische sporters zijn in grote delen van Azie (voornamelijk het Midden-Oosten) hun leven niet zeker zijn, hun veiligheid kan niet gegarandeerd worden. Daarnaast is er in Azie een aantal landen (lees wederom het midden-oosten) dat Israel niet erkend als staat en dan ga je dus weer problemen krijgen dat de politiek zich bemoeid met de sport, wat dan weer moet leiden tot sancties vanuit de Fifa tegen de betreffende landen.quote:
NErgens op. Ze krijgen zoals gewoonlijk een voorkeurspositie. De mietjes zijn bang en durven niet in Arabische landen te voetballen. Dus mogen ze maar in Europa meedoen, hoe belachelijk ook.quote:
Mijn uitleg was een stuk treffender.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
De Israelische sporters zijn in grote delen van Azie (voornamelijk het Midden-Oosten) hun leven niet zeker zijn, hun veiligheid kan niet gegarandeerd worden. Daarnaast is er in Azie een aantal landen (lees wederom het midden-oosten) dat Israel niet erkend als staat en dan ga je dus weer problemen krijgen dat de politiek zich bemoeid met de sport, wat dan weer moet leiden tot sancties vanuit de Fifa tegen de betreffende landen.
Kortom: Het is voor iedereen makkelijker en veiliger Israel gewoon mee te laten doen met de Europese kwalificaties.
Het is trouwens niet altijd zo geweest dat Israel aan de Europese competities meedeed:
"Vanwege politieke problemen heeft het team in maar liefst vijf verschillende werelddelen gespeeld als het ging om kwalificatie voor het WK voetbal: in Azië, Afrika, Zuid-Amerika en Oceanië, voordat het toegelaten werd tot de Europese competitie als UEFA-lid."
Ja. Dit was een schaamteloze c/p.quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 14:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
NErgens op. Ze krijgen zoals gewoonlijk een voorkeurspositie. De mietjes zijn bang en durven niet in Arabische landen te voetballen. Dus mogen ze maar in Europa meedoen, hoe belachelijk ook.
quote:Op zondag 19 mei 2013 14:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
De Israelische sporters zijn in grote delen van Azie (voornamelijk het Midden-Oosten) hun leven niet zeker zijn, hun veiligheid kan niet gegarandeerd worden. Daarnaast is er in Azie een aantal landen (lees wederom het midden-oosten) dat Israel niet erkend als staat en dan ga je dus weer problemen krijgen dat de politiek zich bemoeid met de sport, wat dan weer moet leiden tot sancties vanuit de Fifa tegen de betreffende landen.
Kortom: Het is voor iedereen makkelijker en veiliger Israel gewoon mee te laten doen met de Europese kwalificaties.
Het is trouwens niet altijd zo geweest dat Israel aan de Europese competities meedeed:
"Vanwege politieke problemen heeft het team in maar liefst vijf verschillende werelddelen gespeeld als het ging om kwalificatie voor het WK voetbal: in Azië, Afrika, Zuid-Amerika en Oceanië, voordat het toegelaten werd tot de Europese competitie als UEFA-lid."
Omdat ze weliswaar niet in Europa liggen, maar wel aangesloten zijn bij de Eurovisie:quote:Op zondag 19 mei 2013 14:07 schreef Caland het volgende:
Waarom ze dan aan het ESF meedoen is mij wel een raadsel.
Daar mogen wel meer niet-Europese landen aan meedoen.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:07 schreef Caland het volgende:
Wedstrijd is toch konkosaai.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:08 schreef GGMM het volgende:
Een hele discussie omdat Caland weer bijdehand moet doen.
Omdat ze gay zijn.quote:Op [url=http://forumze gay zijn. .fok.nl/topic/1970361/9/25#126720881]zondag 19 mei 2013 14:07[/url] schreef Caland het volgende:
Ok sorry. Je moet toch wat tijdens die verschrikkelijke play-offs.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:08 schreef GGMM het volgende:
Een hele discussie omdat Caland weer bijdehand moet doen.
Te geforceerd InZanity. Kom even tot rust, en probeer het tijdens Utrecht - Heerenveen opnieuwquote:
True. Afschaffen die dingen.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ok sorry. Je moet toch wat tijdens die verschrikkelijke play-offs.
Ze zijn daar altijd trots toch.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou trots zijn op Twente als Twente-fan.
En dat Azerbeijdjan wordt dan 2e gisterenquote:Op zondag 19 mei 2013 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Georgie, Armenie, Azerbeidjan en Kazachstan horen ook bij de UEFA.
Vergeet de eerste ? minuten tijdens de wedstrijd van Twente niet. Toen Vak P binnen bleef.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn daar altijd trots toch.
Behalve net tijdens de rust, toen ze met zijn allen de eigen spelers aan het uitfluiten waren.
Je hebt gekeken?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat Azerbeijdjan wordt dan 2e gisteren. Met een verschrikkelijk kutlied ook.
Roemenië onterecht genegeerd.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja dat ging ook nergens over. Maar Marokko hoort ook bij de EBU, de EBU is gewoon gebaseerd op ligging van een land binnen bepaalde breedtegraden, niet binnen een continent.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
Cezargodquote:
Je moet je eerder kapotschamen dat je het nog zo moeilijk hebtquote:Op zondag 19 mei 2013 14:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Gutigodlegt de kutgroningers over de knie.
Het lijkt me ook een kloteclub om als trainer te werken.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Het scheen dat Ten Cate een kandidaat was voor hoofdtrainer bij Vitesse.
Al heeft hijzelf laten weten dat hij dat niet gaat doen.
Ehm... dat horen ze toch ook?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Georgie, Armenie, Azerbeidjan en Kazachstan horen ook bij de UEFA.
Keizer Cezar der Europeanen.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind god nog een te kleine benaming voor Cezar.
Ja, klopt. Maar in mijn beleving horen die landen niet bij Europa.quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 14:14 schreef inZanity het volgende:
Eigenlijk zou Israel sowieso verbannen moeten worden van ieder internationaal toernooi totdat ze stoppen met hun staatsterrorisme en racisme.
Waarvan akte.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:14 schreef inZanity het volgende:
Eigenlijk zou Israel sowieso verbannen moeten worden van ieder internationaal toernooi totdat ze stoppen met hun staatsterrorisme en racisme.
Uh, ok. Ik ga Spanje en Italie bij deze maar uitsluiten dan.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar in mijn beleving horen die landen niet bij Europa.
Ah zo.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot Europa bedoel ik uiteraard. Al valt Kazachstan als enige te betwijfelen.
Ja, leuk.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:14 schreef inZanity het volgende:
quote:Op zondag 19 mei 2013 14:14 schreef inZanity het volgende:
Ja leuk. Kazachstan is toch zeker geen Europa. Dat er twijfel is over GAA kan ik me indenken, maar wat heeft Kazachstan met Europa te maken?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, ok. Ik ga Spanje en Italie bij deze maar uitsluiten dan.
Vraag eens aan Smoofie wat hij daar van vindt.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:14 schreef inZanity het volgende:
Een deel van Georgië ligt in Europa.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar in mijn beleving horen die landen niet bij Europa.
Ik wel. Ik zit met een notieblokje en maak aantekeningen.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neuh. Niemand neemt InZanity serieus als hij te geforceerd aan het trollen slaat.
Ja leuk. Dat zei ik net dus letterlijk. Jouw rijtje was een stuk langer.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja leuk. Kazachstan is toch zeker geen Europa. Dat er twijfel is over GAA kan ik me indenken, maar wat heeft Kazachstan met Europa te maken?
Ok. En Armenie/Azerbeidjan?quote:
Je computer staat uit.quote:
Hier een kaasplankje met wat nootjes.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wel. Ik zit met een notieblokje en maak aantekeningen.
verdiend en neequote:Op zondag 19 mei 2013 14:17 schreef FL_Freak het volgende:
Ik schakelde laatste minuten pas in. Twente verdient door?
Twente verdient door gemeentesteun kwam ik gister achter.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:17 schreef FL_Freak het volgende:
Hij is dus nog nooit serieus genomen, klopt aardig ja.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neuh. Niemand neemt InZanity serieus als hij te geforceerd aan het trollen slaat.
Neuh. Matige wedstrijd van beide kanten.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:17 schreef FL_Freak het volgende:
Ga ergens anders trollen.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat is er? Je hebt het niet zo op mensenrechten?
Zometeen de uitschakeling van VVV om 14.30quote:Op zondag 19 mei 2013 14:18 schreef donroyco het volgende:
Waarom zijn de andere wedstrijden niet om 14.30 uur maar om 16.30 uur?
Vraag het de KNVB.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:18 schreef donroyco het volgende:
Waarom zijn de andere wedstrijden niet om 14.30 uur maar om 16.30 uur?
Het is dan ook extreem belangrijk om te weten in welk werelddeel een land ligt.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga eens aan je topografie werken stel ik voor
Nieuw Zeeland is bij Middelburg toch ergens?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is dan ook extreem belangrijk om te weten in welk werelddeel een land ligt.
Dat is Nieuw-Amsterdam.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland is bij Middelburg toch ergens?
Wel als jijzelf dit soort stelling maakt. Kennelijk is het met niks te onderbouwen en schreeuw je maar wat.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is dan ook extreem belangrijk om te weten in welk werelddeel een land ligt.
quote:Op zondag 19 mei 2013 14:20 schreef Bastiefcg het volgende:
Helaas maar gewoon terecht. Hopen dat Utrecht de playoffs wint.
Ok. Mooi.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Armenië is Azië en Azerbeidzjan is ook gedeeltelijk Europa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |