Bij Jeroen was de omgangsregeling sinds kort versoberd. Dat dit een flinke bijdrage heeft geleverd lijkt mij wel aannemelijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:57 schreef eight het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet wat de reden is waarom Jeroen is doorgedraaid.

Ja, dat wisten we dus alquote:Op zondag 12 mei 2013 16:57 schreef moeke1 het volgende:
Politie zoekt vermiste jongens in GeulleDe politie start zondagmiddag rond kwart over vijf in Geulle met een zoekactie naar de vermiste broertjes Julian en Ruben.
Daaraan doen ook een politiehelikopter en militairen mee. Er is nieuwe informatie binnengekomen, waarover de politie nog geen mededelingen kan doen, behalve dat de informatie dermate belangrijk is dat een onderzoek is ingesteld.
De zoektocht spitst zich toe op het gebied rond de Kleivelderweg. Daar is onder meer een grote vijver, die ook wordt onderzocht. Het gebied is nog niet afgezet, maar de politie roept bezoekers op voorlopig niet naar de plek van de zoekactie te komen.
Volgens een politiewoordvoerder gaat de zoektocht als het nodig is, waarschijnlijk ook morgen door.

Is al een paar dagen, gisteravond lukte het bijna niemand meer.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom het quoten zo raar gaat.

Blijkbaar wel serieus anders pakken ze niet zo groot uit.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:59 schreef Rachilda het volgende:
ik vermoed dat er een tip is binnengekomen dat er iets vb een kledingstuk ofzo is gevonden in de vijver ofzo,

Inderdaad, ik zag het net. En iedereen wenst haar ineens veel sterkte.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Die moeder post net een foto op haar facebook

Inmiddels bijna 50 keer gedeeld want het is toch moederdag.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Die moeder post net een foto op haar facebook

apart hoor dat de politie al aangeeft dat ze zo gaan zoeken en er zelf nog niet zijn, er kan al wel een massale toestroom van mensen zijn voordat de politie er zelf is, dat is toch niet handig van de politiequote:Op zondag 12 mei 2013 16:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, is écht het officiële account van de politiewoordvoerder Utrecht

Toch is het zo. Structureel wordt de bewijslast bij de man gelegd.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat een onzin.
In Nederland is heel het strafrecht gebaseerd op 'onschuldig tot het tegendeel is bewezen', maar bij gescheiden vaders ineens niet.

Inderdaad, dit dacht ik ook. Je hebt toch wel wat anders aan je hoofd dan met je facebook te werken?!?!quote:Op zondag 12 mei 2013 17:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inmiddels bijna 50 keer gedeeld want het is toch moederdag.
Ik zei het al eerder, die moeder moet gewoon even niks meer op FB zetten.

Dat mag ze lekker zelf uitmaken.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inmiddels bijna 50 keer gedeeld want het is toch moederdag.
Ik zei het al eerder, die moeder moet gewoon even niks meer op FB zetten.

mijn fout, sorryquote:Op zondag 12 mei 2013 16:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom het quoten zo raar gaat.

Ze is niet 24 uur non-stop aan het FB'en, kom op zeg, ga je ergens anders druk om makenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad, dit dacht ik ook. Je hebt toch wel wat anders aan je hoofd dan met je facebook te werken?!?!

.
.

Exact, klassenjustitie maar iets anders.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:02 schreef eight het volgende:
[..]
Toch is het zo. Structureel wordt de bewijslast bij de man gelegd.
Vandaar het onrechtvaardigheidsgevoel bij veel gescheiden vaders.

zoekactie, maar zo te zien is dat een spuit11 opmerking van me, had nog niet alles gelezenquote:

Dat ze nog niet begonnem zijn met zoeken, betekent niet dat er niemand is.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:02 schreef Rachilda het volgende:
[..]
apart hoor dat de politie al aangeeft dat ze zo gaan zoeken en er zelf nog niet zijn, er kan al wel een massale toestroom van mensen zijn voordat de politie er zelf is, dat is toch niet handig van de politie

We weten dat de politie/militairen/brandweer dan gaan zoeken, maar bedanktquote:

Het helpt gewoon geen ene reet.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze is niet 24 uur non-stop aan het FB'en, kom op zeg, ga je ergens anders druk om maken
.

Maar een omgangsregeling heeft dan ook helemaal niets met het strafrecht te maken.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat een onzin.
In Nederland is heel het strafrecht gebaseerd op 'onschuldig tot het tegendeel is bewezen', maar bij gescheiden vaders ineens niet.

twitter:VermistNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:04:27Tussen 17:00 - 17:15 zal worden gestart met onderzoek #geulle #vermistebroertjes als er vandaag niks gevonden word mogelijk morgen verder! reageer retweet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |