twitter:FMCnl twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:24:04Politiehelikopter #Police02 EC135 staart nr PH-PXB hangt boven de Kleivelderweg #Geulle #vermistebroertjes reageer retweet
Heb je zelf gescheiden ouders?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En vaak is het ook zo dat, als de vader de kinderen een weekend mee mag, de kinderen door de moeder vantevoren helemaal bestookt worden met papa is slecht, papa heeft mama pijn gedaan, en meer van dat soort dingen.
Vreselijk.
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Juist niet. Als dit de aanleiding is geweest.
Een boswachter is een BOAquote:
Dit,quote:Op zondag 12 mei 2013 17:26 schreef alors het volgende:
[..]Jij bent ook van het type als iemand een kort rokje draagt dat je haar wel mag verkrachten?
het is uitlokking ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:26 schreef alors het volgende:
[..]Jij bent ook van het type als iemand een kort rokje draagt dat je haar wel mag verkrachten?
Goeie vergelijking.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:26 schreef alors het volgende:
Nee gelukkig niet. Maar ik ken een stel waarbij het zo gaat. Daar gaan de kinderen al met tegenzin met papa mee, ondanks dat hij zijn uiterste best doet er een leuk weekend van te maken.quote:
Wtf? Dit is het ultieme voorbeeld van een vader die blijkbaar voldoende labiel was om de kinderen er héél ver vandaan te houden. En nee, kom niet aan met een argument als "een belachelijke omgangsregeling heeft hem hier mogelijk toe gebracht". Want dat verklaart absoluut de moord op 2 kinderen niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Juist niet. Als dit de aanleiding is geweest.
Goh. Je kent een stel waarbij het zo gaat...quote:Op zondag 12 mei 2013 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Maar ik ken een stel waarbij het zo gaat. Daar gaan de kinderen al met tegenzin met papa mee, ondanks dat hij zijn uiterste best doet er een leuk weekend van te maken.
Ik ken anders ook situaties waar het precies omgekeerd is hoor. Kinderen hebben twee ouders en soms kunnen beide ouders nogal de kinderen over het hoofd zien als het om hun eigen gelijk gaat. Het niet altijd per defenitie de moeder die haat zaait.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Goh. Je kent een stel waarbij het zo gaat...
Dit is wel heel erg waar. De kinderen die dan volledig geïndoctrineerd worden door de moeder. Daar gaat je bloed van koken als papa.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Maar ik ken een stel waarbij het zo gaat. Daar gaan de kinderen al met tegenzin met papa mee, ondanks dat hij zijn uiterste best doet er een leuk weekend van te maken.
Nee, de ME helpt zoeken. Dat zie je vaker bij grootschalige zoekacties.quote:
Het ging erover of de discussie rond de omgangsregeling hier op zijn plek is.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Wtf? Dit is het ultieme voorbeeld van een vader die blijkbaar voldoende labiel was om de kinderen er héél ver vandaan te houden. En nee, kom niet aan met een argument als "een belachelijke omgangsregeling heeft hem hier mogelijk toe gebracht". Want dat verklaart absoluut de moord op 2 kinderen niet.
Ok. Ik dacht dat dit een politiezaak was.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, de ME helpt zoeken. Dat zie je vaker bij grootschalige zoekacties.
De BOA, de Bijzonder OpsporingsAmbtenaar zal in dit geval de rechercheurs zijn die zijn belast met het onderzoek in deze zaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |