SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent niet grappig dus hij herkende het goed. Pedant mannetje dat je bent.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het verschil tussen een overduidelijk grapje en gehuil niet kennen.![]()
Ga huilen jij.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij bent niet grappig dus hij herkende het goed. Pedant mannetje dat je bent.![]()
![]()
Commentator zegt dat het nu een echte wedstrijd is, dat was bijna 10 minuten geleden en nog steeds geen kans bij beide kanten![]()
![]()
Volgens deze is nummer 8 ook goed voor play offs.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, nummer 8 vind ik prima voor Groningen.... net-niet![]()
AHAHHAHA RICKAZIO!
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Oh, oeps.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:44 schreef NaturalScience het volgende:
Groningen staat helemaal geen 9de..... ook niet virtueel
Even aangepast.![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Mensen die haten op Evert moeten opgehangen worden
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Die vergeet de beker volgensmijquote:Op zondag 12 mei 2013 14:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens deze is nummer 8 ook goed voor play offs.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Lurling gaat na de wedstrijd vechten met het publiek.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:45 schreef Insomnia_ het volgende:
LURLING LURLING LURLING LURLING
je moeder is een hoer![]()
Nummer 8 is ook play-offs ja...quote:Op zondag 12 mei 2013 14:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
1. Vind m als standaard PI beter dan het briefjequote:Op zondag 12 mei 2013 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1. Je hebt een kutPI
2. Haten op evert.
![]()
2. Evert![]()
3. Sierd![]()
![]()
Je bent zelf een moeder.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:45 schreef Insomnia_ het volgende:
LURLING LURLING LURLING LURLING
je moeder is een hoer![]()
Ohja, fuck... Hup Ado en Heerenveen.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]★★★![]()
Ik vind het een om aandachtschreeuwende PI.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:46 schreef OverRated het volgende:
[..]
1. Vind m als standaard PI beter dan het briefje![]()
2. Evert![]()
![]()
Moeilijk soms he?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:46 schreef GGMM het volgende:
Potver, ik snap er niks van.
Wederom een TT-change.![]()
ok.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een om aandachtschreeuwende PI.![]()
Doe gewoon: PSV faalt weer eens.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:46 schreef GGMM het volgende:
Potver, ik snap er niks van.
Wederom een TT-change.![]()
Ja.quote:
http://www.futbol24.com/n(...)2012-2013/liveTable/
Gelukkig had ik deze site nog bij de hand.![]()
![]()
deze is slecht hej :")quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Hahahaha, Groningen gaat verliezen van een elftal met roze flikkersquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:49 schreef Rickazio het volgende:
[..]
je denkt serieus dat wij van een elftal roze flikkers gaan verliezen?★★★![]()
Leuk grapjequote:Op zondag 12 mei 2013 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, dacht even dat het bijna afgelopen was.![]()
![]()
Raar, dat zei hij helemaal niet. Domme conclusies trek jij.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, dacht even dat het bijna afgelopen was.![]()
Maar momenteel falen ze, kan je niet omheen.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, dacht even dat het bijna afgelopen was.
1-0 PEC overigens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |