SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanwezigen:
CristinaYang
Madeliefff
Dqod
Fanta-Stick
Mortaxx
wickedmen
Hugh_Myron
Ikjijallebei
Buffalo-Soldier
Haan33
Madjackthepirate
Piye
Feyenoordfan92
Geelman
MAHL
Dimachaerus
Durrrr
Micson
Fonkeymonkey
Chai
Moccie
Misschien:
Wenfer2
Fokker89
Rawberry
Rodawa
Belangrijk:
De vorige paar topics over KLB-meets zijn in SC vervallen. Dat is niet de bedoeling voor dit topic. Er zijn dus een aantal duidelijke regels.
We willen wel: aan- of afmeldingen en vragen over de meet.
We willen niet: off-topic opmerkingen, SC, gebagger, en reacties als ‘deze meet komt er toch niet’.
Post dus alleen relevante opmerkingen of vragen over de meet, de rest zal toch verwijderd worden.
We hopen jullie allemaal te zien bij de meet!
Liefs,
CristinaYang en Madeliefff
-Is nog niet zeker, dus OP laten staan-
Ik heb zo'n vermoeden dat hij er niets op in te brengen had.quote:
Daar wil je nog niet dood gevonden worden.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:34 schreef Susteren het volgende:
Ey jongens doe volgende meet in Eindje! Ik maak een poll
Nee.quote:
Dat blijkt.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat hij er niets op in te brengen had.
Meisjes met alcohol op kunnen verder ook onverwacht assertief zijn.
Nou en. Voor beeld had je maar naar die meet moeten gaan, met je chipshandjes.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik was niet van plan een nieuwe te maken. Komen toch geen pics
quote:
Jij neemt ook geen blad voor de mond he, hater.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nouja, als je ass- en tietfoto's op FOK! post heb je ook wel met een bepaald slag volk te maken al hè...
Werkhanden zul je bedoelen homofielquote:Op zondag 12 mei 2013 10:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nou en. Voor beeld had je maar naar die meet moeten gaan, met je chipshandjes.
Ik heb het hem gevraagd hij haalde zijn schouders op oid.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat hij er niets op in te brengen had.
Meisjes met alcohol op kunnen verder ook onverwacht assertief zijn.
Hoe kijk jij tegen deze al deze heidense Jezebel-praktijken aan, gezien je religieuze achtergrond?quote:
Confirmed als jongensmeisje dus.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Werkhanden zul je bedoelen homofiel
How about no.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:36 schreef Susteren het volgende:
Poll: Waar moet de volgende meet komen?
• Eindhoven natuurlijk! Eindhoven de gekste!
• Maastricht, wat een prachtstad!
• Den Bosch
• Nijmegen
• Breda
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Is goed, dan neem ik je vol op je bek daar.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:37 schreef -supergirl- het volgende:
DEN BOSCH VOLGENDE MEET. Dn dan in september! 100% dat ik er dan ben
Waarom allemaal in een bepaalde regioquote:Op zondag 12 mei 2013 10:36 schreef Susteren het volgende:
Poll: Waar moet de volgende meet komen?
• Eindhoven natuurlijk! Eindhoven de gekste!
• Maastricht, wat een prachtstad!
• Den Bosch
• Nijmegen
• Breda
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik heb de kusscenes niet gezien.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoe kijk jij tegen deze al deze heidense Jezebel-praktijken aan, gezien je religieuze achtergrond?
Bestempel jij jezelf als classy?quote:Op zondag 12 mei 2013 10:36 schreef Fanta-stick het volgende:
Jij neemt ook geen blad voor de mond he, hater.
Alpha.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb het hem gevraagd hij haalde zijn schouders op oid.
Ook zonder beeld heb je vast wel een oordeel over homoseksualiteit onder twintigers.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |