Het hele filmpje:quote:Op zondag 12 mei 2013 08:29 schreef JK1982 het volgende:
Over voorkruipen bij de stoplichten, zie 4:35
Nicequote:Op zondag 12 mei 2013 14:11 schreef pindaplukker het volgende:
Google glasses, waarom is dit niet eerder uitgevonden?
Veel handiger ipv met een vierkant blok a la gopro op je kop rond te lopen.
Vast ook te combineren met navigatiequote:Op zondag 12 mei 2013 14:11 schreef pindaplukker het volgende:
Google glasses, waarom is dit niet eerder uitgevonden?
Veel handiger ipv met een vierkant blok a la gopro op je kop rond te lopen.
quote:
Ik kwam hem toevallig tegen in dat filmpje.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:44 schreef Sounddragon het volgende:
Da's beter als complete fail compilations posten voor een stukkie van 3 seconden
die zit er wel geschikt uit!quote:
goed spul, die bandjes uit 1991 en 1993quote:Op zondag 12 mei 2013 13:32 schreef Skv het volgende:
DOT-codes gecheckt.383 en 171. Snel vervangen.
Vreemd dat het garagemannetje zei dat ik er nog wel een maandje of wat op door kon.
Nee, wel je kuip. Tank wordt beschermd door je stuur als het goed is.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:01 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Zou deze valbeugel de tank reden als je hem neerlegt?
Maar trekt het stuur dan niet krom?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, wel je kuip. Tank wordt beschermd door je stuur als het goed is.
Probeer maar eens om een stuur te verbuigenquote:
Mooi setje idd! Maar stiekem ben ik toch wel blij met de pijpjes die er nu onder liggenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:14 schreef JK1982 het volgende:
Pindaplukker, iets voor jou? http://link.marktplaats.nl/676177115
ik heb flink wat brommertjes krom gereden, maar het lijkt mij dat als het stuur op het asfalt klettert er toch wel iets verbuigt?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Probeer maar eens om een stuur te verbuigen
Jep, je stuuraanslag meestal, of je clamps, of je risers..quote:Op zondag 12 mei 2013 16:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb flink wat brommertjes krom gereden, maar het lijkt mij dat als het stuur op het asfalt klettert er toch wel iets verbuigt?
ging prima, ziequote:Op zondag 12 mei 2013 16:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Probeer maar eens om een stuur te verbuigen
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:49 schreef Mirgeam het volgende:
vorig jaar bijna de amstel in gereden met m'n pa's zr7
Dus de motor opzich is nog heel, maar verder rijden kan je niet?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, je stuuraanslag meestal, of je clamps, of je risers..
quote:
met het verschil dat een nieuw stuur goedkoper is dan een nieuwe tank of je tank uit laten deuken en spuitenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb flink wat brommertjes krom gereden, maar het lijkt mij dat als het stuur op het asfalt klettert er toch wel iets verbuigt?
Neem maar van mij aan, dat als je zo hard op je bek gaat dat één van die dingen kapot is, dat je effe geen zin hebt om verder te rijden.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dus de motor opzich is nog heel, maar verder rijden kan je niet?
Als je stuur krom gaat, kan hij ook je tank raken, dus dan heb je dubbel pech. Maar nogmaals; als dat gebeurt is de rest ook wel rijp voor de oud-ijzer boer.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
met het verschil dat een nieuw stuur goedkoper is dan een nieuwe tank of je tank uit laten deuken en spuiten
Fair enough.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan, dat als je zo hard op je bek gaat dat één van die dingen kapot is, dat je effe geen zin hebt om verder te rijden.
crashbikequote:
Tuulk niet passen je poten toch wel langs?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:37 schreef Yreal het volgende:
Met de SW-mototech beugels kom ik klem met mijn benen ...
[ afbeelding ] denk ik...
Altijd fijn als je valt met een brommer waar weinig aan kapoet kanquote:Op zondag 12 mei 2013 16:37 schreef Mirgeam het volgende:
was een naked met wat aanpassingen, oude stuur en koplamp erop, nieuwe snelheidskabel -> weer in orde
2 opties;quote:Op zondag 12 mei 2013 16:37 schreef Yreal het volgende:
Met de SW-mototech beugels kom ik klem met mijn benen ...
[ afbeelding ] denk ik...
3: De hepco en becker beugeltjes halenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Altijd fijn als je valt met een brommer waar weinig aan kapoet kan
[..]
2 opties;
1. valbeugels op maat laten maken
2. stuk van je benen af laten zagen
Voorkeur gaat uit naar optie 2, dan zijn we van dat gemauw van je af, en kan je gewoon een Alp kopen.
5. Highway steps en fwd-controls aan de beugels makenquote:
Maar dat is gewoon kutquote:Op zondag 12 mei 2013 16:43 schreef Sounddragon het volgende:
Wat jij wilt, als we maar van dat 'ik ben te lang' gemauw af zijn
zeik niet; je lijkt wel een wijf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:55 schreef Sounddragon het volgende:
Welke jurk je aan wilt.. wijf.
Als ik die rechter aan trek sta ik toch nog steeds in mijn blote gat omdat ik te lange benen hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoelang was je ook alweer toch geen 210 ofzo?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als ik die rechter aan trek sta ik toch nog steeds in mijn blote gat omdat ik te lange benen heb
2 meterquote:Op zondag 12 mei 2013 17:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoelang was je ook alweer toch geen 210 ofzo?
Visgraatpanty'squote:
Ziet eruit als Hepco & Becker?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:06 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wat ik zoek ! Alleen is de bijgaande pdf in het duitsdus ik snap helemaal niet wat er nou staat
Een Anita dan, want hij houdt wel van blaten dattie zo goed is, rijdt alle SSen eruit dit dat, zwaar ervaren motorrijdster, maar als hij moet sleutelen scheuren zijn nagelsquote:
Op de div en triumph altijd bt's gehad maar op de cbr nu, vind het niks.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:29 schreef Skv het volgende:
Iemand ervaring met BT-45 banden?
Reviews zien er aardig uit, denk dat ik die liever neem als die conti's niet op korte termijn uitkomen.
Ik vind het niks. Te nerveus, zeker in de regen. Beetje zoekerig in de bochten.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:29 schreef Skv het volgende:
Reviews zien er aardig uit, denk dat ik die liever neem als die conti's niet op korte termijn uitkomen.
Geen controles dusquote:Op zondag 12 mei 2013 20:49 schreef BlackLining het volgende:
Godver, ik ben echt kneitergaar na die rit vanmiddag. 240 kilometer 'maar', heb regelmatig meer dan het dubbele per dag gedaan.
Ging ook wel echt bizar hard. Moest echt hard werken om een beetje bij te blijven op de dijk
MFMM?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:49 schreef BlackLining het volgende:
Godver, ik ben echt kneitergaar na die rit vanmiddag. 240 kilometer 'maar', heb regelmatig meer dan het dubbele per dag gedaan.
Ging ook wel echt bizar hard. Moest echt hard werken om een beetje bij te blijven op de dijk
Ja. Best lachen maar we waren rijkelijk laat, veel mensen gingen net weg.quote:
Was het weer bij de Mac?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja. Best lachen maar we waren rijkelijk laat, veel mensen gingen net weg.
is een brigestone toch ???quote:Op zondag 12 mei 2013 20:29 schreef Skv het volgende:
Jazeker.quote:
Gek he?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:17 schreef Skv het volgende:
Was ik ook al naar aan het zoeken Geert. Offline gehaald want bang voor boetes denk ik.
Jij had hem wel gezien dusquote:Op zondag 12 mei 2013 21:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gek he?
ik zag diverse keren 230+ op een dijkje waar je 30 - 60 mag, en die inhaalaktie aan het eind van die motorrijder via rijstrook 2 was ook niet echt bijdehand; zat geen halve seconde tussen die auto en hemzelf, dus met die snelheid van rijstrook wisselen @ krapjes 100 meter per seconde, dat was dus 30 - 40 meter ofzo, da's niet veel @ 285p/u. Wezenloze.
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:38 schreef klawie het volgende:
[..]
is een brigestone toch ???
ik laat morgen een bt 21 monteren weet niet of het veel anders is
Die dus idd had ik op de cbr ook kut band.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:38 schreef klawie het volgende:
[..]
is een brigestone toch ???
ik laat morgen een bt 21 monteren weet niet of het veel anders is
Mjah, als ze per sé willen... als het op jouw account staat kunnen ze er wat meequote:Op zondag 12 mei 2013 21:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij had hem wel gezien dus, zouden ze er echt wat mee kunnen dan?
Hebbie nog een linkje dan op gs doet tie het niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, als ze per sé willen... als het op jouw account staat kunnen ze er wat mee
Ik keek hem gewoon via die GS link trouwens, die hosten hem zelf he, dus je kunt offline halen wat je wilt, als hij op hun site staat ben je de loel.
Whehequote:Op zondag 12 mei 2013 21:51 schreef Sounddragon het volgende:
MF linkjes met niet werkende foto's, gelul over de MFMM... moet dat?? we zitten hier op de FOK!s
Ech wel, daar zit ik hem net te kijken, nog geen 5 minuten geledenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hebbie nog een linkje dan op gs doet tie het niet.
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:51 schreef Sounddragon het volgende:
MF linkjes met niet werkende foto's, gelul over de MFMM... moet dat?? we zitten hier op de FOK!s
Yreal die is namelijk nog sneller dan supersportsquote:Op zondag 12 mei 2013 21:54 schreef whY... het volgende:
Wie van jullie moet ik billenkoek geven![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)en_30_km_dijkje.html
koop een crosstourerquote:Op zondag 12 mei 2013 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
Net effe wezen tanken met de AT; dagje op en neer naar Geleen met 140 - 150 en een boodschappie; 17 liter op 245km, da's goffedomme niet normaal![]()
Ik mot een dikke snelwegbrommer
En toen werd 'ie wakker met een natte plek in zijn bed.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Yreal die is namelijk nog sneller dan supersports
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Yreal die is namelijk nog sneller dan supersports
ik heb 125euro betaald de band is 120 70 17 ir rij morgen de motor erheen en hun doen de restquote:Op zondag 12 mei 2013 21:47 schreef Skv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn nog 100E goedkoper dan die Conti's ook. Wat betaal je voor het monteren?
Geen geheeeelld...quote:
Niet doorvertellen, anders rijdt straks de hele MotoGP op KLE'squote:Op zondag 12 mei 2013 21:56 schreef whY... het volgende:
[..]Ik wist niet dat je sneller kon zijn dan SS
nou ik heb mijn salarisstrookje van deze maand net gezienquote:Op zondag 12 mei 2013 21:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen geheeeelld...
Zal wel een Pan worden ofzo.. maar eerst mot ik mijn belastinggeld terug hebben.
Vakantiegeld is een mooi dingquote:Op zondag 12 mei 2013 21:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nou ik heb mijn salarisstrookje van deze maand net gezienik kan iig zonder zorgen op vakantie over 2 weken
Vakantiegeld! Ik zit in spanning te wachtenquote:
Digitaalzaken doen?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nou ik heb mijn salarisstrookje van deze maand net gezienik kan iig zonder zorgen op vakantie over 2 weken
Oh zie net dat het linkje hier ook weer gefixed isquote:Op zondag 12 mei 2013 20:12 schreef Geerd het volgende:
Had de video wel even willen zien eigelijk
http://www.geenstijl.nl/m(...)r_een_30_km_dij.html
Hoe!? Ik moest betalen geloof ik 68,- ..quote:Op zondag 12 mei 2013 22:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
En belasting geld 3700 pietermannen als het goed is
Eigenhuis.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:01 schreef whY... het volgende:
[..]
Hoe!? Ik moest betalen geloof ik 68,- ..
Kolerequote:
Wat is daar laat aan de cbr doet 115 in zijn 1.(op de teller)quote:Op zondag 12 mei 2013 22:01 schreef klawie het volgende:
hij schakelt ook een beetje laat hij rijdt 100 in zijn 2
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:01 schreef klawie het volgende:
hij schakelt ook een beetje laat hij rijdt 100 in zijn 2
Nee joh das nieuwigheid, dat slijt wel xDquote:Op zondag 12 mei 2013 22:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat is daar laat aan de cbr doet 115 in zijn 1.(op de teller)
Dat gaat ook echt nergens meer overquote:Op zondag 12 mei 2013 21:54 schreef whY... het volgende:
lol dan rij ik al in zijn 5quote:Op zondag 12 mei 2013 22:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat is daar laat aan de cbr doet 115 in zijn 1.(op de teller)
Tering idd, dit is weer het andere uiterste 144 in zijn 1 lolquote:Op zondag 12 mei 2013 22:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat gaat ook echt nergens meer over![]()
Evenals een 30km zone daar
Ik heb hier ook nog niks binnenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
En belasting geld 3700 pietermannen als het goed is
mooi dijkje wel. iemand enig idee waar het is?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tering idd, dit is weer het andere uiterste 144 in zijn 1 lol
Jah waarom geen 60? Door de fietsers denk ikquote:Op zondag 12 mei 2013 22:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat gaat ook echt nergens meer over![]()
Evenals een 30km zone daar
Geen zin om dat cijfer ding op te zoekenquote:
als je een user agent addon installeert dan kun je volgens mij gewoon die check voor de gek houden en met firefox inloggenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geen zin om dat cijfer ding op te zoekenEn werkt niet met vuurvos, krijg je weer al die vragen om als standaard browser in te stellen en shit.
Ik vertrouw op de post
ik begreep van een collega dat er ook nog een stukske herberekening inzit ivm nieuwe CAO die met terugwerkende kracht ingingquote:
3% ofzo was het toch vanaf februari?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik begreep van een collega dat er ook nog een stukske herberekening inzit ivm nieuwe CAO die met terugwerkende kracht inging
Leuk, een mirror..quote:Op zondag 12 mei 2013 21:54 schreef whY... het volgende:
Lijkt op de Waalsedijk Heusden - Zaltbommel. En dat zou goed kunnen aangezien hij later over de A2 rijdt bij Den Bosch op het Hintham knooppunt, wat daar inderdaad direct naast ligt.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
mooi dijkje wel. iemand enig idee waar het is?
Ja, Waalsedijk dusquote:Op zondag 12 mei 2013 22:29 schreef Geerd het volgende:
Het is de dijk tussen Neerijnen en Tiel.(lees ik net )
Ja ik wilde ook nog, maar mijn lichaam wilde niet meewerkenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja. Best lachen maar we waren rijkelijk laat, veel mensen gingen net weg.
Als ik zo kijk naar zijn vrienden op motorstek weet ik inderdaad wie dat is geweest ja. Hij rijd hier in Den Bosch rond. Of nou ja, 'rijden'..quote:Op zondag 12 mei 2013 22:40 schreef JK1982 het volgende:
Hahahaha, zelfs al bekend wie/wat het is geweest. Een of ander pikkie van 22 jaar.
Vraag me af hoe oud hij zal worden..
Motorstek profiel is vanavond ook toevallig gewijzigd.. (zal wel leeggegooid zijn..)
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/24781127#24781127
Laat die gozer het lekker bij het circuit houden zeg. Levensgevaarlijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als ik zo kijk naar zijn vrienden op motorstek weet ik inderdaad wie dat is geweest ja. Hij rijd hier in Den Bosch rond. Of nou ja, 'rijden'..
Niemand durft met die kerel mee te rijden omdat hij inderdaad als een volslagen mongool rijdt. Is dus altijd alleen op de fiets. Ik heb hem wel een paar keer gesproken op het industrieterrein hier. Spoort inderdaad van geen kant die kerel.
Deze fiets was dat dus.
Politie leest Geenstijl ook, die weten vast in no-time wie het is. En dan is 'ie z'n fietsie kwijt.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:52 schreef JK1982 het volgende:
Blijft wel een mooie fiets trouwens, zo'n ZX10-R van de 1e lichting. En het trekt als een malle zo te zien.
Maargoed, lijkt me een kwestie van tijd dat ze die gast een keer bij elkaar moeten zoeken. Het kan niet altijd goed gaan.
Ze wijzen hem er regelmatig op dat hij zichzelf nog een keer helemaal kapot rijd. Weet hij, maar boeit hem niet, zegt ie. Mafkees.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:52 schreef JK1982 het volgende:
Blijft wel een mooie fiets trouwens, zo'n ZX10-R van de 1e lichting. En het trekt als een malle zo te zien.
Maargoed, lijkt me een kwestie van tijd dat ze die gast een keer bij elkaar moeten zoeken. Het kan niet altijd goed gaan.
Stoer!quote:Op zondag 12 mei 2013 22:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ze wijzen hem er regelmatig op dat hij zichzelf nog een keer helemaal kapot rijd. Weet hij, maar boeit hem niet, zegt ie. Mafkees.
Nou, dat zal niet te bewijzen zijn. Wat de politie wel kan uitvinden is waar hij vaak rond hangt. En laat dat nou dezelfde plek zijn waar ik vaak rond hang, de coordinaten van het bankje staan zelfs op MF. Ik zal het hier voor me houden, maar je kunt er donder op zeggen dat daar nu de komende tijd wederom heel veel politie zal staan. Het begon net wat minder te worden.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Politie leest Geenstijl ook, die weten vast in no-time wie het is. En dan is 'ie z'n fietsie kwijt.
Je zou eigenlijk de garantie moeten hebben dat er geen andere mensen op die dijk zijn en dat het asfalt brandschoon is.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:59 schreef Anne het volgende:
Ik zou het nooit willen doen, maar ik zou het wel willen durven.
Die gast heeft in ieder geval wel ballen, maar weinig verstand.
Goed rijden is relatief als je je capriolen in zo'n context uit denkt te moeten voeren. Je ziet ook een paar keer fietsers, die schrikken zich ook de tyfus en ga daardoor onvoorspelbaar gedrag vertonen. Ik zou het niet doen (en ook niet durven).quote:Op zondag 12 mei 2013 22:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou, dat zal niet te bewijzen zijn. Wat de politie wel kan uitvinden is waar hij vaak rond hangt. En laat dat nou dezelfde plek zijn waar ik vaak rond hang, de coordinaten van het bankje staan zelfs op MF. Ik zal het hier voor me houden, maar je kunt er donder op zeggen dat daar nu de komende tijd wederom heel veel politie zal staan. Het begon net wat minder te worden.
En dan is gewoon iedereen de lul, ookal sta je een beetje te kletsen. Aantekening, dit dat. En waag het niet een rondje te maken, want ze vinden altijd wel iets wat je fout doet. Zal een mooie zooi worden als door dit figuur daar nog meer politie komt.
Hij kan overigens wel echt verschrikkelijk goed rijden hoor, daarvoor niets dan respect. Maar doe dat ergens anders
op zo'n weg zou ik het nooit doen zou niet op me geweten willen hebben dat ik iemand heb dood gereden omdat ik effe hard wou rijden om het daarna op youtube te kunnen showenquote:[b]Op zondag 12 mei 2013 22:59 schreef Anne het
Die gast heeft in ieder geval wel ballen, maar weinig verstand.
Zo geweldig rijdt hij nou volgens mij ook weer niet trouwens. Als je daar een beetje bekend bent en weet waar je hem even open kunt trekken.. Doordat je met 180 pk in een poep en een scheet op hoogst illegale snelheden zit lijkt het misschien heel wat, maar ondertussen..quote:Op zondag 12 mei 2013 23:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk de garantie moeten hebben dat er geen andere mensen op die dijk zijn en dat het asfalt brandschoon is.Dan kun je nog eens los gaan.
Lijkt me inderdaad prachtig om zo goed te kunnen rijden. Maar ja
Laten we dan zeggen 'bijzonder goede motorbeheersing'quote:Op zondag 12 mei 2013 23:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Goed rijden is relatief als je je capriolen in zo'n context uit denkt te moeten voeren. Je ziet ook een paar keer fietsers, die schrikken zich ook de tyfus en ga daardoor onvoorspelbaar gedrag vertonen. Ik zou het niet doen (en ook niet durven).
Ik denk dat die knul daar niet bang voor hoeft te zijn. Justitie/politie kan en mag helemaal niks met een video. Ja.. misschien een boos vingertje. Maar verder..quote:Op zondag 12 mei 2013 22:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Politie leest Geenstijl ook, die weten vast in no-time wie het is. En dan is 'ie z'n fietsie kwijt.
Op een gegeven moment stopt hij even, in het begin. En het lijkt of hij gebaart naar iemand achter hem..quote:Op zondag 12 mei 2013 23:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik denk dat die knul daar niet bang voor hoeft te zijn. Justitie/politie kan en mag helemaal niks met een video. Ja.. misschien een boos vingertje. Maar verder..
Tenzij iemand kan getuigen, maar aangezien ie alleen rijdt..
Pff ben nog steeds blij dat er niemand fietste toen ik de triumph tegen de stoep parkeerde.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:03 schreef klawie het volgende:
[..]
op zo'n weg zou ik het nooit doen zou niet op me geweten willen hebben dat ik iemand heb dood gereden omdat ik effe hard wou rijden om het daarna op youtube te kunnen showen
Och ketting net weer in de vet laat maar komenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:26 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, anyway... het wordt de hele week k*tweer hè?
idd en daar kom je dan nooit vanaf hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 23:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pff ben nog steeds blij dat er niemand fietste toen ik de triumph tegen de stoep parkeerde.
Denk er nog wel eens aan wat als..
Not sure if...quote:Op zondag 12 mei 2013 23:36 schreef Gokhan03 het volgende:
Wow al die moraalridders weerDan pakt hij een leeg dijkje om te trappen is het weer niet goed.
We rijden hier allemaal 125cc zeker of niet.
Leeg dijkje of een 30 zone dijkje.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:36 schreef Gokhan03 het volgende:
Wow al die moraalridders weerDan pakt hij een leeg dijkje om te trappen is het weer niet goed.
Wie ben jij?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:36 schreef Gokhan03 het volgende:
leeeg???? ik zie meerdere keren fietsers en auto's langskomenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:36 schreef Gokhan03 het volgende:
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:36 schreef Gokhan03 het volgende:
Ik ga morgen gewoon 2 keer 116 km doen, mooi peop aan, en als het aan mij ligt de hele week. Moet alleen effe kijken of ik mijn natte pak daar ergens fatsoenlijk kwijt kan; in de middag/avond een nat pak aantrekken na een lange dag is kutquote:Op zondag 12 mei 2013 23:26 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, anyway... het wordt de hele week k*tweer hè? Balen...
Hahaha, da's wel een goeiequote:Op zondag 12 mei 2013 23:40 schreef Dekatria het volgende:
Ik moet bij die speedowarriors altijd hieraan denken:
Hoi trolliequote:Op zondag 12 mei 2013 23:36 schreef Gokhan03 het volgende:
Nouja, als het even lekker doorregent zijn volgende week de wegen lekker schoon.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ga morgen gewoon 2 keer 116 km doen, mooi peop aan, en als het aan mij ligt de hele week. Moet alleen effe kijken of ik mijn natte pak daar ergens fatsoenlijk kwijt kan; in de middag/avond een nat pak aantrekken na een lange dag is kut
Denk je? Ik heb wel eens vaker verhalen gelezen van mensen die opgepakt zijn op basis van videomateriaal. Weet alleen niet meer of dat in NL was. Zal wel niet ook.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik denk dat die knul daar niet bang voor hoeft te zijn. Justitie/politie kan en mag helemaal niks met een video. Ja.. misschien een boos vingertje. Maar verder..
Tenzij iemand kan getuigen, maar aangezien ie alleen rijdt..
Jep, en dan zitten er ook niet zoveel lijken op mijn brommer met de ritquote:Op zondag 12 mei 2013 23:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, als het even lekker doorregent zijn volgende week de wegen lekker schoon.
Kunnen we weer dijkjes onveilig gaan maken![]()
Mijne zit ook nog vol lijken. Snel maar even een gratis douche pakken.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, en dan zitten er ook niet zoveel lijken op mijn brommer met de rit
Maar wij hebben Mini & Maxi om ons bewust te maken van de gevaren..quote:Op zondag 12 mei 2013 23:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die Australiërs zijn sowieso wel van de goeie roadsafety ads
Idd nieuwe bandjes voelt meteen goed, als je het dan toch doet pak het meteen goed aan.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:53 schreef BlackLining het volgende:
Ik wilde erop ingaan, maar je moet de troll inderdaad niet voeren..
En toch lijkt het me vet zo te kunnen rijden. Ik weet dat ik op de Bandit harder en scherper door de bocht kan als wat ik nu doe, maar ik vertrouw de fiets er niet genoeg voorDus voor we daar aan gaan werken maar eens andere vering en bandjes er onder.
Jammer dat de kans om op het circuit op je bek te gaan zo groot is. Anders had ik dat al lang een keer gedaan. Maar dan moet ik weer een circuitfiets hebben enzo..
Achter is op, voor nog nietquote:Op zondag 12 mei 2013 23:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd nieuwe bandjes voelt meteen goed, als je het dan toch doet pak het meteen goed aan.
Achter en voor gewoon nieuw op ook al is achter nog niet op.
Als..als..als. Iedereen weet wat er mis kan gaan. Wat als het NIET mis zal gaan. Hij kan moeilijk naar een ander planeet gaan waar hij niemand tegen zal komenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:40 schreef klawie het volgende:
[..]
leeeg???? ik zie meerdere keren fietsers en auto's langskomen
ik vind het ook ge wel dig als het goed gaat maar als het fout gaat wil jij niet weten wat er allemaal gebeurd
quote:Op maandag 13 mei 2013 00:10 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Als..als..als. Iedereen weet wat er mis kan gaan. Wat als blad bla Of je er met 70 tegen aan knalt of met 100 zal vrij weinig uitmaken.
Iemand de dood wensen doe je niet.
voor 100 piek rij je rond op zandvoort kom je niemand tegenquote:Op maandag 13 mei 2013 00:10 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Als..als..als. Iedereen weet wat er mis kan gaan. Wat als het NIET mis zal gaan. Hij kan moeilijk naar een ander planeet gaan waar hij niemand tegen zal komenAl zou het mis gaan, jammer dan, is zijn eigen probleem. Zo zal iedereen wel erover denken. Het is toch erg dat iedereen detective gaat spelen om diegene op te sporen en aan te geven. Het is niet zo dat ie wegrijdt van een ongeluk.
Jullie mogen me een troll vinden, maar ik vind het kunnen wat die gozer heeft gedaan. Het is niet in de bebouwde kom, niet in een woonwijk, niet op een drukke plek. Zelfs die reacties met "Wat als je kind daar oversteekt..". Of je er met 70 tegen aan knalt of met 100 zal vrij weinig uitmaken.
Iemand de dood wensen doe je niet.
Normaal rijden is natuurlijk ook niet leuk met zo'n dingquote:Op zondag 12 mei 2013 22:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als ik zo kijk naar zijn vrienden op motorstek weet ik inderdaad wie dat is geweest ja. Hij rijd hier in Den Bosch rond. Of nou ja, 'rijden'..
Niemand durft met die kerel mee te rijden omdat hij inderdaad als een volslagen mongool rijdt. Is dus altijd alleen op de fiets. Ik heb hem wel een paar keer gesproken op het industrieterrein hier. Spoort inderdaad van geen kant die kerel.
Deze fiets was dat dus.
zo'n filmpje is geen bewijsquote:Op zondag 12 mei 2013 22:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat rij jij eigenlijk dan?quote:
Your point being?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:54 schreef Skv het volgende:
[..]
neehoor. zelfs als ze achterhalen wie het filmpje geupload heeft en diegenen toevallig ook een blauwe motor op zijn naam heeft staan kunnen ze nog steeds niet hard maken dat:quote:Op zondag 12 mei 2013 22:54 schreef Skv het volgende:
[..]
D: het filmpje niet gemanipuleerd isquote:Op maandag 13 mei 2013 07:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
neehoor. zelfs als ze achterhalen wie het filmpje geupload heeft en diegenen toevallig ook een blauwe motor op zijn naam heeft staan kunnen ze nog steeds niet hard maken dat:
A: zijn motor de motor in het filmpje was
B: hij de bestuurder was
C: zijn snelheidsmeter is vast niet geijkt
Oh in dat geval is het natuurlijk toegestaan om een kind dood te rijdenquote:Op maandag 13 mei 2013 00:10 schreef Gokhan03 het volgende:
Zelfs die reacties met "Wat als je kind daar oversteekt..". Of je er met 70 tegen aan knalt of met 100 zal vrij weinig uitmaken.
Ik zeg niet dat het is toegestaan, ik zeg alleen dat het geen verschil maakt. Dood = dood. Of dat met 30km/h gebeurt of met 200.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Oh in dat geval is het natuurlijk toegestaan om een kind dood te rijden
Wil je zo graag hard rijden, ga dan lekker naar het circuit of Duitsland.
De kans dat je nog kan remmen of uitwijken zonder iemand te raken is met 30 toch een heel stuk groter, en zelfs als je iemand raakt is de schade met 30 een stuk beter te overzien. Ja, dood is dood maar er zit nog een heel groot gebied tussen dood en levend dat je met zulke snelheden toch al snel kleiner maakt.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:31 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het is toegestaan, ik zeg alleen dat het geen verschil maakt. Dood = dood. Of dat met 30km/h gebeurt of met 200.
Probeer je soms zeggen dat het op het circuit of in Duitsland niet voor kan komen?
Heb je gelijk in. Ik vind het alleen onzin dat er hier gepraat wordt alsof je met 30km/h 0% kans hebt op een ongeluk en als je 200 gaat dat je dan gelijk een moordenaar bent.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:33 schreef picodealion het volgende:
[..]
De kans dat je nog kan remmen of uitwijken zonder iemand te raken is met 30 toch een heel stuk groter, en zelfs als je iemand raakt is de schade met 30 een stuk beter te overzien. Ja, dood is dood maar er zit nog een heel groot gebied tussen dood en levend dat je met zulke snelheden toch al snel kleiner maakt.
Op het circuit steken geen kinderen over voor zover ik weet. Ook op de Autobahn niet. Op een dijk waar je 30 mag lijkt het me dat ze die limiet niet voor niks hebben ingevoerd, en mag je dus wel verwachten dat er onvoorziene dingen gebeuren ~ rijd je daar als zo'n mongool, dan heb je daar dus schijt aan, en ben je iemand die z'n rijbewijs niet waard is.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:31 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het is toegestaan, ik zeg alleen dat het geen verschil maakt. Dood = dood. Of dat met 30km/h gebeurt of met 200.
Probeer je soms zeggen dat het op het circuit of in Duitsland niet voor kan komen?
Dat die gozer nu ook nattigheid voelt, anders haalt hij z'n filmpje niet offline en verwijdert hij z'n gegevens op dat motorforum. Anyway, blijkt dat ik de daadkracht van het Nederlandse rechtsysteem weer veel te hoog inschat.quote:
Daar zijn mensen er iig op bedacht dat je met zo'n kutsnelheid langs komt zetten.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:31 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Tijdens mijn VRO kwam snelheid ook ter discussie.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:38 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Ik vind het alleen onzin dat er hier gepraat wordt alsof je met 30km/h 0% kans hebt op een ongeluk en als je 200 gaat dat je dan gelijk een moordenaar bent.
Mensen mogen eerst eens aandacht besteden aan het feit dat mensen moeten opletten in het verkeer ipv kijken naar snelheidsmeter.
cbr1000fquote:Op maandag 13 mei 2013 01:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat rij jij eigenlijk dan?Ik dacht Divers ion 900, maar je hebt het ook over Triumphs, bier en Honda's?
[knuppelinhethoenderhok]quote:Op maandag 13 mei 2013 11:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
Tijdens mijn VRO kwam snelheid ook ter discussie.
Daar kwam wel uit dat mensen die te hard rijden beter opletten.
MAAR.... er zit wel een maximum aan.
Tijdens de cursus reed ik ook lekker door, 100 waar je 80 mocht, 80 waar je 60 mocht ect ect.
Volgens de KNMV instructeur deed ik dat heel netjes aangezien ik ook afremde voor onoverzichtelijke punten
Hoe deze meneer dat doet is dat niet, hij kan met 200 niet zien of er nog iets vanuit de boerderij de weg op komt gefietst.
En als hij het ziet is hij hoe dan ook te laat.
zou ik daar 30 hebben gereden? nee, waarschijnlijk 50.
Maar dan heb ik nog voldoende tijd om actie te ondernemen als er een kind met zijn driewieler de weg op komt.
Trolololoquote:Op maandag 13 mei 2013 13:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[knuppelinhethoenderhok]
Je kunt het natuurlijk ook omdraaien: hoe harder je rijdt, hoe sneller je een gevaarlijk punt weer voorbij bent]
Dat je dat eerste bedoelde snapte ik wel, alleen ik doelde ook inderdaad op je tweede gedeelte. Zo'n filmpje, zonder een echt shot van diegene die rijdt, haalt geen donder uit in de rechtzaal.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat die gozer nu ook nattigheid voelt, anders haalt hij z'n filmpje niet offline en verwijdert hij z'n gegevens op dat motorforum. Anyway, blijkt dat ik de daadkracht van het Nederlandse rechtsysteem weer veel te hoog inschat..
dat blok!!!!quote:Op maandag 13 mei 2013 15:49 schreef BlackLining het volgende:
Gisteren op MFMM trouwens een Motoguzzi V7 gezien. Wat een prachtige fiets zegMet dat gedraaide V-Twin blok
Schijnt trouwens wel licht irritant te zijn als je stil staat met dat ding stationair. Gaat de motor licht op en neer vanwege de cilinders die tegen elkaar in beuken. Wel mooi lijkt me dat, zolang het maar weggaat in de bochten.
Lijkt wel een BMW-blok met viagra op..quote:Op maandag 13 mei 2013 15:49 schreef BlackLining het volgende:
Gisteren op MFMM trouwens een Motoguzzi V7 gezien. Wat een prachtige fiets zegMet dat gedraaide V-Twin blok
Schijnt trouwens wel licht irritant te zijn als je stil staat met dat ding stationair. Gaat de motor licht op en neer vanwege de cilinders die tegen elkaar in beuken. Wel mooi lijkt me dat, zolang het maar weggaat in de bochten.
Motoguzzi met BMW vergelijkenquote:Op maandag 13 mei 2013 15:59 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Lijkt wel een BMW-blok met viagra op..
Sowieso lengtegeplaatste blokkenquote:
Nee man, zo'n V-Twin in de lengte zoals die C7 is juist prachtigquote:
voor welke Cam?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:09 schreef lipjes het volgende:
Crap, kan nergens 3M stickers vinden.
Denk dat ik dan maar gewoon een hele nieuwe cam ga kopen
Mij gaat het meer om de technologische porno die er achter zo'n fiets zitquote:Op maandag 13 mei 2013 16:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee man, zo'n V-Twin in de lengte zoals die C7 is juist prachtig
Gij heiden.![]()
zal ik anders gwn dubbel zijdig tape meenemen naar de meet voor jequote:Op maandag 13 mei 2013 16:09 schreef lipjes het volgende:
Crap, kan nergens 3M stickers vinden.
Denk dat ik dan maar gewoon een hele nieuwe cam ga kopen
Technologie hoort niet op een fiets.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:52 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Mij gaat het meer om de technologische porno die er achter zo'n fiets zit![]()
en in dat opzicht is zo'n Moto Guzzi meer een Nel Veerkamp..
Rollei bulletquote:
Moet wel watervast en tegen hoge snelheden kunnen.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:56 schreef klawie het volgende:
[..]
zal ik anders gwn dubbel zijdig tape meenemen naar de meet voor je
Kheb nog wel een rol ductape in mn Givi liggen.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:23 schreef lipjes het volgende:
[..]
Rollei bullet
[..]
Moet wel watervast en tegen hoge snelheden kunnen.
Dus heb 3m tape nodig
En alleen kickstarten.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Technologie hoort niet op een fiets.
Op een fiets hoort een wetsump motor wat cilinders, gevoed door carburateurs met een mechanische ontsteking en verder niet zoveel
Ja, ho eens. Dan word ik er zélf moe van, dat was niet de bedoelingquote:
Je kan 'm zes maanden laten staan en starten zonder iets met de accu te hoeven doen.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, ho eens. Dan word ik er zélf moe van, dat was niet de bedoeling
Ja lekker, in zo'n zwart pak in de volle zon je de touwtyphus trappen om zo'n ding aan te krijgenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Je kan 'm zes maanden laten staan en starten zonder iets met de accu te hoeven doen.
Hoewel dat getrap in de zomermaanden wel klote is (op zo'n SRX moet je nog wel behoorlijk trappen ook..). Vooral als het bloedheet is.
Ik had ook nog zo'n dikke kunststof/leren motorbroek over m'n spijkerbroek heen aan. En nét m'n rijbewijs dus dat kreng is een paar keer afgeslagen voor een stoplicht. Godskolere wat zweten.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja lekker, in zo'n zwart pak in de volle zon je de touwtyphus trappen om zo'n ding aan te krijgenIk weet het nog wel van mijn brommertje ja. Vreselijk.
Sowieso is motorrijden opzich al een vrij degelijke work-out hoor, als je een beetje sportief rijd. Je gebruikt vrijwel alle spieren om een bocht netjes door te komen.
Vooral het vele schelden hielp bij mijquote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef Gummiebeer het volgende:
Alvast een Pro-tiptop tip voor mensen die hun brommert platleggen tijdens de rit![]()
Ja, zo heb ik één keer de fiets wat bergop naar een benzinestation kunnen duwen omdat ik te laat was met tanken. Bandit weegt zo'n 220 kilo met lege tank. In vol pak in de knallende zon met 30 graden. Ik heb nog nooit zo hard gezweet. Het stroomde zonder overdrijven van mijn rugquote:Op maandag 13 mei 2013 18:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik had ook nog zo'n dikke kunststof/leren motorbroek over m'n spijkerbroek heen aan. En nét m'n rijbewijs dus dat kreng is een paar keer afgeslagen voor een stoplicht. Godskolere wat zweten.Dan mag die broek dan nóg zo Aerotex zijn, helpen doet het niet.
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik één keer de fiets wat bergop naar een benzinestation kunnen duwen omdat ik te laat was met tanken. Bandit weegt zo'n 220 kilo met lege tank. In vol pak in de knallende zon met 30 graden. Ik heb nog nooit zo hard gezweet. Het stroomde zonder overdrijven van mijn rug
Uhuhquote:Op maandag 13 mei 2013 19:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Met zo'n helm met zweetspetters tegen de binnenkant van het vizier vanwege het zweet dat rondsproeit door het vele gescheld en getier.!
Ductape heb ik ook, maar ga ik het niet mee proberenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:37 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Kheb nog wel een rol ductape in mn Givi liggen.
Dit houd mijn linkerkap op zijn plaats met 160, dus zo'n cameraatje moet ook wel kunnen.
Is ook het idee voor de volgende cam, maar dan eerder een drift dan een goproquote:Op maandag 13 mei 2013 18:37 schreef Salatrel het volgende:
Nog een reden om voor een drift of gopro te gaan. Kun je tenminste fatsoenlijk accessoires nabestellen
Is dat die vent van dat liedje?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef Gummiebeer het volgende:
Alvast een Pro-tiptop tip voor mensen die hun brommert platleggen tijdens de rit![]()
Knettergek dat ie die motor verkoopt.quote:
oh ik ben geen fanboi of zo hoor maar merk het eigenlijk niet dat die gopro aan mijn hel vastzit... Als die bovenop zit merk ik het overigens wel maar daarom zit ie ook aan de zijkantquote:Op maandag 13 mei 2013 19:09 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ductape heb ik ook, maar ga ik het niet mee proberen
[..]
Is ook het idee voor de volgende cam, maar dan eerder een drift dan een gopro
Toch wel weer grappig dat ie Kathmandu aanhaaltquote:Op maandag 13 mei 2013 19:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Knettergek dat ie die motor verkoopt.
True, maar vind hem te opzichtig.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oh ik ben geen fanboi of zo hoor maar merk het eigenlijk niet dat die gopro aan mijn hel vastzit... Als die bovenop zit merk ik het overigens wel maar daarom zit ie ook aan de zijkant
Haha. Helaas heb ik de Himalaya alleen vanuit de lucht gezien. Lijkt me geweldig om te rijden.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:50 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Toch wel weer grappig dat ie Kathmandu aanhaalt
Mijn oom is naar Kathmandu gereden op z'n GS1200quote:Op maandag 13 mei 2013 20:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Haha. Helaas heb ik de Himalaya alleen vanuit de lucht gezien. Lijkt me geweldig om te rijden.
Edit:
[ afbeelding ]
Op een vlucht van Hong Kong naar London. Mooi man. Alpen zijn er werkelijk niks bij.
Crap.. daar moet ik nu niet aan denken met m'n neue uberbotsmuts.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:19 schreef Salatrel het volgende:
zo net mijn helm even laten stuiteren op de parkeerplaats bij de afhaalchinees. gelukkig zat er een gopro mount bovenop
Iran ligt wel lekker in de weg ja. Nog geen andere routes overwogen? Je zou via Rusland en Kazakhstan kunnen rijden toch. Kom je nog door het noorden van Afghanistan ook. Schijnt geweldig te zijn daar, en verrassend seculier in tegenstelling tot het zuiden.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:10 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Mijn oom is naar Kathmandu gereden op z'n GS1200Sindsdien wil ik dat ook doen. Maar door Iran komen is nogal euhm.. kut. Veel papierwerk, motor invoeren, motor uitvoeren blablabla en bla, politie begeleiding undsoweiter.
Als de eerste 100 gram aan lijken erop zit dan is het 'nieuwe' er wel af en maakt het niet meer uit.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:20 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Crap.. daar moet ik nu niet aan denken met m'n neue uberbotsmuts.
Ik ben er nu ziekelijk zuinig op, poetsen enzo, niet aan de spiegel laten hangen enz enz. Dat veranderd vast wel binnen een half jaar.
Das nog erger.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Iran ligt wel lekker in de weg ja. Nog geen andere routes overwogen? Je zou via Rusland en Kazakhstan kunnen rijden toch.
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Haha. Helaas heb ik de Himalaya alleen vanuit de lucht gezien. Lijkt me geweldig om te rijden.
Edit:
[ afbeelding ]
Op een vlucht van Hong Kong naar London. Mooi man. Alpen zijn er werkelijk niks bij.
Kazakhstan ook zo erg ja? Afghanistan schijnt erg boeiend te zijn. Oom van me heeft er een paar weken gezeten.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:30 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Das nog erger.Op zich wil Iran wel. Maar sinds US zich ermee bemoeit is alles aangescherpt. Het is idd net dat ene stukje door Iran wat voor problemen kan zorgen. Turkije blaas je dan wel weer zo voorbij, Pakistan is ook geen probleem. In Iran zijn trouwens ook veel onderdelen gejat van de motoren
Blijft toch een beetje klootjesvolk wat dat betreft.
ik lees alleen maar negatieve dingenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:34 schreef Sloggi het volgende:
Over Iran heb ik juist alleen maar positieve verhalen gehoord, hoewel het papierwerk inderdaad kut kan zijn.
Het regime is lichtelijk zwakzinnig, de mensen schijnen enorm gastvrij te zijn.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik lees alleen maar negatieve dingenmaar dat zal wel komen door die idioot die het er voor het zeggen heeft
Ik wil sowieso via Turkije. Want daar is een gebied met rotswoningen en stijgen er dagelijks honderden luchtballonnen op die over dat gebied zweven voor tourisme. Ik wil dat gewoon een keer gezien hebben.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kazakhstan ook zo erg ja? Afghanistan schijnt erg boeiend te zijn. Oom van me heeft er een paar weken gezeten.
Ik vind het prachtig om te reizen naar andere gebieden met andere culturen, maar ik moet zeggen dat het Midden Oosten me ook absoluut niet trektKomend jaar staat er een reisje naar Israël op het programma. Eigenlijk met het vliegtuig maar ik heb ook wel overwogen om dat op de motor (niet de Bandit natuurlijk
) te gaan doen. Dan zit ik met hetzelfde probleem mbt Iran..
Uiteindelijk zal het gewoon het vliegtuig worden hoogstwaarschijnlijk, maar het nadenken, uitzoeken en plannen is altijd zo leuk
Het is die idioot en een klein deel van het volk ja.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik lees alleen maar negatieve dingenmaar dat zal wel komen door die idioot die het er voor het zeggen heeft
Dat valt best mee daar hoor. Merendeel van de bevolking begroet je gewoon alsof je 1 van hun bent. Natuurlijk zitten er een paar extremisten bij helaas.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het is die idioot en een klein deel van het volk ja.
Ik voel er weinig voor om, kwetsbaar als een motorrijder is, door een land te rijden waar men maar al te graag je vlag verbrand en zo hard mogelijk roept dat Westerlingen, waar ik mezelf ook toe reken, gedood dienen te worden
Oh, dat wil ik wel geloven. Dat is bijna overal gelukkigquote:Op maandag 13 mei 2013 20:38 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dat valt best mee daar hoor. Merendeel van de bevolking begroet je gewoon alsof je 1 van hun bent. Natuurlijk zitten er een paar extremisten bij helaas.
Iets afschrikwekkends? Ik vind dat juist hetgeen waarvoor ik op vakantie ga.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh, dat wil ik wel geloven. Dat is bijna overal gelukkig
Zo zag ik er ook ongelofelijk tegenop op naar China te gaan, en dat was ook geweldig. Andere culturen hebben sowieso altijd iets afschrikwekkends, maar als je daar overheen bent valt het best mee. Al moet ik er overigens niet aan denken om in een Chinese stad op de motor te rijden
misschien vinden ze brabanders wel helemaal tof... ze zijn er achterlijk genoeg voorquote:Op maandag 13 mei 2013 20:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het is die idioot en een klein deel van het volk ja.
Ik voel er weinig voor om, kwetsbaar als een motorrijder is, door een land te rijden waar men maar al te graag je vlag verbrand en zo hard mogelijk roept dat Westerlingen, waar ik mezelf ook toe reken, gedood dienen te worden
Ja, ik ook, maar ik ga toch wel met de nodige zorgenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Iets afschrikwekkends? Ik vind dat juist hetgeen waarvoor ik op vakantie ga.
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
misschien vinden ze brabanders wel helemaal tof... ze zijn er achterlijk genoeg voor
Snoepjes meenemen voor de kinderen, dan kan het niet meer kapot gaan.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
misschien vinden ze brabanders wel helemaal tof... ze zijn er achterlijk genoeg voor
Dat snap ik, in van die vage landen ga ik toch liever voor de auto tot nu toe. In Afrika was de motor overigens sowieso geen optie, dan heb je het ene na het andere wilde beest in je nek hangen.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar ik ga toch wel met de nodige zorgen
Zeker als ik dan nog eens op de motor ben ook. Als je toch af en toe die crash compilaties uit Aziatische steden ziet
Moh, dat heb je in Australië ookquote:Op maandag 13 mei 2013 20:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat snap ik, in van die vage landen ga ik toch liever voor de auto tot nu toe. In Afrika was de motor overigens sowieso geen optie, dan heb je het ene na het andere wilde beest in je nek hangen.
Ik denk er ook serieus over om daar naar toe te emigreren.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Moh, dat heb je in Australië ookWerkelijk alles wat daar leeft, kruipt of groeit is erop uit om jou te bijten, steken prikken of op een andere manier te neten
En toch wil ik daar verschrikkelijk graag motor rijden een keer. Al is het maar vanwege de Great Ocean Road:
Kloptquote:Op maandag 13 mei 2013 20:38 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
had jij niet de ghost? Werd me te duur
Ik vind opnemen in HD1080 zo nutteloos zelf. Vreet ruimte, en 720 is meer dan toereikend genoeg. De enige reden dat het alsnog de Ghost werd was de lange batterijduur t.o.v. de rest. Het is de enige langeafstandscam op de markt momenteel.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:51 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
hd1080 gekochtnu nog een accu of twee ergens van eBay plukken
neem je usb kabel ff mee naar de rit dan pomp ik de beelden gelijk ff overquote:Op maandag 13 mei 2013 20:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind opnemen in HD1080 zo nutteloos zelf. Vreet ruimte, en 720 is meer dan toereikend genoeg. De enige reden dat het alsnog de Ghost werd was de lange batterijduur t.o.v. de rest. Het is de enige langeafstandscam op de markt momenteel.
Ik rij momenteel nog met een Eastpak rond, merk er niks van dat ik 'm op m'n rug heb.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:06 schreef Skv het volgende:
Is het de moeite waard om een speciale rugzak te kopen voor op de motor? Of voldoet een Eastpakje ook voor woon-werkverkeer?
[ afbeelding ]
Vind dit wel aardig, maar als ik de 60 Euro kan besparen dan is dat natuurlijk beter.
http://www.louis.de/_107d(...)gr&artnr_gr=10027680
eens, alleen filmt de hd720 niet @ 60fps, en dat is dan wel weer leukquote:Op maandag 13 mei 2013 20:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind opnemen in HD1080 zo nutteloos zelf. Vreet ruimte, en 720 is meer dan toereikend genoeg. De enige reden dat het alsnog de Ghost werd was de lange batterijduur t.o.v. de rest. Het is de enige langeafstandscam op de markt momenteel.
Ik vind het sowieso geen succes, zeker niet als er alleen maar lichte meuk in zit. Met een beetje tempo gaat ie wapperen en trekt daarbij continue aan je schouders. Dat word je heel snel zat, dat kan ik je wel garanderen.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:06 schreef Skv het volgende:
Is het de moeite waard om een speciale rugzak te kopen voor op de motor? Of voldoet een Eastpakje ook voor woon-werkverkeer?
[ afbeelding ]
Vind dit wel aardig, maar als ik de 60 Euro kan besparen dan is dat natuurlijk beter.
Haha, dan heb ik nieuws voor je, dat wil iedereen die er geweest isquote:Op maandag 13 mei 2013 20:49 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik denk er ook serieus over om daar naar toe te emigreren.
Sinds wanneer is rollen beter dan glijden? Mij is altijd geleerd dat wanneer je aan t rollen gaat je dingen gaat breken..quote:Op maandag 13 mei 2013 21:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso geen succes, zeker niet als er alleen maar lichte meuk in zit. Met een beetje tempo gaat ie wapperen en trekt daarbij continue aan je schouders. Dat word je heel snel zat, dat kan ik je wel garanderen.
Daar komt nog bij dat je wanneer je op je bek gaat liever rolt dan glijdt. Rollen is eerder stoppen en minder wrijving en dus schaafwonden. Glijden (omdat je niet kunt rollen door de rugzak) is vrijwle gegarandeerd flinke brandwonden.
Als het even moet heb ik een simpel rugzakje. Nomad in mijn geval, maar dat is vergelijkbaar met eastpak.
[..]
Haha, dan heb ik nieuws voor je, dat wil iedereen die er geweest is
Alleen wel links rijden hea, dat is eventjes wennen. Maar dat doen ze in Nepal ook geloof ik.
Sinds wanneer krijg je flinke brandwonden als je een pak aan hebt?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso geen succes, zeker niet als er alleen maar lichte meuk in zit. Met een beetje tempo gaat ie wapperen en trekt daarbij continue aan je schouders. Dat word je heel snel zat, dat kan ik je wel garanderen.
Daar komt nog bij dat je wanneer je op je bek gaat liever rolt dan glijdt. Rollen is eerder stoppen en minder wrijving en dus schaafwonden. Glijden (omdat je niet kunt rollen door de rugzak) is vrijwle gegarandeerd flinke brandwonden.
Als het even moet heb ik een simpel rugzakje. Nomad in mijn geval, maar dat is vergelijkbaar met eastpak.
[..]
Haha, dan heb ik nieuws voor je, dat wil iedereen die er geweest is
Alleen wel links rijden hea, dat is eventjes wennen. Maar dat doen ze in Nepal ook geloof ik.
Ik gebruik een eastpakje voor naar school te gaan, en als ik de bandjes fatsoenlijk aantrekt merk ik zelfs bij 180 niks vanquote:Op maandag 13 mei 2013 21:06 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Mij ook ja, met glijden gaat je kleding aan gort (maakt niet uit) en wordt de energie daardoor geabsorbeerd. Als je gaat rollen breek je alles wat maar los en vast zit.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:18 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is rollen beter dan glijden? Mij is altijd geleerd dat wanneer je aan t rollen gaat je dingen gaat breken..
Vallen bij +250 km/uquote:Op maandag 13 mei 2013 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sinds wanneer krijg je flinke brandwonden als je een pak aan hebt?
Sinds een koe ook niet ontworpen is om met 130 over het asfalt te glijdenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sinds wanneer krijg je flinke brandwonden als je een pak aan hebt?
Mijn pak was anders nauwelijks beschadigd. En dat was zelfs textielquote:Op maandag 13 mei 2013 21:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Sinds een koe ook niet ontworpen is om met 130 over het asfalt te glijden
Lag jij niet bovenop je motor?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn pak was anders nauwelijks beschadigd. En dat was zelfs textiel
Nooit TT3D gezien?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent net zo'n debiel als die van het filmpje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |