Met zo'n auto kan je makkelijk 700 kilometer rijden op één tank, het lijkt mij sterk dat hij opweg ging met een kwart volle tank.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:12 schreef Jore het volgende:
Dat wordt mij iets te speculatief. Feit is dat hij getankt heeft, dat het aantal liter bekend is en dat het ook bekend is hoeveel liter er nog in de tank zat op de vindplaats. Daar moet toch mee gerekend zijn.
Moet je ook nog weten wat zijn verbruik is geweest, dus hoe hard er gereden is. 150 of 90 scheelt aanzienlijk. Kortom kunnen ze niets mee.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:12 schreef Jore het volgende:
Dat wordt mij iets te speculatief. Feit is dat hij getankt heeft, dat het aantal liter bekend is en dat het ook bekend is hoeveel liter er nog in de tank zat op de vindplaats. Daar moet toch mee gerekend zijn.
Daarom is het ook keimoeilijk!quote:Op zondag 12 mei 2013 10:48 schreef Paul het volgende:
Maaruh die kinderen kunnen dus liggen op die gehele route. Dat zijn keiveel plekken en keiveel plaatsen.
Inderdaad, ik vrees dat men moet hopen op de toevallige wandelaar met hond.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:48 schreef Paul het volgende:
Maaruh die kinderen kunnen dus liggen op die gehele route. Dat zijn keiveel plekken en keiveel plaatsen.
Nou ja kijk het is raar dat hij op de hele A73 niet gezien is en dat betekend in mijn optiek dat die binnendoor wegen genomen heeft maar aan welke kant van de A73? De kant tussen Den Bosch en Nijmegen of aan de Duitse kant van de A73.....En dat maakt het een hel! om te zoeken want HOEVER van de snelweg was hij af? 1 ding staat vast en dat is dat die bij Rijnsburg pas weer in zicht kwam.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:48 schreef Paul het volgende:
Er is gezocht, maar dat hij er lang over doet staat nergensquote:Op zondag 12 mei 2013 11:06 schreef Chadi het volgende:
Tussen Rhijnburg en Leersum doet hij wel erg lang over dat stuk. Is daar al gezocht?
precies, er is nergens zekerheid over die uren van wat die gedaan heeft.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Er is gezocht, maar dat hij er lang over doet staat nergens
Maar als hij op punt a 2 uur eerder is gezien in zijn reis naar punt B dan moet hij wel ergens een omweg of een tussen stop gemaakt hebben. Of hij moet zijn auto gesleept hebben te voet.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Er is gezocht, maar dat hij er lang over doet staat nergens
Punt A is hij gezienquote:Op zondag 12 mei 2013 11:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Maar als hij op punt a 2 uur eerder is gezien in zijn reis naar punt B dan moet hij wel ergens een omweg of een tussen stop gemaakt hebben. Of hij moet zijn auto gesleept hebben te voet.
Okee. Maar welke punten zijn zekerheden dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 11:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Punt A is hij gezien
Punt B is zijn GSM en keer gespot. Tussen A en B is zijn GSM nergens gespot
Over het tijdsverloop tussen A en B is niets bekend.
Bron: http://julian-ruben-vermist.webklik.nl/page/laatste-berichtenquote:Marianne Beukenkamp Zojuist reed ik met de auto op de Zeisterweg (N224), tussen de Doornseweg (N227) en de Piramide van Austerlitz. Ik ben geen prof paragnost, maar heb wel meegedaan met Het Zesde Zintuig op RTL 4, vanwege mijn paranormale capaciteiten. Mijn gevoel bij het bosperceel ten noorden van deze N224, voordat we aankwamen bij de Piramide, was overweldigend! Daar moet gezocht worden. Was de vader van de jongens bekend bij de Piramide met bijbehorende grote speeltuin? Is hij daarom met de jongens in de bewuste maandagnacht daar geweest? Hopelijk hebben jullie iets aan deze tip. Het is maar een gevoel, maar dit gevoel is zo enorm, en ik moet het 'in de groep gooien'.
Ik denk dat er sowieso een heleboel mensen in Limburg en Utrecht gaan "wandelen met de hond" en zo het traject afzoeken, op de bonnefooi.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:27 schreef beequeen het volgende:
Zondag 12-05-2013
10:45 Vrijwilligers zoeken zondag in Austerlitz en het Limburgse Beek. Locatie Austerlitz is mede op advies van een paragnost uitgekozen.
[..]
Bron: http://julian-ruben-vermist.webklik.nl/page/laatste-berichten
Als hij het uit wraak gedaan heeft om de moeder zo erg en lang mogelijk dwars te zitten dan zal hij juist expres getankt hebben en daarna zijn telefoon hebben uitgezet, om hem pas weer aan te zetten in de buurt waar hij zelf gevonden zou worden.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik denk dat er sowieso een heleboel mensen in Limburg en Utrecht gaan "wandelen met de hond" en zo het traject afzoeken, op de bonnefooi.
quote:Op zondag 12 mei 2013 11:23 schreef beequeen het volgende:
Ik volg dit draadje al vanaf het begin, en wat ik me afvraag is: heeft moeder niet gevraagd waar vader heenging met de kinderen en b.v. zou bellen wanneer hij goed was aangekomen. Ik, als moeder zou dat wel doen.
Misschien heb ik het gemist, maar teruglezen is geen doen.
quote:“Het is onduidelijk waar de vader maandag met zijn zonen naar toe is gegaan, het contact tussen de ouders was niet van dien aard dat daar iets over is gezegd”, aldus een woordvoerder van de politie Midden Nederland. “Zodra wij echter meer zekerheid hebben, brengen we dat onmiddellijk naar buiten omdat het een aanwijzing kan vormen voor eventuele getuigen die de kinderen kunnen hebben gezien.”
Zou die vader echt zo berekenend zijn geweest? Zou hij het echt allemaal van te voren bedacht hebben?quote:Op zondag 12 mei 2013 11:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij het uit wraak gedaan heeft om de moeder zo erg en lang mogelijk dwars te zitten dan zal hij juist expres getankt hebben en daarna zijn telefoon hebben uitgezet, om hem pas weer aan te zetten in de buurt waar hij zelf gevonden zou worden.
In dat geval wist hij dus dat men vooral rond de 2 laatst bekende plaatsen zou gaan zoeken en als hij niet wilde dat hun moeder ze ooit nog zou vinden liggen ze dus iig niet bij een van die 2 laatst bekende plaatsen in de buurt.
Kan best. 't is inderdaad wel raar dat de telefoon ineens uit is na Neerbeek en dat de rit, na het uitzetten, ineens weer naar het Noorden is gegaan. Die kentekenherkenning in Rhenen is voor ons een toegift, maar als we alleen het aanzetten van de telefoon in Leersum om 4 uur 's ochtends als nieuw contactpunt hadden, hadden we nog veel meer vraagtekens.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:45 schreef blanket het volgende:
[..]
Zou die vader echt zo berekenend zijn geweest? Zou hij het echt allemaal van te voren bedacht hebben?
Maar goed, als je het vraagt en je krijgt antwoord, hoeft het nog niet zo te zijn dat vader de waarheid verteld. Hij kan je gewoon voorliegen. Of zijn plannen veranderen...quote:Op zondag 12 mei 2013 11:46 schreef beequeen het volgende:
Dank @kvd. Ik zou mijn kinderen dus nooit meegegeven hebben als ik niet wist waar vader met de kinderen op vakantie zou gaan. Zeker in het licht van de versoberde omgangsregeling. Wat die ook inhoudt.
Er is helemaal niets 'dus' in deze zaak.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij het uit wraak gedaan heeft om de moeder zo erg en lang mogelijk dwars te zitten dan zal hij juist expres getankt hebben en daarna zijn telefoon hebben uitgezet, om hem pas weer aan te zetten in de buurt waar hij zelf gevonden zou worden.
In dat geval wist hij dus dat men vooral rond de 2 laatst bekende plaatsen zou gaan zoeken en als hij niet wilde dat hun moeder ze ooit nog zou vinden liggen ze dus iig niet bij een van die 2 laatst bekende plaatsen in de buurt.
Klopt, maar als hij heeft gezegd, ik ga daar of daar naartoe, kun je zelf nagaan hoe lang de reistijd ongeveer is. Als hij dan na verloop van tijd niet gebeld heeft dat hij goed is aangekomen, gaan er toch alarmbellen rinkelen?quote:Op zondag 12 mei 2013 11:49 schreef kvd het volgende:
Maar goed, als je het vraagt en je krijgt antwoord, hoeft het nog niet zo te zijn dat vader de waarheid verteld. Hij kan je gewoon voorliegen. Of zijn plannen veranderen...
Klopt, maar als hij verkeerde plannen heeft, dan heeft hij misschien zijn mobiel niet aan. En je hebt geen idee waar hij dan is. Dan krijg je helemaal een moeilijke zoektocht...quote:Op zondag 12 mei 2013 11:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar als jij heeft gezegd, ik ga daar of daar naartoe, kun je zelf nagaan hoe lang de reistijd ongeveer is. Als hij dan na verloop van tijd niet gebeld heeft dat hij goed is aangekomen, gaan er toch alarmbellen rinkelen?
Nog meer paragnosten (van dezelfde site)quote:Op zondag 12 mei 2013 11:27 schreef beequeen het volgende:
Zondag 12-05-2013
10:45 Vrijwilligers zoeken zondag in Austerlitz en het Limburgse Beek. Locatie Austerlitz is mede op advies van een paragnost uitgekozen.
[..]
Bron: http://julian-ruben-vermist.webklik.nl/page/laatste-berichten
quote:Afgelopen dagen vroegen veel mensen zich af waarom er geen paragnost werd ingezet. Zonet meldde Peter v/d Hurk dat hij ermee bezig is
Van Peter van der Hurk
Beste mensen, ik krijg heel veel mails en verzoeken via facebook om te helpen in de zaak van de twee vermiste jongetjes. Ik ben er op de achtergrond al druk mee bezig, maar het is niet zo makkelijk als jullie denken om de voor mij benodigde foto's te krijgen. Ik wil natuurlijk met alle liefde (natuurlijk belangeloos) aan deze zaak werken. Ik vind het ook verschrikkelijk wat er is gebeurd. Dus weet dat ik er mee bezig ben en mijn uiterste best zal doen.
Wist de moeder niet waar ze heengingen dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 11:46 schreef beequeen het volgende:
Dank @kvd. Ik zou mijn kinderen dus nooit meegegeven hebben als ik niet wist waar vader met de kinderen op vakantie zou gaan. Zeker in het licht van de versoberde omgangsregeling. Wat die ook inhoudt.
True, maar dan was er misschien wel eerder een Amber Alert uitgegaan. En niet pas nadat vader gevonden was.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:53 schreef kvd het volgende:
Klopt, maar als hij verkeerde plannen heeft, dan heeft hij misschien zijn mobiel niet aan. En je hebt geen idee waar hij dan is. Dan krijg je helemaal een moeilijke zoektocht...
Blijkbaar niet. Lees post 124 van kvd.quote:
Bronquote:Als ik me goed herinner heeft Peter van de Hurk genoeg aan 1 enkele foto van de jongens. Dat heeft ie zelf laten zien. Laat ie naar de plaats gaan waar Pa zich heeft verhangen en daar even 'rondvoelen'. Foto van de jongens er bij en gaan. Geloof dat ie in 't Zesde Zintuig ook geen complete dossiers onder zijn neus kreeg.
Mara uit Utrecht | 12-05-2013 11:27 uur
Wie gelooft dit nou.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:58 schreef Ireth het volgende:
Kan het hier eigenlijk wel mee eens zijn....
[..]
Bron
quote:Op zondag 12 mei 2013 11:57 schreef beequeen het volgende:
Ik zou de politie gebeld hebben als ik geen contact kon krijgen met ex die met mijn kinderen op pad is. Dit nogmaals in het licht van de versoberde omgangsregeling.
die twee hebben hun geruzie zo uit de hand laten lopen dat er geen enkel contact meer mogelijk/gewenst was.quote:“Het is onduidelijk waar de vader maandag met zijn zonen naar toe is gegaan, het contact tussen de ouders was niet van dien aard dat daar iets over is gezegd”, aldus een woordvoerder van de politie Midden Nederland
Hij heeft toen voor het zesde zintuig een reading gedaan over Marianne Vaatstra...alles wat hij zei, bleek afgelopen jaar niet te kloppen...quote:Op zondag 12 mei 2013 11:58 schreef Ireth het volgende:
Kan het hier eigenlijk wel mee eens zijn....
[..]
Bron
Misschien is het contact tussen ouders wel zo slecht dat ze elkaar zo min mogelijk 'lastig vallen', om ruzies of toestanden te voorkomen.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
True, maar dan was er misschien wel eerder een Amber Alert uitgegaan. En niet pas nadat vader gevonden was.
Ik zou de politie gebeld hebben als ik geen contact kon krijgen met ex die met mijn kinderen op pad is. Dit nogmaals in het licht van de versoberde omgangsregeling.
Ohja, sorry. Nog niet echt helder.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Lees post 124 van kvd.
Wellicht heeft vader het bewust niet verteld of vaag gehouden?quote:Op zondag 12 mei 2013 12:00 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Ohja, sorry. Nog niet echt helder.
Maar dat vind ik wel vreemd. Je wilt toch weten waar je kinderen heengaan als moeder-zijnde.
Of ik het geloof of niet bedoel ik niet. Maar Peter geeft elders aan te zitten wachten op info en foto's van de politie. Tijdens de uitzendingen van 't zesde zintuig kreeg ie dat toch ook niet? Laat ie dan nu ook gewoon zijn trucje doen of zich er niet mee bemoeien, dat is wat ik bedoel.quote:
Vaatstra heb ik gezien. Iets met in een auto gesleurd door meerdere mannen. Moest alleen maar lachen toen ik dat hoorde. Maar misschien is huilen beter, waarom kunnen zulke mensen hun gang blijven gaan? Gestoorden zijn het.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:00 schreef kvd het volgende:
[..]
Hij heeft toen voor het zesde zintuig een reading gedaan over Marianne Vaatstra...alles wat hij zei, bleek afgelopen jaar niet te kloppen...
Ik zou dus niet te veel van hem verwachten.
Het gaat fout als moeder de omgangsregeling misbruikt om wraak te nemen op vader.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
True, maar dan was er misschien wel eerder een Amber Alert uitgegaan. En niet pas nadat vader gevonden was.
Waarom zou hij. Rare familie dan.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wellicht heeft vader het bewust niet verteld of vaag gehouden?
Want dat was hier aan de orde zeker.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het gaat fout als moeder de omgangsregeling misbruikt om wraak te nemen op vader.
Dan draait vader door en denkt: met z'n drieën dood, dan zijn we wel bij elkaar en heeft ma lekker niets.
Charmante draai.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het gaat fout als moeder de omgangsregeling misbruikt om wraak te nemen op vader.
Dan draait vader door en denkt: met z'n drieën dood, dan zijn we wel bij elkaar en heeft ma lekker niets.
Ow dat heb ik niet eens gezien! Laat hem nou dan ook maar lekker thuisblijven.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:00 schreef kvd het volgende:
[..]
Hij heeft toen voor het zesde zintuig een reading gedaan over Marianne Vaatstra...alles wat hij zei, bleek afgelopen jaar niet te kloppen...
Ik zou dus niet te veel van hem verwachten.
Nee.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Weet ik niet maar is dat niet het meest waarschijnlijke?
Je vergeet dat ze met Jasper natuurlijk de verkeerde persoon te pakken hebben. En hij heeft natuurlijk toegegeven onder druk van het OM.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow dat heb ik niet eens gezien! Laat hem nou dan ook maar lekker thuisblijven.
Hij is hier al eerder geplaatst, anders had ik het ook niet gewetenquote:Op zondag 12 mei 2013 12:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow dat heb ik niet eens gezien! Laat hem nou dan ook maar lekker thuisblijven.
Wat? Waarom zou ik? Je trekt op basis van letterlijk niets zo'n zware conclusie, doe normaal. Je weet in principe helemaal niets van de situatie en van de personen af, je weet niet of de moeder in kwestie de omgangsregeling heeft misbruikt en bla. Je verzint maar wat, fantasie.quote:
Je draait zelf door. Er loopt hier een gesprek over omgangsregeling.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:07 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Wat? Waarom zou ik? Je trekt op basis van letterlijk niets zo'n zware conclusie, doe normaal. Je weet in principe helemaal niets van de situatie en van de personen af, je weet niet of de moeder in kwestie de omgangsregeling heeft misbruikt en bla. Je verzint maar wat, fantasie.
Dat zeg ik ook niet. Dit is weer wijvenpraat, daar komt alleen maar zinloze onzin uit.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:10 schreef Copycat het volgende:
En dan nog ... Alsof dat ook maar enigszins een rechtvaardiging is voor zo'n daad.
Je zegt het niet met zoveel woorden, nee ... Maar trek het vooral persoonlijk. Ook al zo volwassen.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dat zeg ik ook niet. Dit is weer wijvenpraat, daar komt alleen maar zinloze onzin uit.
Ik draai door ja. Ga je eigen verzinsels niet weergeven als feit. Je kent - heel simpel - de situatie niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Je draait zelf door. Er loopt hier een gesprek over omgangsregeling.
Hoeveel van dit soort 'familie-drama's' zijn er de afgelopen jaren niet geweest.
Ik zeg ook niet dat het zo ging maar vrijwel iedereen denkt dat het zo iets is
misschien is ie wel op zn dooie gemak gaan poepen. Ik moet ook altijd poepen als ik stress heb.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:02 schreef Bayswater het volgende:
Een half uur in Neerbeek is natuurlijk heel vreemd, maar in welke straal zal dat zijn en waar staat die mast?
Walgelijke gast, die Martijn Alberda zoals hij echt heet. Met Annas lukte het hem niet om de familie aan zijn kant te krijgen en nu heeft-ie weer een nieuw project lopen.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:14 schreef beequeen het volgende:
Martin Vrijland doet ook weer een duit in het zakje.
http://martinvrijland.wor(...)-jeroen-denis-zoons/
Nee, niet persoonlijk. Wel gericht op vrouwen (moeders).quote:Op zondag 12 mei 2013 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zegt het niet met zoveel woorden, nee ... Maar trek het vooral persoonlijk. Ook al zo volwassen.
Context ... Sprak ik als niet-moeder.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nee, niet persoonlijk. Wel gericht op vrouwen (moeders).
Hierboven staat ook een paar keer: "ik zou ze nooit meegeven" Dat impliceert eigenaarschap van moeder.
Sowieso hekel ik zulke mensen die met speculaties/grootse verzinsels komen alsof het normaal is. Wat zijn dat toch voor enge mensen.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Walgelijke gast, die Martijn Alberda zoals hij echt heet. Met Annas lukte het hem niet om de familie aan zijn kant te krijgen en nu heeft-ie weer een nieuw project lopen.
"Iedereen" denkt dat het een familiedrama is.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:13 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Ik draai door ja. Ga je eigen verzinsels niet weergeven als feit. Je kent - heel simpel - de situatie niet.
Iedereen nog wel.
Het idee van een vliegtuig vind ik op zich niet eens zo gek, maar ik ga er voor het gemak vanuit dat de politie dat idee zelf ook wel kon bedenken en ook vast heeft nagetrokken.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Walgelijke gast, die Martijn Alberda zoals hij echt heet. Met Annas lukte het hem niet om de familie aan zijn kant te krijgen en nu heeft-ie weer een nieuw project lopen.
http://ltemasten.nl/4g-netwerk/uitrol/Leersumquote:Op zondag 12 mei 2013 12:02 schreef Bayswater het volgende:
Een half uur in Neerbeek is natuurlijk heel vreemd, maar in welke straal zal dat zijn en waar staat die mast?
Ma hoort toch ook bij 'de familie'. "familiedrama" dekt wat mij betreft dan best wel de lading.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
"Iedereen" denkt dat het een familiedrama is.
Niet iedereen, bijna niemand, denkt dat ma de oorzaak was.
Zo goed?
Onder het artikel staat een timetable.na 22 uur zijn er geen vluchtenquote:Op zondag 12 mei 2013 12:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het idee van een vliegtuig vind ik op zich niet eens zo gek, maar ik ga er voor het gemak vanuit dat de politie dat idee zelf ook wel kon bedenken en ook vast heeft nagetrokken.
Misschien naief...
In theorie zou dat ook nog kunnen...quote:Op zondag 12 mei 2013 12:19 schreef Lpunt het volgende:
Maar ja, wellicht kwam hij een pedoseksueel tegen uit het grootse pedofielennetwerk (dat is er toch, jongens?) en heeft de pedofiel de kinderen afgepakt en hem gedwongen om zelfmoord te plegen zodat het echt lijkt.
Ik doe ook maar een duit in het zakje.
quote:Op zondag 12 mei 2013 11:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Die kaart is toch gewoon de kaart die vrijdagavond al bij Vermist werd getoond??
- Waarom moest het zo lang duren die vrij te geven?
- Waarom zijn er zgn geen alternatieve routes aan de andere kant van de A73?
Handlanger die de volgende dag (toen Jeroen in Doorn aan het bungelen was) is vertrokken. Het kan...quote:Op zondag 12 mei 2013 12:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Onder het artikel staat een timetable.na 22 uur zijn er geen vluchten
Kanquote:Op zondag 12 mei 2013 12:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Handlanger die de volgende dag (toen Jeroen in Doorn aan het bungelen was) is vertrokken. Het kan...
Nee, want dan waren er wel meldingen geweest dat ze gezien waren. En ik denk niet dat die jochies vrijwillig alleen op vakantie gaan.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Handlanger die de volgende dag (toen Jeroen in Doorn aan het bungelen was) is vertrokken. Het kan...
Dat was het vorige verhaaltje van Vrijland/Alberda. Maar hij heeft al ingebonden:quote:Op zondag 12 mei 2013 12:19 schreef Lpunt het volgende:
Maar ja, wellicht kwam hij een pedoseksueel tegen uit het grootse pedofielennetwerk (dat is er toch, jongens?) en heeft de pedofiel de kinderen afgepakt en hem gedwongen om zelfmoord te plegen zodat het echt lijkt.
Ik doe ook maar een duit in het zakje.
http://barracudanls.blogspot.nl/quote:Martijn Alberda alias Martin Vrijland ging fors in zijn achteruit nadat hij hier en elders een bak stront over zich heen kreeg na de suggestie dat de kinderen van Jeroen Denis satanisch zouden zijn gefolterd en de vader opgeruimd moest worden.
Kennelijk om te laten zien dat hij meer reële scenario's ook best wilde overwegen, Martijn is immers de kwaaiste niet, kwam hij prompt met een nieuwe theorie: 'Ik wil hier even een hele eenvoudige aanname doen. Jeroen zou mogelijk onderweg kunnen zijn geweest naar vliegveld Maastricht Aaken Airport. Hij heeft daarom na het tanken zijn telefoon bewust uit gezet. De rode lijn stopt in Neerbeek, maar hoeft niet zijn eindbestemming te zijn geweest'
Hele bosstroken worden uitgekamd, aldus Martijn, maar is er dan niemand bij justitie op het heldere idee gekomen om na vraag te doen naar de twee jongens op een van de vluchten vanaf Maastricht Aaken Airport? 'Hadden de jongens hun paspoorten bij zich?'
Het is maar goed dat speurneuzen als Martijn dit soort heldere invallen krijgen. Iemand die blijkbaar niet weet dat kinderen voor vluchten binnen en buiten Europa sinds kort per definitie een reisdocument nodig hebben (waarvoor je toch echt even naar het gemeentehuis moet) en, bij afwezigheid van de ouders, begeleid moeten worden door iemand die tijdens de hele reis de volledige zorg en verantwoordelijkheid voor het kind kan dragen. Dat doe je dus niet even ongemerkt of zonder papieren rompslomp.
En als Martijn even de moeite had genomen om naar de vertrektijden van Vliegveld Maastricht te kijken, dan had hij kunnen weten dat het vliegveld is gesloten van 23.00 tot 06.00 uur. Terwijl om 22.45 het GSM-signaal van de vader nog werd opgepikt in Neerbeek. Een ochtendvlucht dan? Maar als je de kinderen uit de handen van de moeder wilt trekken, waarom pleeg je dan nog eigenlijk zelfmoord?
Toegegeven: zijn gestook sloeg dit keer gelukkig sneller dood slaat dan warm bier, maar al dit soort ruis eindigt helaas weer hoog in de zoekresultaten van Google. Wie betrouwbare informatie zoekt moet zich steeds vaker door een brij onzin van ontspoorde geesten heenwerken. Zo langzamerhand gaat Barracuda echt pleiten voor een crowdsourcing betrouwbaarheidslabel dat dit soort desinfo flink naar onderen drukt.
twitter:zeeuwsch_meisje twitterde op zondag 12-05-2013 om 12:00:14Boswachter prikt in pas afgegraven stuk bos #depersdienst #vermistebroertjes http://t.co/TQzujAOIBc reageer retweet
twitter:zeeuwsch_meisje twitterde op zondag 12-05-2013 om 12:03:13Politie heeft de plek nu gemarkeerd met een lintje. Mogelijk wordt daar later gegraven. #vermistebroertjes #depersdienst reageer retweet
Vtrijland en Kat en consorten zijn walgelijke mensen die betrokkenen bij een drama alleen maar méér leed bezorgen.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was het vorige verhaaltje van Vrijland/Alberda. Maar hij heeft al ingebonden:
[..]
http://barracudanls.blogspot.nl/
Nee hoor, ligt eraan hoe jij als familie ermee omgaat.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vtrijland en Kat en consorten zijn walgelijke mensen die betrokkenen bij een drama alleen maar méér leed bezorgen.
Alleen al het gespeculeer en mensen die er in mee gaan zijn al erg genoeg.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:26 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Nee hoor, ligt eraan hoe jij als familie ermee omgaat.
quote:Op zondag 12 mei 2013 12:02 schreef Lpunt het volgende:[quote]
Op zondag 12 mei 2013 12:02 schreef Lpunt het volgende:
Wellicht heeft vader het bewust niet verteld of vaag gehouden?
[..]
Waarom zou hij. Rare familie dan.
Helder licht gespot hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 12:27 schreef computergirl het volgende:
[..]![]()
"Waar gaan jullie naar toe?"
"mijn plan is om naar Limburg te gaan, daar onze zonen te vermoorden en ze in bos bij afslag x te begraven. Dan ga ik via omweg weer richting provincie Utrecht en ga ik me van kant maken. Groetjes!"
"We gaan naar Port Zelande!quote:Op zondag 12 mei 2013 12:29 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Helder licht gespot hoor. Hij zegt dat hij op vakantie gaat met de kinderen, lijkt mij zeer logisch dat hij dan ook aangeeft waarheen. Maar wellicht is het normaal om je kinderen op vakantie te laten gaan met je ex (of wie dan ook) zonder dat je weet wat de bestemming is.
quote:Op zondag 12 mei 2013 12:29 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Helder licht gespot hoor. Hij zegt dat hij op vakantie gaat met de kinderen, lijkt mij zeer logisch dat hij dan ook aangeeft waarheen. Maar wellicht is het normaal om je kinderen op vakantie te laten gaan met je ex (of wie dan ook) zonder dat je weet wat de bestemming is.
Maar hij kwam de kinderen wel ophalen met de boodschap dat ze op vakantie gingen. Een vakantie met een bestemming. Maar blijkbaar heeft hij niet gezegd waarheen en heeft zij de kinderen meegegeven zonder dat ze weet waar ze naartoe gingen op vakantie. Tenminste: dat werd hierboven gezegd. Dat vind ik raar.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:31 schreef computergirl het volgende:
[..]![]()
hij ging niet op vakantie!
Ze praatten niet meer met elkaar!
Dat weten we niet. Het kan een meest waarschijnlijke aanname van de politie zijn of het is werkelijk berekend aan de hand van benzineverbruik of andere dingen die we niet wetenquote:Op zondag 12 mei 2013 12:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Herhaalde vraag (serieus bedoeld, heb ongeveer 16 a 18 uur gemist)
[..]
Zelfs dat niet blijkbaar. Dat vind ik raar.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
"We gaan naar Port Zelande!"
Moeders tevreden en vervolgens rijdt ie richting Limburg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |