kaarten kun je inderdaad van osm gebruiken en op je sd knallen. Ik zou zelf routes maken via garmin site. Vind ik zelf prettig werken.. maar zijn op internet vele alternatieven te vindenquote:Op zondag 12 mei 2013 13:56 schreef eentwee het volgende:
Heeft iemand ervaring met OpenStreetMap kaarten in Italie? Ik ga daar binnenkort heen en wil die kaarten op mijn Garmin zetten. Is dat makkelijk? Kan ik die er gewoon bij zetten op de SD kaart of moeten alle kaarten in hetzelfde bestand komen? En welk programma kan ik het beste gebruiken om offline routes uit te zetten? We hebben daar namelijk geen wifi.
Maar ik wil lokaal routes maken o.b.v. het weer en de conditie, en dat moet dan zonder internet.. Vind al die Garmin dingen niet bepaald gebruiksvriendelijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:06 schreef the_critic het volgende:
[..]
kaarten kun je inderdaad van osm gebruiken en op je sd knallen. Ik zou zelf routes maken via garmin site. Vind ik zelf prettig werken.. maar zijn op internet vele alternatieven te vinden
zou je basecamp moeten installeren maar dat is inderdaad echt een kut programma. Ik bedoelde inderdaad via internet, die werkt wel een stuk praktischer. Maar andere programma's zou ik zo niet weten. Hopelijk iemand anders hier..quote:Op zondag 12 mei 2013 14:25 schreef eentwee het volgende:
[..]
Maar ik wil lokaal routes maken o.b.v. het weer en de conditie, en dat moet dan zonder internet.. Vind al die Garmin dingen niet bepaald gebruiksvriendelijk.
locus mapquote:Op zondag 12 mei 2013 14:25 schreef eentwee het volgende:
[..]
Maar ik wil lokaal routes maken o.b.v. het weer en de conditie, en dat moet dan zonder internet.. Vind al die Garmin dingen niet bepaald gebruiksvriendelijk.
Dat is toch een smartphone app?? Neem wel een laptop mee en de kaarten staan dus al op de Garminquote:
Oksel,quote:Op zondag 12 mei 2013 11:14 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
1150.
Alleen carbonnen remrand.
jep of tabletquote:Op zondag 12 mei 2013 14:34 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dat is toch een smartphone app?? Neem wel een laptop mee en de kaarten staan dus al op de Garmin
Max Rider weight: 95 Kg, mooi lichte wieltjesquote:Op zondag 12 mei 2013 14:43 schreef boskje het volgende:
[..]
Oksel,
Hier nog een link naar een site met leuke exclusieve wielen die ook enigszins vriendelijk geprijsd zijn.
Zelf heb ik ook de R6C met full carbon velg en die bevallen ontzettend goed. Ze zijn er ook met Alu velgrand.
http://infinito-cycling.c(...)_998&product_id=4728
Thanks!quote:Op zondag 12 mei 2013 14:43 schreef boskje het volgende:
[..]
Oksel,
Hier nog een link naar een site met leuke exclusieve wielen die ook enigszins vriendelijk geprijsd zijn.
Zelf heb ik ook de R6C met full carbon velg en die bevallen ontzettend goed. Ze zijn er ook met Alu velgrand.
http://infinito-cycling.c(...)_998&product_id=4728
dat valt nog niet tegenquote:
Weight Front: 690 gram (+/- 10 gram)quote:Op zondag 12 mei 2013 15:23 schreef Oksel het volgende:
Mooi, die Infinito's.
Staat alleen geen gewicht bij. Vind 1750 gr. 't max.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |