ik heb het meegekregenquote:
Jij bent wel goed met meisjes, hé?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik heb je net al gruwelijk hard open gescheurd in mn gedachten.
do you even lift bro?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik heb je net al gruwelijk hard open gescheurd in mn gedachten.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij bent wel goed met meisjes, hé?
Mijn fiat panda ging door mach 1quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:41 schreef mschol het volgende:
nou op p2000 blijft het lang stil, zal dus wel niet heel boeiend zijn geweest...
jij niet dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Alleen zijn geslachtsdeeltje, vrees ik
Doffe dreun of meer van PENG of meer van BOEM KEDENG BAM PFIEIIEIEEUUUWWW GODVEDOMME BOEM?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:41 schreef mschol het volgende:
nou op p2000 blijft het lang stil, zal dus wel niet heel boeiend zijn geweest...
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Alleen zijn geslachtsdeeltje, vrees ik
Hij haalt hier zijn tips vandaan: http://www.reddit.com/r/seductionquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij bent wel goed met meisjes, hé?
Ey kkr banga wat doe je kkr stoer tegen mn mattie?!quote:
Mja politie zie je daar bijna niet op behalve schermutselingen.. Vooral ambulance en brandweerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:41 schreef mschol het volgende:
geen doffe dreun... gewoon een hele goeie boem, en nee het had absoluut geen vuurwerk boem idee..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Doffe dreun of meer van PENG of meer van BOEM KEDENG BAM PFIEIIEIEEUUUWWW GODVEDOMME BOEM?
Oh wow, die subreddit is wel armoe troefquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hij haalt hier zijn tips vandaan: http://www.reddit.com/r/seduction
quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Neen, mijn vogelkooi en mijn rechterhand houden mij gezelschap.
quote:
huilen danquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ey kkr banga wat doe je kkr stoer tegen mn mattie?!
Jij huilen als ik je maagdenvlies kkr hard open trekquote:
ja idd :S stomme mod :Squote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:44 schreef Ame_thyst het volgende:
dit is zo'n gevalletje je van, zelf al win je een discussie nog krijg je een ban
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |