Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
Lui, want mijn lamp is naast de deur naar de trap naar mijn bed. En het is al 22 en ik was om 5 al op dus als ik dan toch sta ga ik pittenquote:
Omdat ik kom.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:56 schreef Greys het volgende:
Ik heb in deze ESF meet het meest zin van alle eerdere ESF meets ooit
En ik weet niet waarom
Roze doos!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:54 schreef Takaiki het volgende:
Pieppiep hallo! Pieppiep hallo! Caaaalimerooo!!!
Omdat het de dag voor de sauna is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:56 schreef Greys het volgende:
En ik weet niet waarom
Omdat we niet hoeven te dealen met een rare gimmickquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:56 schreef Greys het volgende:
En ik weet niet waarom
Nee dat kan het niet zijnquote:
En dat!quote:
En dat jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat we niet hoeven te dealen met een rare gimmick.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
En voldoende honingquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat!
Ik ga NU even appen dat er passiebloemopgietgeur moet zijn![]()
Ze kan nog altijd een paar van die vleugeltjes aantrekken, heb je alsnog je gimmickquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat we niet hoeven te dealen met een rare gimmick.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:01 schreef ElisaB het volgende:
Greys....
MIsschien kom ik toch eten. Kan dat nogmet jou had ik best gedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Greys....
MIsschien kom ik toch eten. Kan dat nogVoor jou huren we de Ladagekar inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
stiekem toch komen en dr hele dag verpesten!!!quote:
Greys....
MIsschien kom ik toch eten. Kan dat nogWhehehehe dawaseenleukgarpje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar eters er BIJ kan sowieso nog. Er is voor een paar personen extra ingekocht.
Dus geen paniek hier. Sorry
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Niet erg, alles beter dan de tachtigmiljoen graden van vorig jaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:03 schreef Fascination het volgende:
Het wordt overigens toch nog best baggerweer dinsdag.
Jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:03 schreef Fascination het volgende:
Het wordt overigens toch nog best baggerweer dinsdag.
Ik ben nog bezig met stollenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet erg, alles beter dan de tachtigmiljoen graden van vorig jaar.
Dat was toch uitdagend joh.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet erg, alles beter dan de tachtigmiljoen graden van vorig jaar.
Het is weekend...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:05 schreef Puala het volgende:
Greys, is er van Kano/mij al een bedrag binnen?
quote:
Vanmiddag nog niet, van Fas ook nog niet en die had het ook al overgemaakt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:05 schreef Puala het volgende:
Greys, is er van Kano/mij al een bedrag binnen?
Ja met het bal was het ook best heel warm. Toen liepen we vanaf het hotel (Bienvenuequote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Erg was dat he..
Beide keren was het best warm he? Toen met de indianen-ESF was het echt bloedverziekend heet. Maar ook met het SongfestiBAL was het warm volgens mij?
Tja, Rabobank, he.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanmiddag nog niet, van Fas ook nog niet en die had het ook al overgemaakt.
Ik kijk nu nog even
Toen was het aangenaam warm, niet zo vies heet als met het ESF.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Erg was dat he..
Beide keren was het best warm he? Toen met de indianen-ESF was het echt bloedverziekend heet. Maar ook met het SongfestiBAL was het warm volgens mij?
Oh ok. Had verwacht van wel. Maar dan weet je in elk geval dat het onderweg isquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanmiddag nog niet, van Fas ook nog niet en die had het ook al overgemaakt.
Ik kijk nu nog even
Maar jij loopt altijd al in wintervachtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja met het bal was het ook best heel warm. Toen liepen we vanaf het hotel (Bienvenue) al te zweten.
Ja geloof het hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh ok. Had verwacht van wel. Maar dan weet je in elk geval dat het onderweg is
Oh dat hoeft nog niet eens hoor. Maar als het fout gaat moeten we ff wat anders regelen. Desnoods cash mee al is dat niet jouw voorkeurquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja geloof het hoor
Als het er zo nog niet is zal ik jou en kano en Fas en Roger sowieso alvast ff aanhalen in de OP als betaald, want ik vertrouw er bij jullie 100% op
Maanvis ging het ook overmaken vandaag
Nope.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is gister einde vd middag weg gegaan. Dan zou er toch wel kunnen?
Maandag staat het er sowieso wel op denk ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh dat hoeft nog niet eens hoor. Maar als het fout gaat moeten we ff wat anders regelen. Desnoods cash mee al is dat niet jouw voorkeur
Denk dat het wel goed komt hoor, het is van meer personen nog onderweg, dus het ligt niet aan julliequote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh dat hoeft nog niet eens hoor. Maar als het fout gaat moeten we ff wat anders regelen. Desnoods cash mee al is dat niet jouw voorkeur
Dan ga ik er op vertrouwenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk dat het wel goed komt hoor, het is van meer personen nog onderweg, dus het ligt niet aan jullie
Kutjeputje, je moet er wat voor over hebben hequote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oognip? Gaat ze dat hele stuk weer afleggen?
Je houdt geeneens van het ESF, gekkie.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kutjeputje, je moet er wat voor over hebben he
Maar ze houdt van onsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je houdt geeneens van het ESF, gekkie.(Ik houd van deze smiley)
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je houdt geeneens van het ESF, gekkie.(Ik houd van deze smiley)
Wat Greys zegtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ze houdt van ons
En van limoncello
Dat is die rare wenkbrauwdude toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:17 schreef Greys het volgende:
Oh en ik ben een beetje fan van Litouwen.
Geen idee wat ie gaat zingen, maar ik ben soberso fan
[ afbeelding ]
Dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:17 schreef Greys het volgende:
Oh en ik ben een beetje fan van Litouwen.
Geen idee wat ie gaat zingen, maar ik ben soberso fan
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is die rare wenkbrauwdude toch?
ik zou op dinsdagochtend rekenenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:10 schreef Greys het volgende:
En zelfs als het er dinsdagochtend pas op staat komt het nog goedWant ik pin het dinsdagmiddag.
* Fascination noteert dat ze een breezer voor Oognip moet meenemen dinsdag.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:19 schreef Oognip het volgende:
Ik heb passoa + jus/breezersletje
Vanavond nog stappen en hier is de drank goedkoper
Dat belooft een hoop spannendsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
* Fascination noteert dat ze een breezer voor Oognip moet meenemen dinsdag.
Omdat we gaan winnenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:56 schreef Greys het volgende:
En ik weet niet waarom
Je gaat toch ook wel alle deelnemers bekijken, yvonne?quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:31 schreef BrandX het volgende:
de 14e kan ik er helaas niet bij zijn, maar de 18e staat gereserveerd in de agenda.
dude ... wat doe jequote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:31 schreef BrandX het volgende:
de 14e kan ik er helaas niet bij zijn, maar de 18e staat gereserveerd in de agenda.
Ik vond 'm wel mooiquote:
werk is matigquote:
Ja, dat hoorde ik vaker. Noteert op "niet kijken"-lijst.quote:
Pffffff, 8 op imdb. Wat een kutfilm zeg.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik vaker. Noteert op "niet kijken"-lijst.
Echt? Fucking ruim een uur zit ie op die kutsloep en gebeurd er amper een klapquote:
Niet elke film hoeft bol te staan van actie. Liever niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt? Fucking ruim een uur zit ie op die kutsloep en gebeurd er amper een klap
Klopt. Maar dit is wel heel ernstig hoor, imho.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet elke film hoeft bol te staan van actie. Liever niet eigenlijk.
Jawel, die neemt Cat meequote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:50 schreef Oognip het volgende:
Kindjes, we hebben nu geen naamstickerts he? Is dat een probleem?
^^quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso was Life of Pi visueel al een pareltje, los van het verhaal.
Dat ben ik dan weer wel met je eens.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso was Life of Pi visueel al een pareltje, los van het verhaal.
Ik plak de mijne toch nie, dus neequote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:50 schreef Oognip het volgende:
Kindjes, we hebben nu geen naamstickerts he? Is dat een probleem?
Doe je voor ik in je auto stap wel vast een naamkaartje op, anders vertrouw ik de boel niet.quote:
Doe jij dat dan ook?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe je voor ik in je auto stap wel vast een naamkaartje op, anders vertrouw ik de boel niet.
Uhu.quote:
Ik herken jou wel aan je borsthaar denk ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Men moet ondertussen maar weten wie ik ben.
Goed punt!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Alsof iemand niet onthoudt dat jij Q bent
Ganze geilquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik herken jou wel aan je borsthaar denk ik.
Cat moet er maandagmiddag aan denken ze van het werk mee te 'nemen'quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik herken jou wel aan je borsthaar denk ik.
quote:
Hahaha, respect als je dat echt zou doen.quote:
Erikkkk! Hoe zit je haarrrrrrrrr?quote:
Goed! Twee weken (?) terug nog laten knippen.quote:
Bwehehe.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goed! Twee weken (?) terug nog laten knippen.
Oeh, dan zit de woeshj goedquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan zijn we in sync en woeshjquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Balenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehehe dawaseenleukgarpje...
Maar eters er BIJ kan sowieso nog. Er is voor een paar personen extra ingekocht.
Dus geen paniek hier. Sorry
Relnicht!quote:
Zou je geen eckte-eckte zijn?quote:
Het relgedeeltequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:24 schreef Greys het volgende:
Wat wil niet zo? Het relgedeelte of het nichtgedeelte?
Over mijn broek heen. Bleef ie nog niet zettenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:24 schreef Greys het volgende:
Elies, heb je je Birdsbroekje al geproefpast?
Ik nog niet
Of op je hoofd! En dan een foto met een glas melk erbijquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het relgedeelte
[..]
Over mijn broek heen. Bleef ie nog niet zetten
Laten we eens gek doen en 'm gewoon bovenlangs dragen
We doen hetquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:28 schreef Cat22 het volgende:
Of op je hoofd! En dan een foto met een glas melk erbij
Ik zou zo meedoen maar ik heb geen matching onderbroekjequote:
We hebben een reserve, een XL, ik neem hem meequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou zo meedoen maar ik heb geen matching onderbroekje
Daar kan het arme kind helemaal inquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben een reserve, een XL, ik neem hem mee
Dan kamt ze heur haar maar wat hoger, als ze hem toch op d'r hoofd gaat zettenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kamt ze heur haar maar wat hoger, als ze hem toch op d'r hoofd gaat zetten
oeh dat zou wel een mooie foto zijn denk ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Op d'r hoofd?
Zo, dat zijn wel èrg pronte tetten
Jij hebt mij nog nooit écht goed bekeken he?quote:
Ze kan jouw tetten er wel bij inhangenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Op d'r hoofd?
Zo, dat zijn wel èrg pronte tetten
ik let zelden goed opquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog nooit écht goed bekeken he?
Knus!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze kan jouw tetten er wel bij inhangen
Kom op, Greys is toch iet zo groot?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik let zelden goed op
ik weet dat Greys 5 meter hoog is maar dat was het wel zo'n beetje
Sp3c heeft gewoon een hoge dunk van me.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kom op, Greys is toch iet zo groot?
Niet in mijn ogen iig.
Well, i can't blame him for that.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Sp3c heeft gewoon een hoge dunk van me.
En dat verwart ie soms met lengte.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Well, i can't blame him for that.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:37 schreef sp3c het volgende:
true story trouwens
ik moest op school een keer met pa langs de directeur
zegt de man
ja nou die sp3c ...
hij snapt het wel maar hij let nooit op en dat vind ik zo jammer
pa: tell me about it ...
sp3c:
pa:
sp3c:
directeur:
avonturen waren dat
Oi, ik ben zelf ook maar een ukkie, hoor.quote:
oeh!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oi, ik ben zelf ook maar een ukkie, hoor.
Ik heb niet eens de 2 meter gehaald, ik ben bijna de dwerg van de clan.![]()
Zit net ff terug te lezen, zag dit filmpje.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:03 schreef Toekito het volgende:
http://humortv.vara.nl/pa(...)ie-songfestival.html deze is gewoon te grappig
Sanne Wallis de Vriesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zit net ff terug te lezen, zag dit filmpje.
Die vrouw die Lennie Kuhr doet.
Ah, ik vond haar al een bekend gezicht hebben, maar ik en namenquote:
Ik zet even deze neer als tegenwicht en ga dan even die Roemeense inzending bekijken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:54 schreef Greys het volgende:
Ik moet zo hysterisch lachen om de Roemeense inzending steeds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Oh, wacht.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:54 schreef Greys het volgende:
Ja dat zal best, maar de hele tijd dat heel hoge hysterische gegil werkt op mijn zenuwen en lachspierenquote:Op zondag 12 mei 2013 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, wacht.
Is dat die contratenor waar MP het laatst over had? Denk dat die best nog wat punten kan pakken eerlijk gezegd
Dat pak ookquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:54 schreef Greys het volgende:
Sognuquote:Op zondag 12 mei 2013 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zal best, maar de hele tijd dat heel hoge hysterische gegil werkt op mijn zenuwen en lachspierenDan honderd keer liever die Franse klassieke inzending van tijdje terug, die jonge gast.
Ja inderdaad, ik hoopte ook heel erg dat het wonquote:Op zondag 12 mei 2013 00:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
SognuDat had moeten winnen! Had 'ie het wel ietsje beter moeten zingen natuurlijk, maar details, details
Kan Dracula tegen een rozenkrans ja? Ik dacht van niet... of haal ik nu weer sprookjes door elkaar?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:54 schreef Greys het volgende:
Een van m'n favorieten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:54 schreef Greys het volgende:
Dat is vaak weer leuk aan het Oostblok: hysterische, kitscherige acts.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:11 schreef Greys het volgende:
Dan staat ie daar zo ingespannen te galmen in dat afgrijselijke pak![]()
![]()
Ik vind het om te gierenquote:Op zondag 12 mei 2013 00:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is vaak weer leuk aan het Oostblok: hysterische, kitscherige acts.
Gerard Joling, ga eens van Greys account af.quote:
We gaan wel meezingen met Montenegro, he?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:20 schreef Greys het volgende:
Jammer dat deze niet in de eerste halve finale zit, ik had keihard meegegalmd
Wtf?!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:54 schreef Greys het volgende:
Ik ben al 6,5 week op de eerste regel aan het studeren.....quote:Op zondag 12 mei 2013 00:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
We gaan wel meezingen met Montenegro, he?![]()
![]()
.
En daar is dan door een team van designers, ontwerpers en weet ik veel meer ook serieus over nagedacht he? Dat juist dit pak dan naar voren kwam als het beste wat ie aan kon trekken in Malmö.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:11 schreef Greys het volgende:
Dan staat ie daar zo ingespannen te galmen in dat afgrijselijke pak![]()
![]()
Ik niet, ik hoop gewoon weer op ondertiteling en dan jouw gezicht!quote:Op zondag 12 mei 2013 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben al 6,5 week op de eerste regel aan het studeren.....
Ik zie dan juist voor me dat iedereen zei 'Eh nee Cezar, doe dát nou maar niet' en dat ie toen ging huilen en krijsen en heel hoog galmen en dat alle ramen toen knapten en ze hem toen toch maar zijn zin hebben gegeven...quote:Op zondag 12 mei 2013 00:29 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
En daar is dan door een team van designers, ontwerpers en weet ik veel meer ook serieus over nagedacht he? Dat juist dit pak dan naar voren kwam als het beste wat ie aan kon trekken in Malmö.
Heb je je glazuur nog?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:31 schreef Fascination het volgende:
Trouwens, Rusland, wát een kutnummer. En omdat ik dat nu zo zeg gaat het vast goed scoren. Mark my words.
of hij heeft zichzelf giechelend omgekleed vlak voor hij opmoestquote:Op zondag 12 mei 2013 00:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie dan juist voor me dat iedereen zei 'Eh nee Cezar, doe dát nou maar niet' en dat ie toen ging huilen en krijsen en heel hoog galmen en dat alle ramen toen knapten en ze hem toen toch maar zijn zin hebben gegeven...
Nee, behoorlijke kiespijn momenteel.quote:
Zo van..pfff..It's my lifequote:Op zondag 12 mei 2013 00:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
of hij heeft zichzelf giechelend omgekleed vlak voor hij opmoest
"My cavity! My cavity! CAVITY!"quote:Op zondag 12 mei 2013 00:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, behoorlijke kiespijn momenteel.
damn rightquote:
Ik vind hem hoe dan ook wel een soort van heldquote:Op zondag 12 mei 2013 00:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
of hij heeft zichzelf giechelend omgekleed vlak voor hij opmoest
Lijkt me wel een vervelend type, zo beoordeeld aan z'n gezicht(suitdrukking). Ja ja, heel oppervlakkig van me.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind hem hoe dan ook wel een soort van held
Op sommige foto's ist net een soort Rambo:
[ afbeelding ]
en op andere pics echt een leuke nicht
[ afbeelding ]
Ligt ook beetje aan de foto's, op andere pics ziet hij er (vind ik) juist wel sympathiek uit:quote:Op zondag 12 mei 2013 00:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me wel een vervelend type, zo beoordeeld aan z'n gezicht(suitdrukking). Ja ja, heel oppervlakkig van me.
quote:dikke tetten!
Heb je daar een app voor?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:50 schreef Fascination het volgende:
Ja hoor, bekijk ik m'n periodtracker: over twee dagen word ik ongesteld.!!
En dat kan je zeker niet ff een weekje uitstellen?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:50 schreef Fascination het volgende:
Ja hoor, bekijk ik m'n periodtracker: over twee dagen word ik ongesteld.!!
Nou euh, ik houd dat niet zo bij eigenlijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:18 schreef Greys het volgende:
Maar je weet toch ongeveer wel wanneer de vorige keer was?
Hehequote:Op zondag 12 mei 2013 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
Nou ik voelde toch wel even een wtf moment hoor.ik klets hier ook niet zo vaak mee maar las over die app en moest gewoon even reageren. Vervolgens zit ik hier in geuren en kleuren te vertellen over mijn cyclus (of gebrek aan mijn inzicht daarin)
Anouk.
Met zo'n waarschuwingspiepje.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:28 schreef Steve het volgende:
Als ik ongesteld zou worden zou een periodtracker me ídeaal lijken.
Ik ging Kiki Classen even googlen nog.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe![]()
Alcohol Alcohol ALCOHOL is free
Zo'n sprekend alarm. "Vervang NU uw tampon. Ik herhaal, vervang NU uw tampon."quote:Op zondag 12 mei 2013 01:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Met zo'n waarschuwingspiepje.
"Caution, your tampon supply is running low"
quote:Op zondag 12 mei 2013 01:34 schreef Steve het volgende:
[..]
Zo'n sprekend alarm. "Vervang NU uw tampon. Ik herhaal, vervang NU uw tampon."
Ik zeg maar wat hoor, als ik ergens géén verstand van heb is dit het wel natuurlijk..
Ik had tot nu toe alleen Anouk geluisterd.quote:
Dan moet je zaterdag ook weer komenquote:Op zondag 12 mei 2013 01:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had tot nu toe alleen Anouk geluisterd.
Maar wil je me voor deze ook van het terras roepen? Hier moet je gewoon op dansen.
Ja, dat was ik en dat had je al gedaan, dacht ikquote:Op zondag 12 mei 2013 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ging Kiki Classen even googlen nog.
Dat was jij toch?
Nee einde van de maand.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je zaterdag ook weer komen
We zijn dan al met zijn twaalven ofzo
Want deze zit niet in de halve finale bij Nederland...
Ik dacht, oh zij zei.....hoe zag zij er ook alweer uit.....quote:Op zondag 12 mei 2013 01:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat was ik en dat had je al gedaan, dacht ik
Oooh, je was het alweer vergeten... ik snapquote:Op zondag 12 mei 2013 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht, oh zij zei.....hoe zag zij er ook alweer uit.....
Zoiets.
Vond ik de eerste keer ook, maar ik ben inmiddels fanquote:Op zondag 12 mei 2013 01:47 schreef Greys het volgende:
Ik vind Denemarken overrated
Tis een bij elkaar raapsel van alles wat we al eens eerder hebben gezien en gehoord.
Echt wel een leuk liedje hoor, maar ik vind het niet origineel genoeg denk ik.
Zou er wel mee kunnen leven als het won hoor.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vond ik de eerste keer ook, maar ik ben inmiddels fan
quote:Op zondag 12 mei 2013 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
Welke dan?
Doe eens linkjes voor deze noob?
Ik ben tot nu toe voor het stuiterliedje.
En Anouk uiteraard.
Misschien, maar ik heb toch een slokje te veel op, volgens mij.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe![]()
Alcohol Alcohol ALCOHOL is free
ALCOHOL ALCOHOL ALCOHOL IS Freeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 12 mei 2013 01:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou er wel mee kunnen leven als het won hoor.
Maar ik heb liever Anouk of Griekenland. Of Roemenië![]()
Staat al heel lang bovenaan in alle polls.quote:
Whoehahahahahaquote:Op zondag 12 mei 2013 01:53 schreef Greys het volgende:
En deze dan ook nog even goed kijken en luisteren Liesje
Tis zo afgrijselijk allemaal dat het weer enig is he?quote:Op zondag 12 mei 2013 01:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Whoehahahahaha
Ik had net het geluid niet aan dus alleen de beelden gezien, maar ik lach opera-hysterisch mee inmiddels![]()
Als dit doorgaat, rukt Gordon zijn haren uit van onbegrip gok ik zoquote:Op zondag 12 mei 2013 01:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis zo afgrijselijk allemaal dat het weer enig is he?![]()
![]()
welk deel?quote:Op zondag 12 mei 2013 08:15 schreef Toekito het volgende:
Ben blij dat ik tijdens een deel van dit topic sliep
wat denk je van het vrouwenpraatdeel?quote:
quote:
goed bezig. En MPG en ik staan graag sla aan je af hoor.quote:
Je weet dat Henk dinsdag niet kookt?quote:
dat die dingen überhaupt nog bestaan, al lang niet meer zien liggenquote:Op zondag 12 mei 2013 12:48 schreef Toekito het volgende:
Zo de PLUS heeft geen tikkels meer....ze hadden maar 7 zakken. Wie wilde er nou nog meer behalve Catje
Zwarte tikkelsquote:Op zondag 12 mei 2013 12:48 schreef Toekito het volgende:
Zo de PLUS heeft geen tikkels meer....ze hadden maar 7 zakken. Wie wilde er nou nog meer behalve Catje
ik zag pas mixzakken met droptikkels en carameltikkels, die zijn echt lekker. Alleen vonden mijn collega's dat ook.quote:
ik denk dat de gemiddelde leeftijd bij ons wat hoger ligt, dus denk het nietquote:Op zondag 12 mei 2013 13:00 schreef Fascination het volgende:
KLB / KLB-meet 2013 #10 Nabespreking, zakelijk en shit juweetz
Onze meet wordt toch niet zo, he?
OMGquote:Op zondag 12 mei 2013 13:00 schreef Fascination het volgende:
Speel nou eens op wf, ik wil de overwinning binnen harken!quote:Op zondag 12 mei 2013 13:03 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik denk dat de gemiddelde leeftijd bij ons wat hoger ligt, dus denk het niet
Tegen mij speelt ie wel gewoonquote:Op zondag 12 mei 2013 13:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Speel nou eens op wf, ik wil de overwinning binnen harken!
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:12 schreef Schunckelstar het volgende:
potjes die onwinbaar zijn geworden krijgen wat minder prioriteit![]()
maar zal er wat haast achter zetten.
wel pas na 16:00 want eerst f1 kijken
zo danquote:
Ik wil me er niet mee bemoeien hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 13:12 schreef Schunckelstar het volgende:
potjes die onwinbaar zijn geworden krijgen wat minder prioriteit![]()
maar zal er wat haast achter zetten.
wel pas na 16:00 want eerst f1 kijken
tot 16:00 doe ik niks anders meer dan bbc kijkenquote:Op zondag 12 mei 2013 13:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik wil me er niet mee bemoeien hoorMaar als je kan appen kan je ook wel WF-en
zeker als je toch al gaat verliezen
mag het niet hopenquote:Op zondag 12 mei 2013 13:00 schreef Fascination het volgende:
Hier zitten ook niet zoveel internethelden.quote:
Wat is de definitie van 'internethelden'?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hier zitten ook niet zoveel internethelden.
Grote bek op het internet, maar irl schuchter.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat is de definitie van 'internethelden'?
mensen die alleen op internet een grote waffel hebbenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat is de definitie van 'internethelden'?
Ja, dat snap ik ook nog welquote:Op zondag 12 mei 2013 14:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
mensen die alleen op internet een grote waffel hebben
Jij kent ons toch nog nietquote:Op zondag 12 mei 2013 14:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Grote bek op het internet, maar irl schuchter.
Ik vind hier geen mensen zitten met een grote bek.quote:
Qwea, waar ben je?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind hier geen mensen zitten met een grote bek.
Hoe kom jij aan 11?quote:
HenkPietKlaasWim en Roger volgens mij ook.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan 11?
Jij, Greys, Fas, cat, ik, takke, ynske, toek, mpg, schunck.
Ik mis er nog 1?
Das dan 12quote:Op zondag 12 mei 2013 14:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
HenkPietKlaasWim en Roger volgens mij ook.
Ja ik ookquote:Op zondag 12 mei 2013 14:31 schreef Qwea het volgende:
Ik mag trouwens lijen nip dat het de 31ste kek weer is
Haha, Oognip ken nie tellen nie.quote:
Oeh jah! Ik ga nie meer lunchen bij die italiaanquote:Op zondag 12 mei 2013 14:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja ik ookanders gaan we wel weer over de wallen lopen om het warm te krijgen
Oognip ken hele andere dingen wel, je kan niet alles hebbenquote:
Nee, dat was ook echt zoooo vetquote:Op zondag 12 mei 2013 14:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh jah! Ik ga nie meer lunchen bij die italiaan
Ja echt he. Met zijn "ja dan doe ik het ook op speciaal italiaans brood" Was gvd gewoon witbroodquote:Op zondag 12 mei 2013 14:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oognip ken hele andere dingen wel, je kan niet alles hebben
[..]
Nee, dat was ook echt zoooo vet
Zei hij dat dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja echt he. Met zijn "ja dan doe ik het ook op speciaal italiaans brood" Was gvd gewoon witbrood
Ja, bij mijn uitsmijterquote:Op zondag 12 mei 2013 14:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zei hij dat dan?
Oognip ken ook heul nie luisteren nie
Maar wel dikke negerinnen kijkenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zei hij dat dan?
Oognip ken ook heul nie luisteren nie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |