Zo normaal vind ik je niet. En wat ik vreemd vind, je aannames wat vader gedacht en dus wel gedaan zou hebbenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:10 schreef hartloper het volgende:
[..]
Ik praat hier niet als hulpverlener, ik praat hier als gewoon normaal mens nu.
Ik snap niet wat ik in jou ogen zo vreemd heb gezegd eerlijk gezegd
Of de één in Leersum e.o en de ander in Neerbeek e.oquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:10 schreef Cucumissativus het volgende:
Hij hoeft ze niet tegelijk vermoord te hebben of ze op dezelfde plaats verborgen te hebben. Hij heeft het allemaal zo moeilijk mogelijk gemaakt om de tijd te rekken dan is een dubbele ontdekking te makkelijk.
Dat ik denk dat vader ze vermoord heeft of wat?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Zo normaal vind ik je niet. En wat ik vreemd vind, je aannames wat vader gedacht en dus wel gedaan zou hebben
Een kind verstop je makkelijker dan twee tegelijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:12 schreef hartloper het volgende:
[..]
Of de één in Leersum e.o en de ander in Neerbeek e.o
Je had het over haat, wraak, etc.. Waar haal je dat vandaan? Je eigen hoofd, I presume?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:12 schreef hartloper het volgende:
[..]
Dat ik denk dat vader ze vermoord heeft of wat?
Dat zou kunnen. Misschien sporen wissenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:11 schreef VixenFromHell het volgende:
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat hij misschien nog gebruik van de telefoon wilde maken?
Dat is mijn gedachte ook, ja.
Overwogen toch familie of zelfs politie te bellen? Zoveel mogelijkheden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:14 schreef hartloper het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Misschien sporen wissen
Hij kan ze ook gedrogeerd hebben en in het water gegooid. Te erg dat ik hier over na denk...pffquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:13 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Een kind verstop je makkelijker dan twee tegelijk.
Dat kan ik me al helemaal niet voorstellen, dan zou het jongetje dat nog leefde de moord op zijn broertje hebben zien gebeuren en zelf niet hebben kunnen vluchten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:12 schreef hartloper het volgende:
[..]
Of de één in Leersum e.o en de ander in Neerbeek e.o
Inderdaad vreselijk om erover na te denken, maar hier zit ook wel logica in. Ik denk zelf ook aan water en niet aan bos.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:15 schreef blanket het volgende:
[..]
Hij kan ze ook gedrogeerd hebben en in het water gegooid. Te erg dat ik hier over na denk...pff
O dat, ja dat denk ik nog steeds. Dat is wat ik net nogmaals beschreef.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Je had het over haat, wraak, etc.. Waar haal je dat vandaan? Je eigen hoofd, I presume?
Waterlijken komen altijd weer bovenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:15 schreef blanket het volgende:
[..]
Hij kan ze ook gedrogeerd hebben en in het water gegooid. Te erg dat ik hier over na denk...pff
Ik denk ook aan water, mede omdat de politie niks bekend heeft gemaakt over zandsporen op zijn lichaam of autoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:17 schreef computergirl het volgende:
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 22:15 schreef blanket het volgende:
[..]
Waterlijken komen altijd weer boven
Hartloper, mag ik vragen wat voor werk jij doet en wat je hebt gestudeerd?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:16 schreef hartloper het volgende:
[..]
O dat, ja dat denk ik nog steeds. Dat is wat ik net nogmaals beschreef.
Wie weet wat in die man zijn hoofd is omgegaan. Ik zie zeer regelmatig op mijn werk dat exen elkaar gek maken, daar door ontstaat haat en haat wordt vaak omgezet in iemand terug pakken (wraak nemen).
Ik zeg niet dat dat hier gebeurd is. Maar het zou kunnen verklaren waarom hij dit heeft gedaan.
Hij zal deze daad niet hebben gedaan omdat hij het nieuws wilde halen m.a.w.
Had hij alleen zichzelf willen vermoorden en de kids niet bij mama willen achter laten had hij ze denk ik wel bij hem in de buurt gelegd.
Zoals ik net wel al zei is moeders in mijn ogen niet verdacht!
Verdacht noem ik iets heel anders. Verdacht is bij iemand die willens en wetens iets doet, dus dat ze iets met de dood te maken heeft
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat hij die kinderen bij bewustzijn heeft vermoord. Hoe gek je ook bent...lijkt mij onmogelijk om er 1 te vermoorden terwijl de ander toekijkt. Toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:16 schreef piepie het volgende:
[..]
Inderdaad vreselijk om erover na te denken, maar hier zit ook wel logica in. Ik denk zelf ook aan water en niet aan bos.
Mits niet begraven daar, kan er wel een stuk vanaf gehaald worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:15 schreef Leandra het volgende:
Dit is waar hij maximaal geweest kan zijn als hij om 22.45 uit Neerbeek vertrok en om 01.40 op de Rijnbrug was....
[ afbeelding ]
Indien het een voorbereide actie was kan hij die kinderen dus in een enorm gebied achtergelaten hebben
Tsja, Maar hij kon niet weten dat hij in Rhenen op kenteken vastgelegd zou worden. En je gaat niet eerst naar bv Bergen op Zoom om je vervolgens in Rhenen 'officieel' vast te laten leggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:15 schreef Leandra het volgende:
Dit is waar hij maximaal geweest kan zijn als hij om 22.45 uit Neerbeek vertrok en om 01.40 op de Rijnbrug was....
[ afbeelding ]
Indien het een voorbereide actie was kan hij die kinderen dus in een enorm gebied achtergelaten hebben
Natuurlijk, ik werk als verpleegkundig in de psychiatrie op de crisisopvang.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Hartloper, mag ik vragen wat voor werk jij doet en wat je hebt gestudeerd?
precies! en dat de andere dan niet kon vluchtenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:18 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat hij die kinderen bij bewustzijn heeft vermoord. Hoe gek je ook bent...lijkt mij onmogelijk om er 1 te vermoorden terwijl de ander toekijkt. Toch?
Ja dat is dan "de hoop" dat ze gevonden worden. Er is op de route zoveel bosrijk gebied. Lijkt mij bijkant onmogelijk om allemaal na te spitten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:17 schreef computergirl het volgende:
[..]
Jullie hebben gelijk bij nader inzien. Ik dacht aan drogeren of doden, dus niet dat de een het mee krijgt van de ander. Beide vermoorden op 1 plek, de een daar achter laten en de ander 200 km verderopquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:20 schreef piepie het volgende:
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 22:18 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat hij die kinderen bij bewustzijn heeft vermoord. Hoe gek je ook bent...lijkt mij onmogelijk om er 1 te vermoorden terwijl de ander toekijkt. Toch?
precies! en dat de andere dan niet kon vluchten
Wat als ze verzwaard het water in zijn gegooid.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:17 schreef computergirl het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |