Ik heb het er nu over na de update. Maar volgens mij sta jij inderdaad niet zo dichtbij de pcquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:54 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 21:52 schreef hartloper het volgende:
[..]
Dat er niet gezegd kan worden dat moeder verdacht is, van de dingen die we nu weten
Je weet nog wat je zelf allemaal geschreven hebt over de vader? Degene die jij nu quote, schrijft dat hij zij het verdacht, dan wel niet verwerpelijk vindt, dat moeder de tijd neemt haar status op facebook te veranderen..
goeie.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:56 schreef k3vil het volgende:
Mogelijk heeft de vader zijn kilometerstand ingevoerd bij het tanken. Indien dit het geval is, zou je op basis van de huidige kilometerstand kunnen uitrekenen waar hij maximaal moet zijn geweest.
Iemand een idee of dit nagetrokken is?
Is alleen bij leasebakken geloof ik, niet bij Tinqquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:56 schreef k3vil het volgende:
Mogelijk heeft de vader zijn kilometerstand ingevoerd bij het tanken. Indien dit het geval is, zou je op basis van de huidige kilometerstand kunnen uitrekenen waar hij maximaal moet zijn geweest.
Iemand een idee of dit nagetrokken is?
Ik zit achter een laptop en heb al je aannames over vader meegekregenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:56 schreef hartloper het volgende:
[..]
Ik heb het er nu over na de update. Maar volgens mij sta jij inderdaad niet zo dichtbij de pc
Daarbij blijf ik bij mijn mening dat wij niet kunnen zeggen of moeders geen aandel hier in heeft, in de zin van of ze vader gek heeft gemaakt met dingen. Dat weten wij niet en zullen we nooit weten!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:54 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 21:52 schreef hartloper het volgende:
[..]
Dat er niet gezegd kan worden dat moeder verdacht is, van de dingen die we nu weten
Je weet nog wat je zelf allemaal geschreven hebt over de vader? Degene die jij nu quote, schrijft dat hij zij het verdacht, dan wel niet verwerpelijk vindt, dat moeder de tijd neemt haar status op facebook te veranderen..
Nogmaals, lees jezelf en je aannames die je deed over 'vader' eens terug. Voor de rest, ik sta inderdaad te ver van een Facebookwereld om mijn status daar te veranderen..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:58 schreef hartloper het volgende:
[..]
Daarbij blijf ik bij mijn mening dat wij niet kunnen zeggen of moeders geen aandel hier in heeft, in de zin van of ze vader gek heeft gemaakt met dingen. Dat weten wij niet en zullen we nooit weten!
Verdacht noem ik iets anders; kids ombrengen / ontvoeren en een zelfmoord nabootsen. Dat zie ik haar niet doen
Ik ben zelf vrij actief op facebook en twitter. Ik zou ook dat medium gebruiken denk ik. Zeker als ik het gevoel krijg dat het "niet snel genoeg" gaat.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nogmaals, lees jezelf en je aannames die je deed over 'vader' eens terug. Voor de rest, ik sta inderdaad te ver van een Facebookwereld om mijn status daar te veranderen..
Blijf niet zo standvastig aub. Ik weet dat ik heb gezegd dat we niet weten of die moeder er indirect wat mee te maken heeft. Maar ik baseer mijn mening nu op de nieuwe kaart / tijden. Verder ga ik er niet meer over in discussie met Uquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Nogmaals, lees jezelf en je aannames die je deed over 'vader' eens terug. Voor de rest, ik sta inderdaad te ver van een Facebookwereld om mijn status daar te veranderen..
Ik vond de tekst van de moeder op facebook berekenend overkomen, en ook verdacht.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:05 schreef hartloper het volgende:
[..]
Blijf niet zo standvastig aub. Ik weet dat ik heb gezegd dat we niet weten of die moeder er indirect wat mee te maken heeft. Maar ik baseer mijn mening nu op de nieuwe kaart / tijden. Verder ga ik er niet meer over in discussie met U
Ja tuurlijk, dat zou ook best wel kunnen. Bedoelde ook niet dat dat niet mogelijk is, maar dat hij dan wel berekenend is geweest. Wat best zou kunnen idd. Of toch in paniek, of per ongeluk zoals iemand hier zei. Helaas weet toch niemand wat er zich precies heeft afgespeeld.. maar ik zou er persoonlijk nog niet direct vanuit willen gaan dat alles daadwerkelijk opzet is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je de kindjes onvindbaar wil maken is dat toch het eerste waar je aan denkt.
wat als de vader in het gat in de tijdlijn idd de kids bij zn moeder of andere kennis/familielid (?) daar in de buurt heeft achtergelaten als laatste reactie op zijn ex.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:58 schreef hartloper het volgende:
in de zin van of ze vader gek heeft gemaakt met dingen. Dat weten wij niet en zullen we nooit weten!
Wat bedoel je met verdacht precies? Verdacht in de zin van .....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:06 schreef k3vil het volgende:
Ik vond de tekst van de moeder op facebook berekenend overkomen, en ook verdacht.
Ik maak zelf nog wel uit aan welke standpunten ik vasthoud. Je beweert hulpverlener te zijn, maar doet hier aannames over vader, waar een beetje hulpverlener de ogen voor uit de kop zou schamen. Is geen discussie, maar mijn gefundeerde meningquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:05 schreef hartloper het volgende:
[..]
Blijf niet zo standvastig aub. Ik weet dat ik heb gezegd dat we niet weten of die moeder er indirect wat mee te maken heeft. Maar ik baseer mijn mening nu op de nieuwe kaart / tijden. Verder ga ik er niet meer over in discussie met U
Off topicquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zou misschien kunnen...familie/vrienden/kennissen die op vakantie zijn en morgen weer thuis komen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:08 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
wat als de vader in het gat in de tijdlijn idd de kids bij zn moeder of andere kennis/familielid (?) daar in de buurt heeft achtergelaten als laatste reactie op zijn ex.
Omdat hij misschien nog gebruik van de telefoon wilde maken?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:08 schreef hartloper het volgende:
Inderdaad, dat is verdacht. Maar waarom gaat daar de gsm weer aan zou je zeggen?
Bewust dwaalspoor?
Ik praat hier niet als hulpverlener, ik praat hier als gewoon normaal mens nu.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik maak zelf nog wel uit aan welke standpunten ik vasthoud. Je beweert hulpverlener te zijn, maar doet hier aannames over vader, waar een beetje hulpverlener de ogen voor uit de kop zou schamen. Is geen discussie, maar mijn gefundeerde mening
Dat is mijn gedachte ook, ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat hij misschien nog gebruik van de telefoon wilde maken?
Ik denk dat minder snel, maar het kan altijd nog.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:10 schreef blanket het volgende:
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 22:08 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
wat als de vader in het gat in de tijdlijn idd de kids bij zn moeder of andere kennis/familielid (?) daar in de buurt heeft achtergelaten als laatste reactie op zijn ex.
Zou misschien kunnen...familie/vrienden/kennissen die op vakantie zijn en morgen weer thuis komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |