haha ja dat haar he?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:49 schreef Brighteyes het volgende:
Wauw! Wat een mooie bos haar!Leuke knul!
hij kwam zonet nog even vertellen dat hij het zo geweldig vond om lekker te kunnen zitten, terwijl ze in de tweede klas bijna opgestapeld stonden. (hij had een beetje leedvermaak zei hijquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:02 schreef Macka66 het volgende:
Knap kind heb je, lady-wrb! Hij is ook lekker aan het genieten van de reis, zo te zien
1.54 m bij de laatste metingquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat een leuke vent lady! Hij oogt al zo groot
Ik ben vandaag in Neeltje Jans geweest. Kennisje moest een afstudeerstage doen en een kinderactiviteit organiseren. We hebben haaien en roggen gevoerd en zeehonden gevoerd. Was echt reuzefun
Wat een heerlijk vol programma hadden jullie voor de vakantie!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat een leuke vent lady! Hij oogt al zo groot
Ik ben vandaag in Neeltje Jans geweest. Kennisje moest een afstudeerstage doen en een kinderactiviteit organiseren. We hebben haaien en roggen gevoerd en zeehonden gevoerd. Was echt reuzefun
Huh echt?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:46 schreef Lois het volgende:
Wauw wat een bink al Ladygaat het hard.....
(Bij anderen lijkt het altijd zo hard gaan, hoewel Eva volgende week ook al 12 wordt. 12dat kan toch helemaal niet...)
Ja, dat is ook zo natuurlijk. Als ik aan haar denk zie ik altijd haar gezichtje zo net een beetje gekanteld, vragend of onderzoekend kijkend.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:50 schreef Lois het volgende:
De grap is dat ze ook nog steeds rond die leeftijd zweeft BE, dat is het leuke aan Eva. Die blijft zo fijn klein, hoewel ze ineens de lengte ingaat, maar verstandelijk zo'n lief klein meisje.
ik twijfelde al, ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:53 schreef Lois het volgende:
Gewoon "in mijn buik" livelink. een boontje vind ik zo klef
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo natuurlijk. Als ik aan haar denk zie ik altijd haar gezichtje zo net een beetje gekanteld, vragend of onderzoekend kijkend.
Deze weet ik ook nog heel goed.quote:
Was helemaal niet de bedoeling eigenlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat een heerlijk vol programma hadden jullie voor de vakantie!![]()
het enige dat me opvalt is dat je volhardend bent. als in: dat ding zal hoe dan ook werken.quote:Op zondag 12 mei 2013 07:13 schreef livelink het volgende:
Job heeft het 'alvast oefenen om weer naar school te gaan' iets te letterlijk genomen. Ik zat vanochtend om 05.30 dus al met hem benedenMet de verwarming aan; dat is mijn eigen moederdagcadeau.
En ik heb eindelijk de afwasmachine werkend gekregen. Gisteravond heb ik de hele avond geprobeerd om de afwasmachine aan de praat te krijgen. De ene na de andere foutmelding en om 0.30 heb ik het opgegeven. Vanochtend ben ik weer verder gegaan. En inmiddels heb ik alle bewegende delen waar ik bij kon er van af gehad en schoongemaakt en hij lijkt het nu te doen![]()
Valt het op dat ik een hekel aan gewoon afwassen heb? In de tijd die ik aan die afwasmachine heb besteed had ik die afwas wel 3x met de hand kunnen doen, geloof ik.
Nee, mijn ouders hadden 4 kinderen en de stelregel dat de kinderen moesten afwassen. Zit op zich wel wat in, want zoveel hoefden we verder niet in huis te doen. Maar de afwas van een jeugdherberg is wel andere koek dan de afwas van een gezin. Bij de jeugdherbergen hielp mijn vader zelf wel altijd mee.quote:
voor hoeveel moeders had jij pannenkoeken gebakken? jammer dat ik het nu pas lees, anders was ik even aangeschoven.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:42 schreef Luigi het volgende:
Fijne moederdag voor alle moeders hier.
Hier de ochtend begonnen met een stapel kado's, de moeder des huize is morgen jarig dus die hebben we er gelijk bijgedaan anders was het echt too much voor de uk. Het volgende kado was uitslapen dus wij zitten nu lekker beneden voor de tv. Straks gaan we brownies maken, de bloemen neerzetten en lekkere broodjes bakken
. En als laatste kado bakken we vanavond pannekoeken voor moeders
. Een dagvullend programma dus
.
heb je klachten dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:47 schreef Luigi het volgende:
Is dit het topic waar je mag klagen over het weer?
Curacao?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heb je klachten dan?
hier is het zonnig. mij zal je niet horen
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:58 schreef Luigi het volgende:
Sondeknetters. Hier (midden van het land) regent het al sinds zondagmiddag.
ik heb me ervoor opgegeven, dus ja ik moet welquote:
ik heb m gisteravond ook gemaakt en die taart is idd erg lekkerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb door spuuglokje al sinds gisteren trek in mascarpone-appeltaart
Ik denk dat ik die komend weekend maar ga maken
Oh een half jaar na dato is dus gebruikelijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Veel plezier Saffier! Ik heb gisteren geregeld dat Tristans feestje zaterdag 25 mei gehouden wordt. Ook lekker op tijd.(Hij was 30 oktober jarig.) Lasergamen in Groningen!
Ik denk dat het door jou komtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:31 schreef lady-wrb het volgende:
zo, daar ben ik weer. hebben jullie dat wel eens? dat je wachtwoord het ineens niet meer doet?
als hier de virusscanner aangestaan heeft en alle cookies verdwenen zijn, is ook mijn wachtwoord onbruikbaar. ik heb ondertussen een hele lijst aan nieuwe wachtwoorden in mijn mail staan.
als de combinaties ooit op zijn, vrees ik dat dat door mij komt
doe ik iets fout of hebben jullie dat ook?
daar was ik al bang voor. hoe kan dat dan? ineens kan ik niet meer inloggenquote:
Ik heb dat ook regelmatig, maar ik log ook overal in op mijn werk, mobiel, thuis op verschillende apparaten. Soms loopt de sessie vast en hangt er nog wat in de cookies. Als je die weggooit en een vers browser venster opent moet het gewoon weer lukkenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
daar was ik al bang voor. hoe kan dat dan? ineens kan ik niet meer inloggen
en dan is er echt niets veranderd aan mijn inlogcode.
heb je en tip hoe ik het kan voorkomen?
ahhh okquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:30 schreef ohnee het volgende:
werk? ik ben huismoeder en vent heeft eigen zaak(waar ik weer ga bijspringen als koters op school zitten)
Huh? Ze kunnen toch tot 25 kg achterop?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:22 schreef k_i_m het volgende:
Moet binnenkort mijn achterzitje vervangen voor wat anders, Bep is er al bijna te zwaar voor.
22 kilo als het om de maxiplus gaatquote:Op zaterdag 18 mei 2013 07:34 schreef Saffier het volgende:
[..]
Huh? Ze kunnen toch tot 25 kg achterop?
Sjezus wat een afzichtelijke dingen, verbazingwekkend dat er uberhaupt animo voor isquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:49 schreef amaranta het volgende:
Maar dan stuit je op deze site en dan denk ik even niet meer aan die rotfiets.vooral die berichten onder het 'versace' pak.
Ja, gewoon veel krentenbollen geven, daar worden ze groot van!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:39 schreef Nijna het volgende:
Hier 116/122 voor ruim 5 jarige en 104/110 voor bijna 4 jarige. Maar ook heel erg afhankelijk van het merk en wat voor kledingstuk het is... Geen pijl op te trekken soms.
Is Bep dan ook al zo lang Kim?
nog nooit van gehoord, maar veel plezier!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:32 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb zo'n zin in morgen! Dan gaan Sterre en ik een dagje naar Amsterdam. Sterre wilde namelijk dolgraag naar die speciale Game of Thrones tentoonstelling in de Posthoornkerk. En mij lijkt het ook heel interessant!
Heb je hier al over gebeld? Want dat is écht niet goed met die pijnstillers hoor!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:56 schreef Vicky het volgende:
Veel plezier Spuug!
Ik word gek van de jeuk. Bijwerking van de pijnstillers...
ja. Moet er meteen mee stoppen. Antiallergie pilletjes nemen en ibuprofen nemenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:19 schreef Saffier het volgende:
[..]
Heb je hier al over gebeld? Want dat is écht niet goed met die pijnstillers hoor!
Wat leuk! Ik hoorde er vanmorgen wat over op de radio. Veel plezier samen <3quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:19 schreef Spuuglokje het volgende:
We gaan met de trein. Duurt wel wat langer, maar dat geeft niet. Geen gedoe met parkeren en ik kan ook nog eens haken tijdens het kletsen.
Fijn dat je er wat tegen hebt. Ik hoop dat de jeuk snel over is!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja. Moet er meteen mee stoppen. Antiallergie pilletjes nemen en ibuprofen nemen
Ik had het ergens vorige week in de krant gezien. En aangezien we wel verslingerd aan GoT genoemd kunnen worden, is dit echt een tentoonstelling voor ons. Sterre wil zó graag een foto van zichzelf op de ijzeren troon als Facebookprofielfotoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:20 schreef Saffier het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik hoorde er vanmorgen wat over op de radio. Veel plezier samen <3
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:53 schreef lily het volgende:
Ik ga ook met dochter per trein naar Amsterdam morgen. Paradiso (Dirk Scheele....ze vindt hem geweldig)
is dat te doen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:53 schreef lily het volgende:
Ik ga ook met dochter per trein naar Amsterdam morgen. Paradiso (Dirk Scheele....ze vindt hem geweldig)
vanaf maastricht?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:51 schreef lily het volgende:
Hoezo zou dat niet te doen zijn?
Ik heb een rechtstreekse trein en die doet er 2.15 over.
Maastricht Amsterdam CS is nog geen 2.5 uurquote:Op zondag 19 mei 2013 20:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
vanaf maastricht?
ik wou onlangs naar valkenburg en dat zou 4 uur gaan duren. dat hebben we toen maar geskipped
maar volgens jou zou het dus sneller kunnen?
ik doe alles via de app van de nsquote:Op zondag 19 mei 2013 20:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Maastricht Amsterdam CS is nog geen 2.5 uur
Naar Valkenburg vanaf Amsterdam is nog geen 3 uur? waren er misschien werkzaamheden ofzo?
Dit is gewoon reisplannerquote:Op zondag 19 mei 2013 20:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik doe alles via de app van de ns
raar hoor
ik zal van de week nog eens herberekenen. 3 uur is nog wel te doen. we deden van hier tot franeker ook in ruim 3 uur, dus dat houden we nog wel vol
nou ja, bijna, Heerlenquote:
dan kijk jij even een andere kant opquote:Op zondag 19 mei 2013 22:04 schreef Troel het volgende:
Nou, liever niet eigenlijkHet lost niets op namelijk om erover te vloeken helaas.
jij dacht dat ze nog leefde ?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:59 schreef lady-wrb het volgende:
ik hoorde dat ze waarschijnlijk de lichamen van de vermiste jongetjes hebben gevonden.
mag ik even heel hartgrondig vloeken ?
gvd! de gore klootzak!![]()
![]()
![]()
nee, maar zolang ze niet gevonden waren had ik toch nog een heel, piepklein sprankje hoop dat ze ergens ondergedoken zaten. het is gewoon zo ontzettend ziek, het idee dat iemand zijn eigen kinderen om kan brengen.quote:
eens maar na 24 uur weet je dat ze dood zijn als er geen losgeld of teken van leven is .quote:Op zondag 19 mei 2013 22:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee, maar zolang ze niet gevonden waren had ik toch nog een heel, piepklein sprankje hoop dat ze ergens ondergedoken zaten. het is gewoon zo ontzettend ziek, het idee dat iemand zijn eigen kinderen om kan brengen.
Er lopen meer gekken vrij rond dan dat er vast zitten.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee, maar zolang ze niet gevonden waren had ik toch nog een heel, piepklein sprankje hoop dat ze ergens ondergedoken zaten. het is gewoon zo ontzettend ziek, het idee dat iemand zijn eigen kinderen om kan brengen.
True dat.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:55 schreef moussy het volgende:
[..]
Er lopen meer gekken vrij rond dan dat er vast zitten.
Nou ja... Niet percee natuurlijk, maar in dit geval wel het meest waarschijnlijke. En ik ben eigenlijk wel 'blij' dat ze gevonden zijn, dan is er in elk geval duidelijkheid.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:54 schreef Joene het volgende:
[..]
eens maar na 24 uur weet je dat ze dood zijn als er geen losgeld of teken van leven is .
ja wat jij zegt, die spanbandenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:53 schreef Ikina het volgende:
Ik kan niet slapen. Ergens weet je het wel en de zekerheid is misschien wel "fijn". Maar toch, ook ik had nog dat minibeetje hoop. Hetgeen wat door mijn hoofd spookt zijn die spanbanden. Hoop zo dat hij nog de liefde had om het "netjes" te doen.. Met toch.. Die spanbanden *ril*
ik moest nog aan je denken idd. Blug, zo dichtbij.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:54 schreef livelink het volgende:
Nog geen 5 km. bij mij vandaan. J. is er vanochtend op zijn motor nog langsgereden, maar gelukkig is hij niet degene die ze gezien heeft. Zo bizar inderdaad.
Dat hoop ik ook. Was er geen sprake van meds tegen psychoses (bij pa)? Die goed gebruikt zouden kunnen worden als drogeermiddel/slaapmiddel?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind het zo bizar! Kinderen van 7 en 9 zijn ook haske groot, die begrijpen alles. Die arme arme jongetjes.
Hopelijk heeft ie ze gedrogeerd ofzo.
die vonden ze gister in een bos in Limburg dacht ik. En staat hier verder los van.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:40 schreef kissaa het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Was er geen sprake van meds tegen psychoses (bij pa)? Die goed gebruikt zouden kunnen worden als drogeermiddel/slaapmiddel?
Ok, ik houd op met speculeren. Het is allemaal erg genoeg. Excuses!quote:Op maandag 20 mei 2013 00:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die vonden ze gister in een bos in Limburg dacht ik. En staat hier verder los van.
Daar moet ik dus ook aan denken.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:08 schreef moussy het volgende:
en dat dan het ene broertje, wat als laatste aan de beurt was, het heeft moeten zien hoe zn broertje dood ging, afschuwelijk.
Hij zat gister nog wel vast las ik. Maar idd, niet eens gewond.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:23 schreef trui het volgende:
en de bestuurder is niet eens gewond, zie ik....
Ja het contrast is zo onwerkelijk groot. 3 doden en geen gewonde. Zoiets.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:32 schreef trui het volgende:
niet dat dat moet natuurlijk, maar 't is zó ongelijk verdeeld...
dat was mijn 1e gedachte ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik lees Pool en al mijn vooroordelen schreeuwen dat ie vast lekker ontspannen was van alle alcohol.
Erg zeg.
Maar manmanman, het zal je gebeuren.
gelukkig!quote:
Tieten?quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind het feit dat ie nog vast zit wel gek. Dan is er vast iets.
Maar deze chat gaat wel heeeeeeel slow hè?
Kunnen we het niet weer eens hebben over lekker mannen ofzo? Desnoods over koken? Iets?
Ik moet even de boekhouding afrondendus entertain me!
Oh ik heb ook een garp. Ken je die van die [betreffende forumgebruiker] die een 2 jarig sportschool abbo had afgesloten?quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zal ik eens een grap vertellen?
Ik ga sporten vandaag hihaho
Och verrek ja!quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:01 schreef Brighteyes het volgende:
En gewoon omdat het kan doe ik het hier ook: Gefeliciteerd Lois, met je oudste meisje!
En een hele bijzondere: jouw zwangerschap van haar was uiteindelijk het begin van wat later OUD werd! <3
die heeft nog geen voet in de sportschool gezet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:00 schreef Luigi het volgende:
[..]
Oh ik heb ook een garp. Ken je die van die [betreffende forumgebruiker] die een 2 jarig sportschool abbo had afgesloten?
Sindsdien 2x ofzoquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
die heeft nog geen voet in de sportschool gezet?
goede sportschool sponsorquote:
Bwehehequote:Op donderdag 23 mei 2013 09:00 schreef Luigi het volgende:
[..]
Oh ik heb ook een garp. Ken je die van die [betreffende forumgebruiker] die een 2 jarig sportschool abbo had afgesloten?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:01 schreef Brighteyes het volgende:
En gewoon omdat het kan doe ik het hier ook: Gefeliciteerd Lois, met je oudste meisje!
En een hele bijzondere: jouw zwangerschap van haar was uiteindelijk het begin van wat later OUD werd! <3
ja jemig zeg! eerst lekker maken met praatjes, maar als puntje bij paaltje komt....quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:50 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik op zich ook niet maar had toch wat anders in gedachten?
oh, dat is leuk ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Met m'n grote zoon in de stad aan het lunchen omdat ie een tussenuur heeft. Dat zijn fijne dingen.
Nu ook nog m'n paaltje?!quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja jemig zeg! eerst lekker maken met praatjes, maar als puntje bij paaltje komt....
Ja, maar dat is niet anders. 't Is niet te voorkomen helaas. Hij komt nu wel in een groep waar ook latere klasgenootjes zitten, dus dat is wel weer een pluspunt, is de overstap in oktober minder grootquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:15 schreef livelink het volgende:
Fijn dat het geregeld is, Troel. Wel vervelend voor Jochem dat het nu allemaal verandert.
Waar ben je nerveus over, Saffier?
ja, kom zeg! zet je eens in!quote:
ik ben echt heel melig inmiddels. neemt u mij vooral niet kwalijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja oi!
[ afbeelding ]
straks glijdt er nog iemand uit
anders verzin je zelf even watquote:
Amaranta?quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:00 schreef Luigi het volgende:
[..]
Het is een man hèquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Luigi is liever lui dan moe geloof ik
Geen wonder dat je stiknerveus bent. Hopelijk valt het mee. Alvast succes en veel sterkte gewenstquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:41 schreef Saffier het volgende:
Morgen voor de tweede keer kaakoperatie livelink.
Waar moet je vandaan komen? Zaandam toch?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:51 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb nog een keer reisplanner op ons valkenburgplan losgelaten, maar echt hoor, 4 uur en 1 minuut als ik op zaterdag die richting op wil.
door de week scheelt idd een half uur, maar daar heb ik weinig aan met een schoolgaand kind
plus dat ik dan alleen na 9 uur in de trein mag.
als ik morgen om 7.23 in de trein stap, stap ik om 11.24 in valkenburg uit.
ik vind het nogal een ziten om dan ook nog eens een keer op een schappelijke tijd terug te zijn....
heeft iemand misschien een alternatieve route buiten reisplanner om?
maar misschien moeten we het er gewoon op wagen. zo geweldig wordt het weer niet, dus in de stad rondbanjeren is ook niet echt nodig. we willen gewoon naar de grotten (of in ieder geval eentje dan) weet iemand of het te lopen is?
twee haltes verder. koog-zaandijkquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waar moet je vandaan komen? Zaandam toch?
Wat ik zo zie is dat je via Eindhoven moet.quote:
Ik ben alleen gaan fietsen in de grotten. Weet ik niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:09 schreef lady-wrb het volgende:
ik zit zo eens de googlen en het is in die grotten warmer dan buiten op dit moment
maar ik ben een leek op grottengebied (ik ben er als kind met mijn familie geweest dus dat is iets van honderd jaar geleden)
wat is een aanrader om te doen? de gemeentegrot of de fluweelengrot en die kasteelruïne, is dat wat?
we zullen er geen uuuuren rond gaan lopen, dat is qua reistijd niet te doen (we moeten ook nog zo'n 4 uren terugreizen.
Gaat het om komende zaterdag? Want dan zijn er werkzaamheden aan het spoor tussen Utrecht en Eindhoven en rijden er alleen bussen, daarom duurt het extra lang. Op een regulieren zaterdag kom ik op 3 uur 18 minuten uit.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:51 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb nog een keer reisplanner op ons valkenburgplan losgelaten, maar echt hoor, 4 uur en 1 minuut als ik op zaterdag die richting op wil.
door de week scheelt idd een half uur, maar daar heb ik weinig aan met een schoolgaand kind
plus dat ik dan alleen na 9 uur in de trein mag.
als ik morgen om 7.23 in de trein stap, stap ik om 11.24 in valkenburg uit.
ik vind het nogal een ziten om dan ook nog eens een keer op een schappelijke tijd terug te zijn....
heeft iemand misschien een alternatieve route buiten reisplanner om?
maar misschien moeten we het er gewoon op wagen. zo geweldig wordt het weer niet, dus in de stad rondbanjeren is ook niet echt nodig. we willen gewoon naar de grotten (of in ieder geval eentje dan) weet iemand of het te lopen is?
Gemeentegrot rijdt een treintje in, dan krijg je meteen een heel verhaal over Valkenburg en de historie ervan. Grotten zijn heel erg groot en best ruim.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:09 schreef lady-wrb het volgende:
ik zit zo eens de googlen en het is in die grotten warmer dan buiten op dit moment
maar ik ben een leek op grottengebied (ik ben er als kind met mijn familie geweest dus dat is iets van honderd jaar geleden)
wat is een aanrader om te doen? de gemeentegrot of de fluweelengrot en die kasteelruïne, is dat wat?
we zullen er geen uuuuren rond gaan lopen, dat is qua reistijd niet te doen (we moeten ook nog zo'n 4 uren terugreizen.
gewoon de acties in de gaten houden. die dagkaarten van blokker/kruitvat/hema/whatever zijn geniaal! en voor tobias hoef je alleen een railrunner te kopen, dat is nog goedkoper!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:46 schreef Saffier het volgende:
In theorie ben ik nu klaar. Ik mag donderdag de hechtingen laten verwijderen, hoeft niet. Als de ontsteking nu weer terugkomt moet de kies eruit, dan is die verloren.
De verdoving raakt langzaam uitgewerkt en nu gaat het zeer doen. Ik heb ook veel meer hechtingen dan de vorige keer (wist niet dat dat kon). En ik stik van de honger maar ik mag nog niet eten. Ik ben wel heel blij met deze verdoving, mijn hoofd is veel meer helder en ik voel me gewoon niet zo idioot beroerd! Alleen dat scheelt al zo'n groot stuk! Ik krijg wel hoofdpijn nu, maar dat is puur van het gehak en geboor etc. Het aangetaste bot hebben ze ook weer verwijdert, ook meer dan de vorige keer. De hoofdpijn verdwijnt ook wel weer. Dank voor de beterschapswensen allemaal!
Jeetje, vier uur Lady, dat is een hele zit!
Grotten zelf vind ik echt geweldig! Ik heb er al een hoop gezien, voornamelijk in de Belgische en Duitse Ardennen. De Nederlandse heb ik nog nooit gezien helaas. Misschien wel een goed idee voor de zomervakantie! En een dagje met de trein zou Tobias ook wel leuk vinden. Ik ga dit opslaan in mijn geheugen. Bedankt voor het idee lady!
Wat is een megadeth?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:27 schreef Spuuglokje het volgende:
Lekker rustig is het hier weer!Iedereen een leuk weekend (gehad)? Ik ga vanavond met m'n man en dochter naar Megadeth. Zin in! <3
De term verwijst naar de kracht van een atoombom in miljoenen doden. (En ik neem aan dat je wel eens van die metalband gehoord hebt, toch?quote:
Geen idee hoe ik een foto hier kan plaatsen met m'n telefoon. Op Facebook kan ik dat wel, daar staan nu 2 foto's. Nog eventjes en dan gaat het beginnen. We hebben er zin in! Dave hopelijk ook!quote:Op zondag 26 mei 2013 19:22 schreef She-Wolf het volgende:
Veel plezier Spuuglokje! Ik ben benieuwd hoe je dochter het vindt en of Dave het nog een beetje kan of niet.
daar ben ik ook nog steeds niet achter. ik mail ze naar mezelf en van daaruit zet ik ze op de computer, vervolgens in mijnalbum en dan kan ik ze plaatsen.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:52 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik een foto hier kan plaatsen met m'n telefoon. Op Facebook kan ik dat wel, daar staan nu 2 foto's. Nog eventjes en dan gaat het beginnen. We hebben er zin in! Dave hopelijk ook!
Nee sorry, nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:02 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
De term verwijst naar de kracht van een atoombom in miljoenen doden. (En ik neem aan dat je wel eens van die metalband gehoord hebt, toch?)
Ik doe dat altijdmmet de photobucketappquote:Op zondag 26 mei 2013 19:52 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik een foto hier kan plaatsen met m'n telefoon. Op Facebook kan ik dat wel, daar staan nu 2 foto's. Nog eventjes en dan gaat het beginnen. We hebben er zin in! Dave hopelijk ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |