twitter:SportNaais twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 16:47:49Thiemo de Bakker heeft het hoofdtoernooi van het ATP toernooi in Rome niet behaald. Robin Haase en Igor Sijsling hadden zich afgemeld #SN reageer retweet
de kans is wel groot dat federer de finale gaat halen he?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:21 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb er alweer zin in. Ben benieuwd wie er wint. Een finale Djokovic-Nadal zit er helaas niet in.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
de kans is wel groot dat federer de finale gaat halen he?
hij ontloopt nole en nadalquote:
O, oke, was een lange dag, ik lig op bed en ik wist niet of je het serieus, spottend, ironisch of sarcastisch bedoelde.quote:
ik ben altijd serieusquote:Op zondag 12 mei 2013 22:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, oke, was een lange dag, ik lig op bed en ik wist niet of je het serieus, spottend, ironisch of sarcastisch bedoelde.
Ik niet. Mensen die mijn werk op FOK! volgen weten dat.quote:
Ook sneu dat de Fog en Seppi meteen tegen elkaar moetenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:12 schreef Szura het volgende:
Wat sneu voor de organisatie, dat de absolute titelfavoriet heeft afgebeld
Wie dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:12 schreef Szura het volgende:
Wat sneu voor de organisatie, dat de absolute titelfavoriet heeft afgebeld
Soms ben ik wel serieus.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent niet serieus, dus er komt geen antwoord.
Dit keer nietquote:
Maar wie van de toppers heeft zich nou afgemeld?quote:
Tomic (en Haase).quote:Op maandag 13 mei 2013 15:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar wie van de toppers heeft zich nou afgemeld?
Die meldt zich wel vaker af.quote:
Oké, bedankt, ik was bang een van de grote vier.quote:
Lorenzi is een baas.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
Nu kunnen we lekker genieten van Kei tegen Lorenzi, wat een affiche.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |