Nog mensen die van plan zijn dit te aanschouwen?quote:De grote geschiedenisquiz
Nederland 2 / 20:20 - 22:00
Voor de twaalfde keer georganiseerd, in samenwerking met het Historisch Nieuwsblad en de Volkskrant en uitgezonden vanuit de Zuiderkerk in Amsterdam. Vijf teams gaan de strijd met elkaar aan: cabaretiers, met Sanne Wallis de Vries, Ellen Dikker en Pieter Derks; bloggers, met Bert Brussen, Ellen Diermanse en Jochem van den Berg; wetenschappers, met Midas Dekkers, Vanessa Evers en Ivan Wolffers; kamerleden uit de oppositie, met Liesbeth van Tongeren (GroenLinks), Paul van Meenen (D66) en Gert-Jan Segers (ChristenUnie) en de 'onbekende Nederlanders' oftewel 'het lezersteam: de winnaars van de voorronde van de grote geschiedenisquiz die gepubliceerd werd in de Volkskrant, Historisch Nieuwsblad en op www.ggq.nl.
Ze waren vroeger tegen zwartwerken en tegen bruinwerken.quote:
Sterk.quote:
Heb jij ooit krom gelegen om Sanne Wallis of Pieter Derks?quote:
neequote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij ooit krom gelegen om Sanne Wallis of Pieter Derks?
Dat mag niet.quote:
Niet meer dacht ik. Hij is wel columnist bij de Volkskrant.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:48 schreef Specularium het volgende:
Bert Brussen schrijft toch voor Geenstijl?
Volkskrant staan toch ook stukjes van hem?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:48 schreef Specularium het volgende:
Bert Brussen schrijft toch voor Geenstijl?
Protestantse kerk in Amsterdam. Maar kan niet exact zeggen welke.quote:
Dat wel. Lastige vraag. Ik heb een boek over bauhaus maar kan me dit dan weer niet heugen.quote:
Daar geniet ik van.quote:
Heb je een philips?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:14 schreef DappereDodo77 het volgende:
wel gvd, ik flikker zometeen m'n tv 't raam uit
Pure aids jaquote:
Ja? Waar zitten we nu?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:50 schreef OProg het volgende:
Nou, was weer top. Tijd voor simpel vermaak.
Op SBS6quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |