Ja, al aardig lang, sinds dat ik 6 ben wilde ik bij het Korps Mariniers, later ontdekte ik dat er iets was zoals SF. Ik leerde ook iemand kennen die bij het KCT zat. Toen nog later ontdekte ik MARSOF en Kikvorsmannen enzo. Sindsdien steeds meer info over opgezocht, en nu dacht ik eens, laat ik eens een topic erover starten. Ben nu pas inmiddels 15 en doe VWO 3e klas, dus het zal allemaal even duren voordat ik mijn keuze kan maken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Top. Heb je eigenlijk zelf interesse in SF o.i.d.?
Oh bedankt voor de snelle hulp. ! Vraagje, waar staat TT voor......quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:45 schreef Cobra4 het volgende:
TS, start maar een nieuw topic met een goede en duidelijke OP en TT. Als je dat gedaan hebt gooi ik deze wel op slot.
Topic Titel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:47 schreef Conclusion het volgende:
[..]
Oh bedankt voor de snelle hulp. ! Vraagje, waar staat TT voor......
Topic Titel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:47 schreef Conclusion het volgende:
[..]
Oh bedankt voor de snelle hulp. ! Vraagje, waar staat TT voor......
Ik ben zelf 15 maatquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:40 schreef Conclusion het volgende:
[..]
Ja, al aardig lang, sinds dat ik 6 ben wilde ik bij het Korps Mariniers, later ontdekte ik dat er iets was zoals SF. Ik leerde ook iemand kennen die bij het KCT zat. Toen nog later ontdekte ik MARSOF en Kikvorsmannen enzo. Sindsdien steeds meer info over opgezocht, en nu dacht ik eens, laat ik eens een topic erover starten. Ben nu pas inmiddels 15 en doe VWO 3e klas, dus het zal allemaal even duren voordat ik mijn keuze kan maken.
En dat ik 15 ben betekent het niet gelijk dat ik er niet zoveel verstand van heb, dit zijn nog eigenlijk mijn enige vragen.... dit is niet op u gericht. Maar voordat er kritiek komt op de leeftijd. :p
HAHA, kijk dat is helemaal top.. maarja, meestal zijn er dan toch weer van die onvolwassen volwassene die dan eigenlijk een soort van ""kinderachtig"" gaan doen over de leeftijd in verhouding met kennis.quote:
Die heb je altijd wel, maar in DEF vindt je ze niet zo snel, aangezien de meeste daar militair zijn, veteraan of aspirant militair, of gewoon een algemene interesse in Defensie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:52 schreef Conclusion het volgende:
[..]
HAHA, kijk dat is helemaal top.. maarja, meestal zijn er dan toch weer van die onvolwassen volwassene die dan eigenlijk een soort van ""kinderachtig"" gaan doen over de leeftijd in verhouding met kennis.
Dat is zo, jij nog interesse in Defensie. Aan je postgeschiedenis te zien wel :pquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die heb je altijd wel, maar in DEF vindt je ze niet zo snel, aangezien de meeste daar militair zijn, veteraan of aspirant militair, of gewoon een algemene interesse in Defensie.
Zeker weten! Ik begin over 2,5 maandjes aan de V&V opleiding, misschien ooit van gehoord?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:58 schreef Conclusion het volgende:
[..]
Dat is zo, jij nog interesse in Defensie. Aan je postgeschiedenis te zien wel :p
Ben je al bezig met het nieuwe topic? Dan kan deze op slot en kunnen jullie verder ouwehoeren in de SC.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:58 schreef Conclusion het volgende:
[..]
Dat is zo, jij nog interesse in Defensie. Aan je postgeschiedenis te zien wel :p
Ik ga er nu mee beginnen, er zijn ook andere dingen waar ik op het moment mee bezig ben.....quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben je al bezig met het nieuwe topic? Dan kan deze op slot en kunnen jullie verder ouwehoeren in de SC.
eerst ff nieuwe topic aanmaken geef op deze maar geen reactie meer, maar bij nieuwe.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zeker weten! Ik begin over 2,5 maandjes aan de V&V opleiding, misschien ooit van gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |