Goed topicquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:59 schreef Conclusion het volgende:
Speculeer een beetje mee over wat het KCT misschien zo'n beetje uitspookt.
Of geef je mening over eerdere missies of gewoon wat je van onze SF vindt.
(( begin NL-SF anno 2013 )) Zelf denk ik : TRAINENTRAINENTRAINENTRAINEN...
Ik vind onze SF echt fantastisch.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:59 schreef Conclusion het volgende:
Ik dacht laat ik eens een Topic over de Nederlandse Special Forces.
Schijnbaar hebben ze genoeg te doen en zijn ze nooit thuis.
NLMARSOF bezig in Somalië en het KCT, ja dat weten we niet.
Laatste tijd horen we er niet zo veel van. (( is uiteraard de bedoeling van SF ))
Er zijn genoeg bewijzen dat we in Afghanistan ook niet zo actief waren met onze SF.
Terwijl er nog wel genoeg te doen is. Laatst een KSK'er omgekomen tijden een operatie. (RIP).
Dus de dreiging is er nog wel en wordt alleen maar hoger,,, over de hele wereld.
Speculeer een beetje mee over wat het KCT misschien zo'n beetje uitspookt.
Of geef je mening over eerdere missies of gewoon wat je van onze SF vindt.
(( begin NL-SF anno 2013 )) Zelf denk ik : TRAINENTRAINENTRAINENTRAINEN...
Nou oké dan, als dat jou mening is, dan kan dat.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Melding: dit is een kuttopic.![]()
Serieus.
quote:Op zondag 12 mei 2013 12:21 schreef Conclusion het volgende:
[..]
Nou oké dan, als dat jou mening is, dan kan dat.
Ga je dan maar ergens anders mee bemoeien want er zullen uiteindelijk best mensen zijn,
die wel gewoon praten. Al is dat pas over een jaar. Dus ga dan maar iets anders doen als het niet normaal kan. Daarnaast boeit het me nu al geen fl****ker wat jij over het Topic vind.
Haha, nee daar ligt het niet aan....quote:Op zondag 12 mei 2013 12:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Snel op je teentjes getrapt? Of mocht je er niet op vannacht?
Nou ja, je OP is nogal karig en nodigt niet uit tot discussie. Je vraagt alleen wat wij er van vinden en ja, dan krijg je dit soort reacties. Verder leg je weinig uit en som je een paar feitjes op die iedereen met Wikipedia kan vinden.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:26 schreef Conclusion het volgende:
[..]
Haha, nee daar ligt het niet aan....
Maar ik start dit voor mensen die er wel over willen praten enzo, maar als je toch niks boeiend te zeggen heb kan je net zo goed weggaan en ergens anders iets gaan doen..
àháá nou kijk, nu weet ik wat..quote:Op zondag 12 mei 2013 12:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, je OP is nogal karig en nodigt niet uit tot discussie. Je vraagt alleen wat wij er van vinden en ja, dan krijg je dit soort reacties. Verder leg je weinig uit en som je een paar feitjes op die iedereen met Wikipedia kan vinden.
Wat je zou kunnen doen is een andere OP maken met daarin meer uitleg over de NL specops. Met daarin bijvoorbeeld de misies van de afgelopen decennia, hoe alles in de Defensieorganisatie hangt, de verschillen tussen beiden en dan gevolgd door een stelling of vraag die wel discussie oproept.
Aangepast, het was ff snel werk, maar het kan niet slechter zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:56 schreef jitzzzze het volgende:
Je kan het topic inderdaad niet zelf verwijderen. Je kan een mod vragen om dit te doen.
Wel kan je je OP aanpassen
Een stuk beterquote:Op zondag 12 mei 2013 14:00 schreef Conclusion het volgende:
[..]
Aangepast, het was ff snel werk, maar het kan niet slechter zijn.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:59 schreef Conclusion het volgende:
Ik dacht laat ik eens een Topic over de Nederlandse Special Forces beginnen.
Schijnbaar hebben ze genoeg te doen en zijn ze nooit thuis.
NLMARSOF bezig in Somalië en het KCT, ja dat weten we niet.
Laatste tijd horen we er niet zo veel van. (( is uiteraard de bedoeling van SF ))
Mijn vraag is vooral, wanneer worden ''ONZE'' Special Forces nou ingezet.
Wie bepaald welke SF van welk land mag worden ingezet.
En als het dan het geval zou zijn dan Nederland ze kan inzetten, wie dan ??
KCT of NLMARSOF, ze hebben bijvoorbeeld allebei duikteams, maar welk van de 2 dan.
En stel dat we ze niet gebruiken, hebben we ze dan wel nodig.
Er zijn genoeg bewijzen dat we niet zo actief zijn geweest in Afghanistan, en zelf hebben ze gezegd dat ze zich af en toe verveelden en niet worden ingezet voor de taak waarvoor ze bestemd zijn.
Er is de laatste jaren wel gesproken om ze vaker te laten inzetten en dat ze van belang zijn.
Terwijl er nog wel genoeg te doen is. Laatst een KSK'er omgekomen tijden een operatie. (RIP).
Dus de dreiging is er nog wel en wordt alleen maar hoger,,, over de hele wereld.
Zelf denk ik dat ze alleen maar TRAINENTRAINENTRAINENTRAINEN...
Totdat er weer iets komt zoals Irak of Afghanistan.
Deel je kennis over wat jij weet, en weet jij misschien antwoord op mijn vragen ??
Bumpen hoeft niet hoor, als iemand wat wilt melden over KCT/MARSOF doen ze dat vanzelf wel, het is geen verkooptopicquote:
Er ging een heleboel mis, dit Topic zal worden gewijzigd en over nieuw begonnen worden maar dan anders. Ik kan de OP geen tweede keer veranderen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Bumpen hoeft niet hoor, als iemand wat wilt melden over KCT/MARSOF doen ze dat vanzelf wel, het is geen verkooptopic
Ook met al het kritiek in het begin zal er niet bepaald veel mensen naar kijken dus daarom dus,quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Bumpen hoeft niet hoor, als iemand wat wilt melden over KCT/MARSOF doen ze dat vanzelf wel, het is geen verkooptopic
Even een DEF modje DM'en, die kan je misschien verder helpen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:29 schreef Conclusion het volgende:
[..]
Er ging een heleboel mis, dit Topic zal worden gewijzigd en over nieuw begonnen worden maar dan anders. Ik kan de OP geen tweede keer veranderen.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Even een DEF modje DM'en, die kan je misschien verder helpen.
Nu mee bezig :pquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Even een DEF modje DM'en, die kan je misschien verder helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |