Niemand inmiddels meer vrees ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:38 schreef Fredo55 het volgende:
Ik zat net te denken; het zou heel goed kunnen dat die gozer de kinderen op 2 verschillende locaties heeft gedumpt.
Het zou me niks verbazen dat het nog weken kan duren.
de uitkomst kan ook zijn dat ze geen van beiden vinden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:38 schreef Fredo55 het volgende:
Ik zat net te denken; het zou heel goed kunnen dat die gozer de kinderen op 2 verschillende locaties heeft gedumpt.
Het zou me niks verbazen dat het nog weken kan duren.
En dan zijn we weer terug bij Livia en Alessiaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de uitkomst kan ook zijn dat ze geen van beiden vinden.
Rij naar die snelweg bij Utrecht, dan kan je meteen bellen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ok dus ik +49 112 bellen, waarom werkt dit niet
Dat ze in de Rijn gedumpt zijn en dat ze met de stroom meegaan ofzo.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de uitkomst kan ook zijn dat ze geen van beiden vinden.
Ik heb dat vannacht gelezen.. Treurigquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dan zijn we weer terug bij Livia en Alessia![]()
Laten we toch écht hopen dat ze ze wél vinden
Dan waren ze wel ergens aangespoeld en gevonden lijkt me.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:40 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat ze in de Rijn gedumpt zijn en dat ze met de stroom meegaan ofzo.
Ik denk een Britse Korthaarquote:
Excuusquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:43 schreef Messina het volgende:
Het is BRITS
http://nl.wikipedia.org/wiki/Brits_korthaar
In ieder geval heel fijn voor moeder: gebeurt er tenminste (zichtbaar) iets + ze ziet hoeveel mensen meelevenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:43 schreef PoezeligDing het volgende:
En toch, buiten dat het wellicht de sporen vernielt, al die burgers die zoeken.. hartverwarmend
Er zijn wel ontwikkelingen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:44 schreef Tchock het volgende:
Ik vroeg me al af hoe jullie 9 topics vullen over een zaak zonder nieuwe ontwikkelingen maar ik snap het nu.
Ik vraag me andere dingen af, jij houdt je gelukkig hier mee bezigquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:44 schreef Tchock het volgende:
Ik vroeg me al af hoe jullie 9 topics vullen over een zaak zonder nieuwe ontwikkelingen maar ik snap het nu.
Bakkie Thee erbij en wat koekjes en de dames komen de dag wel door.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:44 schreef Tchock het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ste_broertjes__.htmltwitter:JulianRubenNL twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 17:46:36@Unitedthree Ja, morgen weer zoekacties. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |