Als je weet waar je moet zoeken hoef je niet te zoeken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:24 schreef hartloper het volgende:
Je hoort mij die burgers ook niet aanvallen, ik zie er alleen het nut niet van in omdat je niet weet waar je moet zoeken. Voor nu ...enough
is gewoon een vrijwilliger hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:17 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dat twitteraccount wordt toch ondersteund door een social media bedrijf? Dan mogen ze ook weleens op de spelling letten
Duurt wel erg lang allemaal.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar waar blijft die routekaart nu? Zou een eerst begin van de middag komen, toen om half drie, toen een uur geleden en hij is er nog niet...
Meerdere vrijwilligersquote:
Interessant!twitter:cindyvisser1 twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 17:07:32@JulianRubenNL rij zelf regelmatig naar Utrecht via A73, telefoon kan dan soms op Duits netwerk overspringen, is daar aan gedacht? reageer retweet
Ze gaan ze vandaag niet meer vinden dus (want er wordt niet meer gezocht).twitter:JulianRubenNL twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 17:25:08Woordvoerder #burgerzoekactie meld dat actie om 16:30 gestopt is. #vermistebroertjes niet aangetroffen reageer retweet
Ik kan je vertellen dat je daar niet in als hulpverlener in dienst bent.. Of je moet het poetsen van toiletbrillen als hulp verlenen aanmerkenquote:
omg ik ga de polizei bellen! wat is het duitse nummer voor 112 ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:29 schreef The_Tankgirl het volgende:
Interessant!twitter:cindyvisser1 twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 17:07:32@JulianRubenNL rij zelf regelmatig naar Utrecht via A73, telefoon kan dan soms op Duits netwerk overspringen, is daar aan gedacht? reageer retweet
Kom, laten we nou niet elkaar gaan aanvallen. Daar schieten we niks mee op.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat je daar niet in als hulpverlener in dienst bent.. Of je moet het poetsen van toiletbrillen als hulp verlenen aanmerken
Geldt ook voor jouquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omg ik ga de polizei bellen! wat is het duitse nummer voor 112 ?
eineinzweiquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omg ik ga de polizei bellen! wat is het duitse nummer voor 112 ?
Dit is niet bedoeld als aanvallen, maar om zulke kolder uit de vingers van een 'hulpverlener'te lezen...Kom op zeg..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kom, laten we nou niet elkaar gaan aanvallen. Daar schieten we niks mee op.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kom, laten we nou niet elkaar gaan aanvallen. Daar schieten we niks mee op.
Jou zouden ze speciaal mod moeten maken om het hier een beetje in de gaten te houdenquote:
Ach, aan de andere kant snap ik dan wel waarom de hulpverlening in Nederland zo vaak tekort schietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit is niet bedoeld als aanvallen, maar om zulke kolder uit de vingers van een 'hulpverlener'te lezen...Kom op zeg..
Liefquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Jou zouden ze speciaal mod moeten maken om het hier een beetje in de gaten te houden
Poezen dienen objectief te zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lief![]()
Maar over een paar uur ben ik naar een feest
Owh jee, bespeur ik daar kritiek op mijn objectiviteit?quote:
Geenszins!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh jee, bespeur ik daar kritiek op mijn objectiviteit?
Niemand inmiddels meer vrees ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:38 schreef Fredo55 het volgende:
Ik zat net te denken; het zou heel goed kunnen dat die gozer de kinderen op 2 verschillende locaties heeft gedumpt.
Het zou me niks verbazen dat het nog weken kan duren.
de uitkomst kan ook zijn dat ze geen van beiden vinden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:38 schreef Fredo55 het volgende:
Ik zat net te denken; het zou heel goed kunnen dat die gozer de kinderen op 2 verschillende locaties heeft gedumpt.
Het zou me niks verbazen dat het nog weken kan duren.
En dan zijn we weer terug bij Livia en Alessiaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de uitkomst kan ook zijn dat ze geen van beiden vinden.
Rij naar die snelweg bij Utrecht, dan kan je meteen bellen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ok dus ik +49 112 bellen, waarom werkt dit niet
Dat ze in de Rijn gedumpt zijn en dat ze met de stroom meegaan ofzo.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de uitkomst kan ook zijn dat ze geen van beiden vinden.
Ik heb dat vannacht gelezen.. Treurigquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dan zijn we weer terug bij Livia en Alessia![]()
Laten we toch écht hopen dat ze ze wél vinden
Dan waren ze wel ergens aangespoeld en gevonden lijkt me.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:40 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat ze in de Rijn gedumpt zijn en dat ze met de stroom meegaan ofzo.
Ik denk een Britse Korthaarquote:
Excuusquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:43 schreef Messina het volgende:
Het is BRITS
http://nl.wikipedia.org/wiki/Brits_korthaar
In ieder geval heel fijn voor moeder: gebeurt er tenminste (zichtbaar) iets + ze ziet hoeveel mensen meelevenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:43 schreef PoezeligDing het volgende:
En toch, buiten dat het wellicht de sporen vernielt, al die burgers die zoeken.. hartverwarmend
Er zijn wel ontwikkelingen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:44 schreef Tchock het volgende:
Ik vroeg me al af hoe jullie 9 topics vullen over een zaak zonder nieuwe ontwikkelingen maar ik snap het nu.
Ik vraag me andere dingen af, jij houdt je gelukkig hier mee bezigquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:44 schreef Tchock het volgende:
Ik vroeg me al af hoe jullie 9 topics vullen over een zaak zonder nieuwe ontwikkelingen maar ik snap het nu.
Bakkie Thee erbij en wat koekjes en de dames komen de dag wel door.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:44 schreef Tchock het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ste_broertjes__.htmltwitter:JulianRubenNL twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 17:46:36@Unitedthree Ja, morgen weer zoekacties. reageer retweet
Wat dacht je van de rijn?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Is er eigenlijk water (sloten/kanalen) in de buurt waar ze aan het zoeken zijn?
Als die kinderen daarin gedumpt zijn vind je ze vooreerst niet terug. Dan kan het maanden duren.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Is er eigenlijk water (sloten/kanalen) in de buurt waar ze aan het zoeken zijn?
Vind het ook niet zo verwonderlijk, ze zijn al vanaf 11 uur vanmorgen bezig.. Door het bos (met regen) en drassige grond is dat best vermoeiend.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja.
En ze zijn momenteel niet meer aan het zoeken.
Joh...quote:
Hoeft niet, lijken hebben de neiging na een bepaalde tijd naar de oppervlakte te komen (als ze niet verzwaard zijn of ergens achter blijven steken).quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als die kinderen daarin gedumpt zijn vind je ze vooreerst niet terug. Dan kan het maanden duren.
Ik snap daar niets van. Waarom zou je je kinderen in de Rijn gooien en zelf ergens anders zelfmoord plegen? Als jij doet moet en die kinderen ook, waarom zou je dat dan op verschillende plekken doen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als die kinderen daarin gedumpt zijn vind je ze vooreerst niet terug. Dan kan het maanden duren.
Dat zou dan wel een ontzettendequote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap daar niets van. Waarom zou je je kinderen in de Rijn gooien en zelf ergens anders zelfmoord plegen? Als jij doet moet en die kinderen ook, waarom zou je dat dan op verschillende plekken doen?Ik kan er niet zo goed bij. Waarom ik nog steeds ook de mogelijkheid open houd dat de kinderen ergens ondergedoken bij een kennis van de vader zitten.
Daarom hou ik die mogelijkheid al niet meer open. Kom op zeg, heel Nederland is aan het zoeken, hoe lang wil je die kids dan ondergedoken houden en wat is daar het nut van?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zou dan wel een ontzettendevan een kennis zijn zeg..
Is dat ecoduct niet over de Rijn?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Joh...![]()
![]()
Maar valt de Rijn nog in het gebied waar ze aan het zoeken zijn (gekeken naar route/benzine etc etc.)
Volgens mij wel namelijktwitter:112mediagroep twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 17:50:30Mogelijke PD bevond zich in het natuurgebied achter parkeerplaats ecoduct. #vermistebroertjes #Elst #Rhenen #N225 http://t.co/dWKyoxaCzk reageer retweet
Dat is in elk geval een optie die mij realistischer dan dat de vader zijn beide zoontjes ombrengt, de lichamen verstopt, vervolgens totaal ergens anders naar toe gaat en daar zelfmoord pleegt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zou dan wel een ontzettendevan een kennis zijn zeg..
Dat ontgaat me ook. En naar wie moeten die kinderen dan later heen? Of voedt die kennis ze dan ook maar op? En die broertjes laten dat gebeuren?? Die willen ook terug naar mama als ze nog leven!!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:57 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Daarom hou ik die mogelijkheid al niet meer open. Kom op zeg, heel Nederland is aan het zoeken, hoe lang wil je die kids dan ondergedoken houden en wat is daar het nut van?
deze tip heb ik al doorgebeld, maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:00 schreef TLC het volgende:
(sorry ik speel ook ff detective)
een forensisch patholoog kan toch de aarde onderzoeken die onder de schoenzolen van de man zit of de aarde onder zijn vingernagels ? en dan kunnen ze toch herleiden waar hij geweest is door de bodemsoort ?
Precies dat dus. De logica ervan ontgaat me gewoon in dit geval.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ontgaat me ook. En naar wie moeten die kinderen dan later heen? Of voedt die kennis ze dan ook maar op? En die broertjes laten dat gebeuren?? Die willen ook terug naar mama als ze nog leven!!
Lijkt er inderdaad wel op ja..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dat ecoduct niet over de Rijn?Volgens mij wel namelijktwitter:112mediagroep twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 17:50:30Mogelijke PD bevond zich in het natuurgebied achter parkeerplaats ecoduct. #vermistebroertjes #Elst #Rhenen #N225 http://t.co/dWKyoxaCzk reageer retweet
http://www.google.nl/sear(...)sAQ&biw=1366&bih=667
Vind ik niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is in elk geval een optie die mij realistischer dan dat de vader zijn beide zoontjes ombrengt, de lichamen verstopt, vervolgens totaal ergens anders naar toe gaat en daar zelfmoord pleegt.
De ouders waren net gescheiden toch? Misschien hadden ze gezeik over het gezag over de kinderen en wilde de vader als laatste daad die kinderen bij de moeder weg halen?
Ik denk hardop. Ik hoop gewoon dat ze nog leven
Is onderdeel van het onderzoek. Terug te vinden via https://twitter.com/PolitieUtrechtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:00 schreef TLC het volgende:
(sorry ik speel ook ff detective)
een forensisch patholoog kan toch de aarde onderzoeken die onder de schoenzolen van de man zit of de aarde onder zijn vingernagels ? en dan kunnen ze toch herleiden waar hij geweest is door de bodemsoort ?
ow ze hebben wat met mijn tip gedaan alquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is onderdeel van het onderzoek. Terug te vinden via https://twitter.com/PolitieUtrecht
Denk alleen dat die onderzoeksresultaten op zich laten wachten. Gaat volgens mij niet zo snel als bij CSI oidquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow ze hebben wat met mijn tip gedaan algister doorgebeld en meteen op gereageerd. perfect
17.48 uur: De politie heeft vertraging opgelopen met het vrijgeven van het kaartje met daarop de vooralsnog bekende route die de vader van Ruben en Julian heeft afgelegd. Komt later.twitter:JulianRubenNL twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 17:58:40Politie heeft nog steeds vertraging met vrijgeven kaart http://t.co/3tgGMknkPT #vermistebroertjes reageer retweet
CSI doet hele zaken binnen een uurquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:04 schreef blanket het volgende:
[..]
Denk alleen dat die onderzoeksresultaten op zich laten wachten. Gaat volgens mij niet zo snel als bij CSI oid
Incluis reclame..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:05 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
CSI doet hele zaken binnen een uur
Ja precies haha Maar denk dat ik daarom ook wel de verwachting heb dat dingen sneller moeten kunnen...maar blijkbaar is de realiteit anders.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:05 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
twitter:VermistNL twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 18:05:23Politie komt tussen 19:00 en 19:30 met een kaart waarop de route te zien is die de vader #vermistebroertjes heeft afgelegd #hvnl reageer retweet
Stonden ze in de file ofzo? Maar zonder dollen, vind dat het maar lang duurt, is er misschien een reden dat ze dat kaartje nog niet willen vrijgeven?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
17.48 uur: De politie heeft vertraging opgelopen met het vrijgeven van het kaartje met daarop de vooralsnog bekende route die de vader van Ruben en Julian heeft afgelegd. Komt later.twitter:JulianRubenNL twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 17:58:40Politie heeft nog steeds vertraging met vrijgeven kaart http://t.co/3tgGMknkPT #vermistebroertjes reageer retweet
http://www.rtvutrecht.nl/(...)ruben-en-julian.html
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:06 schreef webb2012 het volgende:
twitter:VermistNL twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 18:05:23Politie komt tussen 19:00 en 19:30 met een kaart waarop de route te zien is die de vader #vermistebroertjes heeft afgelegd #hvnl reageer retweet
Eerst zien, dan gelovenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:06 schreef webb2012 het volgende:
Zou eens tijd worden...ik begin ongeduldig te worden. (en niet alleen ik als ik zo de berichten overal lees)quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:06 schreef webb2012 het volgende:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:07 schreef blanket het volgende:
[..]
Zou eens tijd worden...ik begin ongeduldig te worden. (en niet alleen ik als ik zo de berichten overal lees)
twitter:robvanraay twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 18:06:33Mensen, wat is er gaande? Vertraging met kaart, weinig info van politie, stilte over tijd tussen tanken en Rhenen etc. #vermistebroertjes reageer retweet
Haha ja die las ik net ookquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]twitter:robvanraay twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 18:06:33Mensen, wat is er gaande? Vertraging met kaart, weinig info van politie, stilte over tijd tussen tanken en Rhenen etc. #vermistebroertjes reageer retweet
We zoeken niet naar een hondquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:05 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Sorry maar ik moest vreselijk lachenquote:
Mulder en Scully zijn niet nodig, wij hebben Peter van der Hurkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:11 schreef Jik32 het volgende:
[..]
[..]
Sorry maar ik moest vreselijk lachen![]()
hihihi
Maar idd door CSI etc denken we allemaal dat alles snel hoort te gaan.
Helaas is de realiteit wel anders.
Laten we maar hopen dat Mulder en Scully er niet bij gevraagd worden
Gekquote:
Wie?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:11 schreef Hyaenidae het volgende:
Doodknuppelen die gast, dat hij dood mag mag bloeden
Nee, ze gaan morgen gewoon verder. Lees je wel eens wat ik schrijf?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
het is weekend mensen. maandag gaan zij weer verder met volop zoeken. voor nu even een tandje lager!
Nee die is dood. En grappig is het ook niet.quote:
ben jij belangrijk dan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ze gaan morgen gewoon verder. Lees je wel eens wat ik schrijf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |