O. Er stond niet..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je kunt ook samen de eendjes voeren hé..Ranzige details worden in het topic niet zo gewaardeerd. Het was wel smerig lekker, dat wel
Ik zat naar aanleiding van die post meer te denken aan elkaar insmeren met elkanders faeces, maar daar zou ik wellicht naast kunnen zitten...quote:
Bedankt voor weer een legendarische TTquote:
We all need them Eefquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Bedankt voor weer een legendarische TT
En nee, geen ranzigheid, wel ontzettend lekker nachtje. (Help me te herinneren dat ik nooit meer de uitdrukking "smerig lekker" gebruik)
Preciesquote:
Dankje! Tellen van dates past hier niet zo goed denk ik, maar als ik goed heb gerekend de 18de, zoiets.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:32 schreef de_nachtwacht het volgende:
Ja als de codes niet duidelijk zijn, gaan mensen dingen invullen he.![]()
Maar tof voor je Eefje!De hoeveelste date was dit inmiddels?
Als je dan geheel bewust tussen neus en lippen door vertelt dat het een fokster is, maar niet wie, geef dan in ieder geval een hint.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
O ja! Nu ik jullie toch allemaal tegelijk spreek (mijn dm box is wat volgelopen met hartverwarmende interesse reacties die zich vooral toespitsen op de vraag wie):
Date van vanavond gaat door. En ze deelt minstens zo'n interesse voor zieke films als ik. Als dat niet romantisch The Human Centipede kijken wordt samen.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat wil zeggen dat Eefje801 een beurs schaambeen heeft nu. Wat ik haar van harte gun trouwens.
BEN JE GVD BLIND ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:40 schreef de_nachtwacht het volgende:
Als je dan geheel bewust tussen neus en lippen door vertelt dat het een fokster is, maar niet wie, geef dan in ieder geval een hint.
Hij vertelt het of vertelt het niet.. Aan hints heb je niets en des te irritanter mbt tig posts daarover. Heeft geen zin. Zonde van het topic.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:40 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Als je dan geheel bewust tussen neus en lippen door vertelt dat het een fokster is, maar niet wie, geef dan in ieder geval een hint.
Niet van hier uit de reeks. En de reden dat ik erbij zeg dat het een fokster is, is omdat ik daar voor mezelf echt verschil in bespeur in vergelijking met bijvoorbeeld een Paiq-date. Op één of andere manier zijn fokdates namelijk altijd bijzonder geslaagd voor me, waar ik dat met een reguliere datingsite toch een stuk minder ervaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:40 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:45 schreef Andromache het volgende:
want hier zitten aaaaaaaaaaaaaaaaallemaal leuke mensen
Hij heeft al genoeg duidelijke hints laten vallen, meer kan je niet vragen ivm privacy enzulks.quote:
Nou het is niet iemand uit deze reeks, dus dan is de kans dat ik die user ken vrij klein.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij heeft al genoeg duidelijke hints laten vallen, meer kan je niet vragen ivm privacy enzulks.
Dat heet dan toch gewoon een relatie?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dankje! Tellen van dates past hier niet zo goed denk ik, maar als ik goed heb gerekend de 18de, zoiets.
Oh gij, onwetende...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:51 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Dat heet dan toch gewoon een relatie?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:51 schreef de_nachtwacht het volgende:
Dat heet dan toch gewoon een relatie?
quote:
Wie A zegt moet ook B zeggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:21 schreef ook_gek het volgende:
Jaja ik heb een date met een fokster en miss een beetje wow effect. Maar dan niet vertellen wie het is maar wel blijven vermelden dat ze van fok is en hier en daar wen hintje.
Schreeuw om aandacht vragen naar mijn mening.
Zeg het gewoon en als je het niet wilt vermelden gewoon niks over zeggen. Niet half half.
Mijn simpele mening dan he.
Maar:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:21 schreef ook_gek het volgende:
Jaja ik heb een date met een fokster en miss een beetje wow effect. Maar dan niet vertellen wie het is maar wel blijven vermelden dat ze van fok is en hier en daar wen hintje.
Zeg het gewoon en als je het niet wilt vermelden gewoon niks over zeggen. Niet half half.
u zei?quote:
o. hij moet ook eerst een fobo aanmakenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:38 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Hij bedoelt: Ik vind je leuk, maar durf je geen berichtje te sturen.
Jouw mening is toch altijd simpel?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:21 schreef ook_gek het volgende:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jouw mening is toch altijd simpel?
Was je zoek toch naar het *wow* effect maar zo simpel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jouw mening is toch altijd simpel?
Je zit genoeg om aandacht verlegen. Anders vermeld je niet meerdere keren dat het een vrouw van fok is en kom je niet verschillende hintjes over wie het wel of niet is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik meld dit hier omdat het binnen de reeks relevant is. En er voor mij wel degelijk een verschil tussen fok of paiqdates zit. Mocht het wat worden zal dat vanzelf bekend worden. Ik zit niet om de aandacht van de ook_gekjes verlegen verder.
Hoe erg ik ook mij kan irriteren aan HJ zijn posts hier.......quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Was je zoek toch naar het *wow* effect maar zo simpel.
[..]
Je zit genoeg om aandacht verlegen. Anders vermeld je niet meerdere keren dat het een vrouw van fok is en kom je niet verschillende hintjes over wie het wel of niet is.
Maar geniet er lekker van. Je moet wat he op je zaterdag avond. Hoop voor je dat deze je wel het wow effect kan geven. Geloof het of niet, ik gun je het van harte.
Niet weten wat voor Koning H_J isquote:
Ik heb er een paar keer op gezinspeeld, klopt. Omdat het ontopic was. Dat anderen er vervolgens een big deal van gaan maken is niet mijn schuld lijkt me. Er wordt immers wel vaker ''onderling'' gedate. Zoveel hints gaf ik trouwens niet, normaal gesproken ben ik daar ook meer open in, zoals de meeste regulars wel weten. Nu dus een keertje niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Was je zoek toch naar het *wow* effect maar zo simpel.
[..]
Je zit genoeg om aandacht verlegen. Anders vermeld je niet meerdere keren dat het een vrouw van fok is en kom je niet verschillende hintjes over wie het wel of niet is.
Maar geniet er lekker van. Je moet wat he op je zaterdag avond. Hoop voor je dat deze je wel het wow effect kan geven. Geloof het of niet, ik gun je het van harte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |