Mwah, ik denk eerder de rabobank eigenlijk.quote:
Volgens mij heeft Israel helemaal geen belang erbij dat Syrië wordt overgenomen door een wilde horde van fundamentalistische gekken.quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Men verwacht dat het aantal doden boven de 100 zal uitkomen. Hopelijk gaat Turkije zsm over tot actie. Eerst Syrie binnentrekken 10-25km en dan heel de grens dicht.
twitter:janeikelboom twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 17:22:21We horen net dat Turkije alle grensovergangen dicht gooit. Dan zitten we dus vast. Gelukkig zijn we te gast bij vriendelijke mensen #Syrie reageer retweet
twitter:HaraldDoornbos twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 17:17:28Oei RT @MahirZeynalov Turkey deploys huge number of air/ground military reinforcements to Reyhanlı on Syrian border after blasts killed 40. reageer retweet
1. Je caps-lock zit vastquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:28 schreef spacechinees2 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
''Ff Syria 10-25 km binnentrekken en dan heel de grens dicht.''
Dat doe je ook eventjes.
Dat zou schending van internationale rechten zijn door Turkije, dat geeft Iran een legitieme reden om voor zijn bondgenoot Syrie op te komen (en Irak trouwens ook, de Sjiitische stronghold daar nu, op de Koerden na, anders had je een soort van ''triangel'').
Turkije kan het beste gewoon luchtaanvallen uitvoeren op de bases van FSA.
MAAR WIE ZEGT DAT HET HIER OM FSA GAAT? MISSCHIEN IS HET SAA?
EN WAAROM ZOU FSA AANVALLEN UITVOEREN, TURKIJE STEUNT DE FSA TERRORISTEN TOCH!
Zou best kunnen, smerige koerdische terroristenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:52 schreef UpsideDown het volgende:
Misschien nog een een afscheidskadootje van de PKK.
Denk van niet, PKK heeft het voornamelijk op Turkse militairen gemunt en niet op burgers.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Zou best kunnen, smerige koerdische terroristen
Onzin, de PKK heeft door de jaren gigantisch veel burgers als doelwit genomen. Maar dit zal niet het werk van de PKK zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:54 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Denk van niet, PKK heeft het voornamelijk op Turkse militairen gemunt en niet op burgers.
Het Turkse regime niet wil je zeggen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onzin, de PKK heeft door de jaren gigantisch veel burgers als doelwit genomen. Maar dit zal niet het werk van de PKK zijn.
Ik mag gewoon posten op dit account hoor. Maar ik moet braaf zijn van de moderators en admin en geen onzin/bagger posten, en daar houd ik mij nu gewoon aanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
1. Je caps-lock zit vast
2. Je hebt nog een ban, je post dus door onder een kloon computerprobleem
doei
Doorposten met een kloon als je een ban hebt is de normaalste zaak van de wereld.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
1. Je caps-lock zit vast
2. Je hebt nog een ban, je post dus door onder een kloon computerprobleem
doei
Ik heb liever dat Turkije NoordWest-Syrie tot Libanon binnenvalt en annexeert.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Men verwacht dat het aantal doden boven de 100 zal uitkomen. Hopelijk gaat Turkije zsm over tot actie. Eerst Syrie binnentrekken 10-25km en dan heel de grens dicht.
Als je zoiets doet kan je het zo goed de lijn doortrekken t/m het westen van Chinaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:27 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Turkije NoordWest-Syrie tot Libanon binnenvalt en annexeert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |