Mwah, ik denk eerder de rabobank eigenlijk.quote:
Volgens mij heeft Israel helemaal geen belang erbij dat Syrië wordt overgenomen door een wilde horde van fundamentalistische gekken.quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Men verwacht dat het aantal doden boven de 100 zal uitkomen. Hopelijk gaat Turkije zsm over tot actie. Eerst Syrie binnentrekken 10-25km en dan heel de grens dicht.
twitter:janeikelboom twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 17:22:21We horen net dat Turkije alle grensovergangen dicht gooit. Dan zitten we dus vast. Gelukkig zijn we te gast bij vriendelijke mensen #Syrie reageer retweet
twitter:HaraldDoornbos twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 17:17:28Oei RT @MahirZeynalov Turkey deploys huge number of air/ground military reinforcements to Reyhanlı on Syrian border after blasts killed 40. reageer retweet
1. Je caps-lock zit vastquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:28 schreef spacechinees2 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
''Ff Syria 10-25 km binnentrekken en dan heel de grens dicht.''
Dat doe je ook eventjes.
Dat zou schending van internationale rechten zijn door Turkije, dat geeft Iran een legitieme reden om voor zijn bondgenoot Syrie op te komen (en Irak trouwens ook, de Sjiitische stronghold daar nu, op de Koerden na, anders had je een soort van ''triangel'').
Turkije kan het beste gewoon luchtaanvallen uitvoeren op de bases van FSA.
MAAR WIE ZEGT DAT HET HIER OM FSA GAAT? MISSCHIEN IS HET SAA?
EN WAAROM ZOU FSA AANVALLEN UITVOEREN, TURKIJE STEUNT DE FSA TERRORISTEN TOCH!
Zou best kunnen, smerige koerdische terroristenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:52 schreef UpsideDown het volgende:
Misschien nog een een afscheidskadootje van de PKK.
Denk van niet, PKK heeft het voornamelijk op Turkse militairen gemunt en niet op burgers.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Zou best kunnen, smerige koerdische terroristen
Onzin, de PKK heeft door de jaren gigantisch veel burgers als doelwit genomen. Maar dit zal niet het werk van de PKK zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:54 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Denk van niet, PKK heeft het voornamelijk op Turkse militairen gemunt en niet op burgers.
Het Turkse regime niet wil je zeggen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onzin, de PKK heeft door de jaren gigantisch veel burgers als doelwit genomen. Maar dit zal niet het werk van de PKK zijn.
Ik mag gewoon posten op dit account hoor. Maar ik moet braaf zijn van de moderators en admin en geen onzin/bagger posten, en daar houd ik mij nu gewoon aanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
1. Je caps-lock zit vast
2. Je hebt nog een ban, je post dus door onder een kloon computerprobleem
doei
Doorposten met een kloon als je een ban hebt is de normaalste zaak van de wereld.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
1. Je caps-lock zit vast
2. Je hebt nog een ban, je post dus door onder een kloon computerprobleem
doei
Ik heb liever dat Turkije NoordWest-Syrie tot Libanon binnenvalt en annexeert.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Men verwacht dat het aantal doden boven de 100 zal uitkomen. Hopelijk gaat Turkije zsm over tot actie. Eerst Syrie binnentrekken 10-25km en dan heel de grens dicht.
Als je zoiets doet kan je het zo goed de lijn doortrekken t/m het westen van Chinaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:27 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Turkije NoordWest-Syrie tot Libanon binnenvalt en annexeert.
Een oorlog met Iran kan uitmonden in een gigantische oorlog met hoofdrollen voor landen als Iran, Israël en Ruslandquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:47 schreef Bombshell het volgende:
Dat Erdogan zo met zich laat sollen. 40 burgers dood en dan zeggen zich niet te willen laten provoceren. Toch niet zo'n stoere turk als hij zich voordoet.
Daar draaien de machtige turken hun handje niet voor om toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Een oorlog met Iran kan uitmonden in een gigantische oorlog met hoofdrollen voor landen als Iran, Israël en Rusland
Ik betwijfel dat Rusland wat probeert vanwege binnenlandse onstabiliteit en Amerika heeft toch al een reden nodig om Iran binnen te vallen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Een oorlog met Iran kan uitmonden in een gigantische oorlog met hoofdrollen voor landen als Iran, Israël en Rusland
Softies die Turken, ze hadden gewoon vanavond nog heel Damascus plat moeten bombarderen met brandbommenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:47 schreef Bombshell het volgende:
Dat Erdogan zo met zich laat sollen. 40 burgers dood en dan zeggen zich niet te willen laten provoceren. Toch niet zo'n stoere turk als hij zich voordoet.
Dat zou een droomscenario zijn en enorm mooie tv beelden geven.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In theorie zouden ze opgeroepen kunnen worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:55 schreef Fides het volgende:
Als Turkije zich een serieuze oorlog mengt, zou dat consequenties hebben voor de Turkse-Nederlanders/Duitsers hierzo? Als ze een Turks paspoort hebben dus?
Turkije heeft een akkoord met de PKK en Israel. Als Syrië valt, kunnen ze een deel van het land aan de PKK geven.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Israel helemaal geen belang erbij dat Syrië wordt overgenomen door een wilde horde van fundamentalistische gekken.
Dat zal de nationalistische sentimenten onder Koerden in het Turkse deel alleen maar versterken. Niet doen dus.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Turkije heeft een akkoord met de PKK en Israel. Als Syrië valt, kunnen ze een deel van het land aan de PKK geven.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Turkije heeft een akkoord met de PKK en Israel. Als Syrië valt, kunnen ze een deel van het land aan de PKK geven.
Samen met Israël, Syrië kapot gaan schieten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:51 schreef De_Guidance het volgende:
Daders bekend volgens een Turkse vice-premier.
Een organisatie die gelieerd is aan Assad. Benieuwd wat nu de reactie gaat zijn.
twitter:todayszamancom twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 20:49:38Turkey says Hatay car bombers have links with Syria's al-Mukhabarat http://t.co/1a7FI3EMar reageer retweet
Niet met de huidige regering denk ik zo.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Samen met Israël, Syrië kapot gaan schieten.
1. Syrië kapot
2. Weer goeie maatjes met Israël
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat zou een droomscenario zijn en enorm mooie tv beelden geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |