Wordt wat moeilijk voor een baby. Anyway, in mijn omgeving geven de vaders de moeders wel wat.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
/in de war...
Je hoeft je vrouw toch geen cadeau te geven op moederdag al is ze moeder!? Is de taak van de kroost lijkt me...
Dat zie ik wel vaker hoor, niets vreemds aan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:53 schreef V1z0R het volgende:
/in de war...
Je hoeft je vrouw toch geen cadeau te geven op moederdag al is ze moeder!? Is de taak van de kroost lijkt me...
als je als man op moederdag je vrouw geen cadeautje (of juist wel een string XS) geeft als je (pasgeboren) kinderen hebt dan kun je erop rekenen dat je nog maar 1 scheet van een scheiding af zitquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
/in de war...
Voor de bevalling paste ze er wel in. En over vier weken mag ze weer sporten, dus is ze snel weer op gewichtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:13 schreef GrunnigsTrots het volgende:
mijn ex paste na de bevalling trouwens gewoon in een XS string, dus ik weet niet wat voor een zeekoe jij thuis hebt zitten djeez
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:56 schreef Djeez het volgende:
Haha, Emmen is niet alleen de lelijkste en saaiste stad van Drenthe. Het is de saaiste en lelijkste van heel Nederland. Gefeliciteerd Emmen
http://www.rtl.nl/compone(...)ad-van-nederland.xml
Ouch, dus die voormalig wethouder wil dus aansturen op een dorp waar nog minder ideeen voor evenementen en dergelijke verzilverd kunnen worden?quote:Voormalig wethouder Citymarketing van Den Haag, Frits Huffnagel vindt juist dat Emmen zijn saaie imago moet omarmen en zich zo moet verkopen. "Kijk, verbeteren kun je het niet, maar je kunt het saaie omzetten in rust en op die manier de stad voor bepaalde mensen aantrekkelijk maken.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:56 schreef Djeez het volgende:
Haha, Emmen is niet alleen de lelijkste en saaiste stad van Drenthe. Het is de saaiste en lelijkste van heel Nederland. Gefeliciteerd Emmen
TT is van Assen en is over een maandquote:
Wat een ontzettende bullshit.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:56 schreef Djeez het volgende:
Westerveld voegen we binnenkort gewoon bij Meppelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:03 schreef Djeez het volgende:
Willem en maxima vinden Emmen anders ook niet interessant. Meppel ook niet. Ze gaan wel naar Assen, Beiln en Dwingel
Ik zie Meppel ook nog wel over de grens kijken naar bv steenwijkerland voor samenwerking. Daar is een grotere band mee dan met bv Hoogeveenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:22 schreef Djeez het volgende:
Zie het wel gebeuren idd dat Drenthe vier supergemeenten krijgt
Klopt, HGV en Meppel is oorlog. Altijd al geweestquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik zie Meppel ook nog wel over de grens kijken naar bv steenwijkerland voor samenwerking. Daar is een grotere band mee dan met bv Hoogeveen
Oorlog is niet het goede woord, er is gewoon weinig belangstelling over en weerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:29 schreef Djeez het volgende:
[..]
Klopt, HGV en Meppel is oorlog. Altijd al geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |