Kun je niet een schijnfactuur sturen?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:23 schreef cb2013 het volgende:
Ik denk dat de meeste van jullie hier meer ervaring mee hebben. Via Aliexpress heb ik een telefoon besteld, van 250 dollar + 30 dollar DHL verzending. Nu word ik gebeld door DHL dat het pakketje bij de douane in hongkong geen factuur bij zit. Ze vragen mij een factuur te mailen naar ze. Nu wil ik het pakketje weigeren zodat ik alleen de verzendkosten kwijt ben. Hoe denken jullie hierover?
Mail gewon een factuur die je eerst even bij de seller opvraagtquote:Op maandag 13 mei 2013 13:23 schreef cb2013 het volgende:
Ik denk dat de meeste van jullie hier meer ervaring mee hebben. Via Aliexpress heb ik een telefoon besteld, van 250 dollar + 30 dollar DHL verzending. Nu word ik gebeld door DHL dat het pakketje bij de douane in hongkong geen factuur bij zit. Ze vragen mij een factuur te mailen naar ze. Nu wil ik het pakketje weigeren zodat ik alleen de verzendkosten kwijt ben. Hoe denken jullie hierover?
Er zit inderdaad een RMA formulier bij, maar terug shippen naar Amerika lijkt me een heel duur grapje, ik wil gewoon een refund.quote:Thank you for the message. If you would like to exchange any merchandise, the RMA form is attached to this email. Our return address is on the form for your reference. Please entail all background conversation/order information so anyone on our staff will be able to process the correct exchange for you upon receipt.
Thank you,
Fotootjes maken en mailen?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:55 schreef 0wen het volgende:
eBay problemen!
De verf van mn ipod case is beginnen los te laten (heb dat ding nog maar 1 maand)
Ze mailen me dit:
[..]
Er zit inderdaad een RMA formulier bij, maar terug shippen naar Amerika lijkt me een heel duur grapje, ik wil gewoon een refund.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Aanrader:quote:Op maandag 13 mei 2013 15:15 schreef N22 het volgende:
Beste mensen, ik heb even een vraagje.
Ik ben al een tijdje een 'trotse' (![]()
) eigenaar van een HTC Sensation. De accu is vandaag de dag ronduit een ramp ( minstens twee keer per dag opladen etc.).
Ik kan sinds een half uur weer op mijn paypal (wachtwoord en veiligheidsvragen vergeten i.c.m. luiheid wat betreft het weer inschakelen van m'n account), dus ik ga na meer dan één jaar weer een ordertje plaatsen bij DX.
Ik heb al een tijdje mijn oog laten vallen op een vervangende accu:
http://dx.com/p/replaceme(...)17-g18-golden-163924
Heeft er iemand ervaring met deze batterij of überhaupt het merk? (gold battery, ze hebben ook batterijen voor andere types HTC/andere merken)
Als iemand overigens een andere batterij aanraadt(?), dan hoor ik het ook graag.
Bij voorbaat dank
gr gr
Fake, welk email adres is het vanaf verzonden? Altijd in zulke gevallen niet op links klikken in emails maar zelf naar www.paypal.nl gaan.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:33 schreef heymanski het volgende:
Hallo,
Heb vandaag een mailtje ontvangen van Paypal.
Met dit in :
Opgelet!
Beste klant:
PayPal wil online betalen zo makkelijk en veilig mogelijk maken voor onze gebruikers. Dit betekent dat wij bij alle verdachte situaties rekeningen blokeren.
Helaas hebben wij het sterke vermoeden dat uw rekening in handen is van internetcriminelen, dit omdat er grote overboekingen naar Rusland zijn gemaakt naar een verdacht rekening nummer. Dit hebben wij tegen kunnen houden en is daarom ook niet zichtbaar op uw account. Helaas hebben wij uw rekening tijdelijk moeten blokeren.
Wat moet ik doen?
1.
Klik hier om naar de website van paypal te gaan en login. U word automatisch doorgestuurd naar een pagina waar vragen worden gesteld die alleen u kunt weten.
2.
Controleer uw gegevens of deze juist zijn ingevoerd en klik dan op "doorgaan". U krijg als de gegevens kloppen een persoonlijke code die u in de toekomst kunt gebruiken als verificatie. Deze code beschermd u zelf ook tegen verdachte overboekingen.
3.
Probeer opnieuw in te loggen. Lukt dit? Dan zijn uw ingevulde gegevens juist en kunt u weer volop gebruik maken van uw rekening. Mochten er toch nog problemen zijn. Stuur dan een email naar onze klantenservice.
Let op: U heeft 2 dagen de tijd om uw rekening te ontgrendelen. Deze tijd geven wij u zodat derde niet uw gegevens via internet kunnen gaan opzoeken.
Met vriendelijke groet,
PayPal
Is deze mail van oplichters ?
Dank voor je antwoord.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
Fake, welk email adres is het vanaf verzonden? Altijd in zulke gevallen niet op links klikken in emails maar zelf naar www.paypal.nl gaan.
Daar heb je je antwoord, fake.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:49 schreef heymanski het volgende:
[..]
Dank voor je antwoord.
E-mailadres is = klantenservice@paypall.org
Ik heb ook een sensation gehad en heb daar toen een "Anker" accu voor gekocht. deze was wel iets beter dan de standaard accu. Google maar eens op anker en dan sensation. Er is geloof ik een verkoper op tweakers die ze voor weinig verkoopt.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:15 schreef N22 het volgende:
) eigenaar van een HTC Sensation. De accu is vandaag de dag ronduit een ramp ( minstens twee keer per dag opladen etc.).
Ik kan sinds een half uur weer op mijn paypal (wachtwoord en veiligheidsvragen vergeten i.c.m. luiheid wat betreft het weer inschakelen van m'n account), dus ik ga na meer dan één jaar weer een ordertje plaatsen bij DX.
Heeft er iemand ervaring met deze batterij of überhaupt het merk? (gold battery, ze hebben ook batterijen voor andere types HTC/andere merken)
Als iemand overigens een andere batterij aanraadt(?), dan hoor ik het ook graag.
Bij voorbaat dank
gr gr
Ik zal eens gaan kijken, was Anker al wel tegengekomen, maar die zijn wel wat duurder (en minder mAhquote:Op maandag 13 mei 2013 16:02 schreef Boppos het volgende:
[..]
Ik heb ook een sensation gehad en heb daar toen een "Anker" accu voor gekocht. deze was wel iets beter dan de standaard accu. Google maar eens op anker en dan sensation. Er is geloof ik een verkoper op tweakers die ze voor weinig verkoopt.
Het probleem is dat de officiële accu's niet lang mee gaan. Toen ik deze telefoon nieuw kreeg met de standaard 1520mAh accu ging de accu al niet langer mee dan 24 uur (en dan met scherm op bijna laagste intensiteit en een battery-app die data-verkeer uitschakelt wanneer het scherm uitstaat).quote:Op maandag 13 mei 2013 15:24 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Aanrader:
Officiele accu van HTC in nederland bestellen.
(Chinese accu's en batterijen zijn niet zo heel erg betrouwbaar, lees vorige twee topics even door.)
Laat maar, paniek hierzo. Hij heeft een factuur gestuurd van 40 dollarquote:Op maandag 13 mei 2013 14:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mail gewon een factuur die je eerst even bij de seller opvraagt
Hoe wil ik een filmpje maken van een oortje dat niet 100% geluid produceertquote:I am sorry for the problem caused.
To verify the actual damaged problem, could you please provide a video to service@priceangels.com to show this problem ?
When you send the email, please put RMA: Tina as email subject.
Thanks for your cooperation.
Best Regards,
Tina
Priceangels Service Team
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:15 schreef N22 het volgende:
Bij voorbaat dank
gr gr
Golden maakt(e) prima accu's. In tablets en telefoons uit China zitten die dingen ook. Heb nog niet van een ontploffende Neo of Jiayu gehoord.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:24 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Aanrader:
Officiele accu van HTC in nederland bestellen.
(Chinese accu's en batterijen zijn niet zo heel erg betrouwbaar, lees vorige twee topics even door.)
Heb ook vervangende accu's voor mijn Desire uit China gehaald. Deze gingen toch echt langer mee dan het orgineelquote:Op maandag 13 mei 2013 16:02 schreef Boppos het volgende:
[..]
Ik heb ook een sensation gehad en heb daar toen een "Anker" accu voor gekocht. deze was wel iets beter dan de standaard accu. Google maar eens op anker en dan sensation. Er is geloof ik een verkoper op tweakers die ze voor weinig verkoopt.
EDIT:
Koop een anker accu!!! en ga niet voor die chinese china crap accu's. Zo'n 22xxmAh had ik in mij desire zetten... is gewoon de helft ofzo in werkelijkheid. Ik heb toen de verkoper op ebay gemaild en heb de helft van het geld terug gehad bij paypal![]()
De anker accu voor een sensation heeft 1900mAh en de standaard accu 1520mAh. De anker heeft echt die 1900 dit in tegenstelling tot de andere chinese accu's die dat ook claimen. Reviewtje:
http://reviewstash.com/viewtopic.php?id=1835
Ik had hem gekocht bij deze verkoper op tweakers
Camera bij 1e oortje houden (veel geluid) en dan bij de tweede (minder geluid). Wat mij betreft draai je ondertussen de knop (onopvallend) nog even wat lager zodat ze het verschil wel moeten horenquote:Op maandag 13 mei 2013 19:16 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hoe wil ik een filmpje maken van een oortje dat niet 100% geluid produceertBij BIC hadden ze het allang opgelost.
't is te zien welke product je wilt kopenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:22 schreef lokpokken het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een kortingscode ontvangen van DHgate? Ik moet nog $0,86 betalen ...
Ik bedoel, vorige week ontving ik tenminste een kortingscode van $5 maar die was blijkbaar verlopen. (paar minuutjes te laat gekocht)quote:Op maandag 13 mei 2013 21:26 schreef Syphixx het volgende:
[..]
't is te zien welke product je wilt kopen
http://www.retailmenot.com/view/dhgate.com
hopelijk staat er eentje die werkt in het lijst voor je
Alleen de spelfouten in de mail alquote:Op maandag 13 mei 2013 15:33 schreef heymanski het volgende:
Hallo,
Heb vandaag een mailtje ontvangen van Paypal.
Met dit in :
Opgelet!
Beste klant:
PayPal wil online betalen zo makkelijk en veilig mogelijk maken voor onze gebruikers. Dit betekent dat wij bij alle verdachte situaties rekeningen blokeren.
Helaas hebben wij het sterke vermoeden dat uw rekening in handen is van internetcriminelen, dit omdat er grote overboekingen naar Rusland zijn gemaakt naar een verdacht rekening nummer. Dit hebben wij tegen kunnen houden en is daarom ook niet zichtbaar op uw account. Helaas hebben wij uw rekening tijdelijk moeten blokeren.
Wat moet ik doen?
1.
Klik hier om naar de website van paypal te gaan en login. U word automatisch doorgestuurd naar een pagina waar vragen worden gesteld die alleen u kunt weten.
2.
Controleer uw gegevens of deze juist zijn ingevoerd en klik dan op "doorgaan". U krijg als de gegevens kloppen een persoonlijke code die u in de toekomst kunt gebruiken als verificatie. Deze code beschermd u zelf ook tegen verdachte overboekingen.
3.
Probeer opnieuw in te loggen. Lukt dit? Dan zijn uw ingevulde gegevens juist en kunt u weer volop gebruik maken van uw rekening. Mochten er toch nog problemen zijn. Stuur dan een email naar onze klantenservice.
Let op: U heeft 2 dagen de tijd om uw rekening te ontgrendelen. Deze tijd geven wij u zodat derde niet uw gegevens via internet kunnen gaan opzoeken.
Met vriendelijke groet,
PayPal
Is deze mail van oplichters ?
In china kan alles goedkoper!quote:Op maandag 13 mei 2013 22:09 schreef shiznuts het volgende:
Heb je zulke dingen niet ook wel betaalbaar bij Halfords/Kijkshop e.d.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |