Join the club zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:28 schreef peleetje het volgende:
Ik heb inmiddels ook weer eens een paar gesprekken gehad bij een bedrijf. Na afhandeling van de formaliteiten ben ik in principe ook aagenomen. Toch heb ik heel veel twijfels. Heb 3 gesprekken gehad met verschillende mensen en met geen van die mensen had ik een klik. (Helaas moet ik juist met hen samenwerken). Maar ik vond ze niet aardig. Het bedrijf zelf kwam ook zeer onprofessioneel op mij over. Ga terecht komen op een hele rommelige afdeling.
Dus, twijfels over wat ik nu moet doen. Aan de ene kant, werk is werk. Kan altijjd zoeken naar iets beters.
Waarom zijn er nou geenn leuke banen te vinden!
Als je iets vast wil in die sector zul je wel moeten. alleen maar interne vacatures op het moment en die worden vervuld door mensen die er anders uitliggen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:00 schreef Bienelientjee het volgende:
Erg herkenbaar Beetle!
Zelf heb ik nog altijd niets gehoord over een gesprek voor a.s. vrijdag. Ik geef ze tot morgen. Dan bel ik ze maar even op met de vraag of ik nog een uitnodiging mag verwachten!
Nu heb ik gelukkig ook weer een nieuwe vacature gevonden als oproepkracht in de KDV/BSO. Daar maar eens de brief voor in elkaar zetten en vandaag nog eruit sturen!
idd asociaal. Kun je misschien iets tegen doen; ga dreigen met onzindingen, bijv. dat je van je werkcoach na moest vragen waarom je nog niets gehoord had. En dat die werkcoach anders zelf wel even na zal bellen oidquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Vandaag maar weer eens wat reminders de deur uitgedaan. Dat je van commerciële relatief kleine bedrijven geen reactie ontvangt kan ik nog enigszins inkomen, maar dat een organisatie als kennisnet he le maal niets laat horen vind ik echt asociaal.
BIzar is dat ik 2 sollicitaties als projectmanager heb uitstaan bij full service bureautjes.... geen enkele reactie in een maand... ga ik op de website kijken staat de vacature er nog pontificaal vermeld.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:03 schreef Spezza19 het volgende:
Geen enkel bedrijf laat van zich horen....
mja het is het asociale gedrag van een HR&O kutje. dat geeft niet zonder meer aan hoe het bedrijf is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
BIzar is dat ik 2 sollicitaties als projectmanager heb uitstaan bij full service bureautjes.... geen enkele reactie in een maand... ga ik op de website kijken staat de vacature er nog pontificaal vermeld.
Hoe moeilijk is het om een afwijzing te sturen denk ik dan. Zeker als je mijn cv leest en wéét dat ik bij een zeer grote potentiële klant van dat soort bedrijven werk! Zolang ik daar zit komen deze bedrijven daar echt niet binnen door hun asociale gedrag.
We hebben het hier over bureau's met tussen de 5 en 15 medewerkers. Die hebben zelden een HR medewerkerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mja het is het asociale gedrag van een HR&O kutje. dat geeft niet zonder meer aan hoe het bedrijf is.
Hier ook. Vanavond weer een poging doen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:03 schreef Spezza19 het volgende:
Geen enkel bedrijf laat van zich horen....
"ER IS WERK ZAT! ALS JE MAAR ECHT WIL.."quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Zojuist sollicitatie nummer 97 de deur uit gedaan... nog maar 3 tot de 100
Ik ben na 200 gestopt met tellen. Bleh.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Zojuist sollicitatie nummer 97 de deur uit gedaan... nog maar 3 tot de 100
Wat ze doen? Mensen werven.... Ik heb echt een schurfthekel aan dat soort recruiters en vacatures....quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:22 schreef taxibabe het volgende:
Pff, heb al mijn accounts bij de vacaturesites weer ge-update. Ben nu al 2x gebeld, of ik interesse had om zelfstandig ondernemer te worden.
'Onze werkwijze is wereldwijd bekend en hebben een groot internationaal netwerk! Je mag je eigen tijd indelen en je gaat veel verdienen!! Je kunt allerlei cursussen volgen om je te onwikkelen! Kijk maar op onze site voor de succesverhalen!'
'Maar wat doen jullie dan precies?' 'Eehm..'
Ja idd, t'is verschrikkelijk. Snel afkappen dat soort telefoongesprekken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat ze doen? Mensen werven.... Ik heb echt een schurfthekel aan dat soort recruiters en vacatures....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |