Hints in de zin van raadselachtige briefjes? Een soort speurtocht ofzo? Of wat moet ik me anders bij 'hints' voorstellen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:45 schreef hartloper het volgende:
Door dat hij geen hints heeft achtergelaten wilt hij de moeder extra hard terug pakken gok ik.
Wat is er erger dan geen begrafenis te kunnen hebben voor je kinderen
het lijkt mij juist erger voor de moeder als hij een soort raadsel achterlaat met de locatie. zodat ze heel dichtbij zit maar nog steeds in het duister tast.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:45 schreef hartloper het volgende:
Door dat hij geen hints heeft achtergelaten wilt hij de moeder extra hard terug pakken gok ik.
Lege batterij zorgt niet voor GPS wegval. Daarvoor moet de batterij eruit zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:47 schreef K4rJ4kC het volgende:
zijn telefoon was volgens mij uitgevallen bij het tankstation. opgeladen in de auto en in rhenen toen de telefoon genoeg opgeladen was om weer signaal uit te zenden is hij weer te traceren.
Nee, want dan vinden ze de kids en hij wilt dat mama geen begrafenis heeft denk ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:48 schreef K4rJ4kC het volgende:
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 14:45 schreef hartloper het volgende:
het lijkt mij juist erger voor de moeder als hij een soort raadsel achterlaat met de locatie. zodat ze heel dichtbij zit maar nog steeds in het duister tast.
Is puur mijn gevoel i.c.m. tijdlijn. Hij doet er 4 uur over van Elsloo naar Rhenen. ALS hij zo doordacht heeft gehandeld denk ik dat hij ook snelwegen heeft vermeden. Dat gebied bij Roermond over de grens is zo groot en afgelegen. Daar gedumpt/oid en via N271, waaldijk richting Rhenen en Doorn. Meeste mensen die op de Rijnbrug komen gaan via de snelweg, maar als hij die vermeden heeft dan is dit het meest waarschijnlijk en sluw.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:46 schreef hartloper het volgende:
[..]
Ik denk ook in het buitenland, maar ik kan niet benoemen waar precies.
waarom denk jij daar?
als hij het heeft voorbereid zie ik daar geen enkel probleem in/quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:53 schreef hartloper het volgende:
Dat zou goed kunnen. Maar denk niet tever in het bos, want in het donker lijkt me dat erg lastig
In het pikkedonker, met twee overleden kids over je schouder?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 14:53 schreef hartloper het volgende:
Dat zou goed kunnen. Maar denk niet tever in het bos, want in het donker lijkt me dat erg lastig
als hij het heeft voorbereid zie ik daar geen enkel probleem in/
je vult wel heel veel in. je kunt ze ook levend meenemen dan hoef je niets te slepen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:55 schreef hartloper het volgende:
[..]
In het pikkedonker, met twee overleden kids over je schouder?
je denkt te complex.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:57 schreef hartloper het volgende:
Zou kunnen, maar je zou denken dat kids argwaan krijgen als ze 's nachts het bos in gaan.
Je wil net weten hoeveel moeders een OTS opgelegd krijgen om die reden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:49 schreef nikk het volgende:
[..]
In theorie. Het wordt vrijwel nooit opgelegd. Sterker nog, dit juist dé reden waarom vaders zo gefrustreerd raken.
Niet met je eigen papa.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:57 schreef hartloper het volgende:
Zou kunnen, maar je zou denken dat kids argwaan krijgen als ze 's nachts het bos in gaan.
Als ze dood zijn kun je wel 6 keer op en neer lopenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:55 schreef hartloper het volgende:
[..]
In het pikkedonker, met twee overleden kids over je schouder?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:00 schreef DaggerOne het volgende:
Wel opvallend trouwens dat die paragnosten en zogenaamd helderzienden nu nergens te bekennen zijn. Die weten doorgaans toch waar die mensen zijn? Nou, komop dan.
twitter:JulianRubenNL twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 14:07:06@Seikbal Ja, maar Peter vd Hurk deed dat na veel vragen om hulp van mensen. Hij is ermee bezig op de achtergrond. reageer retweet
paragnosten zijn poep.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:00 schreef DaggerOne het volgende:
Wel opvallend trouwens dat die paragnosten en zogenaamd helderzienden nu nergens te bekennen zijn. Die weten doorgaans toch waar die mensen zijn? Nou, komop dan.
Ermee bezig jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:03 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]twitter:JulianRubenNL twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 14:07:06@Seikbal Ja, maar Peter vd Hurk deed dat na veel vragen om hulp van mensen. Hij is ermee bezig op de achtergrond. reageer retweet
is er al bekend wat er gevonden is?twitter:JulianRubenNL twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 14:54:22@93bjorndh Kelmonderbos is vanmorgen wat gevonden. reageer retweet
sowieso paragnostenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:04 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ermee bezig ja![]()
Uitkomsten willen we zien.
Dat er verkeerde moeders zijn die uit wraak handelen, betekent niet dat er ook moeders zijn die om gegronde redenen 'bezig zijn' met een vader.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:54 schreef hartloper het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we de rol van moeder niet vergeten.
Wat die vader heeft gedaan is zeer fout, had nooit mogen gebeuren is HIJ verantwoordelijk voor.
Maar voor dat we hier met stoornissen etc gaan gooien.
Wij weten niks over hem, wij weten niks over moeder.
Ik weet wel dat moeders vaak de vader buiten schot willen zetten.
Laat dit ook een leerschool zijn voor moeders die de vader de deur willen wijzen tov zijn kinderen.
Ik wist dus niet waar Neerbeek lag en zag op Maps dat er daar vandaan je slechts in vijftien minuten of zo via de E314 je in Nationaal park de hoge Kempen in België ben. Hij zou de kinderen daar achtergelaten kunnen hebben. Misschien is het handig om ook daar eens te gaan zoeken temeer omdat op dat moment zijn telefoon een tijdje uit was.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:23 schreef Doodloper het volgende:
En ben ik de enige die het vreemd vindt dat je bij een vakantie naar België om 20.00 uur 's avonds vertrekt als je geen kwaad in de zin hebt?
Dat zou dan inhouden dat hij voor vertrek al wist wat hij zou gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |