waarom naar een hotel? gewoon bij een bos rijden en daarzo dit dat.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:26 schreef Doodloper het volgende:
[..]
En dan moet je 's avonds laat nog met 2 kinderen je koffers naar je hotel gaan brengen en in het donker lopen zooien? (mits het om een hotel ging, bungalowparken zijn dan sowieso al niet meer open)
Ja dat is het tweede wat ik merkwaardig vind.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gewoon begraven in een bos, weet je hoe klein de kans is dat dat gevonden gaat worden.
maar ok als hij zijn foon bij zich had en die heeft een volledig gps spoor opgeslagen... dan heeft de politie nog wel een kans.
Ja dat snap ik wel maar dan staat dus vast dat hij thuis al wist wat hij van plan was, en dat het dus geen opwelling onderweg was.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarom naar een hotel? gewoon bij een bos rijden en daarzo dit dat.
misschien had hij alles al geregeld (sleutels e.d.) en ging even de kinderen ophalen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:26 schreef Doodloper het volgende:
[..]
En dan moet je 's avonds laat nog met 2 kinderen je koffers naar je hotel gaan brengen en in het donker lopen zooien? (mits het om een hotel ging, bungalowparken zijn dan sowieso al niet meer open)
Misschien misschien misschien ......... nee, wees reeelquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:29 schreef K4rJ4kC het volgende:
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 14:26 schreef Doodloper het volgende:
[..]
misschien had hij alles al geregeld (sleutels e.d.) en ging even de kinderen ophalen.
ze kunnen zo nagaan waar de telefoon zich ongeveer bevonden heeft, dan moeten ze ook kunnen nagaan of de telefoon opeens van het grid is verdwenen. zullen ze al wel gedaan hebben gok ik, maar als ie hem constant aan had dan moet het easy peasy zijn om te bepalen waar de kids eruit gelaten zouden kunnen zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:27 schreef hartloper het volgende:
GPS is deels zoek.
Batterij uit zijn mobiel gehaald wellicht.
Kuilen waren vast al eerder gegraven.
bij gescheiden ouders is het meestal geregeld dat de kinderen op bepaalde dagen bij de ene en op andere dagen bij de andere ouder mogen zijn waarschijnlijk was maandag de dag van de moeder en ging hij ze laat ophalenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:30 schreef hartloper het volgende:
[..]
Misschien misschien misschien ......... nee, wees reeel
Klopt, en maandagavond nog gezien in Vleuten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:34 schreef moeke1 het volgende:
De kinderen zijn toch Maandagochtend al opgehaald bij de moeder?
Nederland? Wie weet liggen ze in duitsland of belgiequote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:38 schreef K4rJ4kC het volgende:
maar het is ook zo moeilijk om te weten waar je moet zoeken. nederland lijkt altijd wel klein maar bij zo'n situatie is het mega groot
RheNenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:30 schreef hartloper het volgende:
@doodloper
Dat tanken is op een dwaalspoor te zetten.
Je tankt in Neerbeek. Je rijdt het buitenland in. Je rijdt terug en zet GPS weer aan in Rheden.
Dus mensen gaan idd zoeken tussen limburg en daar
Op de heenweg stond hij aan, op de terugweg niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze kunnen zo nagaan waar de telefoon zich ongeveer bevonden heeft, dan moeten ze ook kunnen nagaan of de telefoon opeens van het grid is verdwenen. zullen ze al wel gedaan hebben gok ik, maar als ie hem constant aan had dan moet het easy peasy zijn om te bepalen waar de kids eruit gelaten zouden kunnen zijn.
dat bedoel ik ook er zijn ook honderden rivieren en beekjes. hij heeft het ook slim aangepakt door geen hints e.d achter te latenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:39 schreef hartloper het volgende:
[..]
Nederland? Wie weet liggen ze in duitsland of belgie
Misschien heeft hij wel bewijsmateriaal en/of sporen achtergelaten (ongetwijfeld, dat doet iedereen onbewust) maar zijn die nog niet ontdekt of bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:41 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
dat bedoel ik ook er zijn ook honderden rivieren en beekjes. hij heeft ook slim aangepakt door geen hints e.d achter te laten
Ik denk ook in het buitenland, maar ik kan niet benoemen waar precies.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:44 schreef Lindstr�m. het volgende:
Mijn gevoel zegt dat ze ergens in het Brachter Wald liggen (grensgebied NL-DE). Via A73 en N-wegen teruggereden naar Rhenen en Doorn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |