abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126346056
Waarom is er dan die versobering?
Dan zal of die vader iets hebben gedaan, of niet gedaan.
Of die moeder heeft iets de wereld in gebracht wat niet waar is, en de rechter gelooft de vrouw.

Gebeurd dat laatste zal er iets geknapt zijn bij vader en krijg je wraak gevoelens, zeer sterke vrees ik.
Is het waar dat je vader onder versobering moest kan het zijn dat hij dat niet kan accepteren en geeft hij daar onterecht de vrouw de schuld van ... ook wraak.

We weten het niet!
Dat moeten we accepteren
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:07:54 #152
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126346102
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:06 schreef hartloper het volgende:
Waarom is er dan die versobering?
Dan zal of die vader iets hebben gedaan, of niet gedaan.
Of die moeder heeft iets de wereld in gebracht wat niet waar is, en de rechter gelooft de vrouw.

Gebeurd dat laatste zal er iets geknapt zijn bij vader en krijg je wraak gevoelens, zeer sterke vrees ik.
Is het waar dat je vader onder versobering moest kan het zijn dat hij dat niet kan accepteren en geeft hij daar onterecht de vrouw de schuld van ... ook wraak.

We weten het niet!
Dat moeten we accepteren
Voor die versobering zijn talloze oorzaken te verzinnen. We weten dat niet. We weten wél dat ze vrijwillig bij Jeugdzorg zaten en dat moeder de kinderen aan vader heeft meegegeven voor een vakantie.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_126346198
Wie weet had vaders dit plan al heel lang en heeft hij gewoon meegespeeld.
Daarom geeft moeder de kids mee en dan slaat hij genadeloos toe
pi_126346348
Mijn ex speelt naar de buitenwereld de zorgzame die graag omgang wil, kinderen hebben geweigerd met hem mee te gaan na een tijd van omgang. Zijn dingen gebeurd. Ik wil dat er omgang is en laten onderzoeken waarom de kinderen weerstand bieden tegen de omgang. Vader geeft geen toestemming, vraagt wel ots aan. Hij heeft de kinderen inmiddels 7 mnd niet gezien. Hij heeft op geen enkele wijze geinformeert hoe het met zijn kinderen gaat, maar zegt in de RB wel": mijn arme kinderen. Hij laat een ander beeld achter als wat hij in de praktijk doet en niemand prikt erdoorheen.
pi_126346372
Dus speculeren over omgang heeft ook geen zin aangezien dit ook een vertekent beeld kan geven op de werkelijkheid.
pi_126346382
Daarom. Die vader is een zeer fout man, maar ook een zeer slimme man die iedereen om de tuin heeft geleidt. Vrees ik.
pi_126346409
@ Hartloper, als ik naar mijn ex kijk denk ik van wel........
pi_126346452
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:16 schreef moeke1 het volgende:
Ja jouw ex staat natuurlijk symbool voor alle mannen en al het kwaad op de wereld.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_126346479
Dit is echt geen daad wat die vader in een opwelling heeft gemaakt. Dit heeft hij maanden vantevoren al bedacht en tot in details uitgekiend denk ik.
Door de kids goed te verstoppen zorgt hij er voor dat moeders in een dubbele hel belandt.
Ontwetendheid eerst, en daarna de hardste klap.
pi_126346501
Ja, ik kan me geen ergere man voorstellen, en sta nog steeds versteld hoe hij het speelt. Hopelijk tref ik ooit een man die lief en zorgzaam is vanuit zijn hart. Maar aan de buitenkant zie je helaas niets.
pi_126346514
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:16 schreef moeke1 het volgende:
Word het niet eens tijd voor een eigen topic?
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_126346527
Nee, heb ik geen zin in.
pi_126346546
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:18 schreef moeke1 het volgende:
Ja, ik kan me geen ergere man voorstellen, en sta nog steeds versteld hoe hij het speelt. Hopelijk tref ik ooit een man die lief en zorgzaam is vanuit zijn hart. Maar aan de buitenkant zie je helaas niets.
Wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat ik jouw hele situatie weliswaar betreur, maar je aan de hand van jouw ervaringen natuurlijk niets kunt zeggen over de situatie in deze zaak.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_126346571
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:19 schreef moeke1 het volgende:
Nee, heb ik geen zin in.
Vervuil dit topic dan niet met jouw eigen persoonlijke verhaal over je rottige psychopate ex.
Dit topic gaat over 2 vermiste jongetjes
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_126346600
Vader zijn doel was denk ik:

1) zelf dood, kon het leven niet meer aan
2) kids mee de dood innemen, wilt niet dat ze achter blijven bij mama (ivm haatgevoelens tegen haar)
3) wilt wraak nemen op zijn ex omdat die in zijn ogen de kids van hem heeft afgepakt
4) wilt moeder achter laten met ontwetendheid, schuldgevoelens en ontzettend veel verdriet
pi_126346641
Doe ik ook niet, maar ik zou me ook andere dingen kunnen voorstellen, meer niet. Dat zou ik een aantal jaren geleden niet hebben gekund. Wat ik wil zeggen is, dat je nooit in iemands hoofd kunt kijken.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:22:05 #167
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_126346644
Wordt er eigenlijk ook in België en Duitsland gezocht?

Als je echt wil voorkomen dat de kinderen nog gevonden worden dan begraaf je ze 'natuurlijk' in het buitenland; daar 'leeft' deze zaak veel minder en zal er minder aandacht aan worden besteed en dus ook minder intensief gezocht worden -- lijkt mij.
Plus dan kun je tig plekken bezoeken die totaal niet voor de hand liggen wat de kans dat er op die plek wordt gezocht nog kleiner maakt.
We zullen zien, zei de blinde.
pi_126346691
Noem jij mijn ex psychopatisch??? Hoe weet je dat? Conclusie? Waar heb je het zelf nou de hele tijd over?
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:23:27 #169
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_126346701
En ben ik de enige die het vreemd vindt dat je bij een vakantie naar België om 20.00 uur 's avonds vertrekt als je geen kwaad in de zin hebt?
Dat zou dan inhouden dat hij voor vertrek al wist wat hij zou gaan doen.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:24:18 #170
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126346741
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:22 schreef Doodloper het volgende:
Wordt er eigenlijk ook in België en Duitsland gezocht?

Als je echt wil voorkomen dat de kinderen nog gevonden worden dan begraaf je ze 'natuurlijk' in het buitenland; daar 'leeft' deze zaak veel minder en zal er minder aandacht aan worden besteed en dus ook minder intensief gezocht worden -- lijkt mij.
Plus dan kun je tig plekken bezoeken die totaal niet voor de hand liggen wat de kans dat er op die plek wordt gezocht nog kleiner maakt.
Ze zijn iig wel bezig met tweets in het Engels en Duits en boeren in de grensstreek zijn (via Twitter) opgeroepen hun velden en schuurtjes te bekijken. https://twitter.com/julianrubennl

Wat de politie doet is mij onduidelijk.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_126346742
Inderdaad doodloper, dat denk ik ook de hele tijd.
Die kids waren allang half slapend toen hij toeslag
pi_126346751
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:23 schreef Doodloper het volgende:
En ben ik de enige die het vreemd vindt dat je bij een vakantie naar België om 20.00 uur 's avonds vertrekt als je geen kwaad in de zin hebt?
je komt ongeveer om 11 uur 's avonds aan en dan kan je gelijk slapen of heb ik het mis?
pi_126346817
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:24 schreef K4rJ4kC het volgende:
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 14:23 schreef Doodloper het volgende:
je komt ongeveer om 11 uur aan en dan kan je gelijk slapen of heb ik het mis?
Pffffff dat er mensen zo denken, het spijt me.
Als je van ma t/m vr op vakantie gaat dan ga je maandag op tijd weg zodat je ook nog wat van maandag hebt. Daarbij zijn de recepties niet meer open om 23 uur.
Hij heeft vast ook helemaal geen bungalow geboekt
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:26:39 #174
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_126346832
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:24 schreef K4rJ4kC het volgende:

[..]

je komt ongeveer om 11 uur 's avonds aan en dan kan je gelijk slapen of heb ik het mis?
En dan moet je 's avonds laat nog met 2 kinderen je koffers naar je hotel gaan brengen en in het donker lopen zooien? (mits het om een hotel ging, bungalowparken zijn dan sowieso al niet meer open)
pi_126346846
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:23 schreef Doodloper het volgende:
gewoon begraven in een bos, weet je hoe klein de kans is dat dat gevonden gaat worden.

maar ok als hij zijn foon bij zich had en die heeft een volledig gps spoor opgeslagen... dan heeft de politie nog wel een kans.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')