Voor die versobering zijn talloze oorzaken te verzinnen. We weten dat niet. We weten wél dat ze vrijwillig bij Jeugdzorg zaten en dat moeder de kinderen aan vader heeft meegegeven voor een vakantie.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:06 schreef hartloper het volgende:
Waarom is er dan die versobering?
Dan zal of die vader iets hebben gedaan, of niet gedaan.
Of die moeder heeft iets de wereld in gebracht wat niet waar is, en de rechter gelooft de vrouw.
Gebeurd dat laatste zal er iets geknapt zijn bij vader en krijg je wraak gevoelens, zeer sterke vrees ik.
Is het waar dat je vader onder versobering moest kan het zijn dat hij dat niet kan accepteren en geeft hij daar onterecht de vrouw de schuld van ... ook wraak.
We weten het niet!
Dat moeten we accepteren
Ja jouw ex staat natuurlijk symbool voor alle mannen en al het kwaad op de wereld.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:16 schreef moeke1 het volgende:
@ Hartloper, als ik naar mijn ex kijk denk ik van wel........
Word het niet eens tijd voor een eigen topic?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:16 schreef moeke1 het volgende:
@ Hartloper, als ik naar mijn ex kijk denk ik van wel........
Wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat ik jouw hele situatie weliswaar betreur, maar je aan de hand van jouw ervaringen natuurlijk niets kunt zeggen over de situatie in deze zaak.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:18 schreef moeke1 het volgende:
Ja, ik kan me geen ergere man voorstellen, en sta nog steeds versteld hoe hij het speelt. Hopelijk tref ik ooit een man die lief en zorgzaam is vanuit zijn hart. Maar aan de buitenkant zie je helaas niets.
Vervuil dit topic dan niet met jouw eigen persoonlijke verhaal over je rottige psychopate ex.quote:
Ze zijn iig wel bezig met tweets in het Engels en Duits en boeren in de grensstreek zijn (via Twitter) opgeroepen hun velden en schuurtjes te bekijken. https://twitter.com/julianrubennlquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:22 schreef Doodloper het volgende:
Wordt er eigenlijk ook in België en Duitsland gezocht?
Als je echt wil voorkomen dat de kinderen nog gevonden worden dan begraaf je ze 'natuurlijk' in het buitenland; daar 'leeft' deze zaak veel minder en zal er minder aandacht aan worden besteed en dus ook minder intensief gezocht worden -- lijkt mij.
Plus dan kun je tig plekken bezoeken die totaal niet voor de hand liggen wat de kans dat er op die plek wordt gezocht nog kleiner maakt.
je komt ongeveer om 11 uur 's avonds aan en dan kan je gelijk slapen of heb ik het mis?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:23 schreef Doodloper het volgende:
En ben ik de enige die het vreemd vindt dat je bij een vakantie naar België om 20.00 uur 's avonds vertrekt als je geen kwaad in de zin hebt?
Dat zou dan inhouden dat hij voor vertrek al wist wat hij zou gaan doen.
Pffffff dat er mensen zo denken, het spijt me.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:24 schreef K4rJ4kC het volgende:
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 14:23 schreef Doodloper het volgende:
En ben ik de enige die het vreemd vindt dat je bij een vakantie naar België om 20.00 uur 's avonds vertrekt als je geen kwaad in de zin hebt?
je komt ongeveer om 11 uur aan en dan kan je gelijk slapen of heb ik het mis?
En dan moet je 's avonds laat nog met 2 kinderen je koffers naar je hotel gaan brengen en in het donker lopen zooien? (mits het om een hotel ging, bungalowparken zijn dan sowieso al niet meer open)quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:24 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
je komt ongeveer om 11 uur 's avonds aan en dan kan je gelijk slapen of heb ik het mis?
gewoon begraven in een bos, weet je hoe klein de kans is dat dat gevonden gaat worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:23 schreef Doodloper het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |