abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126341928
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:14 schreef moeke1 het volgende:
Ik denk dat veel vragen onbeantwoord zullen blijven. En zijn vriendin? Die was eerst niet bereikbaar. Waarom ging zij niet mee op vakantie? Mogelijk heeft hij een smoes verzonnen of kon ze niet mee.
Of hij heeft het allemaal wel zeer goed voorbereid en zijn huidige vriendin daarbij willen betrekken, die daar niet aan wenstte bij te dragen (maar desondanks haar mond heeft gehouden).

Nee, bij nader inzien lijkt mij dat ook niet zo'n realistisch scenario. :@
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 11 mei 2013 @ 12:17:32 #77
228921 poepa
Nergens vies van
pi_126341945
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:05 schreef Nies het volgende:

[..]

En daarna plots weer aangegaan?
Sigarenaansteker ;)
Daar sta je dan.
pi_126341966
Ik weet van een ged. dat die een hogere straf kreeg omdat hij zich voor de bewuste aanrijding van de man die was 15 mtr, had kunnen bedenken om het niet te doen. De vader was er niet mee weggekomen dat hij zich 170 km had kunnen bedenken.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 12:19:10 #79
228921 poepa
Nergens vies van
pi_126341995
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:09 schreef moeke1 het volgende:
Waarom aan een schommel? Schijnbaar had hij zelf geen touw voor handen. Hij zal geweten hebben dat hij er niet mee weg zou komen.
Ik geloof dat iemand die zo handelt niet rationeel meer denkt.
Daar sta je dan.
pi_126342023
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:18 schreef moeke1 het volgende:
Ik weet van een ged. dat die een hogere straf kreeg omdat hij zich voor de bewuste aanrijding van de man die was 15 mtr, had kunnen bedenken om het niet te doen. De vader was er niet mee weggekomen dat hij zich 170 km had kunnen bedenken.
Heh?
pi_126342058
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:18 schreef moeke1 het volgende:
Dat is wat ik zeg inderdaad. :)

Als het 170 kilometer is geweest, de kinderen kunnen eerder in het traject al om het leven zijn gebracht.

Maar dat doet voor 'moord' niet terzake, of hij zich nu 170 kilometer of 100 kilometer van mijn part, heeft kunnen bedenken. Bedenktijd heef hij wel gehad. Ongetwijfeld.

Waarmee niet gezegd is dat het nog steeds in eerste aanleg een opwelling kan zijn geweest, als hij tenminste echt op weg is geweest naar een vakantie-adres in eerste instantie. Of dat zo is weet ik nog steeds niet.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_126342076
Waarom heeft hij niet bij zijn kinderen zelfmoord gepleegd? Waarom hij pas in Doorn? Mogelijk toch omdat hij geen touw voor handen had. Jezelf wurgen gaat moeilijk.
pi_126342098
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:21 schreef moeke1 het volgende:
Waarom heeft hij niet bij zijn kinderen zelfmoord gepleegd? Waarom hij pas in Doorn? Mogelijk toch omdat hij geen touw voor handen had. Jezelf wurgen gaat moeilijk.
Slechte voorbereiding in dat geval.
pi_126342127
Zou hij dan niets geboekt hebben? Gen navigatie? Geen koffers in de auto? Er wijst niets op een vakantie, alleen wat de vader gezegd zou hebben. Ook moeder wist niet waar ze naar toe gingen. Het contact was niet van dien aard dat vader dat aan moeder bekend maakte.
pi_126342177
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:23 schreef moeke1 het volgende:
Zou hij dan niets geboekt hebben? Gen navigatie? Geen koffers in de auto? Er wijst niets op een vakantie, alleen wat de vader gezegd zou hebben. Ook moeder wist niet waar ze naar toe gingen. Het contact was niet van dien aard dat vader dat aan moeder bekend maakte.
Er is inderdaad niets bekend geworden over eventuele boekingen of bagage die ze bij zich hadden. Dat zegt niet dat er ook niet geboekt is of dat ze echt geen bagage bij zich hadden, al komen dit soort zaken meestal wel naar buiten.

Maar dat zou dan inderdaad wijzen op een bewuste opzet.
pi_126342226
Daar was men allang achter gekomen lijkt me.
pi_126342246
Kinderen hadden alleen een sporttas mee.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 12:28:21 #88
228921 poepa
Nergens vies van
pi_126342266
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:21 schreef moeke1 het volgende:
Je denkt dat iemand in zo'n toestand nog goed rationeel kan denken. Ik denkt het niet.
Daar sta je dan.
pi_126342295
Ja precies, dan was dat denk ik al wel bekend gemaakt. Al was het maar omdat de politie dan vragen zou hebben of men de vader en de kinderen in de directe omgeving van het bewuste vakantie-adres heeft gezien. Of men zou daar een zoekactie op touw gaan zetten omdat men niet kan uitsluiten dat hij daar niet is geweest (indien het past in het tijdspad).
pi_126342322
Daarom had hij zich toch na zijn kinderen kunnen verhangen. Hij had ook gewoon in Doorn kunnen blijven.
pi_126342343
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:27 schreef moeke1 het volgende:
Kinderen hadden alleen een sporttas mee.
In een sporttas past genoeg bagage voor een (lang) weekendje weg in ieder geval.

Maar goed, dat zegt nog niets. Als de vader niets bij zich had, of er was geen boeking bij een vakantiepark bekend ofzo dan nog lijkt het op een bewuste opzet.
pi_126342376
weekje weg zul je bedoelen. Maandag ochtend heeft hij ze al opgehaald.
pi_126342420
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:31 schreef moeke1 het volgende:
weekje weg zul je bedoelen. Maandag ochtend heeft hij ze al opgehaald.
Oh ja, dat bedoel ik. :P
pi_126342463
Hopelijk komt er snel duidelijkheid. Hij zal binnenkort toch ook wel begraven/gecremeerd worden of niet?
pi_126342729
Hij ging denk ik niet op vakantie.
Dan was hij die maandag al eerder vertrokken.
Dit tijdstip van vertrekken dan zijn de kids al redelijk moe.
Dit is puur opzet en een geniaal doordacht plan (helaas)
pi_126342894
@hartloper. Dat denk ik ook.
pi_126342911
Daarbij kwam het verzoek aan de moeder om de kinderen mee te nemen op vakantie ook uit het niets. De kinderen zijn verstopt en hij pleegt op een andere locatie zelfmoord. Het blijft speculeren, maar er zijn genoeg aanwijzingen of aanknopingspunten waardoor je voorlopig kan stellen dat het een bewuste actie is geweest.
pi_126343189
Het verhaal dat vader zat met de versoberde omgang kwam van vaders kant. Hun zeggen ook niet waarom de omgang versobert is.
pi_126343260
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:54 schreef moeke1 het volgende:
Het verhaal dat vader zat met de versoberde omgang kwam van vaders kant. Hun zeggen ook niet waarom de omgang versobert is.
Oh dat maakt het verhaal wel heel anders. Na de woorden 'vechtscheiding' en 'versoberde omgang' had ik een beeld dat door verhaal (en wellicht goeie redenen) van moeder (en rechter) de omgang versoberd was.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_126343320
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 11:56 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nu zeg je zowat over honden. Ik mag aannemen dat de politie ook al honden heeft ingezet? Wellicht kunnen die de geur achterhalen van de jongens.
beperkt,regen is een grote spelbreker en conditie van,,het veld"
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')