Of hij heeft het allemaal wel zeer goed voorbereid en zijn huidige vriendin daarbij willen betrekken, die daar niet aan wenstte bij te dragen (maar desondanks haar mond heeft gehouden).quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:14 schreef moeke1 het volgende:
Ik denk dat veel vragen onbeantwoord zullen blijven. En zijn vriendin? Die was eerst niet bereikbaar. Waarom ging zij niet mee op vakantie? Mogelijk heeft hij een smoes verzonnen of kon ze niet mee.

Ik geloof dat iemand die zo handelt niet rationeel meer denkt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:09 schreef moeke1 het volgende:
Waarom aan een schommel? Schijnbaar had hij zelf geen touw voor handen. Hij zal geweten hebben dat hij er niet mee weg zou komen.

Heh?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:18 schreef moeke1 het volgende:
Ik weet van een ged. dat die een hogere straf kreeg omdat hij zich voor de bewuste aanrijding van de man die was 15 mtr, had kunnen bedenken om het niet te doen. De vader was er niet mee weggekomen dat hij zich 170 km had kunnen bedenken.

Dat is wat ik zeg inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:18 schreef moeke1 het volgende:
Ik weet van een ged. dat die een hogere straf kreeg omdat hij zich voor de bewuste aanrijding van de man die was 15 mtr, had kunnen bedenken om het niet te doen. De vader was er niet mee weggekomen dat hij zich 170 km had kunnen bedenken.

Slechte voorbereiding in dat geval.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:21 schreef moeke1 het volgende:
Waarom heeft hij niet bij zijn kinderen zelfmoord gepleegd? Waarom hij pas in Doorn? Mogelijk toch omdat hij geen touw voor handen had. Jezelf wurgen gaat moeilijk.

Er is inderdaad niets bekend geworden over eventuele boekingen of bagage die ze bij zich hadden. Dat zegt niet dat er ook niet geboekt is of dat ze echt geen bagage bij zich hadden, al komen dit soort zaken meestal wel naar buiten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:23 schreef moeke1 het volgende:
Zou hij dan niets geboekt hebben? Gen navigatie? Geen koffers in de auto? Er wijst niets op een vakantie, alleen wat de vader gezegd zou hebben. Ook moeder wist niet waar ze naar toe gingen. Het contact was niet van dien aard dat vader dat aan moeder bekend maakte.

Je denkt dat iemand in zo'n toestand nog goed rationeel kan denken. Ik denkt het niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:21 schreef moeke1 het volgende:
Waarom heeft hij niet bij zijn kinderen zelfmoord gepleegd? Waarom hij pas in Doorn? Mogelijk toch omdat hij geen touw voor handen had. Jezelf wurgen gaat moeilijk.

In een sporttas past genoeg bagage voor een (lang) weekendje weg in ieder geval.quote:

Oh ja, dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:31 schreef moeke1 het volgende:
weekje weg zul je bedoelen. Maandag ochtend heeft hij ze al opgehaald.

Oh dat maakt het verhaal wel heel anders. Na de woorden 'vechtscheiding' en 'versoberde omgang' had ik een beeld dat door verhaal (en wellicht goeie redenen) van moeder (en rechter) de omgang versoberd was.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:54 schreef moeke1 het volgende:
Het verhaal dat vader zat met de versoberde omgang kwam van vaders kant. Hun zeggen ook niet waarom de omgang versobert is.

beperkt,regen is een grote spelbreker en conditie van,,het veld"quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nu zeg je zowat over honden. Ik mag aannemen dat de politie ook al honden heeft ingezet? Wellicht kunnen die de geur achterhalen van de jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |