Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
Nee, kloptquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja sorry, het klonk van de week in de dm alsof je je had afgemeld
Toch?Maar we gaan wel weer een keer sjoelen he?
![]()
Dat verbeeld je je denk ik hihi.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:57 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik word altijd zo lekker hysterisch van zo'n smiley.
Nóg hysterischerderder? Ja...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
nee nou kennen ze de boom in. Ik zeg niks meer.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:06 schreef sp3c het volgende:
dan moet je juist blijven praten, dat zijn de leukste dagen
Kom je maandag vast, no prob.quote:
Regel maar met de bulldozers Toek en MPG.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:24 schreef sp3c het volgende:
ja en ik eet dinsdag niet mee, kun je me mijn geld terugsturen pretty please?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:24 schreef sp3c het volgende:
ja en ik eet dinsdag niet mee, kun je me mijn geld terugsturen pretty please?
Bwahahaha is dit toeval of timing?quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Regel maar met de bulldozers Toek en MPG.
Gezelligquote:
Hij kon het goede topic niet vinden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwahahaha is dit toeval of timing?
Ik vraag het hem net 30 seconde geleden in DM namelijk en hij zei 'lijkt me keigezellig'.
Komt ie eten of niet?
Gaan toek en ik sp3c zn friet weer opeten jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Regel maar met de bulldozers Toek en MPG.
en die van Elies en Murm enzovoorts.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Gaan toek en ik sp3c zn friet weer opeten ja?
wat levert het me opquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:16 schreef liesje1979 het volgende:
Niemand wil zeker zijn stukje chocoladetaart voor me bewaren he?
doe ik eens sociaal krijg ik nog op mijn donderquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:22 schreef Greys het volgende:
Toek, eet je taart lekker zelf op, uitgehongerde
Dan probeer ik wel een extra stukkie voor Lies te bietsen.
Ooooh!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:22 schreef Greys het volgende:
Ja goffer.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij geeft me je chocoladetaart voor een knuffel? Deal!
En de haan kraaide 3x.
Je vindt het zelf veel te lekkerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
doe ik eens sociaal krijg ik nog op mijn donder
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Je vindt het zelf veel te lekker![]()
Dus ik gun je je taart gewoon.
En ik gun het Lies ook, dus dat lossen we wel op joh.
ik steel niet van je, je weet mijn zwakke plek.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja goffer.
Dat betekent dus dat hij mijn taart gaat proberen te jatten...
* MPG bananen meeneemt om in de taart te douwen...
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij blijft van mijn eten af ja! Schooier
Waar is je huis?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:31 schreef littledrummergirl het volgende:
ik krijg mijn dienst niet geruild @ workmoet die dag tot half elf werken in den haag.. en ik kan op zich dan nog wel ff komen.. maar dan kan ik niet meer naar huis
Mweh!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:31 schreef littledrummergirl het volgende:
ik krijg mijn dienst niet geruild @ workmoet die dag tot half elf werken in den haag.. en ik kan op zich dan nog wel ff komen.. maar dan kan ik niet meer naar huis
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:31 schreef littledrummergirl het volgende:
ook in rotterdam, maar aan de andere kant... en ik heb geen fietsquote:
heb ik al geprobeerd.. maar kga maandag nog een poging doenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Mweh!
Heb je niet nog wat collega's op whatsapp en/of Facebook bij wie je kunt smeken?
Action heeft een betonschaar voor 7 euro en een slot voor 3.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:36 schreef littledrummergirl het volgende:
of eigenlijk.. ik heb wel een fiets maar geen sleutel meer en ook geen ijzerzaag/daklozenkniptangdus hij staat gewoon al twee jaar te staan in mn berging
oh serieusquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Action heeft een betonschaar voor 7 euro en een slot voor 3.
haha ahwquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:35 schreef Murmeli het volgende:
Oh ldg, als het puur om slapen gaat mag je bij mij hoor. Ik zal liefjes van je afblijven
Ja echt. Heb er eergisteren nog voorgestaan. Ik wilde die schaar meenemen, maar ik heb hem niet nodigquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh serieus? ik had bedacht dat ik met mn fiets op mn nek naar de fietsenmaker had gemoeten, vandaar dat ik t al jaren heb uitgesteld
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh serieus? ik had bedacht dat ik met mn fiets op mn nek naar de fietsenmaker had gemoeten, vandaar dat ik t al jaren heb uitgesteld
Zag het ookquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:40 schreef Greys het volgende:
Ik zie net dat de kroeg het op Facebook heeft aangekondigd van dinsdag, dus FOK!-only is het niet meer
Hij is zeker bang dat er niet genoeg mensen komen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:40 schreef Greys het volgende:
Ik zie net dat de kroeg het op Facebook heeft aangekondigd van dinsdag, dus FOK!-only is het niet meer
niemand!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:43 schreef Murmeli het volgende:
gemeen van henk
Wie en wanneer gingen er trouwens bij sjabu eten? Daar ging het tijdens mijn sjoelontmaagding over volgens mij
wij zijn zijn vaste klantenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:44 schreef Greys het volgende:
Maar ik denk niet dat er héél veel van zijn vaste klanten willen komen naar het songfestival hoor
Ja, dan ist een besloten feestje. Opbokken!quote:
heldinquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:15 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben nu serieus onderweg om n betonschaar te kopen zodat ik miss nog n uurtje biertjes mee kan drinken met jullieiets gaat hier mis
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:15 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben nu serieus onderweg om n betonschaar te kopen zodat ik miss nog n uurtje biertjes mee kan drinken met jullieiets gaat hier mis
geen idee waarom je er een betonschaar voor nodig hebt maar ik vind het een goed planquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:15 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kan alleen even komen als ik op de fiets kan komen --> fiets op slot, sleutel kwijt --> slot doorknippen--> betonschaarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen idee waarom je er een betonschaar voor nodig hebt maar ik vind het een goed plan
lol ... dat is toewijdingquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan alleen even komen als ik op de fiets kan komen --> fiets op slot, sleutel kwijt --> slot doorknippen--> betonschaar
ik liep net met dat ding over straat, iedereen keek me aan of ik een crimineel was met dat gigantische dingben ook benieuwd of ik er genoeg kracht voor heb
Gewoon even hulp vragen aan een passerende agent.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan alleen even komen als ik op de fiets kan komen --> fiets op slot, sleutel kwijt --> slot doorknippen--> betonschaar
ik liep net met dat ding over straat, iedereen keek me aan of ik een crimineel was met dat gigantische dingben ook benieuwd of ik er genoeg kracht voor heb
jajaquote:
ik liep net langs een fietsenstalling langs bij huis en dacht echt even "hoe makkelijk zou het zijn om gewoon n fiets te jattenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon even hulp vragen aan een passerende agent.![]()
"Ach agent, kunt u dit slot even van deze fiets knippen? Hij is echt van mij hoor, ik ben alleen mijn sleuteltje kwijt."
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Dus je hebt er wel een nieuw slot bij gekocht?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jaja![]()
om eerlijk te zijn had ik die optie gewoon nog niet bedacht en zij iemand dat de action cheape betonscharen en sloten verkochtdus dat heb ik braaf gedaan
Geen ideequote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:11 schreef littledrummergirl het volgende:
oh en als ik dan kom ben ik er sowieso pas eehm half twaalf ofzohoe laat sluit henk eigk?
Als de laatste taxi met ONS erin vertrekt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:11 schreef littledrummergirl het volgende:
oh en als ik dan kom ben ik er sowieso pas eehm half twaalf ofzohoe laat sluit henk eigk?
Dan mis je zo'n beetje alles.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:11 schreef littledrummergirl het volgende:
het blijft Rotterdam natuurlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus je hebt er wel een nieuw slot bij gekocht?
Anders kom je dinsdag uit de kroeg... fiets weg!![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus je hebt er wel een nieuw slot bij gekocht?
Anders kom je dinsdag uit de kroeg... fiets weg!![]()
die muziek boeit me niet zo hoorquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]die heb ik ook, en moowje rooooze
en een truttig bloemenhoesje voor mn zadel
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:17 schreef littledrummergirl het volgende:
en ik heb chocolade, flesjes drinken, en kaarsjes.. kutaction
klinkt bekend.....je gaat een kerstkadootje voor iemand kopen en komt thuis met weet ik veel wat voor snoepquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:17 schreef littledrummergirl het volgende:
en ik heb chocolade, flesjes drinken, en kaarsjes.. kutaction
JOH en met je dronken bek de Erasmusbrug op lijkt me ook een feestquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:21 schreef littledrummergirl het volgende:
kom er net achter dat het wel een goeie drie kwartier fietsen is naar huis
ja ik begin ook n beetje mn twijfels te krijgenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
JOH en met je dronken bek de Erasmusbrug op lijkt me ook een feest
ik ga wel ff camera's regelen aan en op de brug denk ik
je komt gewoon, dus hup doorknippen en daarna schaar terugbrengen, vuige crimineel dat je er bent.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik begin ook n beetje mn twijfels te krijgenmiss ga ik die schaar wel terugbrengen
ik was sowieso van plan om dat kreng weer terug te brengenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
je komt gewoon, dus hup doorknippen en daarna schaar terugbrengen, vuige crimineel dat je er bent.
een inbreker uit je huis meppen? bouwterreinen betreden 's nachts en evt andere dingen slopenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik was sowieso van plan om dat kreng weer terug te brengenwtf moet ik in mn verdere leven met een betonschaar.. ben verdomme geen bouwvakker
als mijn metro binnenkort niet rijdt weet ik waar ik moet klagenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:34 schreef littledrummergirl het volgende:
hmm snachts dingen slopen klinkt dan wel weer leuk
neeej lang bij henk! ikke niet haar hotel gaatquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:50 schreef Oognip het volgende:
Ik ging er stiekem vanuit dat Henk gewoon open zou blijven tot 2 uur, maar zie net dat ie op FB zet "kijk wel tot hoe laat het duurt"...
Naja, anders lange afterparty in het hotel
Normaal is ie op dinsdag dichtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:53 schreef Murmeli het volgende:
normaal is hij doordeweeks tot 1 uur open trouwens
ja dat weet ik. ik heb alleen geen idee hoe dat zit met vergunning enzo (en de buren.... die klagen nogal graagquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Normaal is ie op dinsdag dichtdus denk niet dat hij zijn normale doordeweekse openingstijden aanhoudt, maar dat zien we wel
we kunnen toch gewoon mee naar de hotelbar en daarna door naar huisquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
neeej lang bij henk! ikke niet haar hotel gaat
Komt helemaal dik in ordequote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:56 schreef Greys het volgende:
Zolang het drukkig blijft, blijft ie sowieso wel tot 01 uur open denk ik hoor.
Daarna weet ik niet, omdat vergunning voor doordeweeks en klachen enzo
Daarom ga ik zelf ook al om vier uur
En dan weer met hotel er bij?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:23 schreef Greys het volgende:
Als we doorgaan naar de finale ga ik zaterdag weer naar de kroeg hoor
Met Goodbye
Geen idee, wordt wel wat duur dan maar ik heb vakantiequote:
"zij"quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jaja![]()
om eerlijk te zijn had ik die optie gewoon nog niet bedacht en zij iemand dat de action cheape betonscharen en sloten verkochtdus dat heb ik braaf gedaan
Zou wel baas zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, wordt wel wat duur dan maar ik heb vakantie
Kijk wel even, Goodbye en ik gaan sowieso daar kijken, dus zou leuk zijn als er nog wat aansluiten. Of gewoon met de auto weer naar huis of met OV?
hoiquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk wel even, Goodbye en ik gaan sowieso daar kijken, dus zou leuk zijn als er nog wat aansluiten. Of gewoon met de auto weer naar huis of met OV?
Jah, ws dat ik dan ook wel komquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Henk niet (die is er niet), maar Peter wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:33 schreef Oognip het volgende:
Doet Henk de finale wel op groot scherm uitzenden ook?
Oeh tofquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Henk niet (die is er niet), maar Peter wel.
Tenminste, als we met een clubje komen zei hij
Ik kwam ook niet voor het songfestivalquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:33 schreef Greys het volgende:
Tis in bijna tien jaar niet meer voorgekomen dat we in de finale zitten, dus dan moeten we daar ook maar weer wat gezelligs van maken
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Gingquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Q komt voor de lekker mannenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Kan jij eventueel zaterdag ook kwam ging?quote:
Idem. Moet zondag voor dag en dauw opstaan. Misschien dat ik weer samen met Takke kijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:34 schreef Fascination het volgende:
Finale thuis kijken met twitter en fok in de aanslag.
Hysterie?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan jij eventueel zaterdag ook kwam ging?
Als Anouk moet doen jullie maar even 3 minuten alsof je je niks leukers en spannenders kunt voorstellenquote:
Oké, ik ga met de trein.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Anouk moet doen jullie maar even 3 minuten iets anders spannends
Nee dat doe je de andere honderdvijfentachtigmiljoenmiljard minuten die dag maarquote:
Volgens mij kan ik wel. Zal zo ff checkenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan jij eventueel zaterdag ook kwam ging?
Knallen we er gewoon twee matching onderbroekjes dagen in één week in!
Ok Greysjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat doe je de andere honderdvijfentachtigmiljoenmiljard minuten die dag maar
Tijdens Anouk MOT IEDEREEN WAPPEREN
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik wel. Zal zo ff checken
Zal ik voor jou een onderbroekje kopen dan
quote:
ze heeft ook zo'n lange nickquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik schaam me diep.. ik wilde naar jou verwijzen als zijnde mevrouw denk ik, ik deed eerst wat pogingen om je nick te typen uit mn hoofd maar dat lukte niet
wel een met onmogelijk veel klinkers in onbekende volgordequote:
Gewoon Q luistert ze ook naar hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel een met onmogelijk veel klinkers in onbekende volgorde
quote:
omfg, het zijn 4!!!! lettersquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik schaam me diep.. ik wilde naar jou verwijzen als zijnde mevrouw denk ik, ik deed eerst wat pogingen om je nick te typen uit mn hoofd maar dat lukte niet
ik tikte steeds iets met een u erinquote:
Ja, maar Q lijkt dan weer op de user Q. en dat is iemand andersquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Gewoon Q luistert ze ook naar hoor
[..]
Echt, ik zie zooooooveel mensen dat doenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik tikte steeds iets met een u eriniets als quea ofzo, en dat stond raar, dus ik heb er maar iemand die wat "zij" van gemaakt
En sateekes voor Sjeekequote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:22 schreef Greys het volgende:
en "die met de lachende hond" ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt, ik zie zooooooveel mensen dat doen
Maar gewoon Kweej of Q wil ook hoor
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en "die met de lachende hond" ?
Slet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:49 schreef Goodbye het volgende:
Of ik hou Greys voor mezelf, ook geen probleem.
Ben wel benieuwd hoe jij irl bent.quote:
Smerige pauperafzetters. Hejje de bon nog? Gebruiken ende ruilenquote:
Jaja, lafjoetoequote:
was ook mn planquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Smerige pauperafzetters. Hejje de bon nog? Gebruiken ende ruilen
wij willen ook een stukje greys!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:49 schreef Goodbye het volgende:
Ja hoiiii, ik ben er dus dinsdag niet (![]()
), maar zaterdag wel. Zou wel leuk zijn als we dan ook nog met een klein groepje kunnen kijken!
![]()
Vergeet de carameltikkels die Toek meeneemt nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:50 schreef Qwea het volgende:
Greys en Cat gaan onwijs aankomen bedenkt ik net. Ik heb nog die bros mint hier, en dan heb je nog vlaai, henk, chocotaart![]()
![]()
![]()
Braafquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
was ook mn planmoet alleen ff tiewrapje fixen want daar zit het handvat mee vast, dus knippen, dichtwrappen en terug brengen
Ik bereid je wel voor in de autoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe jij irl bent.
Middels smeuige verhalen?quote:
Nouja, zaterdag ook komen dus!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wij willen ook een stukje greys!
anders sturen we de![]()
Jurkje, kniekousjes en blonde vlechten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe jij irl bent.
En dan noemen jullie mij een vreetschuurquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vergeet de carameltikkels die Toek meeneemt niet![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:55 schreef iBenny het volgende:
Greys, als ze naar de finale gaat... is er dan zaterdag ook zo'n kijkmeet?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jurkje, kniekousjes en blonde vlechten.
Ja, maar volgens Greys ben je daarvoor niet uitgenodigd.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:55 schreef iBenny het volgende:
spuit 11quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:55 schreef iBenny het volgende:
Ohwquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
spuit 11![]()
daar ging het net over
* Murmeli sluipt weer naar haar zoldertje
ging jij niet een toetje voor me halen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
spuit 11![]()
daar ging het net over
* Murmeli sluipt weer naar haar zoldertje
Q in een jurk? Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Dat eerste waarschijnlijk wel, maar dat terzijde!
Nee, jij ging toch naar appie heijn voor ben en jerry's en kwam dat dan op de terugweg hier brengen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
ging jij niet een toetje voor me halen?
Het hoeft en gaat niet in één avond op he?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
En dan noemen jullie mij een vreetschuur
uhm jij hebt een fiets, ik niet, althans die met lekke band telt nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee, jij ging toch naar appie heijn voor ben en jerry's en kwam dat dan op de terugweg hier brengen?
ze zijn in de bonusquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee, jij ging toch naar appie heijn voor ben en jerry's en kwam dat dan op de terugweg hier brengen?
Ik heb hier al 2 dagen een zak chips DICHT in de kast. En ook mijn zak snoep van vandeweek is nog niet helemaal leegquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het hoeft en gaat niet in één avond op he?![]()
quote:Qwea moet trouwens nog eens wat zeggen! Die krijgt zes liter cola en vier pakken snoep.
Oh shit, scheef gekeken!quote:
van mij naar appie en dan naar ergens ver achter het ziekenhuis, ben gekke Toekie nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:02 schreef Murmeli het volgende:
lopend toek! t is niet ver.
ik ga ook niks meer doen vandaag trouwens. wil zo slapen
niet ver achter ziekenhuis. ongeveer naast henkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
van mij naar appie en dan naar ergens ver achter het ziekenhuis, ben gekke Toekie niet
Ik ga gamentot laterz
te ver dusquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet ver achter ziekenhuis. ongeveer naast henk
Die van Anouk?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:04 schreef tombolafan het volgende:
Iemand hier nog interesse in een sleeve?
Stuur ik m morgen op (kan m ook sowieso naar bv Greys sturen als reserve)
Voor een vorklepelkoffie breng ik je wel naar huisquote:
wat, echtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:05 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Voor een vorklepelkoffie breng ik je wel naar huis
Ik kom van ver, ik wil het zoveel mogelijk meemakenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat, echt?
ik ben er wel pas laat he?
oh dat zou ik echt heel erg geweldig lief vindenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik kom van ver, ik wil het zoveel mogelijk meemaken
Hoezo ga ik van Henk aankomen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:50 schreef Qwea het volgende:
Greys en Cat gaan onwijs aankomen bedenkt ik net. Ik heb nog die bros mint hier, en dan heb je nog vlaai, henk, chocotaart![]()
![]()
![]()
Wil je niet alsnog blijven slapen? Nu moet je alleen naar huis rijden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Vraaaaaaag dat nu niet!quote:
Ja dat hebben we net spontaan beslotenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:55 schreef iBenny het volgende:
Nee, eigen bedquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil je niet alsnog blijven slapen? Nu moet je alleen naar huis rijden.
WE HEBBEN EEN ZATERDAGDATEquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:49 schreef Goodbye het volgende:
Ja hoiiii, ik ben er dus dinsdag niet (![]()
), maar zaterdag wel. Zou wel leuk zijn als we dan ook nog met een klein groepje kunnen kijken!
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!quote:
ga je mee in de stad ijsje halen op de meent?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:15 schreef Murmeli het volgende:
ik heb zin in B&J en dat heb ik niet
toek zn schuld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als we zaterdag in de finale zitten en Peter dat op groot scherm wil zetten, ben ik er ook bij!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:23 schreef Greys het volgende:
Laten we in godsnaam in de finale komen, dan hebben we weer een leuke zaterdag![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:23 schreef Greys het volgende:
Laten we in godsnaam in de finale komen, dan hebben we weer een leuke zaterdag![]()
lol kijk mistar positivo positief zijnquote:
Extra reden voor limoncelloquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:30 schreef littledrummergirl het volgende:
zullen we anders gewoon sowieso zaterdag naar de kroeg gaanals ze niet doorgaat gaan we wel ons verdriet verzuipen ofzo
Alcootjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:30 schreef littledrummergirl het volgende:
zullen we anders gewoon sowieso zaterdag naar de kroeg gaanals ze niet doorgaat gaan we wel ons verdriet verzuipen ofzo
gouden magnum hebben om af te sluiten?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:31 schreef Takaiki het volgende:
Ik heb ijs gehad vandaag...2 x
En zon en 22 graden
Ik zit volquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
gouden magnum hebben om af te sluiten?
Jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:30 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:30 schreef Muis006 het volgende:
Als ik me goed genoeg voel dan wil ik best naar het Rotterdamse komen zaterdag
22 graden maar? Valt tegen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:31 schreef Takaiki het volgende:
Ik heb ijs gehad vandaag...2 x
En zon en 22 graden
Als we dinsdag doorgaan dan zitten we voor het eerst in acht jaar in de finale.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:41 schreef Jimbo het volgende:
Wat is er nou met zaterdag trouwens? grote finale oid
Ja, als we maar met een groep komen was de eisquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar is het zaterdag dan ook in de kroeg te zien?
Ja, als we met een clubje komen wel, zei Henk per app.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar is het zaterdag dan ook in de kroeg te zien?
GroepJE was al goed genoeg.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja, als we maar met een groep komen was de eis
nou ja zag Muisje ook al zich ovb aanmelden voor zaterdag dus denk dat het nog best leuke groep kan worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
GroepJE was al goed genoeg.
Hij weet dat we dan niet weer met 40 man komen.
arme leverquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we dinsdag doorgaan dan zitten we voor het eerst in acht jaar in de finale.
En die is op zaterdag.
En dan gaan we weer naar de kroeg.
Ook als ze niet doorgaat, hoor ik net
Volgens mij zit jij nu echt zo ->quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:43 schreef Jimbo het volgende:
Jullie hebben echt vol geloof in anouk he...
Is dat wel leuk voor de echte stamgasten?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, als we met een clubje komen wel, zei Henk per app.
Dan zou hij dat met Peter regelen.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
22 graden maar? Valt tegen.![]()
Maar volgens mij wel de optimale Takke-en-echtgenoot functioneringstemperatuur.
zo zit ik meestal als ik op de wc zitquote:
TMI, takke, tie em ai.quote:
www.secondlamp.nlquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:50 schreef Toekito het volgende:
de lantaarnpaal voor mijn deur springt ineens uit............nou moet ik mijn eigen lamp aanzetten
Volgens mij zag ik so far:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja zag Muisje ook al zich ovb aanmelden voor zaterdag dus denk dat het nog best leuke groep kan worden.
Stop je doos dan in een DMquote:
Centenknieper of lui?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:50 schreef Toekito het volgende:
de lantaarnpaal voor mijn deur springt ineens uit............nou moet ik mijn eigen lamp aanzetten
straks wordt mijn stroomrekening te hoog, was zo goedkoop die lantaarnpaal voor mijn deur....maar hij knippert nu om de paar minuten even aanquote:
Ja hoor. Op zulke avonden kijken ze ook wel eens voetbal enzoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is dat wel leuk voor de echte stamgasten?
Ik misschien ook wel, ik heb denk ik niks te doen op zaterdagquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik so far:
Toek, JJdJ, sp3c, Goodbye, Greys, LDG, Muis, Qwea, Nip (?), ElisaB, Murmel, mss iBenny?
MrMuis is er dan ook bijquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Toek, JJdJ, sp3c, Goodbye, Greys, LDG, Muis, Qwea, Nip (?), ElisaB, Murmel, mss iBenny?
Oognip? Gaat ze dat hele stuk weer afleggen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh oké, dan is het goedquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor. Op zulke avonden kijken ze ook wel eens voetbal enzo
Het maakt de stamgasten echt geen bal uit wat er op tv/scherm is.
Oh geen idee, ze klonk zo enthousiast en ze heeft al vaker geroepen 'zuwwe vanavond Henken'quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oognip? Gaat ze dat hele stuk weer afleggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |