Kan wel, als je het voor de winter maar weer vervangt voor kvsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:33 schreef BlackLining het volgende:
Ik ken er wel een die heeft laatst zijn koelvloeistof aangevuld met water
Zet meer uit toch? Krijg je overdruk in het systeem.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kan wel, als je het voor de winter maar weer vervangt voor kvs
welnee man, geloel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zet meer uit toch? Krijg je overdruk in het systeem.
water bevriest in de winterquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Soms mengen ze het ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Thanks, Sherlock.quote:
Dat, verder maakt het geen kont uit, je radiateurtje gaat roesten van binnen.quote:
en gaat verstoppen ivm kalkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat, verder maakt het geen kont uit, je radiateurtje gaat roesten van binnen.
Ja mot er ook geen kraan water in gooien toch gedistilleerd pleuren ze er dan toch in of maakt dat geen fuck uit?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat, verder maakt het geen kont uit, je radiateurtje gaat roesten van binnen.
lol pleur er gwn kv in ben je van al het gezeik afquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja mot er ook geen kraan water in gooien toch gedistilleerd pleuren ze er dan toch in of maakt dat geen fuck uit?
Mwoah, alleen als je veel bij moet vullen lijkt me.quote:
Voor zoveel ik weet gaat desti allen in accu's, maar zou misschien iets beter zijn.. Water is gewoon voor nood>.<quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja mot er ook geen kraan water in gooien toch gedistilleerd pleuren ze er dan toch in of maakt dat geen fuck uit?
Ja maar daar ging het niet omquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:38 schreef klawie het volgende:
[..]
lol pleur er gwn kv in ben je van al het gezeik af
1e deel: waarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:39 schreef WallyPower118 het volgende:
Kvs is puur om je pomp en rubbers te smeren. Met gewoon water loopt je pomp binnen notime stuk..
anders heb je vast wel een kv tankje op je fiets om het uit te proberenquote:
Demiwater wordt gebruikt voor aanlengen omdat de ionen in kraanwater redoxreacties beginnen met de verschillende metalen binnen je systeem. (Aanvreten)quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwoah, alleen als je veel bij moet vullen lijkt me.
[..]
Voor zoveel ik weet gaat desti allen in accu's, maar zou misschien iets beter zijn.. Water is gewoon voor nood>.<
Misschien is notime wat overdreven, maar je pomp heeft echt de smering nodig van kvs of een waterwetter. Anders verkort je echt de levensduur van je pompquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
1e deel: waar
2e deel; niet waar.
Vroegahh, liepen bijna alle motoren op wasser, gooide je er in de winter antivries bij. n die pompen waren echt niet veel anders als nu.
Jep, komt door mineralen enzo geloof ik, weeniemeer precies, is lang geleden dat ik een scheikunde boek zag.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:42 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Demiwater wordt gebruikt voor aanlengen omdat de ionen in kraanwater redoxreacties beginnen met de verschillende metalen binnen je systeem. (Aanvreten)
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vroegahh, liepen bijna alle motoren op wasser Öhl
Mineraal is een verzamelnaam voor een grote groep stoffen. Ionen zijn moleculen/atomen met een lading. De werking erachter ga ik nu maar ff niet uitleggen xdquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, komt door mineralen enzo geloof ik, weeniemeer precies, is lang geleden dat ik een scheikunde boek zag.
tip: wasdroger aansluiten op de afvoer van e wasmachine dan hoef je niet elke keer dat bakje te legenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:43 schreef Sounddragon het volgende:
Tip: destiwater pik je natuurlijk uit het waterreservoir van de wasdroger
Of je haalt het voor een prikkie bij de Appie.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:43 schreef Sounddragon het volgende:
Tip: destiwater pik je natuurlijk uit het waterreservoir van de wasdroger
KLRquote:
En wat moet ie nou kosten?quote:
En dit. Ik zou hem gewoon op de boot zettenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zou dat zelf niet kunnen, zo'n ding verkopen waar je al die reizen op hebt gemaakt. Dat ding wordt een deel van jezelf na verloop van tijd.
Paar honderd euro kun je je motor naar de andere kant van de wereld sturen. Is ie wel een half jaar onderweg trouwens.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:58 schreef Sloggi het volgende:
Van de kosten daarvan zul je ook niet vrolijk worden.
Het is eigenlijk een overpants, maar schijnt ook gewoon als normale textile pants goed te werken.quote:
Heb een tijd rondgescheurd in een Landrover in Afrika. Kon wel janken toen die niet mee mocht naar huis.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
KLR![]()
Zou dat zelf niet kunnen, zo'n ding verkopen waar je al die reizen op hebt gemaakt. Dat ding wordt een deel van jezelf na verloop van tijd.
mensen uit Vlaardingenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:09 schreef Geerd het volgende:
http://www.politie.nl/nie(...)d&utm_medium=twitter
Wat een verrassende oorzaak.
Kreeg in een keer weer de rillingen boa.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mensen uit Vlaardingenambtshalve bekend dat het tuig is
Toch zonde 2 kratjes bier.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:30 schreef pindaplukker het volgende:
Mijn eerste boete met de motor is binnen![]()
Welgeteld 30 eurie___!
Kan ik opzich nog me leven, kan alleen niet uitstaan dat het op de beruchte N65 is gebeurd.quote:
Elke cent aan die roofpraktijken zijn er 10 teveel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:34 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Kan ik opzich nog me leven, kan alleen niet uitstaan dat het op de beruchte N65 is gebeurd.
Ken die weg bijna blind inclusief flitspalen, en dan alsnog geflitst worden.
Fijne is dat hequote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:34 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Kan ik opzich nog me leven, kan alleen niet uitstaan dat het op de beruchte N65 is gebeurd.
Ken die weg bijna blind inclusief flitspalen, en dan alsnog geflitst worden.
zijn die korstjes van goud of zo? Hier betaal je 9 euro voor een krat in de aanbieding. En zoveel verschillende supermarkten dat er altijd wel ergens bier in de aanbieding isquote:
Oi!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mensen uit Vlaardingenambtshalve bekend dat het tuig is
+1quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Elke cent aan die roofpraktijken zijn er 10 teveel.
Liever ditquote:
en hoeveel mensen die een allroad kopen gaan er ook echt het onverharde mee op? Gravelwegen tellen niet meequote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Toch jammer dat dat meer een wegmotor is geworden
ja niemand, maar het gaat even om het ideequote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en hoeveel mensen die een allroad kopen gaan er ook echt het onverharde mee op? Gravelwegen tellen niet mee
Via het internet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:47 schreef Yreal het volgende:
Hoe zou ik aan panniers kunnen komen voor de KLE?
Panniers zijn niet zo moeilijk. Een rek om ze op te hangen, dat is wat lastiger.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik kan googlen wat ik wil, maar ik kom nergens iets tegen, alsof er voor deze niks bestaat
www.arokoffers.nlquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:47 schreef Yreal het volgende:
Hoe zou ik aan panniers kunnen komen voor de KLE?
http://www.motor-forum.nl(...)-mounting-kit-1.htmlquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik kan googlen wat ik wil, maar ik kom nergens iets tegen, alsof er voor deze niks bestaat
Niet echt, maar ik had even niet bedacht dat ik een rek moest zoeken voor de KLE, geen bagage systeemquote:
Alleen mensen op een Deauville vinden de kleur van reiskoffers belangrijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jammer dat je weer 150e moet betalen voor zwarte
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alleen mensen op een Deauville vinden de kleur van reiskoffers belangrijk.
Busje Motip kost ook maar een tientjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jammer dat je weer 150e moet betalen voor zwarte
maar zwart is mooi en past beter bij de kleur van mijn brommerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alleen mensen op een Deauville vinden de kleur van reiskoffers belangrijk.
Enschede.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:00 schreef Gummiebeer het volgende:
Bus vs motor.
Motor won.
Buschauffeur vond dat hij door rood mocht.![]()
Morgen nog erger.. dan moet Twente spelen en alle spoorlijnen liggen er hier uit. Enschede weer.voetbal
![]()
Conti kennende zal dat eind deze maand, begin volgende maand worden dat het bij de groothandel ligt. (tenminste, zo ging dat wel met autobanden)quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:06 schreef Skv het volgende:
Iemand enig idee wanneer die ContiClassicAttack-bandjes leverbaar zijn?
Maten die ik moet hebben voor: 90/90-H18 en achter: 110/90-H18 of 110/80-H18 of 120/90-H18.
Info: http://www.conti.nl/nieuw(...)conticlassicattack/#
Andere maten zijn (waren) al wel leverbaar, maar ik kan nergens achterhalen hoe het met 'mijn' maatjes zit.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:09 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Conti kennende zal dat eind deze maand, begin volgende maand worden dat het bij de groothandel ligt. (tenminste, zo ging dat wel met autobanden)
Is dat een erg afwijkende maat?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Andere maten zijn (waren) al wel leverbaar, maar ik kan nergens achterhalen hoe het met 'mijn' maatjes zit.
Achter kan ik wel vinden: http://store.eaglerider.c(...)ke-radial-tire/17477quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:13 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Is dat een erg afwijkende maat?
Zoja, dan kan je beter bestellen en rekenen op een 3 weken levertijd.
Holy fuckquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:13 schreef Gummiebeer het volgende:
Auw.
Edit: Best wel wat gore erbij gezien de rare stand van zijn linkerbeen.![]()
Die voorband hebben ze volgens mij sowieso alleen in 100/90 - 19 M/C 57V TL. Maar dat moet ook wel passen toch? Of wil je hem perse smaller?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Andere maten zijn (waren) al wel leverbaar, maar ik kan nergens achterhalen hoe het met 'mijn' maatjes zit.
Snap sowieso niet wat diegene te zoeken had tegen de weghelft aan. Bitje akward rijden idd.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Holy fuckDat been is helemaal naar de tyfus en z'n arm kan ook niet veel meer zo te zien. Wat loopt die gast ook te kutten op z'n fiets.
Hij heeft volgens mij ook geen hele beste kleding aan. Maargoed, een leren broek helpt hier ook niet tegen.
Alleen met lessen een paar keer neergelegd.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:41 schreef Skv het volgende:
Hebben jullie wel eens een ongeluk gehad overigens?
Mijn fiets is drie keer omgevallen met mij er op. Eén keer toen ik scheef van een stoeprandje afging, één keer toen ik een bocht te krap maakte met mul zand en één keer toen ik een achtje probeerde toen ik 'm net nieuw had.. Niks met een hogere snelheid dan 10 km/h gelukkig.
Alleen een kromme spiegel, scheef stepje en een deuk in m'n ego aan overgehouden.
Niet echt een ongeluk. Wel omgelazerd tijdens straatje keren met de Alp dankzij hoog zwaartepunt en een ongelukkig geplaatste linkervoet. Met de les XJ ging het overigens wel goed.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:41 schreef Skv het volgende:
Mijn fiets is drie keer omgevallen met mij er op. Eén keer toen ik scheef van een stoeprandje afging, één keer toen ik een bocht te krap maakte met mul zand en één keer toen ik een achtje probeerde toen ik 'm net nieuw had.. Niks met een hogere snelheid dan 10 km/h gelukkig.
Alleen een kromme spiegel, scheef stepje en een deuk in m'n ego aan overgehouden.
Op de div, mooie bocht goed door de bomen gekeken of er wat aankwam, en dan een koe aanzien voor een auto.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:41 schreef Skv het volgende:
Daarnet maakte ik nog een uitstapje opzij. Eigen schuld wel, het regende en ik moest weer zonodig over een wit markeringsblok in de bocht rijden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:49 schreef Salatrel het volgende:
net nog bijna![]()
geen idee waarom eigenlijk.... was denk ik met mijn gedachten al bij morgen en zat me af te vragen of ik het motorpak in de topkoffer kwijt zou kunnen
dan hoef ik morgenavond niet helemaal naar boven om om te kleden
scheelt weer een kwartier
Pfoe, op de snelweg? Dat lijkt me doodeng. Vooral als je zo'n mongool in een koekblik die zit te sms'en achter je hebt rijden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Op de div, mooie bocht goed door de bomen gekeken of er wat aankwam, en dan een koe aanzien voor een auto.
Zo hoppa rechtdoor de sloot in(droog)
En met de div op ijzel is ook geen goede combi.
Met de triumph koude bandjes beetje wegtrekken een bocht in BAM!! (was allang blij dat er niemand fietste brommer klapte toch met een gangetje of 50 tegen de stoep aan)
En de honda op de snelweg jongstleden onder uit geremd.
Ongeluk niet met een auto gelukkig. Wel een aantal keer op mijn bek gegaan. Keertje laten vallen bij het opbokken, afstappen met de jiffy maar half uit, etc. Een keer toen ik hier achteruit het parkeervak afging. Dan sta je op een drempel waar je achteruit af moet sturen om weg te kunnen rijden. Beetje tricky. Evenwicht verloren en daar ga je. Rijdend een keer een schuiver gemaakt op een rotonde met koude banden in de regen. Was spekglad, dus ik reed al langzaam, weinig aan de hand. Een keer in een bochtje per ongeluk in zijn vrij geschakeld in plaats van in zijn twee. Had al ingekanteld voor ik het in de gaten had, en dan krijg je hem niet meer recht. Gecontroleerd neergelegd, geen schade behalve een deuk in het ego. En nog een keer ergens op een industrieterrein in Breda voor flink wat publiekquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:41 schreef Skv het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |