SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.![]()
Alleen bovenstaande GIF toegevoegd. grgr Rickazio
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:55 schreef mrstylo het volgende:
VI is een misselijkmakend programma. Gelukkig kijkt bijna niemand hier daarnaar.
http://www.nusport.nl/col(...)van-jan-boskamp.htmlquote:De andere kant van Jan Boskamp
Je zou het niet direct achter hem zoeken, maar Jan Boskamp bezoekt graag musea en historische plekken die aan de oorlog herinneren.
"Pearl Harbor op Hawaï, daar wil ik altijd nog eens naartoe. Maar voor de rest ben ik op de meeste plekken wel geweest. In België en Frankrijk ben ik tot aan de kleinste slagvelden en dorpsmusea gegaan. Dan wil ik het allemaal zien."
Zo belandde voetbaldino Boskamp ergens vorig jaar in het oorlogsmuseum van Caen, alwaar hij veertien uur (!) aan één stuk doorbracht. "Mijn vriendin dacht dat ik gek was geworden. We zouden daar één dagje zijn, maar het zijn er uiteindelijk drie geworden.”
Hoe hij het voor elkaar krijgt, geen idee, maar voetbalschrijver Michel van Egmond verhaalt over onderwerpen en paradijsvogels die door anderen veelal onopgemerkt blijven. Zijn nieuwste bundel 'Het pak van Louis van Gaal' staat er vol mee en betreft eerder verschenen kronieken in Voetbal International, variërend van de blindentribune bij AZ tot een bezoek aan het slechtste amateurelftal van Nederland.
Het beproefde recept: Van Egmond observeert, slalomt door de actualiteit, neemt zelden stelling, is koning van de beeldspraak en kan toveren met letters op de vierkante centimeter. De ene keer heeft dat een schaterlach tot gevolg, een volgend moment zorgt het voor een brok in de keel.
Razzia
Dan gaat het over Koos van den Bosch, Feyenoord-talent tijdens de Tweede Wereldoorlog, opgepakt tijdens de Razzia van Rotterdam en uiteindelijk doodgeschoten tijdens een vluchtpoging op weg naar een werkkamp.
Van Egmond bezocht de zus van Koos (die tijdens de oorlog ook haar vader verloor), las brieven van haar wanhopige moeder (die bleef geloven in een terugkeer van haar geliefden) en beschrijft hoe het shirt van ‘Koossie’ uiteindelijk in het museum van de club moet komen te hangen. Aangrijpend.
Het verhaal 'Een dag in het vurrukkullukke leven van Aad de Mos' is één van de sterkste voetbalverhalen in de afgelopen vijf jaar en bij deze toegewezen als verplicht lesmateriaal voor de cursus voetbaljournalistiek waar de auteur nu en dan als gastdocent verschijnt.
Persconferentie
Soms lijkt het inhoudelijk allemaal te mooi om echt gebeurd te zijn, schuurt de realiteit tegen fictie aan. Wie die twijfel bewerkstelligt met letters en leestekens, beheerst zijn toetsenbord van a tot z. Wel is het na een aantal bundels verzameld materiaal nu weer tijd voor eerstehands werk en dat hoeft niet perse over Gijp (en misschien wel helemaal niet over voetbal) te gaan.
Als laatste: Van Egmonds voorstel om het fenomeen persconferentie per direct af te schaffen verdient met terugwerkende kracht alle aandacht en steun. "Het is verworden tot een verplicht toneelstukje dat vaak tenenkrommend verloopt. Zelden levert het iets interessants op."
Ons leven zal saai en doelloos zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:23 schreef Lunice het volgende:
Bijna het einde van het seizoen.Wat te doen deze zomer zonder Vi?
http://www.mediacourant.nl/?p=151503quote:Hans Kraay jr ligt met René van der Gijp in een deuk om de hoge kijkcijfers van hun praatprogramma Voetbal International op RTL 7. Dat vertelt de voetbaldeskundige in VARAgids. Kraay en Van der Gijp vinden de hoge scores soms ongelooflijk. “Op dinsdagochtend belt hij soms: ‘Hoe is het mogelijk hè Hansie, dat er gewoon weer meer dan 900.000 mensen naar die onzin van ons hebben zitten luisteren. Want wat waren we weer slecht hè. Hansie, 900.000!’“, vertelt hij.
Met Wilfred Genee belt hij niet. “Haal het niet in je harses om op te schrijven dat-ie hier ook maar één bak koffie kan krijgen. Never nooit. Hij komt het oprijpad nog niet op. Maar hij is zó slim.”
Genee laat zijn gasten altijd hun moment pakken, weet hij. “En du moment dat het even voort dreigt te kabbelen, dat er geen spektakel is, dan: halve meter naar voren en Hans het bloed onder de nagels vandaan halen.”
Met Johan Derksen heeft hij meer. “We geven elkaar een half uur voor de uitzending een hand. ‘Hé Hansie’, zegt hij dan. Dan zie ik aan zijn ogen dat hij het leuk vindt dat ik er ben. Dat is genoeg, ik hoef geen koffie met hem te drinken.“
Moet ik mij nog ergens inschrijven?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vandaag heb ik begrepen dat dit topic als een sekte wordt gezien... (door vrouwen)
Weet iemand waar die uitspraak op gebaseerd zou kunnen zijn?
Het toelatingsritueel is een sigaartje roken op de pot.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet ik mij nog ergens inschrijven?
Dat mag niet van vrouwlief. Ik ben gedoomd tot de afzuigkap.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het toelatingsritueel is een sigaartje roken op de pot.
Dat dat ons moet overkomen, de grote pursunelities van het Fok forum.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat mag niet van vrouwlief. Ik ben gedoomd tot de afzuigkap.
Eng gezelschap, dat wilde ik ook zeggenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:10 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dit maar een eng gezelschap waar ik absoluut geen onderdeel van wil uitmaken.
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:10 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dit maar een eng gezelschap waar ik absoluut geen onderdeel van wil uitmaken.
Nee, maar daarom posten jullie er vijf keer per week.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eng gezelschap, dat wilde ik ook zeggen
Kasteel de Haarquote:Op zondag 12 mei 2013 20:46 schreef Evertjan het volgende:
VI quiz vraag in welk kasteel is Marco van Basten getrouwd?
quote:Halina Reijn op zoek naar 'leuke man'
AMSTERDAM -
Na het retweeten van Anouks poging een man te vinden bedacht Halina Reijn zelf eigenlijk ook op zoek te zijn.
"Wie weet een leuke man voor mij. #eerlijk," schrijft de 37-jarige actrice op Twitter.
Onlangs liet Halina nog weten zich altijd zeer ongemakkelijk in het bijzijn van mannen te voelen. "Als ik met een man ben, in welke hoedanigheid dan ook, voelt het awkward. Ik denk altijd dat iedereen seks wil. Die gedachte compenseer ik dan door heel uitbundig te doen."
Zangeres Anouk deed zondagochtend al een poging in contact te komen met een man met behulp van Twitter en Facebook. "Kent iemand Louis CK persoonlijk? Vertel hem dan dat ik ontzettend graag met hem wil daten. Ik meen het. Trouwen is een optie," schreef ze. Halina besloot daarop Anouks oproep te delen met haar eigen volgers.
enge*quote:
Dan acteert ze toch gewoon een huwelijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:36 schreef Evertjan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)r__leuke_man___.html
[..]
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:36 schreef Evertjan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)r__leuke_man___.html
[..]
quote:Ik denk altijd dat iedereen seks wil.
Baasje hoor.quote:Op maandag 13 mei 2013 03:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
En wie zag het allemaal weer als eerste?
SchelvecchioEn de heren maar grapjes maken, maar deze baas pikt de Oranje internationals jaren van te voren er uit.
quote:Op maandag 13 mei 2013 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het ontwerp van de Gillette bokaal nou aangepast of staat die niet op de foto?
Is dat een trui van Jako?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog steeds lelijk maar oké
Het is in ieder geval geen Prince Polleyquote:Op maandag 13 mei 2013 13:44 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
René gaat met zijn andere hand gauw kijken of Pellé net zo'n dikke heeft als kamergenoot en randcrimineel Ruudje Gullit.
Hansquote:Op maandag 13 mei 2013 15:31 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Welke gast hebben we vanavond?
Tot na de Champions League finale, over twee weken sowieso Bossie.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:29 schreef Tarado het volgende:
Is het de laatste uitzending van dit seizoen of gaan ze nog door?
Wat een held is het ookquote:Op maandag 13 mei 2013 17:19 schreef blistah het volgende:
Filmpje over hoe Johan in 2002 bijna directeur van Veendam werd.
Niks mis mee om biseksueel te zijn, laat gaan joh. maar om nou op zo'n boot te gaan dansen tijdens de gay pareet ,nee dat gaat me toch wat te ver, hahahahaha, dan ga ik wel liever na zo''n van der valkje met danspaal hahahaha he pikquote:Op maandag 13 mei 2013 13:44 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
René gaat met zijn andere hand gauw kijken of Pellé net zo'n dikke heeft als kamergenoot en randcrimineel Ruudje Gullit.
Geen idee. Dat wordt echt afzien. Is er vrijdag nog een showtje?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:23 schreef Lunice het volgende:
Bijna het einde van het seizoen.Wat te doen deze zomer zonder Vi?
tot na de CL-finale.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:07 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Geen idee. Dat wordt echt afzien. Is er vrijdag nog een showtje?
De vermakelijke hork.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
tot na de CL-finale.
Verbeekje vrijdag.
Filmpjes van Oliver terugkijken, daar red je het wel mee tot het nieuwe seizoen.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:07 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Geen idee. Dat wordt echt afzien. Is er vrijdag nog een showtje?
Ik denk dat hij dat vandaag nog wel een keer zegt.quote:
Genee kan misschien nog wat columns van Johan uit vervlogen tijden ophalen waarin Johan Gert Jan beledigd heeft.quote:
En Derksen kan misschien een boom opzetten over hoe Wilfred de boel belazerd heeft en naar Talpa is vertrokken.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Genee kan misschien nog wat columns van Johan uit vervlogen tijden ophalen waarin Johan Gert Jan beledigd heeft.
Jij weet best hoe dat zit.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
En Derksen kan misschien een boom opzetten over hoe Wilfred de boel belazerd heeft en naar Talpa is vertrokken.
http://www.telegraaf.nl/t(...)ech_voor_Elia__.htmlquote:OPNIEUW PECH VOOR ELIA -
Het zit Eljero Elia niet mee de laatste weken. De 26-jarige aanvaller Werder Bremen werd maandag het slachtoffer van een inbraak. "Wat moet ik nog meer meemaken. Kom ik van training is er ingebroken in mijn huis", twittert Elia.
De vleugelaanvaller lijkt niet heel erg geschrokken van de inbraak. "Alles gebeurt met een reden. Have a nice day."
Vorige week werd Elia aangereden en liep zijn Bentley ernstige op. Weer een week eerder werden de Nederlander en Marko Arnautovic uit de selectie van Werder gezet, omdat het tweetal midden in de nacht nog op de weg werd gesignaleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |