Het is een prima nummertje. Wel weer een typisch ESF liedje, dus niet echt origineel. Noorwegen is qua originaliteit vele malen beter.quote:
Wanneer het een typisch ESF liedje is is het nooit een goed nummerquote:Op zondag 12 mei 2013 18:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is een prima nummertje. Wel weer een typisch ESF liedje, dus niet echt origineel. Noorwegen is qua originaliteit vele malen beter.
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wanneer het een typisch ESF liedje is is het nooit een goed nummer
Ga toch heen, zou ze een vader Abrahampje doen?quote:Morgen bekijkt een fysiotherapeut hoe ernstig de situatie is en of haar mogelijke deelname aan het songfestival in gevaar komt.
Haha, idd. En anders kan die Giant haar ook wel het podium opdragenquote:Op zondag 12 mei 2013 18:44 schreef Greys het volgende:
Ze staat goddomme 3 minuten stil op het podium, wat een gezeik
Jah. Dat ze niet op de landenfeestjes wilde zijn snap ik best. Maar op de openingsparty ontbreken omdat je een spiertje met bowlen hebt verrekt komt weer veel te diva overquote:Op zondag 12 mei 2013 18:51 schreef grazz het volgende:
Ik vind het echt jammer dat ze niet op de openingsparty verschijnt. Niet dat ze nou meer punten zal krijgen door wel aanwezig te zijn, maar tis toch een officieel moment waarbij alle artiesten aanwezig horen te zijn. De buitenlandse pers zal er ook aanwezig zijn en verslag doen. De punten moeten uit het buitenland komen en een beetje sympathie wekken kan toch zeker ook geen kwaad. Ik vind het maar vreemd.
Via deze link is het trouwens te volgen: http://www.eurovision.tv/page/webtv?program=83923
Wat ze over zichzelf afroept hier is dat als ze het NIET haalt nu, dat men dan gaat roepen dat ze maar wat meer aan PR had moeten doen daarquote:Op zondag 12 mei 2013 18:54 schreef grazz het volgende:
Ik wil gewoon dat Anouk het ver schopt en vrees dat er straks allemaal weer negatief gezeik komt omdat ze niet aanwezig is. Tsja ze hoort toch bij de favorieten.
quote:Anouk heeft tijdens een partijtje blowen een spier in haar rechterpink verrekt. Ze bereidt zich in Malmö momenteel voor op haar deelname aan het Eurovisie Songfestival.
Door de blessure is het onduidelijk of Anouk maandag tijdens de repetitie de microfoon wel met de gehele rechterhand vast kan houden. De Nederlandse delegatie bezint zich op eventuele oplossingen. Mogelijk zal een in oranje gestoken mimespeler op klompen de microfoon voor Anouk vasthouden.
quote:Op zondag 12 mei 2013 19:03 schreef Steve het volgende:
Ik zie d'r dinsdag al zitten in een rolstoel daar op het podium..
Niet alleen depri, maar ook nog eens gezongen door het meest hysterische brandalarm van Albaniequote:Op zondag 12 mei 2013 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar was (en ben, nog een beetje) ik ook bang voor.
Maar toen dacht ik aan Albanië van vorig jaar... meer depri kon je het echt niet krijgen. En dat werd uiteindelijk 5e of 6e in de finale. Dus we houden hoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |