Ben ik het niet mee eens. Ik vind dat er juist wel een hoogtepunt in zit, al is het vrij subtiel, maar tis er zeker wel. Op het moment dat het koortje erbij komt en het laatste refrein begint..waaah die overgang = kippenvelquote:Op zondag 12 mei 2013 15:28 schreef Drrk het volgende:
Ik moet toegeven dat ik nog steeds niet echt het gevoel heb dat ik achter het nummer sta, mede doordat er simpelweg geen hoogtepunt in Birds zit. Ik had wat dat betreft meer vertrouwen in het nummer van Joan. Maar het feit dat we bij de bookies, pers en polls hoog scoren vanwege imo de kwaliteit van het nummer heb ik wel stiekem het gevoel dat we dinsdag een envelopje gaan zien met de Nederlandse vlag. Ik denk dat we dit jaar meer dan ooit afhankelijk zijn van de vakjury.
Dit meen je niet he, of heeft ze geen zin ofzo? Ik had gehoopt team Birds op de rode loper te zien.twitter:songfestivalNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 15:57:56Anouk verrekt been bij bowlen en gaat daarom niet naar openingsreceptie #songfestival reageer retweet
Wat is dezen. Wie gaat er dan ook bowlentwitter:538top40 twitterde op zondag 12-05-2013 om 16:23:15Oei! @Anouk heeft gisteren een spier in d'r bovenbeen verrekt tijdens een potje bowlen in Malmö! #songfestival #538radio reageer retweet
Klopt, maar wat mij betreft is hij veel te subtiel om echt onderscheid te maken met de overige songs. Daardoor krijg ik meer het gevoel dat het nummer maar wat aanmoddert, zeker gedurende de eerste 2 minuten. Dit is ook voor mij de reden waarom ik het nummer niet buiten het eurovisie om beluister. En mijn inziens moet een goede inzending juist een hoge herhalingswaarde hebben.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:19 schreef grazz het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Ik vind dat er juist wel een hoogtepunt in zit, al is het vrij subtiel, maar tis er zeker wel. Op het moment dat het koortje erbij komt en het laatste refrein begint..waaah die overgang = kippenvel.
Even Apeldoorn bellen, hahahaha maar niet heusquote:Op zondag 12 mei 2013 16:26 schreef grazz het volgende:
Dit meen je niet he, of heeft ze geen zin ofzo? Ik had gehoopt team Birds op de rode loper te zien.twitter:songfestivalNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 15:57:56Anouk verrekt been bij bowlen en gaat daarom niet naar openingsreceptie #songfestival reageer retweet
Waar is dat te vinden dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:32 schreef TheVulture het volgende:
Dat stembord wordt continue geupdate trouwens
In de hal in Malmoquote:
OMG, wie is die linker?quote:
Volgens mij Bigboy Caprice:quote:
En die Ricardo is zeker weten de rechter op de foto.quote:Vanmorgen heeft Anouk bij Giel Beelen op 3FM bekendgemaakt dat Yerry Rellum (Big Boy Caprice), Shirma Rouse en Ricardo Burgrust mee zullen gaan als backing vocals voor het Eurovisie Songfestival in Malmö.
Leuke vent!!quote:Op zondag 12 mei 2013 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij Bigboy Caprice:
https://www.facebook.com/bbcaprice
Die heel veel (!) is afgevallen
EDIT: ja dus:
[..]
En die Ricardo is zeker weten de rechter op de foto.
Wellicht te subtiel inderdaad om bij de televoters echt indruk te makenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:28 schreef Drrk het volgende:
[..]
Klopt, maar wat mij betreft is hij veel te subtiel om echt onderscheid te maken met de overige songs. Daardoor krijg ik meer het gevoel dat het nummer maar wat aanmoddert, zeker gedurende de eerste 2 minuten. Dit is ook voor mij de reden waarom ik het nummer niet buiten het eurovisie om beluister. En mijn inziens moet een goede inzending juist een hoge herhalingswaarde hebben.
Daar was (en ben, nog een beetje) ik ook bang voor.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Leuke vent!!
Nou, ik ben een middagje aan het songfestivalvoorpretten, en ik vind het een waanzinnig mooi nummer. Maar ik denk niet dat het erg toegankelijk klinkt voor het 'plebs' wat moet stemmen. Het is in mineur geschreven, klinkt daardoor wat depri, en dat spreekt mijns inziens niet erg aan op een songfestival. Ik denk dan ook niet dat we de finale halen. Maar het nummer is echt geweldig!!
Uiteraard hoop ik dat ik heel erg ongelijk krijg
Haar rockimago is nu definitief aan gort.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:26 schreef Pino112 het volgende:
Wat is dezen. Wie gaat er dan ook bowlentwitter:538top40 twitterde op zondag 12-05-2013 om 16:23:15Oei! @Anouk heeft gisteren een spier in d'r bovenbeen verrekt tijdens een potje bowlen in Malmö! #songfestival #538radio reageer retweet
.
denemarkenquote:Op zondag 12 mei 2013 13:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Samen met Denemarken strijden om #1? Of zijn er nog meer kanshebbers...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |