Ja je hebt helemaal gelijk, dat zei ik verkeerd!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:29 schreef TDHS het volgende:
[..]
Volgens mij jureren zij niet een voorspelling, maar hun voorkeur?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:54 schreef Greys het volgende:
En kijk eens watDeZwabber
voor ons heeft gemaakt?
Na de draaiorgel smiley en de indianen smiley...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:54 schreef Greys het volgende:
voor ons heeft gemaakt?
[ afbeelding ]
Hij staat in een apart topic, als je dat ff bewaart dan kan je hem altijd terugvindenquote:
Ik vraag in FB wel even of ie onder :B magquote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij staat in een apart topic, als je dat ff bewaart dan kan je hem altijd terugvinden
ESF / Birds smiley
Gelukkig hadden we de TROS en hun persoonlijke favorietenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:32 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]
Anouk droomde er jaren geleden al van om mee te doen aan het Songfestival. De 'killersong' waarmee ze toen hoge ogen wilde gooien, is het nummer Lost.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Songfestival__.html
Lukt niet onder :Bquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:08 schreef Pino112 het volgende:
Ik vraag in FB wel even of ie onder :B mag
Dankje Pino.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:36 schreef Pino112 het volgende:
Dat is dus de vraag of ze dat willen maken.
Die reus heeft ongetwijfeld veel kranten gehaald met een YouTube-linkje erbij.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:11 schreef Cee het volgende:
Ik zit trouwens even te kijken naar de YouTube viewers-aantallen van de tweede repetitie van gisteren. Gemiddelde ligt van 6.000 tot 11.000 met een aantal uitschieters. Derde plaats: Slovenië, 21.731. Tweede plaats: Nederland, 26.260. Eerste plaats: Oekraďne, 83.429.
Goed dus dat we na Oekraďne zitten, daar zijn zo veel mensen nieuwsgierig naar (vanwege de reus), dus dan blijven ze lekker plakken nadat die uit zijn gegravity'd.
twitter:12p_Louis twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 14:00:52Omg Netherlands first in press centre voting!! http://t.co/UyrLTQNHIH reageer retweet
Oh ik ook niet, want het zegt niksquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
Mmm maar niet teveel op letten toch? Ik vertrouw die polls nooit zo
keuk niequote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
Mmm maar niet teveel op letten toch? Ik vertrouw die polls nooit zo
Enquote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:54 schreef Greys het volgende:
voor ons heeft gemaakt?
[ afbeelding ]
Het weerhoudt me er niet van ze toch allemaal te plaatsen hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
Zeker een goed teken, maar ja, dat is wel vaker geweest dacht ik? Hoog in de polls en dan nog gaat het fout.
Begrijp ik helemaal hoor dat je ze plaatst. Ik zat zelf ook al even te kijken op een goksite hoe de odds zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Het weerhoudt me er niet van ze toch allemaal te plaatsen hoor
En dan mag iedereen zelf weten of ze er waarde aan hechten uiteraard
En zo hoog hebben we volgens mij nog nooit gestaan. Tenminste niet op meerdere sites tegelijk en dan ook nog in de press centre poll van de journalisten. Alleen daarom al is het leuk.
Dan gaat het straks alsnog mis. Hebben we alsnog veel voorpret gehad en gaan we op naar het tienjarig faaljubileum!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |