Vrede zal er nooit zijn. Misschien toen Adam en Eva werden geschapen. Daarna begon de ellende.quote:
Nu zeg je het toch.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik wou eerst zeggen spring eens van een kerk knut
maar ik hield me in
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zij was echt bloedmooi op Charmed, een beetje wat JR nu heeft met Khaleesi bij Game of Thrones
Hier staat geen kerk. Alleen een dom, maar dan moet je entree betalen en dat heb ik er nou ook weer niet voor over.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik wou eerst zeggen spring eens van een kerk knut
maar ik hield me in
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:02 schreef kapiteintje het volgende:
JONGENS KLAAR MET DIE ONZIN! TYRON GAAT NIET WEG EN STIJN GAAT OOK NIET WEG. ZOEK EEN MANIER OM MET ELKAAR IN 1 SC TE LEVEN.
Dat mag jij vinden Littlerabbitquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, ok. Ik vind TVD best wel een vrouwelijke serie. Heb ik dat al een keer gezegd?
Ja maar dat is ook weer kut bijhouden enzoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is zo kinderlijk ofzo. Voor mij liever nog een beetje haar iig.
Zolang we er maar naar blijven streven!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrede zal er nooit zijn. Misschien toen Adam en Eva werden geschapen. Daarna begon de ellende.
Zegt degene die zich iedere dag tot een nog lager niveau weet te werken. Het zou voor iedereen beter zijn als jij eens fijn op zolder gaat spelen met lego-treinbaanstukjes. Heb ik ook gedaan net toen ik bij mijn oma was, kan best verfrissend zijn. Ik meen het.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoe vaak moet ik je nog vragen om die kleine smoel van je dicht te houden stijn???
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zegt degene die zich iedere dag tot een nog lager niveau weet te werken. Het zou voor iedereen beter zijn als jij eens fijn op zolder gaat spelen met lego-treinbaanstukjes. Heb ik ook gedaan net toen ik bij mijn oma was, kan best verfrissend zijn. Ik meen het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |