Dat is nog nuttiger dan een xd/lol. Dan ben je eigenlijk niet serieus te nemen imo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]ja dan kun je beter 'einde .....' elke keer posten
Nee hier kan ik weinig mee. Wel vernieuwend blijven he. Anders kun je beter TVD gaan kijken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
je hebt een obsessie voor mijn oksels, ik vermaak je en je wilt graag dat ik voor je uit de kast kom?
dude ik moet je niet, zoek verder
ik post nooit lolquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is nog nuttiger dan een xd/lol. Dan ben je eigenlijk niet serieus te nemen imo.
vernieuwend blijven? moet jij nodig zeggenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hier kan ik weinig mee. Wel vernieuwend blijven he. Anders kun je beter TVD gaan kijken.
Hoezoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat vind ik toch altijd beetje pervers.
Zij was echt bloedmooi op Charmed, een beetje wat JR nu heeft met Khaleesi bij Game of Thronesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt waarIk zag haar laatst nog in Once Upon A Time en toen zag ze er wel wat vreemder uit ja
maar je weet dat het uiteindelijk allemaal niks uitmaakt? je hebt er uiteindelijk niks aanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor, al is hetm aar een voorbeeld van wat soort onzin je wel eens uitkraamt.
Nu herhaal je mijn post gewoon... Nee we gaan morgen wel verder. Je bent duidelijk moe.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
vernieuwend blijven? moet jij nodig zeggen
Hm, ik zal maar doen alsof ik je reactie begrijp want ik volg je reactie niet helemaal.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
maar je weet dat het uiteindelijk allemaal niks uitmaakt? je hebt er uiteindelijk niks aan
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:02 schreef kapiteintje het volgende:
JONGENS KLAAR MET DIE ONZIN! TYRON GAAT NIET WEG EN STIJN GAAT OOK NIET WEG. ZOEK EEN MANIER OM MET ELKAAR IN 1 SC TE LEVEN.
Kapiteintje, morgen om 8:00 kan je weer terecht bij de winkels voor een reep van de 'snickers'. Je bent jezelf niet als je trek hebt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:02 schreef kapiteintje het volgende:
JONGENS KLAAR MET DIE ONZIN! TYRON GAAT NIET WEG EN STIJN GAAT OOK NIET WEG. ZOEK EEN MANIER OM MET ELKAAR IN 1 SC TE LEVEN.
Is zo kinderlijk ofzo. Voor mij liever nog een beetje haar iig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoezo
Ik vind dat gewoon fijner![]()
Maar ik hou gewoon niet van haar op een lichaam
ik herhaal die teringpost van je helemaal nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu herhaal je mijn post gewoon... Nee we gaan morgen wel verder. Je bent duidelijk moe.
Ga eens naar de kerk Tyron.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik herhaal die teringpost van je helemaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |