quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zegt degene die zich iedere dag tot een nog lager niveau weet te werken. Het zou voor iedereen beter zijn als jij eens fijn op zolder gaat spelen met lego-treinbaanstukjes. Heb ik ook gedaan net toen ik bij mijn oma was, kan best verfrissend zijn. Ik meen het.
Ja maar deze kleur vond ik toch een mooistquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt he, ze had ook elk seizoen een andere haarkleur, en alles stond haar wel.
gvd stijn, wat zei ik nou?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zegt degene die zich iedere dag tot een nog lager niveau weet te werken. Het zou voor iedereen beter zijn als jij eens fijn op zolder gaat spelen met lego-treinbaanstukjes. Heb ik ook gedaan net toen ik bij mijn oma was, kan best verfrissend zijn. Ik meen het.
Met dat rode haar ging ze soms wel een beetje over de top met de lippenstiftquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar deze kleur vond ik toch een mooist
niks inderdaadquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Snap niet wat er hier nou te doen is, maarja.
gvdquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
70 volgens mij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ik hier serieus een geschetste rechthoekige driehoek waar 30 graden staat bij rechthoekige hoek van 90 graden?
Wat verwarrend.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ik hier serieus een geschetste rechthoekige driehoek waar 30 graden staat bij rechthoekige hoek van 90 graden?
Ik moest even googlen, maar veel plezierquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga nog ff Wallander kijken. Misschien tot daarna. Doei
Draag je een pruik dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoezo
Ik vind dat gewoon fijner![]()
Maar ik hou gewoon niet van haar op een lichaam
Nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:15 schreef TwenteFC het volgende:
Aidsspel, hoe zet ik die meldingen uit?
[ afbeelding ]
Wat is dit?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:15 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:15 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |