Inderdaad, dan lijkt hij 25cm terwijl hij maar 20cm is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan lijkt je lul wel gelijk 5cm langer.
onzin. jij scheert echt alles he?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vrouwen appreciëren dat, maar daar kom je nog wel achter.
Ik hou niet zo van haarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:31 schreef Cara het volgende:
[..]
onzin. jij scheert echt alles he?![]()
vrouwen houden wel van een beetje mannelijk haar.
maar nou heb ik er niet het idee dat er bij jou een vrouw rond hangt om je dat te vertellen
Niet een vergeten nummer, zeker niet voor mij maar wel één van de tofste nummers uit de 90's.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand doe nog eens goede jaren 90 plaat posten en niet standaard dingetje als 2unlimited enzo. Echt zo'n vergeten nummertje
Een beetje ja. Teveel vindt niemand leuk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:31 schreef Cara het volgende:
[..]
maar nou heb ik er niet het idee dat er bij jou een vrouw rond hangt om je dat te vertellen
Rustig. Laten we Tyron in zijn waarden laten en hem accepteren zoals hij is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja voor meisjes. Maar daar heb jij niks mee te maken.
Ik scheer niet alles.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:31 schreef Cara het volgende:
[..]
dat is wat je krijgt als je mn ballen in je gezicht wilt.quote:
iedereen op FOK! heeft toch 30cm?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Inderdaad, dan lijkt hij 25cm terwijl hij maar 20cm is.
Dat je je schaamstreek scheert, ok. Maar je oksels?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zoveel vrouwen niet, maar die gasten hier leven nog in de oertijd.
quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef Cara het volgende:
[..]
dat is wat je krijgt als je mn ballen in je gezicht wilt.
3...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat je je schaamstreek scheert, ok. Maar je oksels?
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zoveel vrouwen niet, maar die gasten hier leven nog in de oertijd.
Wielrenners scheren hun benen. Dat is pas gay.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
3...
2...
1...
Ja maar voetballers doen het ook.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet een vergeten nummer, zeker niet voor mij maar wel één van de tofste nummers uit de 90's.
Eh, oke? Ik snap niet zo waarom jij met je bolle kop er een probleem van maakt? Of heb je stiekem een crush op jongens met okselhaar?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat je je schaamstreek scheert, ok. Maar je oksels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |