Dat. Jammer. Ooit was hij wel leuk in een juryquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:05 schreef Cee het volgende:
Gordon is in de loop der jaren ook een grote zure pratende aambei geworden zeg.
Je kunt ook gewoon geen Engelsen toelaten als ze onze taal niet willen/kunnen spreken/verstaanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gaat ook zo moeilijk he, ondertitelen in RL..
Ik zit ook allesbehalve in shock, het zegt me helemaal niks meer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
Het zegt ook echt wel genoeg dat ik geen flauw idee meer heb wat al die mensen in die kamer daar gezongen hebben
Die Engelse mannen waren wel goed en Kaaltje was heel slecht. De rest, eh, geen ideequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
Het zegt ook echt wel genoeg dat ik geen flauw idee meer heb wat al die mensen in die kamer daar gezongen hebben
En 'gewone' muziek, scheelt ook heel erg. Ze heeft een dijk van een stem, maar komt er niet héél goed uit met zulke liedrenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef MissJ het volgende:
volgende keer wel een make-upje en een kekke outfit, dan ziet ze er echt wel heel goed uit denk ik.
Ik weet al niet eens meer wie ik allemaal heb gezien deze aflevering. Vroeger zou ik dat wel gewoon hebben gewetenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
Skin zou dit met ducttape om d'r smoel nog winnenquote:
het zijn engelse.. geen oost europeanenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon geen Engelsen toelaten als ze onze taal niet willen/kunnen spreken/verstaan
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Skin zou dit met ducttape om d'r smoel nog winnen
Ah, daarom heb jij de tv op mute staan en fap je de vellen van je piempie bij de groep van Ali.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
het gaat om het innerlijk, want God kijkt door onze buitenkant heen
Jij kwijlt al 10 talentenshows over 'buitenkanten' heenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
het gaat om het innerlijk, want God kijkt door onze buitenkant heen
roflquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, daarom heb jij de tv op mute staan en fap je de vellen van je piempie bij de groep van Ali.
Ons lichaam is de tempel van de Heilige Geest. Er is niks mis mee om die tempel goed te verzorgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Jij kwijlt al 10 talentenshows over 'buitenkanten' heen
Ditquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, daarom heb jij de tv op mute staan en fap je de vellen van je piempie bij de groep van Ali.
En jij bent de makelaar?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ons lichaam is de tempel van de Heilige Geest. Er is niks mis mee om die tempel goed te verzorgen.
nog maar een wijn inschenken danquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef iBenny het volgende:
Nog 3 kandidaten met nog 20 minuten(-reclame) te gaan?
Ik dacht dat het afgelopen wasquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef iBenny het volgende:
klonk nergens naarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef MissJ het volgende:
oh jee een groep negers, dat gaat Gordon fantastisch vinden
Denk aan jouw theorie, Benny! Die moeten ze ook nog behandelen!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef iBenny het volgende:
Ga Hier prekenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ons lichaam is de tempel van de Heilige Geest. Er is niks mis mee om die tempel goed te verzorgen.
Huhquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef iBenny het volgende:
Gaan ze nu weer eerst naar zo'n kamp?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
Oke, eindelijk die audities voorbij, wordt het nu leuker? Het moet
Hopelijk wel. Hoe zullen ze die volgende ronde nou trouwens aanpakken? Nog veranderingen ofzoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
Oke, eindelijk die audities voorbij, wordt het nu leuker? Het moet
Met rugzakken met 50 kilo aan stenen en zo?quote:
Ja maar hoe danquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Denk aan jouw theorie, Benny! Die moeten ze ook nog behandelen!
Oh dat weet ik niet, ik let maar half op.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja maar hoe dan? Dat kan toch niet in zo'n korte tijd
?
Dank voor de tip, ik zal daar eens gaan kijken, maar ik heb de plicht om zielen te winnen. Ik moet verantwoording afleggen voor elke verloren ziel, dus probeer ik overal op Fok! mensen te redden.quote:
Ali Qaida kampquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met rugzakken met 50 kilo aan stenen en zo?
En dan vragen religieuze freaks zich af waarom ze gehaat wordenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:11 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dank voor de tip, ik zal daar eens gaan kijken, maar ik heb de plicht om zielen te winnen. Ik moet verantwoording afleggen voor elke verloren ziel, dus probeer ik overal op Fok! mensen te redden.
Ik ben helemaal niet zo'n freak, daarom mag ik de kinderen niet meer onderwijzen, ik laat ze te veel vrij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En dan vragen religieuze freaks zich af waarom ze gehaat worden
ja, gelukkig wel . Ietsje beter...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:16 schreef iBenny het volgende:
Ik moet zeggen dat het niveau wel wat hoger ligt dan vorige week
Stop trollingquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:15 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo'n freak, daarom mag ik de kinderen niet meer onderwijzen, ik laat ze te veel vrij.
Ik heb geen idee, ik weet niet eens meer hoe dat bij X-factor ging, voorheen dan. Groepjes? Duo?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hopelijk wel. Hoe zullen ze die volgende ronde nou trouwens aanpakken? Nog veranderingen ofzo?
Ik heb bierviltjes onder de tafelpoten gezetquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:16 schreef iBenny het volgende:
Ik moet zeggen dat het niveau wel wat hoger ligt dan vorige week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |