Vind ik niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat dat niet zo is? Maar jij komt aan met dat geblesseerde spelers beter gemaakt worden dan ze zijn. Dat is onzin in het geval van PSV dit jaar.
Ja leuk. We zullen ons schamen, blij nu?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is een beetje alsof jij een hele dure auto koopt en ik er zelf eentje in elkaar zet met veel inzet, technisch inzicht en moeite. Dat jij dan euforisch gaat zitten zijn dat jouw auto van 2,5 ton een halve seconde sneller is op een rondje circuit, terwijl je eigenlijk de ogen uit je kop zou moeten schamen gezien het geld dat je er in hebt gestoken ten opzichte van het geringe voordeel wat het je oplevert.
Nee precies, internationals mis je niet. Babel daarentegen welquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Narsingh en Pieters vind ik namelijk niet onmisbaar. Ik denk dat we er niet uit gaan komen.
Kwaliteit kost geld. De laatste stapjes zijn vaak het duurst.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is een beetje alsof jij een hele dure auto koopt en ik er zelf eentje in elkaar zet met veel inzet, technisch inzicht en moeite. Dat jij dan euforisch gaat zitten zijn dat jouw auto van 2,5 ton een halve seconde sneller is op een rondje circuit, terwijl je eigenlijk de ogen uit je kop zou moeten schamen gezien het geld dat je er in hebt gestoken ten opzichte van het geringe voordeel wat het je oplevert.
kan je die zielige ajacieden hier ook weghalen ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:32 schreef GGMM het volgende:
Treurige Feyenoord vs. PSV-discussie weggegooid.
Te talrijk. Tsunami stop je ook niet zomaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:33 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
kan je die zielige ajacieden hier ook weghalen ?
Nee zeker
Ik mag hopen dat er wat van die doodsverwensing wordt gezegd of niet? Of krijgen we hier tegenwoordig wel een ban voor kankerjood en geen ban voor iemand een kogel door z'n kop wensen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:32 schreef GGMM het volgende:
Treurige Feyenoord vs. PSV-discussie weggegooid.
Welke?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:33 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
kan je die zielige ajacieden hier ook weghalen ?
Nee zeker
Nee, maar kom niet bijdehand doen dat Feyenoord derde is en daarom minder.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja leuk. We zullen ons schamen, blij nu?
Ik mag hopen dat dit een grap is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:33 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Kwaliteit kost geld. De laatste stapjes zijn vaak het duurst.
Babel vind ik even waardeloos als Pieters.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee precies, internationals mis je niet. Babel daarentegen welIk denk inderdaad niet dat we eruit gaan komen
Niemand krijgt een ban voor 'kankerjood' dus waar je het over hebt snap ik niet zo goed. Beleid van VBL mag je in Feedback bespreken verder.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er wat van die doodsverwensing wordt gezegd of niet? Of krijgen we hier tegenwoordig wel een ban voor kankerjood en geen ban voor iemand een kogel door z'n kop wensen?
Nee, maar het is enigszins logisch dat zo'n jongen zich even moet aanpassen. De laatste wedstrijden speelde hij gewoon prima en ging het steeds beter en beter. Ik denk dat hij zeker een toegevoegde waarde had geweest en het een hoop geschuif had voorkomen. Wat ons meer punten op had kunnen leveren. Zeker weten doe je het nooit natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Babel vind ik even waardeloos als Pieters.
Maar kom op zeg, Narsingh speelde de laatste paar wedstrijden voor zijn blessure prima, maar daarvoor was het toch gewoon pure middelmaat. Of vond je het onterecht dat hij lang op de bank heeft gezeten?
Maar het is bijvoorbeeld niet logisch dat as je Narsingh opstelt je dan ook Lens in de spits zet. Men doet allemaal maar wat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee, maar het is enigszins logisch dat zo'n jongen zich even moet aanpassen. De laatste wedstrijden speelde hij gewoon prima en ging het steeds beter en beter. Ik denk dat hij zeker een toegevoegde waarde had geweest en het een hoop geschuif had voorkomen. Wat ons meer punten op had kunnen leveren. Zeker weten doe je het nooit natuurlijk.
Ach, dat soort schuiven voorin gebeurde bij Ajax ook. Alleen daar heet het 'slim inspelen op de tegenstander'. Verschil is alleen dat PSV een speler heeft waarvan men denkt dat hij spits en buitenspeler is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar het is bijvoorbeeld niet logisch dat as je Narsingh opstelt je dan ook Lens in de spits zet. Men doet allemaal maar wat.
En dat geschuif kwam niet alleen door blessures, ook toen Narsingh nog fit was werd er steeds weer geschoven, Dan Lens weer op rechts en Matavz in de spits, dan Lens weer in de spits en Narsingh op rechts, dan weer Wijnaldum op 10 en later weer op rechts.
Die voor de 900.000ste keer weer over de gemeente moet beginnen.. terwijl er geen aanleiding voor is (geen bericht in de media over gemeente of wat dan ook).quote:
3de plek is inderdaad hoger dan de 2de plek.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar kom niet bijdehand doen dat Feyenoord derde is en daarom minder.
Maak maar een TR als je zoiets ziet, dan kijk ik er naar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:42 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Die voor de 900.000ste keer weer over de gemeente moet beginnen.. terwijl er geen aanleiding voor is (geen bericht in de media over gemeente of wat dan ook).
Ook bij Ajax is er voorin genoeg op aan te merken en vooral te verbeteren hoor, maar dat lijkt mij een andere discussie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:38 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ach, dat soort schuiven voorin gebeurde bij Ajax ook. Alleen daar heet het 'slim inspelen op de tegenstander'. Verschil is alleen dat PSV een speler heeft waarvan men denkt dat hij spits en buitenspeler is.
Prima, is goed joh. In fok.sport denken ze daar gelukkig anders over. Maar goed daar zijn de mods wel neutraal...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak maar een TR als je zoiets ziet, dan kijk ik er naar.
Edit: Meh, als je daar niet tegenkan moet je niet op een forum gaan zitten.
Dat kan, ik heb niks met sportfok te maken gelukkig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Prima, is goed joh. In fok.sport denken ze daar gelukkig anders over. Maar goed daar zijn de mods wel neutraal...
Gelukkig niet nee. Wel opvallend, dat verschil tussen sportsite en forum..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan, ik heb niks met sportfok te maken gelukkig.
Heel goed van je.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:50 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. Wel opvallend, dat verschil tussen sportsite en forum..
Maar goed, ik weet je antwoord al: discussie stoppen, ga maar naar het feedback forum..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |