SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groepschat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teamspeak 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ingame namen van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je lane gewonnen is mag je wel verwachten dat je wint, als je dan nog verliest is het gewoon altijd de schuld van noobs in je team![]()
Al is er gedeeltelijk iets voor te zeggen. Als toplaner kun je af en toe langs gaan bij je feedende botlane, maar ook dat kent grenzen. Je kunt ze lastig babysitten, zelfs als je teleport zou hebben.![]()
relatief matig doch ernstig redelijk goeie TT.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Als je de voorsprong niet nuttig gebruikt in teambelang, wat natuurlijk niet altijd even makkelijk is, ben je alsnog mede verantwoordelijk voor de loss wat mij betreftquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Al is er gedeeltelijk iets voor te zeggen. Als toplaner kun je af en toe langs gaan bij je feedende botlane, maar ook dat kent grenzen. Je kunt ze lastig babysitten, zelfs als je teleport zou hebben.![]()
zo praten is al enige jaren best wel niet enigszins matig zeg maar niet grappig meer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:31 schreef BaajGuardian het volgende:
relatief matig doch ernstig redelijk goeie TT.Vicariously I live while the whole world dies![]()
BG niet grappig vinden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:13 schreef nyny83 het volgende:
[..]
zo praten is al enige jaren best wel niet enigszins matig zeg maar niet grappig meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.![]()
-
[ Bericht 100% gewijzigd door boem-dikkie op 11-05-2013 11:14:16 ]We're slowly approaching inevitable death.![]()
Whatever joh.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:24 schreef kensei het volgende:
Als je lane gewonnen is mag je wel verwachten dat je wint, als je dan nog verliest is het gewoon altijd de schuld van noobs in je team[img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]![]()
Teamfights zijn ook erg belangrijk. Ik wil nie weten hoeveel games gewonnen zijn ouur vanwege een goede focus en teamfight pressence.
dus die gasta nigga champion was een fake?
We're slowly approaching inevitable death.![]()
ik vind aram echt de meeste vertiefte tering game mode die ooit uitgevonden is.Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.![]()
Hets wel grappig maar meer dan 2 potjes op een dag moet ik ook niet spelen...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:49 schreef pl4kkie het volgende:
ik vind aram echt de meeste vertiefte tering game mode die ooit uitgevonden is.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Gebanned op mijn main, dus even mijn smurf naar 30 geleveld en meteen met ranked begonnen.
10-0 in mijn placement matches gegaan en sta nu 21-3. Wat is dit makkelijk zeg, elk potje is een ontzettend harde stomp. Nu in gold 3...
Diana![]()
![]()
Baas.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:45 schreef Xanarot het volgende:
Gebanned op mijn main, dus even mijn smurf naar 30 geleveld en meteen met ranked begonnen.
10-0 in mijn placement matches gegaan en sta nu 21-3.![]()
![]()
Nice dude.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
waarvoor gebanned?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:45 schreef Xanarot het volgende:
10-0 in mijn placement matches gegaan en sta nu 21-3. Wat is dit makkelijk zeg, elk potje is een ontzettend harde stomp. Nu in gold 3...
[ afbeelding ]
Diana![]()
Hoezo fake dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 03:22 schreef dustbrain het volgende:
Teamfights zijn ook erg belangrijk. Ik wil nie weten hoeveel games gewonnen zijn ouur vanwege een goede focus en teamfight pressence.
dus die gasta nigga champion was een fake?![]()
![]()
Weet ik niet, ik had een random e-mail gemaakt voor mijn account dus heb de case nooit gezien.quote:![]()
Diamond 5... Ik word maandag weer geunbanned maar ik denk dat ik eerst eens ga kijken of ik met dit acc niet een stuk hoger uitkom.
Ik krijg nu per win zo'n 39 LP dus na 3 potjes zit ik weer in mijn promotion series, en ik ben in één keer van Gold 5 naar 3 gegaan dus waarschijnlijk ga ik ook gelijk naar Gold 1 vanaf Gold 3. Althans, als ik niet verlies natuurlijk!![]()
Ik ben al lang blij dat ik 4-2 sta in m'n placementsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:45 schreef Xanarot het volgende:
[ afbeelding ]
Diana. Zojuist iemand anders laten ADC'en omdat ie first pick was en de laatste pick aan het whinen was voor mid, moet ie als Caitlyn tegen Vayne. Is ie te bang om Vayne weg te poken... Gelukkig de Vayne snowball tegen kunnen houden, 2 goede teamfights gehad, en toen surrenderde ze (die gast speelde Vayne vaker en had meerdere ranked games recent in z'n history met 20+ kills en lage deaths). Toch wel trots hem als support gestopt te hebben
![]()
![]()
10/10 would read againquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:36 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat ik 4-2 sta in m'n placements. Zojuist iemand anders laten ADC'en omdat ie first pick was en de laatste pick aan het whinen was voor mid, moet ie als Caitlyn tegen Vayne. Is ie te bang om Vayne weg te poken... Gelukkig de Vayne snowball tegen kunnen houden, 2 goede teamfights gehad, en toen surrenderde ze (die gast speelde Vayne vaker en had meerdere ranked games recent in z'n history met 20+ kills en lage deaths). Toch wel trots hem als support gestopt te hebben
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Kent iedereen hier trouwens de site www.lolnexus.com?
Je voert je naam in als je in loading screen zit en de site zoekt alle statistieken op van iedereen in het potje, ontzettend handig om te kijken of iemand goed is met zijn champion en om te kijken wie duo queuen.![]()
Ik kijk meestal op www.lolteam.net, mogelijk dat je dan iets minder info krijgt, maar ook info over die champ voor de speler. Duoqueue krijg je daar niet te zien iig, maar het geeft meestal wel een redelijk idee over hoe goed de speler is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:27 schreef Xanarot het volgende:
Je voert je naam in als je in loading screen zit en de site zoekt alle statistieken op van iedereen in het potje, ontzettend handig om te kijken of iemand goed is met zijn champion en om te kijken wie duo queuen.
Edit: Net even getest, handige site![]()
![]()
Niet meteen een bookmark van je eigen profile makenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:27 schreef Xanarot het volgende:
Je voert je naam in als je in loading screen zit en de site zoekt alle statistieken op van iedereen in het potje, ontzettend handig om te kijken of iemand goed is met zijn champion en om te kijken wie duo queuen.![]()
![]()
![]()
Haha, heb ik ookquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:47 schreef kensei het volgende:
[..]
Niet meteen een bookmark van je eigen profile maken
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:27 schreef Xanarot het volgende:
Je voert je naam in als je in loading screen zit en de site zoekt alle statistieken op van iedereen in het potje, ontzettend handig om te kijken of iemand goed is met zijn champion en om te kijken wie duo queuen.Thaks guyz voor de sitesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:37 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik kijk meestal op www.lolteam.net, mogelijk dat je dan iets minder info krijgt, maar ook info over die champ voor de speler. Duoqueue krijg je daar niet te zien iig, maar het geeft meestal wel een redelijk idee over hoe goed de speler is.
Edit: Net even getest, handige site.
[img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]![]()
Lissandra, heb der gekocht en ben haar heletijd aan 't spelen. Wow, ze is een andere type ap carry, maar volgens mij gaat ze echt heel viable worden als mensen eenmaal weten hoe ze haar moeten gebruiken.
So much utility
[img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]![]()
Wtf, bastard.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:45 schreef Xanarot het volgende:
[ afbeelding ]
Diana
We're slowly approaching inevitable death.![]()
Geplaatst in Silver 3 na 7 wins, 3 losses maar ik heb niet echt hard gecarried dus ik denk dat ik iets te hoog zit. Wel jammer, want het lijkt me wel leuk om langzaam omhoog te gaan. Kan nu ook nog wel, maar wordt iets lastiger, want zo goed ben ik niet. Of is Silver ook nog gewoon slecht?![]()
Er is nog genoeg omhoog te gaan. Ik ben zelf ook silver 3 vanuit bronze 4. Ik merk dat het niveau wel wat hoger is in silver. Van bronze naar silver heb ik gedaan door evelyn te mainen bijvoorbeeld. Als ik die nu pick word het vaak hard afgestraft. Ook merk ik dat er (veel) meer geward wordt door iedereen en mensen (over het algemeen) iets beter hun kansen kunnen inschatten. Al zul je nog steeds wel gematched worden met mensen die op lvl 1 towerdiven, alleen naar AD runes hebben, totaal geen wards kopen of niet (willen) samenwerken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:39 schreef BobW het volgende:
Geplaatst in Silver 3 na 7 wins, 3 losses maar ik heb niet echt hard gecarried dus ik denk dat ik iets te hoog zit. Wel jammer, want het lijkt me wel leuk om langzaam omhoog te gaan. Kan nu ook nog wel, maar wordt iets lastiger, want zo goed ben ik niet. Of is Silver ook nog gewoon slecht?
Door high elo wordt er geen onderscheid gemaakt tussen bronze en silver. Pas vanaf gold wordt je gezien als bovengemiddelde speler.
Succes naar gold iig!![]()
Met silver 3 behoor je ongeveer tot de top 30% van alle ranked spelers. Dus je bent beter dan 70% van de ranked spelers, als je alleen naar leaguepoints/devision kijkt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:39 schreef BobW het volgende:
Geplaatst in Silver 3 na 7 wins, 3 losses maar ik heb niet echt hard gecarried dus ik denk dat ik iets te hoog zit. Wel jammer, want het lijkt me wel leuk om langzaam omhoog te gaan. Kan nu ook nog wel, maar wordt iets lastiger, want zo goed ben ik niet. Of is Silver ook nog gewoon slecht?![]()
is er een Fok! chat?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:34 schreef HarryPotterZeeotter het volgende:
Waarom is er nooit iemand in de FOK chat die wil duoQen?:-(Spatieboos![]()
quote:
Wat een 2e match van MRN vs Velocity
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.![]()
VES net met 2adc/2suppquote:Op zondag 12 mei 2013 00:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had het over de chat! niet over de match.![]()
![]()
In het spel kun je channel joinen, heet FOK. Zit af en toe wel iemand in.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 mei 2013 00:31 schreef Barbewire het volgende:
[..]
In het spel kun je channel joinen, heet FOK. Zit af en toe wel iemand in.oooo okay ga ik morgen doen.
Spatieboos![]()
Ezreal jungle en Janna mid, Elise solo top. Geloof dat de andere adc Varus was met een Sona.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Das wel cool eigenlijk, is dat dat gwn op top? en zonder jungle?![]()
Ja dat is niet echt dubbel support, dat is gewoon ap Janna, en Ezreal jungle? lijkt me niet echt sterk. Maar ja het zijn pro's die kunnen alles.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:32 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Ezreal jungle en Janna mid, Elise solo top. Geloof dat de andere adc Varus was met een Sona.Spatieboos![]()
Chat heet FOK, zie openingspost. Je kan hem automatisch laten opstarten.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het werkt wel goed, kills was heel lang 5-5, maar de torens was op een gegeven moment 7-2. Ezreal was daar erg handig bij.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat is niet echt dubbel support, dat is gewoon ap Janna, en Ezreal jungle? lijkt me niet echt sterk. Maar ja het zijn pro's die kunnen alles.![]()
Ja maar ezreal is toch geen snelle jungler, en hij heeft niet eens cc om te ganken. Maar om super snel tower te pushen hmm, denk toch niet dat het een tactiek wordt die vaker wordt gebruikt.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:37 schreef Barbewire het volgende:
et werkt wel goed, kills was heel lang 5-5, maar de torens was op een gegeven moment 7-2. Ezreal was daar erg handig bij.Spatieboos![]()
Tegenwoordig willen ze zo snel mogelijk turrets om hebben ja. Zet een hoop druk op andere lanes en je jungle.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:37 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Het werkt wel goed, kills was heel lang 5-5, maar de torens was op een gegeven moment 7-2. Ezreal was daar erg handig bij.![]()
Hij is zoveel in de lanes dat jungling speed denk ik minder belangrijk werd, maar als er 1 of 2 van hun dood gaan zouden ze het waarschijnlijk heel lastig hebben gehad.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar ezreal is toch geen snelle jungler, en hij heeft niet eens cc om te ganken. Maar om super snel tower te pushen hmm, denk toch niet dat het een tactiek wordt die vaker wordt gebruikt.
Zal morgen wel ff kijken of ik een youtube filmpje van deze game kan vinden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: