Zo ver ik weet niet gevonden. Ook maar een heel wazig verhaal dat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja dank je. Ik kon er echt niet meer op komen!
Manke vergelijkingquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:46 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ow wist niet dat een camera op de weg dwang was? Je kan ook een andere route nemen? Zoals je ook een andere zoekmachine kunt nemen? Niks dwang aan dus.
Wat is er mank aan kerel? Google is geen dwang en het rijden op een bepaalde weg is geen dwang want er zijn wegen zat waar geen camera's hangen en waar je alsnog je bestemming kunt bereiken.quote:
blijf maar ontopicquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:50 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wat is er mank aan kerel? Google is geen dwang en het rijden op een bepaalde weg is geen dwang want er zijn wegen zat waar geen camera's hangen en waar je alsnog je bestemming kunt bereiken.
Je bent niet grappig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
iemand een pooltje op welke dag ze gevonden worden? ik zeg - nooit!
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
iemand een pooltje op welke dag ze gevonden worden? ik zeg - nooit!
overhypte shit dit. elke dag gaan er mensen dood, ook kids. mensen zijn gewoon verveeld en vinden alles boeiend. denk na.quote:
Dat kan, je bekrompen mening boeit me niet zoveel. Ik merkte alleen op dat je niet grappig bent.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
overhypte shit dit. elke dag gaan er mensen dood, ook kids. mensen zijn gewoon verveeld en vinden alles boeiend. denk na.
grappig is zo een mening en zeker van jou boeit dat me niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan, je bekrompen mening boeit me niet zoveel. Ik merkte alleen op dat je niet grappig bent.
Vreemd dat je er dan wel op in gaat. Maar het zal.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
grappig is zo een mening en zeker van jou boeit dat me niet.
ik wel hoor, ik verveel me atm. net als iedereen in dit topic anders boeide het je niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vreemd dat je er dan wel op in gaat. Maar het zal.
Houd eens op met dat persoonlijke gehakketak op elkaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik wel hoor, ik verveel me atm. net als iedereen in dit topic anders boeide het je niet.
Ik vind het ook zo eigenwijs dat die lui dat toch blijven doen, ook al heeft de politie het van alle kanten ontraden...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:09 schreef henkde_j het volgende:
Wat een zwetsneus die van het burgerinitiatief
Zo'n wereldverbeteraar die niet snapt dat hij het onderzoek frustreert.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:09 schreef henkde_j het volgende:
Wat een zwetsneus die van het burgerinitiatief
De enige reden die ik daar zelf voor kan bedenken is dat ie het dus lang wil laten duren voordat ze gevonden worden... Zodat moeders lang(er) in de zorgen zit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nog zo eens iets dat ik me afvraag - waarom heeft ie ze niet gewoon in een park begraven in de buurt - als ze al dood zijn. helemaal naar limburg op en neer om daarna zelfmoord te plegen is ook zo eens wat.
e radio dat hij en zijn kids vroeger daar eens op vakantie waren geweest. misschien iets als "willen jullie nog een keer terug? " maar ok vreemd blijft het wel. er lijken me snellere manieren te vinden in de buurt waar hij zich verhangen heeft.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
De enige reden die ik daar zelf voor kan bedenken is dat ie het dus lang wil laten duren voordat ze gevonden worden... Zodat moeders lang(er) in de zorgen zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |