Hey Soul Sister van Train vooral.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:15 schreef methodmich het volgende:
Dat nummer van Malta leek me op de één of andere manier trouwens zwaar gejat van zo'n soort Jason Mraz-artiest.
Oh ja, dat was het. En die fluit van Denemarken kwam me ook bekend voor, maar dan niet van K-Otic. Meer van een oude folkplaat, maar weet niet meer welke.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hey Soul Sister van Train vooral.
Niet gewoon My Heart Will Go On?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het. En die fluit van Denemarken kwam me ook bekend voor, maar dan niet van K-Otic. Meer van een oude folkplaat, maar weet niet meer welke.
Nee, dat geloof ik niet. Tenminste, die link legde ik niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet gewoon My Heart Will Go On?
jahoorquote:Op maandag 20 mei 2013 19:23 schreef takkfyrir het volgende:
Je mag hier dus wel op eigen land stemmen?
oh die eerste 4 vond ik juist helemaal niks aanquote:Op maandag 20 mei 2013 19:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
1. Azerbeidzjan: Farid Mammadov - Hold me
2. Italië: Marco Menzoni - L'essenziale
3. Rusland: Dina Garipova - What if
4. Roemenië: Cezar - It's my life
5. Moldavië: Aliona Moon - O mie
Ik heb hem er ook vooral instaan vanwege die glimlach van die dude. Fantastischquote:Op maandag 20 mei 2013 19:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hey Soul Sister van Train vooral.
Kroatië he..quote:Op maandag 20 mei 2013 19:39 schreef starla het volgende:
Mogen dat ook landen zijn die zich niet wisten te kwalificeren voor de finale?
Montenegro!quote:Op maandag 20 mei 2013 19:43 schreef Arth_NL het volgende:
1. Hongarije - ByeAlex - Kedvesem
2. Nederland - Anouk - Birds
3. Frankrijk - Amandine Bourgeois - L'enfer et moi
4. Italië - Marco Menzoni - L'essenziale
5. Finland - Krista Siegfrieds - Marry me
Als niet-finalisten ook mogen staat Montenegro op twee voor mij.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |