Zijn rentree in seizoen 7 blijf ik ook geweldig vinden.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En wat voor entree hij zal maken in seizoen 4
Ik kijk ook niet vaak meer! Maar ik dacht dat ze een kamer in de Rozenboom had..quote:Op maandag 13 mei 2013 20:10 schreef Shreyas het volgende:
Ik kijk na lange tijd weer eens, kan iemand me vertellen waar Janine is gebleven?
quote:Op zondag 12 mei 2013 12:10 schreef Syb.ren het volgende:
SpannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
De cliff gaat gewoon een zwangere Rikki op de boot worden, waarna ze bevalt met Nuran als vroedvrouw, Tim en Sjoerd die op de boot komen en dan de grote vraag: van wie is het kind?
Dan na de zomer blijkt het, plottwist, een kind van Sjors te zijn.
Het klopte nog zoals ik het me herrinerde, de strijd van Dian vs Suzanne en Daniël die over sloeg op Ludo vs Dian, die al snel hulp kreeg van Bowien en Huib. Uiteindelijk kwam er een rust moment nadat Dian en Huib weg waren en Ludo dankzij Bowien te belazeren zijn comeback maakte, maar tussen Bowien en Ludo was het laatste woord nog niet gezegd zoals zou blijken.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Zijn rentree in seizoen 7 blijf ik ook geweldig vinden.
En Aysen zal dus wel weer wegkomen met haar dadenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:17 schreef lady-wrb het volgende:
ah nee he, menno en lucas worden dus wel een setje
Blijft toch wel een beetje opmerkelijk vind ik. Dat personages die de eerste seizoenen prima, met elkaar konden opschieten. Later zo met elkaar in de clinch raken!quote:Op maandag 13 mei 2013 21:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat dat betreft werd Dian ook ineens een stuk slechter dan tevoren, daarvoor was het een beetje kinderachtig geklier, maar nu ontketende ze die hetze tegen Suzanne en Daniël alleen om aandelen. Terwijl Suzanne en Daniël toch een soort vrienden van haar waren en het diezelfde Daniël was die haar redde in het park van Kees Morree (okee wel erg lang geleden en een andere Dian, maar toch)
Desondanks is Dians band met Suzanne begin seizoen 8 nog prima.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:40 schreef Koosnaam het volgende:
Al komt het in het geval van Dian, denk ik ook wel omdat het personage totaal veranderde sinds Chris Jolles de rol overnam!
Dat is dan ook de periode die ik mij nog wel aardig goed kan heugen!quote:Op maandag 13 mei 2013 23:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Desondanks is Dians band met Suzanne begin seizoen 8 nog prima.
Maar dan bereikt Dian het toppunt van haar slechtheid.
Dat zeker ja. Zijn jaren 90 kapsel ook.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:59 schreef Koosnaam het volgende:
Overigens, (al vaker besproken hier natuurlijk) vind ik het echt jammer dat het personage Robert zo verandert is na de jaren 90!
Dat kapsel staat eigenlijk symbool voor mijn GTST toptijd.quote:
Het was ook rond seizoen 10 of niet? Dat Robert zijn haar een stuk korter werd?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat kapsel staat eigenlijk symbool voor mijn GTST toptijd.
Begin seizoen 10 ergens ja, na enkele weken? Rond de grote verandering met onder andere de verbouwing van huize Alberts/Selmhorst.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:39 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Het was ook rond seizoen 10 of niet? Dat Robert zijn haar een stuk korter werd?![]()
Juist! Ja zeker die verbouwing, zo onnodig dat ze dat gedaan hebben!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Begin seizoen 10 ergens ja, na enkele weken? Rond de grote verandering met onder andere de verbouwing van huize Alberts/Selmhorst.
Het is jammer dat seizoen 10 het definitieve einde van Robert en Laura betekende, temeer omdat ze gewoon samen weer een zoon kregen (Sil), ik snap niet dat de schrijvers nooit aanstalten hebben gemaakt ze weer samen te krijgen. Meerdere malen had het goed gekund.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:03 schreef Frey het volgende:
Dit zal begin seizoen 10 geweest zijn, echt vlak na de zomerstop.
Wat dat betreft merkte je ook een soort ontwikkeling in karakters. Robert in het eerste seizoen was af en toe een schoft naar Laura toe die lekker deed wat ie wilde (al bleef je hem als good guy zien). Nadat hij in seizoen 3 terug kwam uit de VS was hij ook behoorlijk omhooggevallen (zijn houding tegen Peter en tegen Anita zei hij letterlijk 'jij staat in de keuken en je houdt gewoon je mond') en behoorlijk vol van zichzelf. Zo beweerde hij tegen Jef dat Karin Jef verlaten had omdat ze hem eigenlijk wilde.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:59 schreef Koosnaam het volgende:
Zijn standvastige/eigenwijze gedrag vind ik echt geweldig! Zeker die eerste seizoenen. En hoe hij steeds achter de vrouwen aanzit!![]()
Dat juich ik alleen maar toe.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:08 schreef roos85 het volgende:
Rikki zal wel weer gevoelens voor Sjoerd krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |