Ok.quote:
quote:
Uhuh. Ondanks redelijk zielige film, bringing up bobbyquote:
Teleurstelling is dan wel weer de kern van deze reeks.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:02 schreef McOdieus het volgende:
Wat is dit, ik verwachte een inhoudelijke discussie over fysiek rammelende eierstokken dus ik had mijn gulp reeds open, talkpoeder op mijn handen en een zakje paprikachips bij de hand.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Teleurstelling is dan wel weer de kern van deze reeks.
Springend en dartelend zaad komt elke teleurstelling tijdelijk teboven.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Teleurstelling is dan wel weer de kern van deze reeks.
Nou bij jou msquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:05 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Springend en dartelend zaad komt elke teleurstelling tijdelijk teboven.
Wordt jij niet blij van zaad dan? Ik zie bij mijn meisjes meestal wel een glinstering van plezier in hunner ogen.quote:
Weet je zeker dat dat niet gewoon spetters zijn?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:07 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Wordt jij niet blij van zaad dan? Ik zie bij mijn meisjes meestal wel een glinstering van plezier in hunner ogen.
quote:
Als je ze maar genoeg betaald. Dan willen ze alles voor je doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:07 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Wordt jij niet blij van zaad dan? Ik zie bij mijn meisjes meestal wel een glinstering van plezier in hunner ogen.
Ik ben een goede mikker alhoewel ik ook wel eens een behangetje heb verpest.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat niet gewoon spetters zijn?
Weet je het zeker? Na de ejaculatie blijft mannelijk zaad nog flink wat dagen in je baarmoeder rond feesten.quote:
ik doe niet aan seksquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:16 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Na de ejaculatie blijft mannelijk zaad nog flink wat dagen in je baarmoeder rond feesten.
Flink uitplassenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:16 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Na de ejaculatie blijft mannelijk zaad nog flink wat dagen in je baarmoeder rond feesten.
Ja, bah bah bahquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon wat cola erachteraan, dat moordt die vieze dingen wel uit.
Wel even schudden voor gebruik.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon wat cola erachteraan, dat moordt die vieze dingen wel uit.
En het zaad spuit er uitquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan, is net een kleine tampon, maar dan een die oplost, perfect.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:37 schreef Tally het volgende:
Bij de apotheek krijg je ook tegenwoordig niet meer de morning after pil. Je krijgt een klein flesje cola en een mentosje.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:37 schreef Tally het volgende:
Bij de apotheek krijg je ook tegenwoordig niet meer de morning after pil. Je krijgt een klein flesje cola en een mentosje.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:40 schreef sararaats het volgende:
[..]ik heb het nog nooit nodig gehad
maar idd: Mentos en Cola = danger!
zou ik ook niet doen. Cola plakt als zot.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:41 schreef missbehavin het volgende:
Zoonlief wil dat nog een keer met vriendje gaan doen, de cola en mentos proef. Liefst in huis, maar dat doen we toch maar niet
Nee preciesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
zou ik ook niet doen. Cola plakt als zot.
Brainiacs heeft dat een keer gedaan. Kijken hoe hoog de fles de lucht in schootquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:41 schreef missbehavin het volgende:
Zoonlief wil dat nog een keer met vriendje gaan doen, de cola en mentos proef. Liefst in huis, maar dat doen we toch maar niet
Juist!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee preciesDoen ze maar lekker in de tuin bij dat vriendje thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |