Ok.quote:
quote:
Uhuh. Ondanks redelijk zielige film, bringing up bobbyquote:
Teleurstelling is dan wel weer de kern van deze reeks.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:02 schreef McOdieus het volgende:
Wat is dit, ik verwachte een inhoudelijke discussie over fysiek rammelende eierstokken dus ik had mijn gulp reeds open, talkpoeder op mijn handen en een zakje paprikachips bij de hand.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Teleurstelling is dan wel weer de kern van deze reeks.
Springend en dartelend zaad komt elke teleurstelling tijdelijk teboven.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Teleurstelling is dan wel weer de kern van deze reeks.
Nou bij jou msquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:05 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Springend en dartelend zaad komt elke teleurstelling tijdelijk teboven.
Wordt jij niet blij van zaad dan? Ik zie bij mijn meisjes meestal wel een glinstering van plezier in hunner ogen.quote:
Weet je zeker dat dat niet gewoon spetters zijn?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:07 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Wordt jij niet blij van zaad dan? Ik zie bij mijn meisjes meestal wel een glinstering van plezier in hunner ogen.
quote:
Als je ze maar genoeg betaald. Dan willen ze alles voor je doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:07 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Wordt jij niet blij van zaad dan? Ik zie bij mijn meisjes meestal wel een glinstering van plezier in hunner ogen.
Ik ben een goede mikker alhoewel ik ook wel eens een behangetje heb verpest.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat niet gewoon spetters zijn?
Weet je het zeker? Na de ejaculatie blijft mannelijk zaad nog flink wat dagen in je baarmoeder rond feesten.quote:
ik doe niet aan seksquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:16 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Na de ejaculatie blijft mannelijk zaad nog flink wat dagen in je baarmoeder rond feesten.
Flink uitplassenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:16 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Na de ejaculatie blijft mannelijk zaad nog flink wat dagen in je baarmoeder rond feesten.
Ja, bah bah bahquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon wat cola erachteraan, dat moordt die vieze dingen wel uit.
Wel even schudden voor gebruik.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon wat cola erachteraan, dat moordt die vieze dingen wel uit.
En het zaad spuit er uitquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan, is net een kleine tampon, maar dan een die oplost, perfect.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:37 schreef Tally het volgende:
Bij de apotheek krijg je ook tegenwoordig niet meer de morning after pil. Je krijgt een klein flesje cola en een mentosje.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:37 schreef Tally het volgende:
Bij de apotheek krijg je ook tegenwoordig niet meer de morning after pil. Je krijgt een klein flesje cola en een mentosje.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:40 schreef sararaats het volgende:
[..]ik heb het nog nooit nodig gehad
maar idd: Mentos en Cola = danger!
zou ik ook niet doen. Cola plakt als zot.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:41 schreef missbehavin het volgende:
Zoonlief wil dat nog een keer met vriendje gaan doen, de cola en mentos proef. Liefst in huis, maar dat doen we toch maar niet
Nee preciesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
zou ik ook niet doen. Cola plakt als zot.
Brainiacs heeft dat een keer gedaan. Kijken hoe hoog de fles de lucht in schootquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:41 schreef missbehavin het volgende:
Zoonlief wil dat nog een keer met vriendje gaan doen, de cola en mentos proef. Liefst in huis, maar dat doen we toch maar niet
Juist!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee preciesDoen ze maar lekker in de tuin bij dat vriendje thuis.
quote:
ocd?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]Bij mijn ocd boyfriend? Denk het niet
Hij is nogal.. netjesquote:
Hij wil er een teringzooi van maken met cola. Dan mag hij het ook opruimenquote:
Oh hahahaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij wil er een teringzooi van maken met cola. Dan mag hij het ook opruimen![]()
En eerder dacht ik te lezen met een vriendje niet met jouw vriendje
Heb je ook helemaal niet nodigquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh hahahaNee, mijn vriendje. Autistje heeft niet zoveel vriendjes
Hij lijkt er ook niet heel veel moeite mee te hebben, maar stiekem zal hij het best vervelend vindenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb je ook helemaal niet nodigKIJK NAAR MIJ! HA!
Das toch zielig voor dat autistjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:51 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon ergens een verlaten veldje opzoeken in de middle of nowhere
Want daar vindt ie wel vriendjes?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het alleen vervelend op het moment dat ik eens de kroeg in wil duikenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij lijkt er ook niet heel veel moeite mee te hebben, maar stiekem zal hij het best vervelend vinden
Hoe vind je die dan weer?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het alleen vervelend op het moment dat ik eens de kroeg in wil duiken
Terwijl ik gek genoeg altijd wel iemand kan vinden daarvoor.
Maar voor de rest vind ik het eigenlijk best heerlijk
Het hoeven toch geen vrienden van mij te zijnquote:
Je moet toch wel ergens over kunnen praten in de kroeg.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Het hoeven toch geen vrienden van mij te zijn
Och ik kan overal over praten voor een avondjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je moet toch wel ergens over kunnen praten in de kroeg.
Dat ligt wel héél erg afgelegen dan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:51 schreef CherryLips het volgende:
"Step back! I have broccoli, and I'm not afraid to eat it!"quote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawquote:
Mij!quote:
T. en ik zijn meer van de keiharde neukseks, niet van de Sound Of Music.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:25 schreef Barbusse het volgende:
* Barbusse wacht op de beelden van in slo-mo op elkaar afrennen en omhelzen in een alpenweide
Niet allebei. Ohquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
T. en ik zijn meer van de keiharde neukseks, niet van de Sound Of Music.
Tssk tssk, verpest mijn sublimale plaatje nu nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
T. en ik zijn meer van de keiharde neukseks, niet van de Sound Of Music.
Mietjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tssk tssk, verpest mijn sublimale plaatje nu niet
Heidi en Peterquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:25 schreef Barbusse het volgende:
* Barbusse wacht op de beelden van in slo-mo op elkaar afrennen en omhelzen in een alpenweide
Ik had vroeger een Heidi-cassettebandjequote:
Ik had vroeger een collega genaamd Peter en zijn vriendin heette Heidi. Zo vaak gepestquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had vroeger een Heidi-cassettebandje. Zo vaak gedraaid
.
Ik wist niet eens meer dat die kerel Peter heettequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had vroeger een collega genaamd Peter en zijn vriendin heette Heidi. Zo vaak gepest
Ik heb een slecht geheugen. Ik bewaar alleen non-informatiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wist niet eens meer dat die kerel Peter heette.
Je moet met mij dan ook nooit Triviant spelen...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb een slecht geheugen. Ik bewaar alleen non-informatie
Was macht Anne nass...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:34 schreef missbehavin het volgende:
Ik had vroeger een collega wiens achternaam Nas was. En wiens vriendin Anne heette. Dat was pas fun
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet met mij dan ook nooit Triviant spelen...
Triviant is wel tof ja. Die vragen zijn ook meestal vol met hints.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet met mij dan ook nooit Triviant spelen...
Ik ken geen mensen met grappige namenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:34 schreef missbehavin het volgende:
Ik had vroeger een collega wiens achternaam Nas was. En wiens vriendin Anne heette. Dat was pas fun
Alleen met de versie van 1986quote:
Bek houwe, Balkan bitchquote:
quote:
't dondert en 't bliksemtquote:
Blijf dan ook gewoon binnenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:35 schreef Tegan het volgende:
Hier regende het alleen net even toen ik buiten was.
Speciaal voor jou!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:35 schreef Tegan het volgende:
Het regent daar nooit?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:35 schreef Tegan het volgende:
Hier ben ik. En het gaat goed met mij want ik heb jou.quote:
WIE BEN JIJ EN WAT HEB JIJ MET Q GEDAAN?!?!!?quote:
Overdosis, even pauze.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WIE BEN JIJ EN WAT HEB JIJ MET Q GEDAAN?!?!!?![]()
Rip aan de nabestaanden, je was okayquote:
quote:
Kun je mooi je hele vakantie Fokken.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Mooi is dat. Lassen ze zojuist mijn vakantie van komende week af ivm het weer...
Onder andere. T ook.quote:
Wel. Stomme communisten.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En dat is geen extreem linkse leus...
Ik zie het verschil niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Plan B.
Met 3 man en een caravan naar Frankrijk, ipv vliegen in Overijssel.
Koffie FTW!quote:Op maandag 13 mei 2013 08:38 schreef missbehavin het volgende:
Godsklere, midden in de nacht wakker worden en niet meer in slaap vallen. Gaaaaaar
Gadverdamme zeg nee.quote:
quote:
En vodka shots natuurlijk.quote:
Jullie hebben echt een verkeerd beeld van me. Ik stond om 7:00 broodjes voor zoonlief af te bakken en heb hem naar school uitgezwaaid in mijn joggingbroek.quote:
Dus nu heb je het rijk alleen. Ergo: Vleeschtm ende Vodkashotstmquote:Op maandag 13 mei 2013 09:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie hebben echt een verkeerd beeld van me. Ik stond om 7:00 broodjes voor zoonlief af te bakken en heb hem naar school uitgezwaaid in mijn joggingbroek.
Ooooh, shall I burst that bubble...?quote:Op maandag 13 mei 2013 09:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus nu heb je het rijk alleen. Ergo: Vleeschtm ende Vodkashotstm
Afwassen, boodschappen doen en de plee schoonmaken more likelyquote:Op maandag 13 mei 2013 09:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ooooh, shall I burst that bubble...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op maandag 13 mei 2013 09:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Afwassen, boodschappen doen en de plee schoonmaken more likely
En nog meer vervenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Als Matisse met een epilepsie-aanval?quote:
Nee, meer als een slonzige, onder de verf zittende Idols deelnemer met rugpijnquote:Op maandag 13 mei 2013 09:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als Matisse met een epilepsie-aanval?
Nee hoor.quote:Op maandag 13 mei 2013 09:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie hebben echt een verkeerd beeld van me.
Oh, please DO send me the video!quote:Op maandag 13 mei 2013 09:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, meer als een slonzige, onder de verf zittende Idols deelnemer met rugpijn
Neuh laat ik dat je trommelvliezen niet aandoenquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 09:10 schreef missbehavin het volgende:
Nee, meer als een slonzige, onder de verf zittende Idols deelnemer met rugpijn
En dan met de stem uit Futuramaquote:
Een groot gemis, deze foto biedt meerdere hoogtepunten in één plaatje.quote:
Het is maar wat je hoogtepunten noemtquote:Op maandag 13 mei 2013 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een groot gemis, deze foto biedt meerdere hoogtepunten in één plaatje.
Ah, jij ziet 'm wel.quote:Op maandag 13 mei 2013 09:46 schreef missbehavin het volgende:
Het is maar wat je hoogtepunten noemtarme boobs
quote:
Het enige dat nog mist op die foto is een kwast in haar hand.quote:
Ik werk in je stad vanaf woensdagquote:Op maandag 13 mei 2013 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het enige dat nog mist op die foto is een kwast in haar hand.
Voel je je nu niet een beetje 'speciaal'?quote:
Tof, wanneer gaan we lunchen?quote:
Ik hou je op de hoogte van de planning.quote:
Ja. En ik zit met Amazing Grace in mijn hoofdquote:Op maandag 13 mei 2013 09:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voel je je nu niet een beetje 'speciaal'?
Dan kan ik op een afstandje foto's makenquote:Op maandag 13 mei 2013 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hou je op de hoogte van de planning.
Vanuit de struiken? Wil je mn camouflagepak lenen?quote:Op maandag 13 mei 2013 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kan ik op een afstandje foto's maken
Je kan ook gewoon gezellig aanschuiven.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Dan kan ik op een afstandje foto's maken
En de telelens natuurlijk!quote:Op maandag 13 mei 2013 10:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Vanuit de struiken? Wil je mn camouflagepak lenen?
Dat is kei-eng man, jullie zijn mensen.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon gezellig aanschuiven.
En wat voor mensen.quote:
En een groothoeklens natuurlijk, gezien de ego's van beide heren.quote:
Ik ben bang voor Godtquote:Op maandag 13 mei 2013 10:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon gezellig aanschuiven.
Niet zo gek, gezien je nauwe banden met de Veluwe. Daar wordt Godt alom gevreesd.quote:
Je gaat naar de hel!quote:Op maandag 13 mei 2013 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik woon naast een kerk. Ik ben vervloekt
Nou ja, het is Den Haag maar. En het is een lunch met Godt en mijzelf, da's dus eerder de hemel.quote:
In dat geval wil ik ook wel komen.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, het is Den Haag maar. En het is een lunch met Godt en mijzelf, da's dus eerder de hemel.
Dat zou voor mij dan weer de hemel zijn.quote:
Het is de zonde wel waard.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, het is Den Haag maar. En het is een lunch met Godt en mijzelf, da's dus eerder de hemel.
Dat dacht ik ook.quote:
Nu.quote:
On my way, with coffee and cherry pie!quote:
Aii, m'n middenrifquote:
Klinkt goed.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt goed.k ben niet voornemens om het niet-Griekse karakter van onze verstandhouding te wijzigen overigens.
Het is voor jou ook geen uitdaging meer als iedere hetero standaard valt voor je charmes he.quote:
Ja daar heb je dan wel weer gelijk in. *zet kratje bier neer*quote:Op maandag 13 mei 2013 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is voor jou ook geen uitdaging meer als iedere hetero standaard valt voor je charmes he.
Bier.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:44 schreef Ang3l het volgende:
Ja daar heb je dan wel weer gelijk in. *zet kratje bier neer*
Let's make this interesting for me, shall we
quote:
CL....quote:
Dokter Bibber.quote:
Tombraiderquote:
Ik dacht ringsteken of zo. Iets leuk Gay of Thrones achtig!quote:
Ik heb 'm al wel liggen maar ben ook al met twee andere spellen bezig. Die wil ik eerst uit hebben, dan ga ik met Tombraider aan de slag.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:46 schreef Ang3l het volgende:
Tombraider
Nu bijna voor de tweede keer uitgespeeld. De eerste keer op 100%.
En ik ben eigenlijk helemala geen trophy-hunter, maar hier blijkbaar wel. Echt een super leuk spel!
quote:
Ik heb na TR ook nog DMC uitgespeeld.... maar die vind ik wat minder leuk. Merk dat ik nu toch weer teruggrijp naar TRquote:Op maandag 13 mei 2013 15:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb 'm al wel liggen maar ben ook al met twee andere spellen bezig. Die wil ik eerst uit hebben, dan ga ik met Tombraider aan de slag.
Devil May Cry.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Tering.quote:Op maandag 13 mei 2013 09:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nah, dat is pas noodzakelijk bij dit soort foto's.
[ afbeelding ]
In mijn afwezigheid is dat niet meer dan logisch.quote:
Hè toch, zit ik dat te missen? Wat zonde!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:46 schreef rhubarbje het volgende:
komt omdat iedereen het songfestival zit te kijken
vond die zwarte kanten jurk wel nomnom hoorquote:
Volgens mij heb ik nog nooit zo vast geslapen als gisternacht.quote:Op maandag 13 mei 2013 08:38 schreef missbehavin het volgende:
Godsklere, midden in de nacht wakker worden en niet meer in slaap vallen. Gaaaaaar
Ja, nutteloze infoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit zo vast geslapen als gisternacht.
quote:
Jij bent schattigquote:
Ach mens, ga toch cavia's aaien jijquote:
Ik ben al onder gezekenquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach mens, ga toch cavia's aaien jij
Ik heb hier nog een paar kamers voor je.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:10 schreef missbehavin het volgende:
Volgens mij ben ik ziekBen al dagen aan het opruimen. Er ligt gewoon helemaal geen rommel meer in de kamer
quote:
Hou op zeg.. Nu de kamer is geverfd moet de gang eigenlijk ook, en ja, dan de trap. En de overloop.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een paar kamers voor je.
De wc?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:14 schreef CherryLips het volgende:
M'n wc moet nog geverfd wordenkan ik eindelijk een letterbak ophangen.
IK ZING NIET VALS!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De wc?Tsssk, dat doe je toch zo even
Wel! Iig tot het tegendeel bewezen is.quote:
Homo.quote:
Met zingen heeft het iig niets te makenquote:
September en Maart in de grote zaal van het Parktheater en 28 Nov t/m 22 Dec in het hoogspanningslab van de TU/equote:Op woensdag 15 mei 2013 00:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel! Iig tot het tegendeel bewezen is.
Dat is zeker helemaal daar in jouw uithoek?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
September en Maart in de grote zaal van het Parktheater en 28 Nov t/m 22 Dec in het hoogspanningslab van de TU/e
Ik heb nog nooit van m'n leven iets geverfdquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De wc?Tsssk, dat doe je toch zo even
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van m'n leven iets geverfd
Jaquote:
Doe dan die in Nov-Dec, want die andere is baggerquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]Waaat? Dat kan toch helemaal niet?
Oh, stiekem ben je zo'n verwend prinsesje he! De hele dag lui chocola liggen eten terwijl je het gepeupel aan het werk zet
Wij verwachten gastenlijst, vrijkaartjes, backstage taferelen, hallo zegquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe dan die in Nov-Dec, want die andere is bagger
Hij lijkt op Dopeyquote:
En alleen rode M&Ms!quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij verwachten gastenlijst, vrijkaartjes, backstage taferelen, hallo zeg
Ja. Ik heb lang hardnekkig ontkent dat het plafond moet. Maar nu met de net geverfde muren valt het alleen maar meer op. En nu wordt het dus een drama, normaal doe je het plafond eerstquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:23 schreef CherryLips het volgende:
Zal vragen of m'n vader een restje verf meeneemt en dat zal ik het eens proberen. Alleen het plafond moet ook, dat wordt een bende.
En onze eigen huishomo! oh wacht..quote:
Wehe lekker spatten op je verse murenquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja. Ik heb lang hardnekkig ontkent dat het plafond moet. Maar nu met de net geverfde muren valt het alleen maar meer op. En nu wordt het dus een drama, normaal doe je het plafond eerst
Ik vrees dat het of zoveel plastic als ware het een Dexter moord wordt, of heel voorzichtig, met een heeel klein kwastjequote:Op woensdag 15 mei 2013 00:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wehe lekker spatten op je verse muren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |