Ok.quote:
quote:
Uhuh. Ondanks redelijk zielige film, bringing up bobbyquote:
Teleurstelling is dan wel weer de kern van deze reeks.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:02 schreef McOdieus het volgende:
Wat is dit, ik verwachte een inhoudelijke discussie over fysiek rammelende eierstokken dus ik had mijn gulp reeds open, talkpoeder op mijn handen en een zakje paprikachips bij de hand.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Teleurstelling is dan wel weer de kern van deze reeks.
Springend en dartelend zaad komt elke teleurstelling tijdelijk teboven.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Teleurstelling is dan wel weer de kern van deze reeks.
Nou bij jou msquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:05 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Springend en dartelend zaad komt elke teleurstelling tijdelijk teboven.
Wordt jij niet blij van zaad dan? Ik zie bij mijn meisjes meestal wel een glinstering van plezier in hunner ogen.quote:
Weet je zeker dat dat niet gewoon spetters zijn?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:07 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Wordt jij niet blij van zaad dan? Ik zie bij mijn meisjes meestal wel een glinstering van plezier in hunner ogen.
quote:
Als je ze maar genoeg betaald. Dan willen ze alles voor je doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:07 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Wordt jij niet blij van zaad dan? Ik zie bij mijn meisjes meestal wel een glinstering van plezier in hunner ogen.
Ik ben een goede mikker alhoewel ik ook wel eens een behangetje heb verpest.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat niet gewoon spetters zijn?
Weet je het zeker? Na de ejaculatie blijft mannelijk zaad nog flink wat dagen in je baarmoeder rond feesten.quote:
ik doe niet aan seksquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:16 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Na de ejaculatie blijft mannelijk zaad nog flink wat dagen in je baarmoeder rond feesten.
Flink uitplassenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:16 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Na de ejaculatie blijft mannelijk zaad nog flink wat dagen in je baarmoeder rond feesten.
Ja, bah bah bahquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon wat cola erachteraan, dat moordt die vieze dingen wel uit.
Wel even schudden voor gebruik.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon wat cola erachteraan, dat moordt die vieze dingen wel uit.
En het zaad spuit er uitquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan, is net een kleine tampon, maar dan een die oplost, perfect.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:37 schreef Tally het volgende:
Bij de apotheek krijg je ook tegenwoordig niet meer de morning after pil. Je krijgt een klein flesje cola en een mentosje.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:37 schreef Tally het volgende:
Bij de apotheek krijg je ook tegenwoordig niet meer de morning after pil. Je krijgt een klein flesje cola en een mentosje.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:40 schreef sararaats het volgende:
[..]ik heb het nog nooit nodig gehad
maar idd: Mentos en Cola = danger!
zou ik ook niet doen. Cola plakt als zot.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:41 schreef missbehavin het volgende:
Zoonlief wil dat nog een keer met vriendje gaan doen, de cola en mentos proef. Liefst in huis, maar dat doen we toch maar niet
Nee preciesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
zou ik ook niet doen. Cola plakt als zot.
Brainiacs heeft dat een keer gedaan. Kijken hoe hoog de fles de lucht in schootquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:41 schreef missbehavin het volgende:
Zoonlief wil dat nog een keer met vriendje gaan doen, de cola en mentos proef. Liefst in huis, maar dat doen we toch maar niet
Juist!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee preciesDoen ze maar lekker in de tuin bij dat vriendje thuis.
quote:
ocd?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]Bij mijn ocd boyfriend? Denk het niet
Hij is nogal.. netjesquote:
Hij wil er een teringzooi van maken met cola. Dan mag hij het ook opruimenquote:
Oh hahahaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij wil er een teringzooi van maken met cola. Dan mag hij het ook opruimen![]()
En eerder dacht ik te lezen met een vriendje niet met jouw vriendje
Heb je ook helemaal niet nodigquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh hahahaNee, mijn vriendje. Autistje heeft niet zoveel vriendjes
Hij lijkt er ook niet heel veel moeite mee te hebben, maar stiekem zal hij het best vervelend vindenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb je ook helemaal niet nodigKIJK NAAR MIJ! HA!
Das toch zielig voor dat autistjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:51 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon ergens een verlaten veldje opzoeken in de middle of nowhere
Want daar vindt ie wel vriendjes?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het alleen vervelend op het moment dat ik eens de kroeg in wil duikenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij lijkt er ook niet heel veel moeite mee te hebben, maar stiekem zal hij het best vervelend vinden
Hoe vind je die dan weer?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het alleen vervelend op het moment dat ik eens de kroeg in wil duiken
Terwijl ik gek genoeg altijd wel iemand kan vinden daarvoor.
Maar voor de rest vind ik het eigenlijk best heerlijk
Het hoeven toch geen vrienden van mij te zijnquote:
Je moet toch wel ergens over kunnen praten in de kroeg.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Het hoeven toch geen vrienden van mij te zijn
Och ik kan overal over praten voor een avondjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je moet toch wel ergens over kunnen praten in de kroeg.
Dat ligt wel héél erg afgelegen dan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:51 schreef CherryLips het volgende:
"Step back! I have broccoli, and I'm not afraid to eat it!"quote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawquote:
Mij!quote:
T. en ik zijn meer van de keiharde neukseks, niet van de Sound Of Music.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:25 schreef Barbusse het volgende:
* Barbusse wacht op de beelden van in slo-mo op elkaar afrennen en omhelzen in een alpenweide
Niet allebei. Ohquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
T. en ik zijn meer van de keiharde neukseks, niet van de Sound Of Music.
Tssk tssk, verpest mijn sublimale plaatje nu nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
T. en ik zijn meer van de keiharde neukseks, niet van de Sound Of Music.
Mietjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tssk tssk, verpest mijn sublimale plaatje nu niet
Heidi en Peterquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:25 schreef Barbusse het volgende:
* Barbusse wacht op de beelden van in slo-mo op elkaar afrennen en omhelzen in een alpenweide
Ik had vroeger een Heidi-cassettebandjequote:
Ik had vroeger een collega genaamd Peter en zijn vriendin heette Heidi. Zo vaak gepestquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had vroeger een Heidi-cassettebandje. Zo vaak gedraaid
.
Ik wist niet eens meer dat die kerel Peter heettequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had vroeger een collega genaamd Peter en zijn vriendin heette Heidi. Zo vaak gepest
Ik heb een slecht geheugen. Ik bewaar alleen non-informatiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wist niet eens meer dat die kerel Peter heette.
Je moet met mij dan ook nooit Triviant spelen...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb een slecht geheugen. Ik bewaar alleen non-informatie
Was macht Anne nass...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:34 schreef missbehavin het volgende:
Ik had vroeger een collega wiens achternaam Nas was. En wiens vriendin Anne heette. Dat was pas fun
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet met mij dan ook nooit Triviant spelen...
Triviant is wel tof ja. Die vragen zijn ook meestal vol met hints.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet met mij dan ook nooit Triviant spelen...
Ik ken geen mensen met grappige namenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:34 schreef missbehavin het volgende:
Ik had vroeger een collega wiens achternaam Nas was. En wiens vriendin Anne heette. Dat was pas fun
Alleen met de versie van 1986quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |