Ik was niet serieus, mij maakt het niet uit waar iemand vandaag komt, of hij/zij het er wel of niet bij zet. Je kan het altijd nog navragen, als je het wilt weten. Ook bij onweer in Nederland wordt er vaak gepost of het ergens onweert en dat verschilt ook erg per locatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
of gewoon elkaar in waarde laten
gewoon ff inlezen en nadenken voor je wat post...
niet gelijk happen als iemand wat vraagt...
of nieuwkomers bashen...
een andere nog dan dat google kaartje toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:25 schreef -CRASH- het volgende:
Er was ooit eens een kaart waar de locatie van iedere user opstond
Zou best kunnen...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
een andere nog dan dat google kaartje toch?
Dit zou kunnen, ik heb random topics genomen en dit is de eerste kaart die ik tegenkwam in de OP.quote:
Ik bedoelde ook niet jou maar gewoon ff het algemeen...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik was niet serieus, mij maakt het niet uit waar iemand vandaag komt, of hij/zij het er wel of niet bij zet. Je kan het altijd nog navragen, als je het wilt weten. Ook bij onweer in Nederland wordt er vaak gepost of het ergens onweert en dat verschilt ook erg per locatie.
Ik dacht meer aanquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan
"De atmosfeer staat op ontploffen #606 Bulgaren die boffen, Hollanders die ploffen"
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan
"De atmosfeer staat op ontploffen #606 Bulgaren die boffen, Hollanders die ploffen"
Den dezequote:
Hoge druk gebiedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:31 schreef wolfrolf het volgende:
Hier op de plee is de atmosfeer explosief dodelijk nu
Godsamme Rolf, kun je die updates niet gewoon op Twitter laten?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:31 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:31 schreef wolfrolf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |